W tym temacie można dyskutować na temat balansu PvP.
W tym temacie można dyskutować na temat balansu PvP.
Ostatnio edytowane przez EneDueRabe ; 27-05-2025 o 10:37
***** ***
To może by tak nieco obniżyć koszt many zdolek na 100 lvl? Bo szczególnie dla woja prawie 100 mp za norme lub bryze to dosyć sporawo
Chciałbym rzec jako były tester iż bronie które zostały zaprezentowane w Scythe & Kurthus się lekko różniły od tych do których miałem dostęp wcześniej. Uważam że zmiany które zaszły pomiędzy 2023 a tym co jest obecnie poszło w dobrą stronę. Natomiast co do zdolności uważam że koszty MP są zdecydowanie przesadzone.
#repairtanatos
48 mp za jednogwiazdkowy drenaz to przesada, ale po tych bezsensownych zmianach kilka lat temu koszty mp na kazdym przedziale sa dla wojownikow za wysokie i trzeba albo uzywac rekawic, albo jakichs losowych elementow uzbrojenia z bonusem do mp (albo ladowac mane po kazdej zdolnosci niebedacej leczeniem)
::::)
Żeby rzucić na wojowniku dwie normalizacje należy od 80 poziomu ze 116 maxMP podbić do 168 co daje nam 26 punktów, czy biorąc pod uwagę że dodali cios mędrca czy to naprawdę jest tak dużo? Dodam tylko że znajdujemy się na przedziale nazwę to roboczo devos-podobnym a z tego co się orientuję to ludzie bardzo często grali tam max mp pod atr bez many na dwie normy i jakoś nie płakali a nie mieli udogodnień typu cios mędrca, 5 lat temu proponowałeś to samo i koszty mp faktycznie zmniejszono ale teraz gdy mamy do czynienia z czynnikami jakie opisałem powyżej to nie widzę takiej potrzeby, być może się mylę bo jeszcze nie mam 100 poziomu ale takie jest moje stanowisko patrząc po raportach i biorąc pod uwagę, że klątwa krwii nie jest już tak popularna
This is a certified hood classic
Czym jest topowa zdolka?
Broń atrowa jest nieatrakcyjna, nie ze względu na to, że są duże koszty many, ale to, że bardzo łatwo się zaatrować negując każdy bonus broni atrowej. Więc naturalnym jest dążenie do rękawic, które dają MP i +10% cela za darmo + często bardzo mocne i uniwersalne zdolki.
Tu już pomijając to, że ktoś ubierze sobie rękawice i wbije nasz atr, dużo bardziej krzywdzą wyzerowane atry, które wbiją nasz i przeciwny atr, którym będa orać.
Właściwie cała architektura gry wypiera bronie atrowe.
1. Nieunikaty, którym można wbić atry (np. 2 przeciwne)
2. Koszty zdolek
3. Koszty przeatrowania.
4. Siła pasywek rękawic.
5. Większa ilość slotów w zbroi + moc gemów atrowych
Spłaszcza to w mojej opinii PvP mocno
Pytanie czysto teoretyczne.
Na 100 lvl dostajemy Leczenie 5, kolejne fajne EQ.
W teorii ubicie każdego z bossów powinno być dużo łatwiejsze.
W praktyce koszta zdolności się podnoszą. Czy zatem ubicie czegoś na 100 lvl jest faktycznie łatwiejsze niż na powiedzmy 99, biorąc pod uwagę koszty MP?
Z tego co piszecie, podnoszą się sporo.
ty tak na serio? XD![]()
Ostatnio edytowane przez GalaxyPL ; 24-05-2025 o 13:48
***** ****
Fajnie, że usuwa się możliwość pokonania na rekordowym poziomie czarnej pantery, czy robaka piaskowego, ale nie resetuje się rankingów, bardzo sprawiedliwe. Jak ktoś inny ma pobić te rekordy? "Balansowanie", które daje przewagę obecnym rekordzistom.
Jesteś takim mistrzem PvE, że nawet sam Sir Tristam cię nie rusza? Kliknij tutaj, by zobaczyć wyzwanie przygotowane specjalnie dla takich jak ty! Sam twórca Tristama aprobuje to wyzwanie!
MP na wojowniku nie boli bo jest zdolka CIOS MĘDRCA która odnawia 300mp podczas walki i nie rozumiem czemu o tym jak bardzo to boli wypowiadają się osoby które nie maja 100lv/nie walczą pvp/nie biją areny
bardziej dziwi mnie zrobienie tak mocnych rękawic względem innych broni biorąc te czynniki pod uwagę i to co działo się w nordii czytaj każdy woj bił rękawicami i mógł bić włócznią ale każdy miał ją na 25% więc zostawały tylko rękawice i meta była okropnie nudna pod stackowanie rękawic/pocisku, szkoda jeśli wydarzyłoby się to samo tutaj z rękawicami i mieczem który raczej mocno diffuje granie włóczni
Przepraszam że zakłócam Pana spokój ale od trzech tygodni ciągle mi dokuczają te same osoby takie jak:
Eresmel,Elrond Undómiel, Dark, Azekami, Harrious, Fusia
Czuję się prześladowany i gra mi się bardzo nieprzyjemnie, po nieudanych rozmowach z tymi graczami jestem zmuszony prosić Pana o interwecję.
Cios mędrca jest ciekawy, bo zmniejsza pule zdolek które uzywaja mane i sam oddaje mane. Obserwując walki osób które go używają można zobaczyć nawet 3 manasy na całą walkę.MP na wojowniku nie boli bo jest zdolka CIOS MĘDRCA która odnawia 300mp podczas walki i nie rozumiem czemu o tym jak bardzo to boli wypowiadają się osoby które nie maja 100lv/nie walczą pvp/nie biją areny
Trochę bym wstrzymał się z wyrokowaniem, ale w mojej ocenie zbyt dużo zdolek woja do działania nie wymaga trafienia obrażeń. Włócznia bagienna jest bardzo silna (tu akurat dobrze, że działa na chybieniu)szkoda jeśli wydarzyłoby się to samo tutaj z rękawicami i mieczem który raczej mocno diffuje granie włóczni![]()
Temat został oczyszczony, tutaj dyskusja na temat PvP. Sprawy balansu bossów/mobków można omawiać tutaj ---> https://forum.mfo3.pl/showthread.php...a-na-temat-PVE.
***** ***