Strona 55 z 56 PierwszyPierwszy ... 54553545556 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 811 do 825 z 826

Temat: Propozycje nowych Potworów, Potworów unikatowych, Bossów i Mini Bossów

  1. #811
    Użytkownik Avatar Fang
    Dołączył
    15-03-2020
    Postów
    349

    Mobki Oasis cz. 4

    Mobki Oasis cz. 4

    Smoczy Strażnik
    Typ potwora: Zwykły
    Opis: Istota stworzona za pomocą magii żywiołu ziemi.
    Grafika:
    Nazwa:  Smoczy strażnik.jpg
Wyświetleń: 450
Rozmiar:  17.7 KB
    Statystyki:
    HP: 3900-4000
    MP: -
    Atak Fizyczny: buława
    Atak Magiczny: ziemia
    Obrona i Obrona Magiczna: Duża
    Szczęście: Średnie
    Szybkość: Średnie
    Używane Zdolności:
    • Przebicie Ziemi - losowo
    • Drenujący Atak - Używa gdy przeciwnik ma więc niż 80% hp. Rzucający posiada mniej 70%.


    Smok Ziemi
    Typ potwora: Mini Boss
    Opis: Rzadka istota władającą mocą żywiołu ziemia.
    Grafika:
    Nazwa:  8zzmvGs.png
Wyświetleń: 538
Rozmiar:  14.0 KB
    Statystyki:
    HP: 40000-42500
    MP: -
    Atak Fizyczny: bez atrybutu
    Atak Magiczny: ziemia
    Obrona i Obrona Magiczna: Duża
    Szczęście: Średnie
    Szybkość: Średnie
    Używane Zdolności:
    • Multi atak - losowo
    • Przebicie Ziemi - losowo
    • Mega Spowolnienie - losowo
    • Smocze Zionięcie - zadaje duże obrażenia magiczne o atrybucie ziemi. Może nałożyć status skamienienie. Używa wtedy gdy posiada mniej niż 66% i 33% hp.
    • Szybowanie - losowo. limit użyć 3 razy.
    • Ślepa Furia. - losowo


    Laboon

    Typ potwora: Boss
    Opis: Wielki latający wieloryb podróżujący po niebie pustyni Oasis.
    Grafika:
    Nazwa:  149069-2fee6c8e990e93ee9416be4c4f7ab6ab.jpg
Wyświetleń: 531
Rozmiar:  16.8 KB
    Statystyki:
    HP: 40000-41500
    MP: -
    Atak Fizyczny: bez atrybutu
    Atak Magiczny: lód-wiatr
    Obrona i Obrona Magiczna: Duża
    Szczęście: Średnie
    Szybkość: Średnie
    Używane Zdolności:
    • Lodowa Strzała
    • Wielorybi Śpiew - używa losowo. Może nadać status uśpienie i krwawienie na 1 ture.
    • Trujący Pocisk - gdy przeciwnik posiada mniej niż 30% hp.
    • Trujący Atak - gdy przeciwnik posiada mniej niż 30% hp.
    • Normalizacja - gdy przeciwnik posiada 2 pozytywne statusy jednocześnie.
    • Zamachnięcie Ogonem - duże obrażenia fizyczne, może nadać status pomylenie na 2 tury. używa losowo (limit użyć 4)
    A to ci historia.
    To moja misja i sens życia. By odmieniać wszystko na lepsze. ~ Asgalon
    Odrodzenie Black Legion

  2. #812
    Użytkownik Avatar Absolute
    Dołączył
    28-04-2023
    Postów
    161
    Cytat Napisał Fang Zobacz post
    Przecież to bogini Teoyaomqui z Wyspy Moqawi.
    To offend a weak man, tell him the truth.

  3. #813
    Użytkownik Avatar Fang
    Dołączył
    15-03-2020
    Postów
    349
    Cytat Napisał Absolute Zobacz post
    Przecież to bogini Teoyaomqui z Wyspy Moqawi.
    Ciekawie, wsumie mam zamiennik grafiki bogini
    A to ci historia.
    To moja misja i sens życia. By odmieniać wszystko na lepsze. ~ Asgalon
    Odrodzenie Black Legion

  4. #814
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,635
    Osobiście uważam, że nie ma co się w temacie bawić w próby balansów, bo i tak takie rzeczy zrobią testerzy, jeśli pomysł się spodoba, ale:

    1. potworek/boss zbalansowany pod to, żeby bić atrybutem, który ma na -25% (dla przykładu powiedzmy miecz). Kwestią bicia takiego bossa byłoby bicie go tak, by nie sprowokować go do użycia ciosów innych atrybutów. Oczywiście można ryzykować i rushować z mieczem, ale wtedy on odpowie ciosami włóczni. High risk high reward.



    2. Jako że idzie oasis, zakładając fabułę z mfo2, czeka nas wojna oasis vs devos. Powiem szczerze, w mfo2 kinda słabo to wyszło, bo biliśmy dosłownie dwa bossy, jednego strażnika devos i jednego robota z power rangersów. Zamiast tego fajnie by było zobaczyć jakiś rodzaj tvt, gdzie pomagamy oasis zwalczyć devos, albo w drugą stronę (to byłby ciekawy plot twist w stosunku do dwójki w sumie). Oczywiście, w standardowym tvt następuje dużo śmierci, więc stworzenie normalnego tvt byłoby niemożliwe z nieożywialnymi mobkami. Ale mam 3 małe propozycje rozwiązania tego problemu:

    a) walka 4v4, gracz + 3x Strażnik Oasis vs 4x Strażnik Devos, bossy "pvp" (działają na nie mega/podwójne drenaże, nie są odporne na statusy, mają hp zbliżone do normalnych poziomów graczy).
    AI atakuje przeciwnika z NAJWIĘKSZYM obecnym hp. W ten sposób rozwiązujemy problem potencjalnej przedwczesnej śmierci, dajemy większy potencjał spamowaniu mega leczeniami itd. Oczywiście wciąż pozostaje problem tego, że gracz może próbować rushować poprzez ładowanie wszystkiego w atak, więc dać Strażnikom Devos zmodyfikowany wyrok śmierci (taki, by działał na bossy, ewentualnie usunąć im odporność na wyrok, to byłaby ciekawa taktyka, zabić jednego sojusznika i móc walnąć wyrok na drużynę przeciwną), tak, by próbowali wyrównywać liczbę walczących po obu stronach.

    b) walka 2v2, gracz + Strażnik Oasis vs 2x Strażnik Devos, bossy pvp
    AI zachowuje się tak jak wyżej, biją przeciwnika z większym obecnym hp, zalety są takie, że przy 2v2 walka jest łatwiejsza do balansowania, choć oczywiście robi się mniej ciekawa, niż pełne możliwości 4v4. Tutaj nie ma potrzeby wyroku śmierci, ewentualnie może być jakaś mechanika w stylu bezpańskiej furii na koniec, aczkolwiek osobiście uważam, że jest zbędna.

    c) walka 2v2, gracz + Strażnik Oasis vs 2x Strażnik Devos,, bossy standardowe
    Najnudniejsza, ale probably najprostsza do zbalansowania. Tu AI zachowuje się standardowo, takie tam połączenie gimmicków z Goblina Karłowatego/Rapsa #2 oraz gacków/banitów/jastrzębi/czegokolwiek. Jak jeden ze strażników devos umiera, drugi niech użyje wyroku śmierci na strażniku oasis, chociaż tyle ciekawie będzie.

    Oczywiście zostaje jeszcze opcja 4v4 team vs bossy standardowe, ale tutaj wymyślanie fajnych gimmicków byłoby dla mnie cięższe. Jak będzie pomysł, to wsm czemu nie?

    To tyle z moich pomysłów, nie mogę się doczekać walk z thanargiem, rapsem+serafinem oraz wojny w przełęczy wiecznych burz, hopefully będą dobre!

  5. #815
    Tester Avatar Denol
    Dołączył
    24-03-2013
    Postów
    5,533
    1. potworek/boss zbalansowany pod to, żeby bić atrybutem, który ma na -25% (dla przykładu powiedzmy miecz). Kwestią bicia takiego bossa byłoby bicie go tak, by nie sprowokować go do użycia ciosów innych atrybutów. Oczywiście można ryzykować i rushować z mieczem, ale wtedy on odpowie ciosami włóczni. High risk high reward.
    Problem pojawia się w przypadku drugiej profesji, dodatkowo wymusza to bicie bossa tym jednym konkretnym atrybutem. W przypadku innego atrybutu raczej nie do zabicia na swoim przedziale.

    a) walka 4v4, gracz + 3x Strażnik Oasis vs 4x Strażnik Devos, bossy "pvp" (działają na nie mega/podwójne drenaże, nie są odporne na statusy, mają hp zbliżone do normalnych poziomów graczy).
    AI atakuje przeciwnika z NAJWIĘKSZYM obecnym hp. W ten sposób rozwiązujemy problem potencjalnej przedwczesnej śmierci, dajemy większy potencjał spamowaniu mega leczeniami itd. Oczywiście wciąż pozostaje problem tego, że gracz może próbować rushować poprzez ładowanie wszystkiego w atak, więc dać Strażnikom Devos zmodyfikowany wyrok śmierci (taki, by działał na bossy, ewentualnie usunąć im odporność na wyrok, to byłaby ciekawa taktyka, zabić jednego sojusznika i móc walnąć wyrok na drużynę przeciwną), tak, by próbowali wyrównywać liczbę walczących po obu stronach.
    Im więcej przeciwników tym trudniejszy balans, szczególnie jeśli mówimy tutaj o losowości skryptu. Dlatego raczej odpada.

    Oczywiście zostaje jeszcze opcja 4v4 team vs bossy standardowe, ale tutaj wymyślanie fajnych gimmicków byłoby dla mnie cięższe. Jak będzie pomysł, to wsm czemu nie?
    Problem będzie z zebraniem ludzi do pomocy, musisz zebrać 3 osoby które będą chciały ci pomóc z bossem. Miałem pomysł w podobnym stylu.

    b) walka 2v2, gracz + Strażnik Oasis vs 2x Strażnik Devos, bossy pvp
    AI zachowuje się tak jak wyżej, biją przeciwnika z większym obecnym hp, zalety są takie, że przy 2v2 walka jest łatwiejsza do balansowania, choć oczywiście robi się mniej ciekawa, niż pełne możliwości 4v4. Tutaj nie ma potrzeby wyroku śmierci, ewentualnie może być jakaś mechanika w stylu bezpańskiej furii na koniec, aczkolwiek osobiście uważam, że jest zbędna.

    c) walka 2v2, gracz + Strażnik Oasis vs 2x Strażnik Devos,, bossy standardowe
    Najnudniejsza, ale probably najprostsza do zbalansowania. Tu AI zachowuje się standardowo, takie tam połączenie gimmicków z Goblina Karłowatego/Rapsa #2 oraz gacków/banitów/jastrzębi/czegokolwiek. Jak jeden ze strażników devos umiera, drugi niech użyje wyroku śmierci na strażniku oasis, chociaż tyle ciekawie będzie.
    To pewnie dałoby się ogarnąć, kwestia tego jak będzie wyglądać finalny plan upka.

    Co do grafik, jeśli jest jakaś proponowana to musi być 4x4. Z grafiki 1x3 najwyżej można zrobić NPC na mapie.

    W przypadku propozycji minibossów/bossów/unikatów, powinny cechować się jakąś unikalna mechanika. Boss który rzuca 5 zdolek na walkę i to każdą w pełni losowo raczej takowej nie posiada. W przypadku zwykłego moba jest to ok.

  6. #816
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,635
    Cytat Napisał Denol Zobacz post
    Problem pojawia się w przypadku drugiej profesji, dodatkowo wymusza to bicie bossa tym jednym konkretnym atrybutem. W przypadku innego atrybutu raczej nie do zabicia na swoim przedziale.
    W sumie to podobna rzecz została z Nesu zrobiona z tego co patrzę na bestiariusz, jest wrażliwy na buławę. Rozumiem problem z balansowaniem dla przeciwnej profesji, można jednak zrobić bossa w stylu żywiołaka wszystkości, który inaczej zachowuje się vs woj, niż vs mag

    Problem będzie z zebraniem ludzi do pomocy, musisz zebrać 3 osoby które będą chciały ci pomóc z bossem. Miałem pomysł w podobnym stylu.
    To.. miał być boss, nie miniacz though, z takimi trzema kopiami strażnika oasis w naszym teamie, ale sure, why not? Każdy gimmick zmieniający walkę z tradycyjnej będzie ciekawy.

    Co do grafik, jeśli jest jakaś proponowana to musi być 4x4. Z grafiki 1x3 najwyżej można zrobić NPC na mapie.
    To do fanga, jak rozumiem?

    W przypadku propozycji minibossów/bossów/unikatów, powinny cechować się jakąś unikalna mechanika. Boss który rzuca 5 zdolek na walkę i to każdą w pełni losowo raczej takowej nie posiada. W przypadku zwykłego moba jest to ok.
    Osobiście uważam, że ten temat najlepiej by działał właśnie jako propozycja takich gimmicków/unikalnych mechanik. Pisanie statów imo ma sens tylko na zasadzie balansu DO gimmicku (np. wysokie obrony, ale po X czynności je obniża), obrazki jeszcze mogą się przydać, zakładając że nie są copyrighted, ale to gimmicki są najciekawsze.

    - - - - - - - - - -

    Im więcej przeciwników tym trudniejszy balans, szczególnie jeśli mówimy tutaj o losowości skryptu. Dlatego raczej odpada.
    Zgadzam się, że balans jest problematyczny, jakby nie patrzeć taki boss przy odpowiednim szczęściu byłby do ubicia na 20 poziomie, bo SO mogliby ugrać walkę we trójkę. Osobiście uważam, że takie rzeczy są fajne do próbowania osiągnięcia (imo bossy powinny być najpierw fajne, a dopiero potem zbalansowane, to w końcu nie pvp), ale zdaję sobie sprawę, że ty masz inne patrzenie na bossy. Miałam nadzieję, że może znajdziesz sposób na zbalansowanie tego fajnego pomysłu, aczkolwiek w pełni rozumiem podejście "szkoda czasu, można 10 rzeczy w tym czasie zrobić"

  7. #817
    Pustynny Pająk

    Ktoś mi zostawił takiego pająka w poradnikach. Tam mi niepotrzebny, ale może kogoś tu zainspiruje
    Ostatnio edytowane przez Nasciturus ; 29-05-2025 o 19:58
    Cześć zbóje

    Mądrość Stalina, rzeka szeroka, w ciężkich turbinach przetacza wody, płynąc wysiewa pszenicę w tundrach, zalesia stepy, stawia ogrody.

  8. #818
    Użytkownik Avatar Fang
    Dołączył
    15-03-2020
    Postów
    349
    Cytat Napisał Violetta Valery Zobacz post
    Pustynny Pająk

    Ktoś mi zostawił takiego pająka w poradnikach. Tam mi niepotrzebny, ale może kogoś tu zainspiruje
    Nazwa:  Pustynny Pająk.png
Wyświetleń: 261
Rozmiar:  11.9 KB
    A to ci historia.
    To moja misja i sens życia. By odmieniać wszystko na lepsze. ~ Asgalon
    Odrodzenie Black Legion

  9. #819
    Hm.
    Może potwór zwykły, który na przeczekaniu używa annihilatora xD?
    Cześć zbóje

    Mądrość Stalina, rzeka szeroka, w ciężkich turbinach przetacza wody, płynąc wysiewa pszenicę w tundrach, zalesia stepy, stawia ogrody.

  10. #820
    Użytkownik Avatar Fang
    Dołączył
    15-03-2020
    Postów
    349

    Mobki Oasis cz. 5

    Hiena (zwykły)
    Grafika:
    Nazwa:  Hiena.jpg
Wyświetleń: 236
Rozmiar:  6.8 KB
    Atak: fizyczny (bez atry.)
    Def i Def Mag: Średni
    Luck:
    Średni
    Speed: Duży
    Zdolki używane:
    • Karakol
    • Podcięcie


    Anubis (Unikat)
    Grafika:
    Nazwa:  Anubis.jpg
Wyświetleń: 217
Rozmiar:  9.2 KB
    Atak: Mag. (pocisk magiczny) i Fiz. (topór)
    Def i Def Mag: Średni
    Luck:
    Średni
    Speed: Duży
    Zdolki używane:

    • Uścisk Nieumarłego - zadaje obrażenia magiczne, nadaje status zombie na nieskończoną ilość tur.
    • Przedśmiertna Obietnica - Nadaje sobie status Brama Umarłych, gdzie po minięciu 10 tur Anubis umiera. Nadaje sobie ten status gdy posiada mniej niż 15% hp, można zbić jego hp do 0, ale Anubis nie umiera do czasu minięcia tych 10 tur. Jeżeli zakończy się 10 tur przed zbiciem całego hp, również umiera
    • Kończący Cios


    Pustynny Ork (zwykły)
    Grafika:
    Nazwa:  Pustynny Ork.png
Wyświetleń: 218
Rozmiar:  9.8 KB
    Atak: fizyczny (topór)
    Def i Def Mag: Średni
    Luck:
    Duży
    Speed: Średni
    Zdolki używane:
    • Berserk
    • Wojowniczy Szał


    Modliszka (boss)
    Grafika:
    Nazwa:  Modliszka.png
Wyświetleń: 221
Rozmiar:  41.7 KB
    Atak: fizyczny (miecz)
    Def i Def Mag: Średni
    Luck:
    Duży
    Speed: Duży
    Zdolki używane:

    • Ugryzienie Trwogi
    • Tysiąc Cięć
    • Wściekły Cios
    • Drenujący Atak
    • Klątwa Krwi
    A to ci historia.
    To moja misja i sens życia. By odmieniać wszystko na lepsze. ~ Asgalon
    Odrodzenie Black Legion

  11. #821
    Użytkownik Avatar Fang
    Dołączył
    15-03-2020
    Postów
    349

    Mobki Oasis cz. 6

    Pustynna Harpia (zwykły)
    Grafika:
    Nazwa:  Pustynna Harpia.png
Wyświetleń: 146
Rozmiar:  15.2 KB
    Atak: fizyczny (topór)
    Def i Def Mag:
    średnie
    Luck:
    średni
    Speed:
    Duży
    Zdolki używane:

    • Trujący Atak
    • Harpi Śpiew - Rzucają otrzymuje status przyspieszenie na 3 tury, może nałożyć na przeciwnika status uśpienie na 1 turę.
    • Harpie Pazury - Zadaje obrażenia fizyczne, nadaje status krwawienie na 2 tury.


    Pustyny Anioł
    (zwykły)
    Grafika:
    Nazwa:  Pustynny Anioł.png
Wyświetleń: 135
Rozmiar:  34.4 KB
    Atak: magiczny (ogień)
    Def i Def Mag:
    mały
    Luck:
    średni
    Speed:
    Duży
    Zdolki używane:

    • Powiew Rozpaczy
    • Medytacja


    Goliat (boss)
    Grafika:
    Nazwa:  Goliat.jpg
Wyświetleń: 141
Rozmiar:  28.8 KB
    Atak: fizyczny (topór)
    Def i Def Mag:
    duży
    Luck:
    średni
    Speed:
    średni
    Zdolki używane:

    • Kruszące Grzmotnięcie
    • Bezlitosne Natarcie
    • Wściekły Cios


    Sęp (zwykły)
    Grafika:
    Nazwa:  Sęp.png
Wyświetleń: 147
Rozmiar:  3.8 KB
    Atak: fizyczny (bezatrybutowy)
    Def i Def Mag:
    średnie
    Luck:
    średni
    Speed:
    Duży
    Zdolki używane:

    • Szybowanie
    • Drenaż
    • Drenujący Atak
    Ostatnio edytowane przez Fang ; 13-06-2025 o 22:25
    A to ci historia.
    To moja misja i sens życia. By odmieniać wszystko na lepsze. ~ Asgalon
    Odrodzenie Black Legion

  12. #822
    Skoro mamy wkrótce pustynne miasto - proponuję Mrówkolwa - to taki entomologiczny skurczybyk, który chowa się w piachu i jest jadowity.
    Potwór zwykły na zasadzie pędraka - respiony przy okazji bicia innych mobków - najlepiej mrówek pustynnych, albo innego robactwa.

    Staty - analogiczne do Pędraka, ale przeskalowane na maxlv w miescie
    Zaczyna walkę z nietykalnością i pomyślnością na jedną turę.
    Ataki:
    Fizyczny - atr włóczni
    Zdolności:
    Ukrycie (z nietykiem na 1 turę),
    Wyniszczająca toksyna

    Leczenia.
    Mechanika:
    Na nietykalności wali Toksyną
    Przy niskim HP się leczy, jeśli oberwie za dużo z hita - używa ukrycia
    Cześć zbóje

    Mądrość Stalina, rzeka szeroka, w ciężkich turbinach przetacza wody, płynąc wysiewa pszenicę w tundrach, zalesia stepy, stawia ogrody.

  13. #823
    Użytkownik Avatar Fang
    Dołączył
    15-03-2020
    Postów
    349

    Mobki Oasis cz. 7

    Izyda (Mini Boss)
    Grafika:
    Nazwa:  Izyda.png
Wyświetleń: 349
Rozmiar:  15.8 KB
    Atak fizyczny i magiczny: fizyczny (włócznia) magiczny (ogień)
    Def i Def Mag: średnie
    Luck: duży
    Speed: Duży
    Zdolki używane:
    • Demoniczne Spojrzenie
    • Kula Ognia
    • Słoneczny Żar - Zadaje obrażenia magiczne wszystkim przeciwnikom, nadaje status specjalny podpalenie na 2 tury (odbiera 15% hp co ture)
    • Multi Bariera
    • Multi Atak
    • Anielski Deszcz - Zadaje obrażenia o atrybucie ognia, nadaje status krwawienie na 4 tury.


    Gnoll (Zwykły)
    Grafika:
    Nazwa:  Gnoll.png
Wyświetleń: 342
Rozmiar:  19.7 KB
    Atak: fizyczny (miecz)
    Def i Def Mag: średnie
    Luck: duży
    Speed: Duży
    Zdolki używane:

    • Tysiąc Cięć
    • Ogłuszenie
    • Drenujący Atak


    Słoń Bojowy (Boss)
    Grafika:
    Nazwa:  Słoń Bojowy.png
Wyświetleń: 344
Rozmiar:  34.4 KB
    Atak fizyczny: (bezatrybutowy)
    Def i Def Mag: średnie
    Luck: duży
    Speed: Średni
    Zdolki używane:

    • Słoniowa Szarża - Zadaje duże obrażenia fizyczne, nadaje status bariera i bariera magiczna na 4 tury rzucającemu.
    • Słoni Gniew - Nadaje status furia i pomylenie na 5 tur.
    • Wypad
    • Słoniowy Triumf - Nadaje status przyspieszenie, bariera i bariera magiczna na 8 tur.


    Reptilian (Zwykły)
    Grafika:
    Nazwa:  Reptilian.png
Wyświetleń: 339
Rozmiar:  6.9 KB
    Atak fizyczny: (włócznia)
    Def i Def Mag: średnie
    Luck: średni
    Speed: Duży
    Zdolki używane:

    • Trujący Atak
    • Czysty Cios
    • Wypad
    A to ci historia.
    To moja misja i sens życia. By odmieniać wszystko na lepsze. ~ Asgalon
    Odrodzenie Black Legion

  14. #824
    Użytkownik Avatar Fang
    Dołączył
    15-03-2020
    Postów
    349

    Mobki Folhord cz. 1

    Mistrz Zakonny (Mini Boss)
    Grafika: (pozwolę sobie wykorzystać outfit)

    Atak fizyczny: miecz
    Def i Def Mag: średnie
    Luck: duży
    Speed: Duży
    Zdolki używane:

    • Multi Atak
    • Templarski Okrzyk - nadaje status mobilizacja i szybkość na 5 tur. Ma szanse nadać przeciwnikom status pomylenie na 2 tury.
    • Święte Przełamanie - zadaje duże obrażenia fizyczne, nadaje status przełamanie i istnieje szansa na status zombie.
    • Egzorcyzm - Zabija wszystkich przeciwników ze statusem zombie, przyswajając ich wartość hp.
    • Modlitwa Siły - przy progu 25% hp nadaje sobie status 10% ataku na nieskończoną ilość tur.
    • Modlitwa Obrony - przy progu 40% hp nadaje sobie status 10% obrony i obrony mag.
    • Krucjata - przy progu 15% hp przyzywa dwóch Templariuszy do walki.
    • Klątwa Templariuszy - przy progu 12-15% hp nadaje przeciwnikom status krwawienie na nieskończoną ilość tur.

    Możliwy loot:
    Zaproponowane Eq: https://forum.mfo3.pl/showthread.php...l=1#post388425

    Templariusz (Zwykły)
    Grafika:
    Nazwa:  Templariusz.jpg
Wyświetleń: 298
Rozmiar:  9.6 KB
    Atak fizyczny: miecz
    Def i Def Mag: średnie
    Luck: średni
    Speed: średni
    Zdolki używane:

    • Drenujący Atak
    • Cios Ciszy
    • Trujący Atak

    A to ci historia.
    To moja misja i sens życia. By odmieniać wszystko na lepsze. ~ Asgalon
    Odrodzenie Black Legion

  15. #825
    Jestem leniem strasznym i nie chce mi się szukać grafik, a niech mnie zwyzywają.
    Dwa koncepty na miniacze. Jeden ikoniczny, tematycznie pasujący do Oasis Drugi dorzucę chwilę później.

    MINIBOSS

    Kaktusowy Król
    Tak, dokładnie. Kolczasty władca, ciągle w pośpiechu, powraca do emefo trzy. Ani nie próbuj go gonić - skończy się to dla ciebie źle. Niemniej, niech pozory cię nie zmylą - nawet sam szybki monarcha potrzebuje czasami odpocząć.

    Statystyki:

    Najważniejszymi statystykami, wartymi wspomnienia są Szybkość i Mana. Kaktusowy król jest strasznie szybki - znacznie szybszy od Nixxliego co sprawia, że możecie po nim oczekiwać ciągłych dublów. Cały koncept bazuje zarówno na jego szybkości, jak i dublach. Duża część zdolności wykorzystuje ten fakt, rekompensując jego brak obron.
    Druga statystyka - mana - jest równie istotna. Kaktusowy król posiada 100 MAX MP. Jeśli nie jest to możliwe do ustawienia na stałą wartość, to ma około 100 MP. Każda z jego zdolności kosztuje manę - to oznacza, że łatwo mu się z niej wypstrykać. Ale nie bójcie się - król ma coś w zanadrzu .
    Oprócz tego gość ma spore szczęście - nie bez powodu nazywają go królem, jakoś się tego dorobku...dorobił.

    Główny atak:

    Kaktusowy król zadaje obrażenia fizyczne. Jednakże, nigdy nie korzysta ze swojego zwykłego ataku. Zamiast tego, korzysta ze zdolności:
    Kaktusowy cios
    - Koszt (10 MP); Zadaje obrażenia fizyczne, powiększone o różnicę w szybkości celu/ataku. Zdolność posiada 3 gwiazdki, które zmieniają efekt zdolności:
    - Standardowa wersja ataku. Używa jej, kiedy ilość żywych przeciwników jest mniejsza lub równa 2; Cechuje się tym, że nie zadaje krytyków.
    - Wersja ataku, kiedy liczba żywych jest równa 3; Posiada wysoką szansę na nałożenie statusu Krwawienie na 1 turę. Jeśli cel posiada już status Krwawienie, nakłada status ​ Wyciek Many z równie wysoką szansą na status.
    - Zyskuje możliwość trafienia krytycznie (Kaktusowy król posiada równie sporą ilość szczęścia), używa, kiedy żywych jest 4. Efekt drugiej gwiazdki również obowiązuje.
    Kaktusowy Król będzie zatem spamował tą zdolnością do upadłego, na pewno częściej, niż inne bossy biją czysto atakiem/zaklęciem. Ale król posiada w zanadrzu też inne zdolki.

    Zdolności:
    Pośpiech
    - Koszt (10 MP) Nakłada status Przyspieszenie na 1 turę. Druga gwiazdka nakłada ten status bez limitu. Używa tej zdolności w tandemie z:
    Ekstremalna Prędkość - Koszt (30 MP) Zadaje obrażenia o mocy x%(nie podaję ile, bo wymaga przetestowania), wykorzystujące do obliczenia obrażeń Szybkość zamiast Ataku. Jeśli ten atak zabije cel, używający otrzymuje status Spowolnienie na 3 tury. Automatycznie zabija cel, posiadający mniej niż X szybkości, gdzie wartość ta wzrasta z każdym użyciem i resetuje się przy zabójstwie. Cele powyżej granicy X Szybkości są całkowicie odporne na ten atak.
    Komentarz: Nie zdecydowałem całkowicie, czy powinna być to zdolność obszarowa, czy w jeden cel. Pierwotnie plan był taki, by była to zdolność w jedną osobę - i chyba przy tym bym został. Wartości szybkości nie zostały przedstawione ze względu na to, że wymagały by one przetestowania przy wprowadzaniu. Osobiście widziałbym coś w stylu: "Jeśli cel posiada mniej, niż X% Szybkości Kaktusowego Króla", gdzie % wartość wzrasta przy każdym niezabiciu tą zdolnością".
    Grad Kolców
    - Koszt: 60 MP Zadaje obrażenia fizyczne bez krytyków, posiada 70% szans na nałożenie statusu Uśpienie oraz 50% szans na nałożenie statusu Paraliż na 2 tury. Jeśli cel posiada status ​ Spowolnienie bądź Przyspieszenie, statusy zawsze trafiają.
    Odpoczynek
    - standardowo, każdy czasem musi odpocząć.
    Mówi się też, że ma dostęp do Podcięcia...

    Przedmioty:

    Tak, dokładnie. Ponieważ Kaktusowy Król do używania zdolności potrzebuje many, dlatego musi sobie jakoś nią odnawiać. Dlatego też korzysta z:
    Kawałek kaktusa - Odnawia 1000 HP i 100 MP.

    Sztuczna inteligencja (a raczej główne założenia zdolności):

    Głównym atakiem Kaktusowego Króla jest wspomniany wcześniej Kaktusowy Cios
    , którego używa jako zastępstwa dla ataku. Jego właściwości zmieniają się, zależnie od gwiazdki, a tych używa zależnie do sytuacji w walce. W większości przypadków, wymieniając we 4, będzie używał jego najsilniejszej wersji, jednakże są wyjątki. Zależne są one przede wszystkim od posiadanych statusów - zarówno przez Kaktusowego Króla, jak i przez drużynę przeciwną. Potrafi więc być łagodniejszy, albo ostrzejszy - dlatego trzeba być uważnym w walce.
    Każdy cios kosztuje go 10 many, dlatego szybko będzie tej many mu zaczynać brakować. Kontrolowanie many w walce automatycznej jest wręcz niemożliwe - jednakże manualnie jest to do zrobienia. Rozwiązuje to jeden z moich najmniej lubianych kwestii, czyli wyłączenia walk manualnych. Kaktusowy Król jest łatwiejszy do kontroli manualnie, więc dla niektórych może być bardziej przyjemny do bicia w ten sposób.
    Kiedy Kaktusowy król nie ma wystarczająco many na użycie Kaktusowego Ciosu
    , używa Kawałków Kaktusa. Zależność jest taka, że jeśli miałby użyć Odpoczynku - a nie ma many na Kaktusowy cios - to używa Kawałka.
    Pośpiechu
    używa w tandemie z Ekstremalną prędkością . Nigdy nie używa jednej zdolki bez drugiej. Nigdy też nie używa Pośpiechu , jeśli po użyciu niego niemiałby wystarczająco many, na użycie drugiej zdolki. Jest jednak jeden ukryty wyjątek, za którym chowa się ta druga . Ale o tym cicho sza. Nigdy też nie używa Pośpiechu na swoim dublu - zawsze, jako zakończenie tury.
    Ekstremalna Prędkość to silny finisher, który - choć zapowiadany - powinien niszczyć nieprzygotowane drużyny. Względnie zaplanowany na single-target, jednak jeśli Kaktus będzie za łatwy - można przerobić go na obszarowy.
    Grad Kolców jest jego jedynym statusowym atakiem, który czerpie sporo jego many. Kiedy jego poziom many spadnie dość nisko - jesteśmy na nią odporni. Jednakże - bardzo łatwo jest tą zdolność wywołać, nawet nieintencjonalnie. Może być to część strategii - może to być też powód szybkiej przegranej.

    Poza tym Kaktusowy Król jest całkowicie podatny na
    Spowolnienie. Ale nie radzę wam tego wykorzystywać - chyba, że wiecie, co robicie. Oprócz tego ma jeszcze parę drobnych asów w rękawie, dokładniej dwa, których jednak nie zdradzę Nie zmieniają one fundamentalnie konceptu, a są bardziej fail-safem na wypadek, gdyby ktoś chciał naszego monarchę zrobić w bambuko.

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •