Jaka powinna być mechanika globala?
upierdliwość łapania / trudność walki A - bardzo trudny (wymaga EQ, skomplikowana/
zawiła mechanika, specjalne wymagania, czasochłonny)B - umiarkowanie trudny (zawiera część uprzykrzajek z pkt A) C - przyjemny
(do pokonania nawet jeśli 1 osoba nieogarnięta, średnie unikaty wystarczą, brak specjalnych wymagań np. przedmiotów do osłabienia, konieczności liczenia tur, posiadania "wiedzy tajemnej")1 - oczekiwanie, bójki, saboty najmniej chętnych 2 - oczekiwanie, bójki 3 - bójki, saboty 4 - oczekiwanie, saboty 5 - oczekiwanie 6 - bójki 7 - saboty 8 - nic z powyższych
(bezstresowe próby łapania+ złapanie daje kontrolę nad tym kogo wpuścić)najwięcej chętnych
*oczekiwanie = nie wiadomo kiedy się zrespi
**bójki = aktywne bójki na mapie respu
***saboty = brak akceptacji pomocy
Ostatnie zmiany to próba przejścia z 1A do:
- dla pożeraczy 3A
- dla niepożeraczy 6A





)