Strona 55 z 56 PierwszyPierwszy ... 54553545556 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 811 do 825 z 826

Temat: Propozycje nowych Potworów, Potworów unikatowych, Bossów i Mini Bossów

  1. #811
    Użytkownik Avatar Fang
    Dołączył
    15-03-2020
    Postów
    242

    Mobki Oasis cz. 1

    Pustynny Czerw
    Typ potwora:
    Zwykły
    Opis:
    Larwa żyjąca w gorących piaskach pod miastem Oasis. Lubi polować w grupach i atakować z zaskoczenia.
    Grafika:
    Nazwa:  Pustynna Czerwia.png
Wyświetleń: 318
Rozmiar:  4.1 KB
    Statystyki:
    HP:
    3500-3750
    MP: 400
    Atak fizyczny: bez atrybutowy
    Obrona i Obrona Magiczna: Mała
    Szczęście: Duże
    Szybkość: Średnie
    Używane Zdolności:

    • Ukrycie - gdy otrzyma obrażenia krytyczne
    • Wynurzenie - Zadaje duże obrażenia fizyczne, nadaje status spowolnienie przeciwnikowi na 5 tur. Po użyciu zdolności Ukrycie.
    • Podcięcie - losowo


    Pustynny Demon
    Typ Potwora:
    Boss
    Opis: Czy słyszeliście o demonie zamieszkującym nieodkryte zakątki pustyni? Tworze potrafiącym wzbudzać burze piaskowe i będącym koszmarem podróżnych przemierzających szlaki? Jeżeli tak, to lękajcie się jego gniewu i uważajcie na nieprzewidywalne burze piaskowe, które mało kto przetrwał.
    Grafika:
    Nazwa:  Pustynny Demon.png
Wyświetleń: 319
Rozmiar:  19.8 KB
    Statystyki:
    HP:
    22500-23000
    MP: 400
    Atak fizyczny: bez atrybutowy
    Atak Magiczny: Pocisk Magiczny 5
    Obrona i Obrona Magiczna: Średnia
    Szczęście: Duże
    Szybkość: Duża
    Używane Zdolności:
    • Burza Piaskowa - Zadaje średnie obrażenia magiczne, nadaje status oślepienie i klątwa na 5 tur. Używa wtedy gdy gracz zbije 20% hp.
    • Wypad - losowo
    • Medytacja - losowo
    • Gniew Pustyni - Używa tej zdolności gdy posiada 20% hp. Nadaje sobie status mobilizacja i skupienie na nieskończoną ilość tur.
    • Normalizacja - gdy gracz ma status mobilizacja-skupienie.

    Loot uzbrojenia:
    • Pustynna Różdżka
    • Pustynny Kaptur
    • Pustynna Szata
    • Pustynne Buty
    • Pustynna Bransoleta


    Strażnik Grobowca
    Typ Potwora: Boss
    Opis: Mało kto potrafi wytłumaczyć co strzeżenie przejścia do grobowca umarłych pod piramidą, ale z pewnością nie jest to byt przyjazny. Będący zarazem katem dla intruzów i ich ostatnią rzeczą którą ujrzą przed śmiercią.
    Grafika:
    Nazwa:  Strażnik Grobowca.png
Wyświetleń: 318
Rozmiar:  12.7 KB
    Statystyki:
    HP:
    23500-24000
    MP: 400
    Atak fizyczny: Miecz
    Obrona i Obrona Magiczna: Średnia
    Szczęście: Duże
    Szybkość: Średnie
    Używane Zdolności:


    • Krwawa Klatka - zadaje 10 obrażeń i nadaje status paraliż i krwawienie na 3 tury. Używa jej na początku walki, potem ją używa losowo.
    • Wypad - losowo
    • Zamachnięcie Kata - Zadaje średnie obrażenia fizyczne, nadaje przeciwnikowi status przełamanie i krwawienie na 3 tury.
    • Rzeźnia - Używa jej wtedy gdy gracz posiada status regeneracja i krwawienie jednocześnie. Nadaje sobie status Furia i Szybkość na 5.
    • Krwawy Szał - losowo
    • Trujący Atak - Używa jej gdy gracz posiada 20% hp.

    Loot Uzbrojenie:

    • Grobowcowy Hełm
    • Grobowcowa Zbroja
    • Grobowcowe Buty
    • Grobowcowy Pierścień


    - - - - - - - - - -

    Dżin
    Typ potwora: Zwykły
    Opis: Istota mogąca spełniać tylko trzy życzenia. Właśnie zasadnicze pytanie brzmi jakie?
    Grafika:
    Nazwa:  Dżin.png
Wyświetleń: 300
Rozmiar:  9.4 KB
    Statystyki:
    HP: 3600-3750
    MP: 400
    Atak magiczny: Ogień
    Obrona i Obrona Magiczna: Mała
    Szczęście: Średnie
    Szybkość: Duża
    Używane Zdolności:
    • Demoniczne Spojrzenie - losowo
    • Spowolnienie - losowo
    • Ostatnie Życzenie - gdy Dżin zginie, daje sąsiadującemu potwory 500-750hp.
    • Mp pocisk


    Paw
    Typ potwora: Zwykły
    Opis: Ptak zarówno jak i piękny, tak i niebezpieczny.
    Grafika:
    Nazwa:  Bażant.png
Wyświetleń: 299
Rozmiar:  7.7 KB
    Statystyki:
    HP: 3650-3850
    MP: 400
    Atak Fizyczny: bez atrybutu
    Atak magiczny: Lód
    Obrona i Obrona Magiczna: Mała
    Szczęście: Średnie
    Szybkość: Duża
    Używane Zdolności:
    • Lodowa Strzała
    • Spowolnienie

    Drop Przedmiotu:
    • Pawie Piórko


    Paw Królewski
    Typ potwora: Mini Boss
    Opis: Nie ma nic tak najpiękniejszego od samego Pawia Królewskiego. A jego piękno przyświeca jego najbardziej niebezpieczne instynkty.
    Grafika:
    Nazwa:  paw królewski.png
Wyświetleń: 50
Rozmiar:  26.1 KB
    Statystyki:
    HP: 37000-37500
    MP: -
    Atak Fizyczny: bez atrybutu
    Atak magiczny: Lód
    Obrona i Obrona Magiczna: Średnia
    Szczęście: Średnie
    Szybkość: Duża
    Używane Zdolności:
    • Lodowa Strzała - losowo
    • Mega Spowolnienie - losowo
    • Królewski Blask - Zadaje obrażenia magiczne. Nadaje rzucającemu status skupienie i mobilizacja na 3 tury. Nadaje przeciwnikom status oślepienie na 4 tury. Rzuca przy każdym zbiciu 20% jego hp.
    • Lodowe Kolce
    • Multi Atak
    • Podcięcie

    Drop:
    • Królewska Różdżka
    • Królewski Miecz
    • Królewska Włócznia
    • Królewski Diadem
    • Królewska Szata
    • Królewskie Trzewiki
    • Królewski Pierścień
    • Królewskie Piórko (przedmiot do wymian, podobnie jak u Garudy.)
    Załączony obraz Załączony obraz  
    Ostatnio edytowane przez Fang ; 13-06-2025 o 19:18
    A to ci historia.
    To moja misja i sens życia. By odmieniać wszystko na lepsze. ~ Asgalon
    Odrodzenie Black Legion

  2. #812
    Użytkownik Avatar Fang
    Dołączył
    15-03-2020
    Postów
    242

    Mobki Oasis cz. 3

    Mobki Oasis cz. 3

    Lykan
    Typ potwora: Zwykły
    Opis: Wielki dwunożny wilk, będący większy i silniejszy od swojego krewniaka Wilkołaka. Legendy głoszą że ludzie przeklęci przez matkę słońca co zimne pustynne noce przeobrażają się w istoty polujące na nieszczęśników.
    Grafika:
    Nazwa:  Lycan.png
Wyświetleń: 283
Rozmiar:  12.6 KB
    Statystyki:
    HP: 3800-3900
    MP: -
    Atak Fizyczny: włócznia
    Obrona i Obrona Magiczna: Średnia
    Szczęście: Średnie
    Szybkość: Duża
    Używane Zdolności:
    • Drenaż - Używa gdy przeciwnik posiada pełne hp. Sam posiada 80%
    • Drenujący Atak - Używa gdy przeciwnik posiada pełne hp. Sam posiada 80%
    • Cios Miecza - Losowo
    • Wycie - Nadaje sobie i wszystkim sąsiadującym sojusznikom status Mobilizacja i Szybkość na 1 turę.


    Ognisty Golem
    Typ potwora: Zwykły
    Opis: Ognista kamienna istota stworzona z kaprysu przez samego Hadesa.
    Grafika:
    Nazwa:  Ognisty Golem.png
Wyświetleń: 285
Rozmiar:  14.9 KB
    Statystyki:
    HP: 3800-3950
    MP: -
    Atak Fizyczny: buława
    Atak Magiczny: ogień i ziemia
    Obrona i Obrona Magiczna: Duża
    Szczęście: Średnie
    Szybkość: Średnia
    Używane Zdolności:
    • Multi bariera - losowo


    Dziecko Słońca
    Typ potwora: Zwykły
    Opis: Istoty stworzone przez samą Matkę Słońca
    Grafika:
    Nazwa:  Dziecko Słońca.jpg
Wyświetleń: 285
Rozmiar:  14.8 KB
    Statystyki:
    HP: 3600-3750
    MP: -
    Atak Magiczny: ogień
    Obrona i Obrona Magiczna: Mała
    Szczęście: Średnie
    Szybkość: Duża
    Używane Zdolności:
    • Ognisty Atak - losowo
    • Kula Ognia - używa wtedy straci 50% hp.


    Matka Słońca
    Typ potwora: Mini Boss
    Opis: Uniesiona bogini, czczona przez liczne ludy zamieszkujące pustynie Oasis.
    Grafika:
    Nazwa:  Bogini.jpg
Wyświetleń: 251
Rozmiar:  34.2 KB
    Statystyki:
    HP: 400000-425000
    MP: -
    Atak Magiczny: Ogień (obszarowy)
    Obrona i Obrona Magiczna: Mała
    Szczęście: Średnie
    Szybkość: Duże
    Używane Zdolności:
    • Kula Ognia - losowo
    • Gromadzenie Energii - używa jej gdy posiada 20% lub mniej hp. Odnawia sobie 5% hp.
    • Słoneczny Kataklizm - zabija wszystkich przeciwników jeżeli nie posiadają statusu nietykalność. Używa po zdolności Gromadzenie Energii. Używa tylko raz.
    • Słoneczny Blask - losowo. maksymalnie 4 użycia.
    • Zniszczenie. - używa tylko raz i 10 swojej turze.
    • Eksplozja - losowo

    Drop:
    Słoneczna Różdżka
    Słoneczny Hełm
    Słoneczna Zbroja
    Słoneczne Buty
    Słoneczny Pas
    Ostatnio edytowane przez Fang ; 19-05-2025 o 14:03
    A to ci historia.
    To moja misja i sens życia. By odmieniać wszystko na lepsze. ~ Asgalon
    Odrodzenie Black Legion

  3. #813
    Użytkownik Avatar Stara Gwardia
    Dołączył
    16-02-2020
    Postów
    681
    Proszę, podmieńcie grafikę Wielkiego Kurczaka na tego Wielkiego Pawia za rok w ramach prima aprilis

  4. #814
    Użytkownik Avatar Fang
    Dołączył
    15-03-2020
    Postów
    242

    Mobki Oasis cz. 4

    Mobki Oasis cz. 4

    Smoczy Strażnik
    Typ potwora: Zwykły
    Opis: Istota stworzona za pomocą magii żywiołu ziemi.
    Grafika:
    Nazwa:  Smoczy strażnik.jpg
Wyświetleń: 256
Rozmiar:  17.7 KB
    Statystyki:
    HP: 3900-4000
    MP: -
    Atak Fizyczny: buława
    Atak Magiczny: ziemia
    Obrona i Obrona Magiczna: Duża
    Szczęście: Średnie
    Szybkość: Średnie
    Używane Zdolności:
    • Przebicie Ziemi - losowo
    • Drenujący Atak - Używa gdy przeciwnik ma więc niż 80% hp. Rzucający posiada mniej 70%.


    Smok Ziemi
    Typ potwora: Mini Boss
    Opis: Rzadka istota władającą mocą żywiołu ziemia.
    Grafika:
    Nazwa:  8zzmvGs.png
Wyświetleń: 253
Rozmiar:  14.0 KB
    Statystyki:
    HP: 40000-42500
    MP: -
    Atak Fizyczny: bez atrybutu
    Atak Magiczny: ziemia
    Obrona i Obrona Magiczna: Duża
    Szczęście: Średnie
    Szybkość: Średnie
    Używane Zdolności:
    • Multi atak - losowo
    • Przebicie Ziemi - losowo
    • Mega Spowolnienie - losowo
    • Smocze Zionięcie - zadaje duże obrażenia magiczne o atrybucie ziemi. Może nałożyć status skamienienie. Używa wtedy gdy posiada mniej niż 66% i 33% hp.
    • Szybowanie - losowo. limit użyć 3 razy.
    • Ślepa Furia. - losowo


    Laboon

    Typ potwora: Boss
    Opis: Wielki latający wieloryb podróżujący po niebie pustyni Oasis.
    Grafika:
    Nazwa:  149069-2fee6c8e990e93ee9416be4c4f7ab6ab.jpg
Wyświetleń: 252
Rozmiar:  16.8 KB
    Statystyki:
    HP: 40000-41500
    MP: -
    Atak Fizyczny: bez atrybutu
    Atak Magiczny: lód-wiatr
    Obrona i Obrona Magiczna: Duża
    Szczęście: Średnie
    Szybkość: Średnie
    Używane Zdolności:
    • Lodowa Strzała
    • Wielorybi Śpiew - używa losowo. Może nadać status uśpienie i krwawienie na 1 ture.
    • Trujący Pocisk - gdy przeciwnik posiada mniej niż 30% hp.
    • Trujący Atak - gdy przeciwnik posiada mniej niż 30% hp.
    • Normalizacja - gdy przeciwnik posiada 2 pozytywne statusy jednocześnie.
    • Zamachnięcie Ogonem - duże obrażenia fizyczne, może nadać status pomylenie na 2 tury. używa losowo (limit użyć 4)
    A to ci historia.
    To moja misja i sens życia. By odmieniać wszystko na lepsze. ~ Asgalon
    Odrodzenie Black Legion

  5. #815
    Użytkownik Avatar Absolute
    Dołączył
    28-04-2023
    Postów
    119
    Cytat Napisał Fang Zobacz post
    Przecież to bogini Teoyaomqui z Wyspy Moqawi.
    To offend a weak man, tell him the truth.

  6. #816
    Użytkownik Avatar Fang
    Dołączył
    15-03-2020
    Postów
    242
    Cytat Napisał Absolute Zobacz post
    Przecież to bogini Teoyaomqui z Wyspy Moqawi.
    Ciekawie, wsumie mam zamiennik grafiki bogini
    A to ci historia.
    To moja misja i sens życia. By odmieniać wszystko na lepsze. ~ Asgalon
    Odrodzenie Black Legion

  7. #817
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,288
    Osobiście uważam, że nie ma co się w temacie bawić w próby balansów, bo i tak takie rzeczy zrobią testerzy, jeśli pomysł się spodoba, ale:

    1. potworek/boss zbalansowany pod to, żeby bić atrybutem, który ma na -25% (dla przykładu powiedzmy miecz). Kwestią bicia takiego bossa byłoby bicie go tak, by nie sprowokować go do użycia ciosów innych atrybutów. Oczywiście można ryzykować i rushować z mieczem, ale wtedy on odpowie ciosami włóczni. High risk high reward.



    2. Jako że idzie oasis, zakładając fabułę z mfo2, czeka nas wojna oasis vs devos. Powiem szczerze, w mfo2 kinda słabo to wyszło, bo biliśmy dosłownie dwa bossy, jednego strażnika devos i jednego robota z power rangersów. Zamiast tego fajnie by było zobaczyć jakiś rodzaj tvt, gdzie pomagamy oasis zwalczyć devos, albo w drugą stronę (to byłby ciekawy plot twist w stosunku do dwójki w sumie). Oczywiście, w standardowym tvt następuje dużo śmierci, więc stworzenie normalnego tvt byłoby niemożliwe z nieożywialnymi mobkami. Ale mam 3 małe propozycje rozwiązania tego problemu:

    a) walka 4v4, gracz + 3x Strażnik Oasis vs 4x Strażnik Devos, bossy "pvp" (działają na nie mega/podwójne drenaże, nie są odporne na statusy, mają hp zbliżone do normalnych poziomów graczy).
    AI atakuje przeciwnika z NAJWIĘKSZYM obecnym hp. W ten sposób rozwiązujemy problem potencjalnej przedwczesnej śmierci, dajemy większy potencjał spamowaniu mega leczeniami itd. Oczywiście wciąż pozostaje problem tego, że gracz może próbować rushować poprzez ładowanie wszystkiego w atak, więc dać Strażnikom Devos zmodyfikowany wyrok śmierci (taki, by działał na bossy, ewentualnie usunąć im odporność na wyrok, to byłaby ciekawa taktyka, zabić jednego sojusznika i móc walnąć wyrok na drużynę przeciwną), tak, by próbowali wyrównywać liczbę walczących po obu stronach.

    b) walka 2v2, gracz + Strażnik Oasis vs 2x Strażnik Devos, bossy pvp
    AI zachowuje się tak jak wyżej, biją przeciwnika z większym obecnym hp, zalety są takie, że przy 2v2 walka jest łatwiejsza do balansowania, choć oczywiście robi się mniej ciekawa, niż pełne możliwości 4v4. Tutaj nie ma potrzeby wyroku śmierci, ewentualnie może być jakaś mechanika w stylu bezpańskiej furii na koniec, aczkolwiek osobiście uważam, że jest zbędna.

    c) walka 2v2, gracz + Strażnik Oasis vs 2x Strażnik Devos,, bossy standardowe
    Najnudniejsza, ale probably najprostsza do zbalansowania. Tu AI zachowuje się standardowo, takie tam połączenie gimmicków z Goblina Karłowatego/Rapsa #2 oraz gacków/banitów/jastrzębi/czegokolwiek. Jak jeden ze strażników devos umiera, drugi niech użyje wyroku śmierci na strażniku oasis, chociaż tyle ciekawie będzie.

    Oczywiście zostaje jeszcze opcja 4v4 team vs bossy standardowe, ale tutaj wymyślanie fajnych gimmicków byłoby dla mnie cięższe. Jak będzie pomysł, to wsm czemu nie?

    To tyle z moich pomysłów, nie mogę się doczekać walk z thanargiem, rapsem+serafinem oraz wojny w przełęczy wiecznych burz, hopefully będą dobre!
    Jesteś takim mistrzem PvE, że nawet sam Sir Tristam cię nie rusza? Kliknij tutaj, by zobaczyć wyzwanie przygotowane specjalnie dla takich jak ty! Sam twórca Tristama aprobuje to wyzwanie!

  8. #818
    Tester Avatar Denol
    Dołączył
    24-03-2013
    Postów
    5,090
    1. potworek/boss zbalansowany pod to, żeby bić atrybutem, który ma na -25% (dla przykładu powiedzmy miecz). Kwestią bicia takiego bossa byłoby bicie go tak, by nie sprowokować go do użycia ciosów innych atrybutów. Oczywiście można ryzykować i rushować z mieczem, ale wtedy on odpowie ciosami włóczni. High risk high reward.
    Problem pojawia się w przypadku drugiej profesji, dodatkowo wymusza to bicie bossa tym jednym konkretnym atrybutem. W przypadku innego atrybutu raczej nie do zabicia na swoim przedziale.

    a) walka 4v4, gracz + 3x Strażnik Oasis vs 4x Strażnik Devos, bossy "pvp" (działają na nie mega/podwójne drenaże, nie są odporne na statusy, mają hp zbliżone do normalnych poziomów graczy).
    AI atakuje przeciwnika z NAJWIĘKSZYM obecnym hp. W ten sposób rozwiązujemy problem potencjalnej przedwczesnej śmierci, dajemy większy potencjał spamowaniu mega leczeniami itd. Oczywiście wciąż pozostaje problem tego, że gracz może próbować rushować poprzez ładowanie wszystkiego w atak, więc dać Strażnikom Devos zmodyfikowany wyrok śmierci (taki, by działał na bossy, ewentualnie usunąć im odporność na wyrok, to byłaby ciekawa taktyka, zabić jednego sojusznika i móc walnąć wyrok na drużynę przeciwną), tak, by próbowali wyrównywać liczbę walczących po obu stronach.
    Im więcej przeciwników tym trudniejszy balans, szczególnie jeśli mówimy tutaj o losowości skryptu. Dlatego raczej odpada.

    Oczywiście zostaje jeszcze opcja 4v4 team vs bossy standardowe, ale tutaj wymyślanie fajnych gimmicków byłoby dla mnie cięższe. Jak będzie pomysł, to wsm czemu nie?
    Problem będzie z zebraniem ludzi do pomocy, musisz zebrać 3 osoby które będą chciały ci pomóc z bossem. Miałem pomysł w podobnym stylu.

    b) walka 2v2, gracz + Strażnik Oasis vs 2x Strażnik Devos, bossy pvp
    AI zachowuje się tak jak wyżej, biją przeciwnika z większym obecnym hp, zalety są takie, że przy 2v2 walka jest łatwiejsza do balansowania, choć oczywiście robi się mniej ciekawa, niż pełne możliwości 4v4. Tutaj nie ma potrzeby wyroku śmierci, ewentualnie może być jakaś mechanika w stylu bezpańskiej furii na koniec, aczkolwiek osobiście uważam, że jest zbędna.

    c) walka 2v2, gracz + Strażnik Oasis vs 2x Strażnik Devos,, bossy standardowe
    Najnudniejsza, ale probably najprostsza do zbalansowania. Tu AI zachowuje się standardowo, takie tam połączenie gimmicków z Goblina Karłowatego/Rapsa #2 oraz gacków/banitów/jastrzębi/czegokolwiek. Jak jeden ze strażników devos umiera, drugi niech użyje wyroku śmierci na strażniku oasis, chociaż tyle ciekawie będzie.
    To pewnie dałoby się ogarnąć, kwestia tego jak będzie wyglądać finalny plan upka.

    Co do grafik, jeśli jest jakaś proponowana to musi być 4x4. Z grafiki 1x3 najwyżej można zrobić NPC na mapie.

    W przypadku propozycji minibossów/bossów/unikatów, powinny cechować się jakąś unikalna mechanika. Boss który rzuca 5 zdolek na walkę i to każdą w pełni losowo raczej takowej nie posiada. W przypadku zwykłego moba jest to ok.

  9. #819
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,288
    Cytat Napisał Denol Zobacz post
    Problem pojawia się w przypadku drugiej profesji, dodatkowo wymusza to bicie bossa tym jednym konkretnym atrybutem. W przypadku innego atrybutu raczej nie do zabicia na swoim przedziale.
    W sumie to podobna rzecz została z Nesu zrobiona z tego co patrzę na bestiariusz, jest wrażliwy na buławę. Rozumiem problem z balansowaniem dla przeciwnej profesji, można jednak zrobić bossa w stylu żywiołaka wszystkości, który inaczej zachowuje się vs woj, niż vs mag

    Problem będzie z zebraniem ludzi do pomocy, musisz zebrać 3 osoby które będą chciały ci pomóc z bossem. Miałem pomysł w podobnym stylu.
    To.. miał być boss, nie miniacz though, z takimi trzema kopiami strażnika oasis w naszym teamie, ale sure, why not? Każdy gimmick zmieniający walkę z tradycyjnej będzie ciekawy.

    Co do grafik, jeśli jest jakaś proponowana to musi być 4x4. Z grafiki 1x3 najwyżej można zrobić NPC na mapie.
    To do fanga, jak rozumiem?

    W przypadku propozycji minibossów/bossów/unikatów, powinny cechować się jakąś unikalna mechanika. Boss który rzuca 5 zdolek na walkę i to każdą w pełni losowo raczej takowej nie posiada. W przypadku zwykłego moba jest to ok.
    Osobiście uważam, że ten temat najlepiej by działał właśnie jako propozycja takich gimmicków/unikalnych mechanik. Pisanie statów imo ma sens tylko na zasadzie balansu DO gimmicku (np. wysokie obrony, ale po X czynności je obniża), obrazki jeszcze mogą się przydać, zakładając że nie są copyrighted, ale to gimmicki są najciekawsze.

    - - - - - - - - - -

    Im więcej przeciwników tym trudniejszy balans, szczególnie jeśli mówimy tutaj o losowości skryptu. Dlatego raczej odpada.
    Zgadzam się, że balans jest problematyczny, jakby nie patrzeć taki boss przy odpowiednim szczęściu byłby do ubicia na 20 poziomie, bo SO mogliby ugrać walkę we trójkę. Osobiście uważam, że takie rzeczy są fajne do próbowania osiągnięcia (imo bossy powinny być najpierw fajne, a dopiero potem zbalansowane, to w końcu nie pvp), ale zdaję sobie sprawę, że ty masz inne patrzenie na bossy. Miałam nadzieję, że może znajdziesz sposób na zbalansowanie tego fajnego pomysłu, aczkolwiek w pełni rozumiem podejście "szkoda czasu, można 10 rzeczy w tym czasie zrobić"
    Jesteś takim mistrzem PvE, że nawet sam Sir Tristam cię nie rusza? Kliknij tutaj, by zobaczyć wyzwanie przygotowane specjalnie dla takich jak ty! Sam twórca Tristama aprobuje to wyzwanie!

  10. #820
    Pustynny Pająk

    Ktoś mi zostawił takiego pająka w poradnikach. Tam mi niepotrzebny, ale może kogoś tu zainspiruje
    Ostatnio edytowane przez Violetta Valery ; 29-05-2025 o 18:58
    Cześć zbóje

    Mądrość Stalina, rzeka szeroka, w ciężkich turbinach przetacza wody, płynąc wysiewa pszenicę w tundrach, zalesia stepy, stawia ogrody.

  11. #821
    Użytkownik Avatar Fang
    Dołączył
    15-03-2020
    Postów
    242
    Cytat Napisał Violetta Valery Zobacz post
    Pustynny Pająk

    Ktoś mi zostawił takiego pająka w poradnikach. Tam mi niepotrzebny, ale może kogoś tu zainspiruje
    Nazwa:  Pustynny Pająk.png
Wyświetleń: 108
Rozmiar:  11.9 KB
    A to ci historia.
    To moja misja i sens życia. By odmieniać wszystko na lepsze. ~ Asgalon
    Odrodzenie Black Legion

  12. #822
    Hm.
    Może potwór zwykły, który na przeczekaniu używa annihilatora xD?
    Cześć zbóje

    Mądrość Stalina, rzeka szeroka, w ciężkich turbinach przetacza wody, płynąc wysiewa pszenicę w tundrach, zalesia stepy, stawia ogrody.

  13. #823
    Użytkownik Avatar Fang
    Dołączył
    15-03-2020
    Postów
    242

    Mobki Oasis cz. 5

    Hiena (zwykły)
    Grafika:
    Nazwa:  Hiena.jpg
Wyświetleń: 79
Rozmiar:  6.8 KB
    Atak: fizyczny (bez atry.)
    Def i Def Mag: Średni
    Luck:
    Średni
    Speed: Duży
    Zdolki używane:
    • Karakol
    • Podcięcie


    Anubis (Unikat)
    Grafika:
    Nazwa:  Anubis.jpg
Wyświetleń: 79
Rozmiar:  9.2 KB
    Atak: Mag. (pocisk magiczny) i Fiz. (topór)
    Def i Def Mag: Średni
    Luck:
    Średni
    Speed: Duży
    Zdolki używane:

    • Uścisk Nieumarłego - zadaje obrażenia magiczne, nadaje status zombie na nieskończoną ilość tur.
    • Przedśmiertna Obietnica - Nadaje sobie status Brama Umarłych, gdzie po minięciu 10 tur Anubis umiera. Nadaje sobie ten status gdy posiada mniej niż 15% hp, można zbić jego hp do 0, ale Anubis nie umiera do czasu minięcia tych 10 tur. Jeżeli zakończy się 10 tur przed zbiciem całego hp, również umiera
    • Kończący Cios


    Pustynny Ork (zwykły)
    Grafika:
    Nazwa:  Pustynny Ork.png
Wyświetleń: 79
Rozmiar:  9.8 KB
    Atak: fizyczny (topór)
    Def i Def Mag: Średni
    Luck:
    Duży
    Speed: Średni
    Zdolki używane:
    • Berserk
    • Wojowniczy Szał


    Modliszka (boss)
    Grafika:
    Nazwa:  Modliszka.png
Wyświetleń: 80
Rozmiar:  41.7 KB
    Atak: fizyczny (miecz)
    Def i Def Mag: Średni
    Luck:
    Duży
    Speed: Duży
    Zdolki używane:

    • Ugryzienie Trwogi
    • Tysiąc Cięć
    • Wściekły Cios
    • Drenujący Atak
    • Klątwa Krwi
    A to ci historia.
    To moja misja i sens życia. By odmieniać wszystko na lepsze. ~ Asgalon
    Odrodzenie Black Legion

  14. #824
    Użytkownik Avatar Fang
    Dołączył
    15-03-2020
    Postów
    242

    Mobki Oasis cz. 6

    Pustynna Harpia (zwykły)
    Grafika:
    Nazwa:  Pustynna Harpia.png
Wyświetleń: 50
Rozmiar:  15.2 KB
    Atak: fizyczny (topór)
    Def i Def Mag:
    średnie
    Luck:
    średni
    Speed:
    Duży
    Zdolki używane:

    • Trujący Atak
    • Harpi Śpiew - Rzucają otrzymuje status przyspieszenie na 3 tury, może nałożyć na przeciwnika status uśpienie na 1 turę.
    • Harpie Pazury - Zadaje obrażenia fizyczne, nadaje status krwawienie na 2 tury.


    Pustyny Anioł
    (zwykły)
    Grafika:
    Nazwa:  Pustynny Anioł.png
Wyświetleń: 45
Rozmiar:  34.4 KB
    Atak: magiczny (ogień)
    Def i Def Mag:
    mały
    Luck:
    średni
    Speed:
    Duży
    Zdolki używane:

    • Powiew Rozpaczy
    • Medytacja


    Goliat (boss)
    Grafika:
    Nazwa:  Goliat.jpg
Wyświetleń: 49
Rozmiar:  28.8 KB
    Atak: fizyczny (topór)
    Def i Def Mag:
    duży
    Luck:
    średni
    Speed:
    średni
    Zdolki używane:

    • Kruszące Grzmotnięcie
    • Bezlitosne Natarcie
    • Wściekły Cios


    Sęp (zwykły)
    Grafika:
    Nazwa:  Sęp.png
Wyświetleń: 50
Rozmiar:  3.8 KB
    Atak: fizyczny (bezatrybutowy)
    Def i Def Mag:
    średnie
    Luck:
    średni
    Speed:
    Duży
    Zdolki używane:

    • Szybowanie
    • Drenaż
    • Drenujący Atak
    Ostatnio edytowane przez Fang ; 13-06-2025 o 21:25
    A to ci historia.
    To moja misja i sens życia. By odmieniać wszystko na lepsze. ~ Asgalon
    Odrodzenie Black Legion

  15. #825
    Skoro mamy wkrótce pustynne miasto - proponuję Mrówkolwa - to taki entomologiczny skurczybyk, który chowa się w piachu i jest jadowity.
    Potwór zwykły na zasadzie pędraka - respiony przy okazji bicia innych mobków - najlepiej mrówek pustynnych, albo innego robactwa.

    Staty - analogiczne do Pędraka, ale przeskalowane na maxlv w miescie
    Zaczyna walkę z nietykalnością i pomyślnością na jedną turę.
    Ataki:
    Fizyczny - atr włóczni
    Zdolności:
    Ukrycie (z nietykiem na 1 turę),
    Wyniszczająca toksyna

    Leczenia.
    Mechanika:
    Na nietykalności wali Toksyną
    Przy niskim HP się leczy, jeśli oberwie za dużo z hita - używa ukrycia
    Cześć zbóje

    Mądrość Stalina, rzeka szeroka, w ciężkich turbinach przetacza wody, płynąc wysiewa pszenicę w tundrach, zalesia stepy, stawia ogrody.

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •