Strona 1129 z 1184 PierwszyPierwszy ... 1296291029107911191127112811291130113111391179 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 16,921 do 16,935 z 17760

Temat: [ Pytania ]

  1. #16921
    Użytkownik Avatar Lethal
    Dołączył
    10-05-2013
    Postów
    346
    Cytat Napisał Xellek Zobacz post
    Czy twórcy planują 4 wersje MFO?
    Nie ma szans. Do ukończenia fabuły zostało dobre 10 lat jak nie więcej gdyby dodać drugi kontynent. Jeżeli Tomi zdecyduje się kontynuować projekt po Folhordzie to raczej da nam wtedy znać. Oczywiście może dalej powierzyć główne prace swoim młodym testerom przy obecnej fabule ale za 10 lat co niektórzy mogą się wykruszyć i zarówno kadra administratorska jak i grono testerów więc raczej wątpliwe jest, żebyś doczekał się v4. Proszę twoja odpowiedź.
    Najbardziej neutralny gracz w MFO3. Zero konfliktu tylko 4fun.

  2. #16922
    Użytkownik
    Dołączył
    28-02-2014
    Postów
    452
    Czy numery sektorów przy ścinaniu drzew mają jakiekolwiek znaczenie?

  3. #16923
    Użytkownik Avatar GalaxyPL
    Dołączył
    13-05-2021
    Postów
    733
    Cytat Napisał Hidi Zobacz post
    Czy numery sektorów przy ścinaniu drzew mają jakiekolwiek znaczenie?
    Podobno na niektórych sektorach z góry wiadomo, że pojawia się skrzynka.
    ***** ****

  4. #16924
    Użytkownik
    Dołączył
    19-03-2012
    Postów
    1,101
    Jak zrobić tak, żeby było czarne tło na prezentacji i dać do niej jakiś fajny efekt ruszający? (Sądzę, że to jest lepsze niż kopiowanie treści od jakiś innych graczy)

  5. #16925
    Użytkownik Avatar Eva Elfie
    Dołączył
    13-12-2023
    Postów
    52
    Cytat Napisał Hidi Zobacz post
    Czy numery sektorów przy ścinaniu drzew mają jakiekolwiek znaczenie?
    Nie. Na niektórych z nich jest jedynie więcej drzew, ale to nieznaczne ilości. Na kilku z nich można też złapać skrzynkę, ale to rzadkość.
    Miło jest być ważnym, ale ważne jest być miłym.

  6. #16926
    Użytkownik
    Dołączył
    28-02-2014
    Postów
    452
    Pytanie odnośnie tworzenia plusów: Mam hełm +3 80 lvl - https://mfo3.pl/view/ga/befec990. Zgodnie z tabelami od Tomiego dla 80 poziomu baza punktów wynosi 94. Hełm ma 30 obrony i 75 obrony magicznej, czyli 11 pkt ponad stan.

    Zgodnie z tabelami 11,28 pkt to jeszcze +2. To dlaczego gra uznaje ten hełm za +3?

  7. #16927
    Użytkownik Avatar Absolute
    Dołączył
    28-04-2023
    Postów
    161
    Cytat Napisał Hidi Zobacz post
    Pytanie odnośnie tworzenia plusów: Mam hełm +3 80 lvl - https://mfo3.pl/view/ga/befec990. Zgodnie z tabelami od Tomiego dla 80 poziomu baza punktów wynosi 94. Hełm ma 30 obrony i 75 obrony magicznej, czyli 11 pkt ponad stan.

    Zgodnie z tabelami 11,28 pkt to jeszcze +2. To dlaczego gra uznaje ten hełm za +3?



    Porównując twój hełm z zerówką widać 9 dodatkowych punktów w obronę i 4 punkty w obronę magiczną, co daje razem 13 punktów. W taki właśnie sposób sprawdza się ile dodatkowych punktów ma dany przedmiot.
    To offend a weak man, tell him the truth.

  8. #16928
    Użytkownik Avatar Nattat
    Dołączył
    07-03-2016
    Postów
    1,086
    Od czego zależy kto ma pierwszą turę w walce?
    Idę robić sobie cash, money - nie kaszę mannę
    Moi ludzie to klasyk
    Do zobaczenia mordziaty tymczasem

  9. #16929
    Użytkownik
    Dołączył
    20-02-2025
    Postów
    2
    czy można zrespić więcej niż jeden flakonik diabelskiej krwi?

  10. #16930
    Użytkownik
    Dołączył
    28-02-2025
    Postów
    2
    Co daje bonus do częstotliwości walk?

  11. #16931
    Użytkownik Avatar damianxp
    Dołączył
    03-08-2013
    Postów
    679
    Częstość walk jest parametrem, który może powodować szybsze zbijanie energii na wyłączonych potworkach (mniej kratek trzeba pokonać do następnej walki z potworkiem), wpływa to również na szybsze odnawianie się włączonych potworków. Częstotliwość walk można zwiększyć za pomocą gemów aktywności. Maksymalny bonus to 400%.
    Aktywność walk można również zmniejszyć, dzięki temu można zmniejszyć prawdopodobieństwo walki z potworkiem podczas wpadnięcia w widocznego potwora, dodatkowo jego ponownie pojawienie się wymaga więcej czasu, oraz zwiększenie ilości pokonanych kratek do następnej walki na wyłączonych potworkach. Częstotliwość walk obniżają gemy bierności. Najmniejsza do uzyskania aktywność to 25% czyli średnio wpadnięcie w co czwartego potworka powoduje nawiązanie walki, w przeciwnym wypadku potworek po prostu znika, a ty możesz sobie przejść np. do mini bez niepotrzebnej utraty energii.

    Jeżeli chodzi o drop, to w tym miejscu masz bardzo dobrze to przedstawione oraz możesz sobie wyszukać interesujący Ciebie gem i zobaczyć w jaki sposób możesz go zdobyć. Powodzenia
    Nadal zapominasz że kłamiesz

  12. #16932
    Użytkownik Avatar Mężczyzna
    Dołączył
    13-10-2018
    Postów
    49
    Z jakiego minibossa dropi zdolka refleks?

  13. #16933

  14. #16934
    Użytkownik
    Dołączył
    06-09-2015
    Postów
    17
    Kiedy upek? Nie ma nic do roboty w tej grze

  15. #16935
    Użytkownik Avatar Lethal
    Dołączył
    10-05-2013
    Postów
    346
    Bij miniacze
    Najbardziej neutralny gracz w MFO3. Zero konfliktu tylko 4fun.

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •