Zobacz wyniki ankiety: Co sądzisz o takiej zmianie

Głosujących
9. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Zmiana na plus i potrzebna

    7 77.78%
  • Zmiana na plus ale niepotrzebna

    2 22.22%
  • Zmiana na minus

    0 0%
Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Temat: Zmiana typu zaklętego rogu

  1. #1

    Zmiana typu zaklętego rogu

    Witam proponuję zmiane typu przedmiotu Zaklęty Róg z Inne na Ofensywny lub po prostu przenieść z zakładki Inne do zakładki Walka. Nie wiem czym różni się on od kamienia/runy lub mikstury skoro tego i tego używa się w walce albo co ma wspólnego z resztą przedmiotów z zakładki Inne typu Sowie Piórko lub Żółwia Skorupa.

  2. #2
    W sumie, skoro mamy już nowego upka - może jeszcze wprowadzić możliwość handlowania nim.
    Ostatnio edytowane przez Violetta Valery ; 19-06-2025 o 16:13
    Cześć zbóje

    Mądrość Stalina, rzeka szeroka, w ciężkich turbinach przetacza wody, płynąc wysiewa pszenicę w tundrach, zalesia stepy, stawia ogrody.

  3. #3
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,319
    Cytat Napisał Violetta Valery Zobacz post
    W sumie, skoro mamy już nowego upka - może jeszcze wprowadzić możliwość handlowaniem nim...
    To zdecydowanie za. Brak możliwości sensownego pozyskania rogu przez randomów powoduje zniechęcenie do bicia wendigo. Jeśli zostałaby udostępniona możliwość handlu, to wykształciłyby się grupy handlarzy rogami, oraz tych, co biliby wendigo, same plusy.
    Jesteś takim mistrzem PvE, że nawet sam Sir Tristam cię nie rusza? Kliknij tutaj, by zobaczyć wyzwanie przygotowane specjalnie dla takich jak ty! Sam twórca Tristama aprobuje to wyzwanie!

  4. #4
    Super Moderator
    Dołączył
    05-03-2012
    Postów
    3,599
    typ zostanie zmieniony, skoro to niezbędne

    handlowanie rogiem spowoduje niespójności fabularne, jedyne czym można tu manipulować to opłacalnością - więcej rogów/mniej składników

  5. #5
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,319
    Cytat Napisał proof Zobacz post
    typ zostanie zmieniony, skoro to niezbędne

    handlowanie rogiem spowoduje niespójności fabularne, jedyne czym można tu manipulować to opłacalnością - więcej rogów/mniej składników
    Proponowałam już denolowi na pw, ale dodam jeszcze tutaj: a co, gdyby dodać możliwość zakupu ograniczonej liczby rogów dziennie za złoto od tego npca co nam je robi? W stylu "no teraz wiem, jak robić te rogi, mogę ci zaoferować sprzedaż ich z nadmiernych składników, które moi bracia czasem mi znoszą." Dla przykładu na przykład mógłby sprzedawać paczkę 3 dziennie.
    Jesteś takim mistrzem PvE, że nawet sam Sir Tristam cię nie rusza? Kliknij tutaj, by zobaczyć wyzwanie przygotowane specjalnie dla takich jak ty! Sam twórca Tristama aprobuje to wyzwanie!

  6. #6
    Cytat Napisał GalaxyPL Zobacz post
    Chyba wiem o co chodzi... Można pomyśleć nad tym, by pierwsze stworzenie rogu było wymagane, a po stworzeniu pierwszej sztuki było możliwe używanie zakupionych.
    w jaki sposób checkpoint odróżni zakupiony itemek od tego stworzonego przez ciebie?
    Cześć zbóje

    Mądrość Stalina, rzeka szeroka, w ciężkich turbinach przetacza wody, płynąc wysiewa pszenicę w tundrach, zalesia stepy, stawia ogrody.

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •