1. OpisTrzeci i ostatni etap przygody w Nordii i Azarad. Jest to etap dodatkowy, który nie jest wymagany do fabularnego ukończenia gry. W tym etapie domykane są wszystkie wątki związane z Nordią, Azarad, Miastem Krasnoludów, Wioską Igloo i... Urkaden?
Głównymi bossami w tym przedziale są Odyn, Arboribus, Lodowy Troll i Strażnik Ruin. Pokonanie Arboribusa daje nam zdolność podróżowania przez zmrożony las i dotarcia do globalnego mini-bossa - Wendigo. Dla poszukiwaczy większych wyzwań dostępne są także starcia z Vivi#2 oraz Sir Tristianem.
Tabela expa na te poziomy:
POZIOM DOŚWIADCZENIE 7626 294 554 7727 602 390 7828 942 778 7930 313 658 8031 716 542 2. Sugerowane rozdawanie statystyk
Statystyki na 80 poziomie (podane w kolejności wojownik/mag):
Jak wbiję 80-ty poziom to będę wiedział
HP: 140/140
MP: 47/???
Atak/Atak magiczny: 160/???
Obrona: 80/80
Obrona magiczna: 80/80
Szybkość: 160/???
Szczęście: 143/???
- 75 -> 76: +5 obrona, +5 obrona magiczna (woj)
- 76 -> 77: +5 atak, +5 szybkość (woj)
- 77 -> 78: +5 atak, +5 szybkość (woj)
- 78 -> 79: +10 HP (woj)
- 79 -> 80: +2 MP, +8 szczęście (woj)
3. Uzbrojenie dostępne w tym przedziale poziomowym3.1 Bronie - wojownik
POZIOM UZBROJENIE KOD/LINK80 Rękawice Północy
80 Spiżowe Rękawice
80 Wilcze Rękawice
80 Miecz Arktosa
80 Miecz Nienawiści
80 Spiżowy Miecz
80 Kryształowa Włócznia
80 Spiżowa Włócznia
80 Włócznia Turniejowa
80 Kryształowy Topór
80 Spiżowy Topór
80 Topór Nienawiści
80 Klasztorna Buława
80 Spiżowy Młot
3.2 Bronie - mag
POZIOM UZBROJENIE KOD/LINK76 Laska Żniwiarza
78 Różdżka Shivy
80 Berło Udręki
80 ] Klasztorna Różdżka
80 Laska Zorzy
80 Różdżka Arktosa
80 Różdżka Północy
80 Różdżka Zorzy
80 Spiżowa Różdżka
80 Wilcza Różdżka
3.3 Głowa
POZIOM UZBROJENIE KOD/LINK76 Kapelusz Żniwiarza
77 Czapka Eskimosa
77 Diadem z Głębin
78 Diadem Shivy
80 Hełm Północy
80 Kapelusz Arktosa
80 Hełm Zorzy
80 Klasztorny Kaptur
80 Kryształowy Hełm
80 Maska Udręki
80 Spiżowy Hełm
80 Wilczy Hełm
3.4 Ciało
POZIOM UZBROJENIE KOD/LINK76 Zbroja Żniwiarza
77 Kurtka Eskimosa
77 Zbroja z Głębin
78 Zbroja Shivy
80 Zbroja Północy
80 Peleryna Arktosa
80 Zbroja Zorzy
80 Klasztorna Zbroja
80 Kryształowa Zbroja
80 Niebieska Szata
80 Spiżowa Zbroja
80 Wilcza Zbroja
80 Wszechstronna Zbroja
3.5 Nogi
POZIOM UZBROJENIE KOD/LINK76 Buty Żniwiarza
77 Buty Eskimosa
77 Buty z Głębin
78 Buty Shivy
80 Buty Północy
80 Buty Arktosa
80 Buty Zorzy
80 Buty Berserkera
80 Klasztorne Buty
80 Kryształowe Buty
80 Spiżowe Buty
80 Wilcze Buty
3.6 Dodatek
POZIOM UZBROJENIE KOD/LINK76 Pierścień Żniwiarza
77 Amulet Eskimosa
77 Pierścień z Głębin
78 Pierścień Shivy
80 Amulet Północy
80 Pierścień Arktosa
80 Amulet Zorzy
80 Amulet Nietykalności
80 Klasztorny Wisiorek
80 Kryształowy Wisiorek
80 Naszyjnik Z Kłów Bestii
80 Pas Uników
80 Pierścień Many
80 Spiżowy Pierścień
80 Wilczy Wisiorek
4. Questy do wykonania w tym przedziale poziomowym
Aby wykonać wszystkie questy wymagane jest pokonanie wszystkich bossów z rejonów Nordia & Azarad.
- Uratuj brata z rąk Thanarga (kontynuowanie)
- Mój przyjaciel bałwan | lvl 75-80 (zakończenie)
- Zaginione królestwo Arktosa | lvl 75-80 (zakończenie)
- Zagadka z tablicy z areny walk | lvl 80 (zakończenie)
- Przesyłka z oceanu | lvl 80 (zakończenie)
- Złoty pył | lvl 80 (zakończenie)
- To już przeszłość... | lvl 80
- Tajemnica portalu w Komnacie Przeniesienia | lvl 80
- Za zamkniętymi drzwiami | lvl 80
5. Zdolności, których możemy się nauczyć w tym przedziale poziomowym
POZIOM ZDOLNOŚĆ PROFESJA 80Bastion Wszystkie 80Eksplozja 2 Mag 80Lodowy Krąg Mag 80Naznaczenie Wszystkie 80Paraliż Senny Wojownik 80Paraliżujący Dotyk Wojownik6. Zaklęcia, których możemy się nauczyć w tym przedziale poziomowymBrak nowych zaklęć.
7. Gemy, które dochodzą na tym przedziale poziomowymBrak nowych gemów.
8. Bossy do pokonania w tym przedziale
BOSS MAPA POZIOM 80 80 80 80 80+ 80+9. Minibossy, które dochodzą w tym przedziale
MINIBOSS MAPA DOSTĘP OD POZIOMU 76+ 76+ 76+ 76+10. Potwory unikatowe, które dochodzą w tym przedziale
POTWÓR UNIKATOWY MAPA POZIOM 80+11. Miejsca i potwory do expienia
Po aktualizacji jest ogromna ilość miejsc do expienia. Moje ulubione:
- Lodowy golem x2 --> dropi kruszony lód do wymiany
- Niebieski szlam x2 --> Dropi niebiezki śluz do kowalstwa
- Stwory x2 w śnieżno-złotych górach (żbiki, kozice, piżmowoły) --> Dropią przedmioty do kowalstwa
- Arimany x2 w drodze do Miasta Krasnoludów (niebieskie, szare, czerwone) --> Dropią przedmioty do kowalstwa
- Orangutany x3 (best exp/energy value)
- Stwory z wcześniejszych poradników, o jednego więcej
12. Przydatne artykuły forumowe
- Solucja - Nordia (autor: ???)
- Centrum wzorów (autor: MapY)
- Król Góry (autor: xani)
- Lista osiągnięć standardowych - wymagania, żetony (autor: Tomi)
- Nabijanie atrybutów (autor: Krycha)
- Notka o expieniu grupowym (autor: MasterOfPuppets)
- Pieniądze - jak zarabiać dużo i wydawać mało (autor: benerit)
- Przypadek, prawdopodobieństwo, statystyka (autor: benerit)
- Rozróżnianie broni (autor: MapY)
- Wartości leczeń (autor: Krycha)
- Wszystko o Atrybutach (autor: Demoniczna Dusza)
- Wszystko o Energii (autor: MapY)
- Wszystko o Kartach (autor: MapY)
- Wszystko o Minerałach (autor: sic)
- Wszystko o Muszelkach (autor: xani)
- Wszystko o Portalach (autor: Krycha)
- Wszystko o Skryptach (autor: MapY)
- Wszystko o Żetonach (autor: MapY)
- Zasady walk (autor: Tomi)
- Zdolności, a pozyskiwanie (autor: Krycha)