Zobacz wyniki ankiety: Jesteś za tą wspaniałą propozycją?

Głosujących
25. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Tak

    10 40.00%
  • Nie

    15 60.00%
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 31 do 43 z 43

Temat: Przywrócenie braku bójek w Wyklętej Świątyni

  1. #31
    Użytkownik
    Dołączył
    14-10-2024
    Postów
    18
    Cytat Napisał Sensei Sonquar Zobacz post
    Jak na moje to wymienić globale na wymienialne minibossy i sprawa załatwiona, 4 sztuki do ubicia dziennie na konto, koniec płaczu, każdy ubije we własnej ekipie. I tak Amaterasu można zabić 4 sztuki dziennie (chyba że do pożeracza brakuje to 8), wyjdzie na jedno problem z głowy.
    Jak dla mnie na tak, ale wątpię że taka zmiana zostanie wprowadzona.

    Cytat Napisał Sensei Sonquar Zobacz post
    Ewentualnie ama powinna się respić w kilku miejscach, ciekawe czy byłoby takie zainteresowanie jak teraz, już samo usunięcie timera by pewnie sporo zmieniło.
    I uważasz że to by rozwiązało problem?

    Cytat Napisał Sensei Sonquar Zobacz post
    Dobra dzieci nie wchodzę w dalszą dyskusję bo to bez sensu "zuyyy sensei namawia innych do sabotów i łapania biednych randomów", tym pozytywnym akcentem snujcie sobie dalej teorie spiskowe, wyzywajcie, obgadujcie, potem się dziwcie że ktoś Was nie toleruje. Bez odbioru
    Z tego co wiem niejedna osoba nie sabotowała z własnej woli, tylko ich do tego namawiałeś, więc dlaczego teraz się tego tak bardzo wypierasz?
    Cytat Napisał Sensei Sonquar Zobacz post
    Dobrze że nie jestem politykiem bo idąc Waszym tokiem myślenia to jestem odpowiedzialny za wszystkie incydenty, bo przecież jak ktoś bije ze mną to na 100% namawiam go do "złego" no sam rozumu ktoś nie ma.
    Nie jesteś odpowiedzialny za wszystkie incydenty ale w dużej mierzę, jeżeli sam byś chciał coś zmienić to twoja "grupa" napewno by te zmiany zaakceptowała i sama by się dostosowała.
    Nie zgadzam się z tym że nie masz na nic wpływu i według mnie jeżeli każdy by używał swojego mózgu zamiast sugerować się zdaniem/opinią innych byłoby znacznie mniej sporów

    Cytat Napisał Sensei Sonquar Zobacz post
    Jak ktoś jest "z nami" weźmy Kubikpl, który nie trawi Absolute to co? Moja wina że się nie lubią i Kubik niejako dokucza komuś. Ale tak, łatwiej powiedzieć że sensei kazał hehe.
    Co do przypadku KubikaPL, ma on silne poczucie przynależności i po prostu podbudowuje sobie ego wspólną grą z wami nie zważając na to jak toksycznym środowiskiem jesteście, sam nie do końca rozumiem tego człowieka bo dla mnie jest dziwny - raz kogoś lubi a na następny dzień obgaduje, pozwole że na tym zakończę sobie ten temat.

    Cytat Napisał Sensei Sonquar Zobacz post
    reszta graczy czyli drużyna Asha Ketchuma i to druga ekipa zorganizowana, a nie randomowe osoby które przychodzą na globala i ktoś coś komuś blokuje
    U nas to biją 3-4 osoby bo nikomu się nie chce tego bić ciągiem również bloczenie z naszej strony jest okazjonalne, nie w takiej skali jak u was czyli co złapaną ame idzie bójka.

    Oczywistym jest to że nienawiść wobec siebie nie wzieła się znikąd, może wynikać z nadmiernego hiperbolizowania lub po prostu toksycznego środowiska.

  2. #32
    Użytkownik
    Dołączył
    16-10-2023
    Postów
    8
    Cytat Napisał Morgan Zobacz post




    Co do przypadku KubikaPL, ma on silne poczucie przynależności i po prostu podbudowuje sobie ego wspólną grą z wami nie zważając na to jak toksycznym środowiskiem jesteście, sam nie do końca rozumiem tego człowieka bo dla mnie jest dziwny - raz kogoś lubi a na następny dzień obgaduje, pozwole że na tym zakończę sobie ten temat.
    To ciekawa interpretacja. Nie lubię cię i nie lubiłem, a to że raz z tobą tvt walczyłem to nie znaczy że się lubimy. Było to dla sportu, i raczej nie jestem płaczkiem żeby blokować cię na dc jeśli się o to tragicznie nie prosisz wyzywając, więc odpisywałem ci na DM'y chociażby eq czy stat które miałem na strażnika ruin czy inne bossy.
    Nie oznacz to również, że będę cię brał na amie czy nie bójkował, także nie wiem skąd zdanie "raz kogoś lubi a na następny dzień obgaduje".
    Albo lubię albo nie. Ty jesteś na nie, i nie myśl że byłeś kiedyś na tak.

  3. #33
    Użytkownik
    Dołączył
    07-05-2023
    Postów
    111
    "sorry za bójkę, nic do Ciebie nie mam, sensei mi kazał"

  4. #34
    Użytkownik
    Dołączył
    14-10-2024
    Postów
    18
    Cytat Napisał Kubikpl Zobacz post
    To ciekawa interpretacja. Nie lubię cię i nie lubiłem, a to że raz z tobą tvt walczyłem to nie znaczy że się lubimy. Było to dla sportu, i raczej nie jestem płaczkiem żeby blokować cię na dc jeśli się o to tragicznie nie prosisz wyzywając, więc odpisywałem ci na DM'y chociażby eq czy stat które miałem na strażnika ruin czy inne bossy.
    Nie oznacz to również, że będę cię brał na amie czy nie bójkował, także nie wiem skąd zdanie "raz kogoś lubi a na następny dzień obgaduje".
    Albo lubię albo nie. Ty jesteś na nie, i nie myśl że byłeś kiedyś na tak.
    Faktycznie - źle ująłem to w słowa, bardziej by pasowało że jesteś wobec kogoś neutralny a nawet dla kogoś miły (dlatego uznałem że być może kogoś lubisz) aby następnie nie mówić o tej osobie zbyt miło, chodzi o to że zachowujesz się inaczej w swojej grupie znajomych niż samemu gdzie da się z tobą jako tako dogadać.
    Nie uważam się za twojego kolege ale uważam że nasze relacje pv były neutralne a w grze już znacznie inne.

  5. #35
    Użytkownik
    Dołączył
    09-03-2014
    Postów
    394
    Karta amy jest warta obecnie 800k i dropi raz na pół roku. Szkatułki guzik warte. Nie mam pojęcia o co wy się wgle kłócicie. XDDDDD
    Serio z senseiem prowadziłem giga wojenki a i tak się dogadaliśmy więc nie wiem. Może zamiast szukać problemu z amą to poszukajcie najpierw winy w sobie.
    Oczywiście nie popieram żadnej ze stron konfliktu bo absurdem jest że kłócicie się w dużym uproszczeniu przeliczając to na fizyczne pieniądze o jakieś groszowe sprawy.
    Temat oczywiście wywołuje u mnie uśmiech i tyle.

  6. #36
    Użytkownik
    Dołączył
    16-10-2023
    Postów
    8
    Cytat Napisał Morgan Zobacz post
    Faktycznie - źle ująłem to w słowa, bardziej by pasowało że jesteś wobec kogoś neutralny a nawet dla kogoś miły (dlatego uznałem że być może kogoś lubisz) aby następnie nie mówić o tej osobie zbyt miło, chodzi o to że zachowujesz się inaczej w swojej grupie znajomych niż samemu gdzie da się z tobą jako tako dogadać.
    Nie uważam się za twojego kolege ale uważam że nasze relacje pv były neutralne a w grze już znacznie inne.
    Teraz ma to sens. Muszę przyznać rację, jednak w grze logiczne że będę rywalizował, chyba nic dziwnego. A nie da się uniknąć wyboru stron i dobrym przykładem jest znany ci przecież gracz Aleksa. Nie będę usprawiedliwiał neutralności na pv a innego zachowania w grze tym, że środowisko na mnie ostatnio źle wpływało czy złym samopoczuciem, bo każdy z nas jest człowiekiem, nie tylko ja. Przyznaję się wówczas, i postaram się reagować neutralnie tak jak nasze relacje były wcześniej bo może i faktycznie w złą stronę to poszło. Zaznaczam tu neutralne, bo jesteśmy po przeciwnych stronach w tej rywalizacji. Bójki w grze nadal mogą wystąpić, no saboty tak samo. Ale to tylko czysto ze strony rywalizacyjnej. Nie wynika to z nienawiści czy bycia zgryźliwym.

  7. #37
    Użytkownik
    Dołączył
    07-05-2023
    Postów
    111
    Niech jeszcze expert się wypowie i zamykamy temat

  8. #38
    Użytkownik
    Dołączył
    26-05-2021
    Postów
    129
    Może się nie znam na temacie i pomysł ten jest bez sensu, jednak przedstawię go.

    Amaterasu zamiast respić się globalnie pojawia się indywidualnie dla danego gracza w postaci przyzwania bądź normalnie. Potencjalne rozwiązanie sabotów i tzw. pokemonów.
    Szansa na otrzymanie zależy od czasu pobytu na lokacji (od ostatniego rozdania). Potencjalne rozwiązanie tego, że ktoś czeka np. 20 minut a ktoś przychodzi w ostatnie 3 minuty.
    Opcjonalnie usunąć szacowany czas odnowienia.
    Przyzwanie/zaatakowanie musi nastąpić maksymalnie przykładowo 15 minut od respa/otrzymania przyzwania. W innym przypadku przepada (żeby ograniczyć w tym przypadku problemy typu ktoś trzyma żeby nikt nie miał albo zbiera sobie więcej na później)

    Co do samych bójek:
    Mam jakiś pomysł, ale trochę skomplikowany i niezbalansowany. Coś mniej więcej, że broniący może zaznaczyć pewną opcję. Po zaznaczeniu jej w razie przegranej czas (czyli co za tym idzie szansa na amę) w trakcie walki mu się zalicza, a atakującemu nie. Żeby ograniczać jakieś ustawione bójki, po jakimś czasie przelicznik szans byłby mniejszy, co by się nie opłacało. Byłaby też potrzeba ograniczenia tej funkcji. Np. po 3 przegranych bójkach pod rząd? No i jednocześnie gdy jesteśmy słabsi od atakującego na jakiś sposób. Trzeba byłoby to dobrze zbalansować, by nie było nadużyć i wykorzystywania w sposób inny niż przewidywany.
    W skrócie ci co chcą bójki to je mają, a ci co nie to wciąż są narażeni, ale mogą mieć z tego korzyści
    Sygnatura (nie tak, że dalej nie mam pomysłu)

  9. #39
    Użytkownik
    Dołączył
    19-03-2012
    Postów
    1,002
    Bardzo ciekawe sformułowanie spotkałem podczas doświadczeń różnych "złoty środek". I tym sformułowaniem najlepiej nie ma sensu więcej się produkować.
    Ostatnio edytowane przez Kamillo ; 07-04-2025 o 10:57

  10. #40
    Użytkownik Avatar Luxferre
    Dołączył
    04-05-2011
    Postów
    1,089
    jezeli celem jest zwiekszenie zainteresowania amaterasu/globalami ogolnie, to samo wylaczenie bojek niewiele zmieni - wiekszosci graczy po prostu najwyrazniej nie intryguje idea stania i czekania az cos sie zrespi, tylko po to zeby miec SZANSE na dostanie sie do walki (i nie mam tu na mysli losowania, tylko po prostu to ze jest konkurencja i mozna najzwyczajniej nie zdazyc). mnie osobiscie nie zacheciloby ani to, ani zwiekszenie dropu, ani nawet ulatwienie globali zeby nie wymagaly jakichs taktyk z D, a calkowite przerobienie systemu globali (albo na zwykle mini, albo cos zupelnie innego, ale ciekawego, a nie na zasadzie kampienia caly dzien w grze z wlaczonymi efektami dzwiekowymi)

    co do samej propozycji - jak dla mnie spoko, przyda sie jak tam przyjde za 80 poziomow ubic to w 2 osoby czy cos
    ::::​)

  11. #41
    Użytkownik
    Dołączył
    19-03-2012
    Postów
    1,002
    Podkreśle tylko co napisał luxferre. Trzeba było by zmniejszyć czas o połowę czas respa wszystkich globali, żeby ludzie mieli satysfakcję. A co do tzw "złotego środka" zapomnieliście o tym jakim słowo jest "balans", chcecie żeby wyrzucić wszystkie wymiany za przedmioty z nordii i zniosenie limitów, chcielibyście przywrócenia bójek na is ale się nie da. Chcielibyście dla każdego neutralny człowiek napisze, że się powtarza xd. I inne bzdury. Nie da się dogodzić każdemu człowiekowi. Więc nic to nie zmieni czy będą te bójki czy nie będzie tych bójek. Tym aspektem zamykamy temat.

  12. #42
    Zbanowany
    Dołączył
    10-02-2017
    Postów
    155
    najlepiej to dać system elit z margonem i kazdy by byl zadowolony, 100% nei klamie totalnie zadziala

  13. #43
    Użytkownik Avatar Pustka
    Dołączył
    12-05-2020
    Postów
    509
    Cytat Napisał fufcio Zobacz post
    najlepiej to dać system elit z margonem i kazdy by byl zadowolony, 100% nei klamie totalnie zadziala
    lepiej nie dajmy ludziom (co mówią, że Mfo3 zgabia od margonem) dowodów

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •