A tutaj nie chodziło przypadkiem o to żeby zachęcić graczy nie walczących do robienia lepszego eq a nie od razu po przejściu fabuły afk w kopalnii czy tym podobne? Taki element jest spoko że chcesz się odegrać na tym złym atakującym i próbujesz chociażby na przewagę. Nie zapominaj że TvT w jest bardziej losowe niż pvp i nie wymaga aż tak dobrego eq jak w przypadku pvp. Co tu dużo mówić, w bójkach TvT jest martwe bo każdemu szkoda palić eny by pomóc albo się zwyczajnie nie chce, lepiej od razu poddać. A jeżeli ktoś ma ochotę się jednak w to pobawić to zostają same igrzyska gdzie już próg wejścia jest dość wysoki i bądźmy szczerzy mało zachęcający.
Jeżeli tak bardzo uwłacza Tobie drop eq to w takim razie pozostaje pytanie jak ożywić ten element gry? Jakieś żetony? Coś w stylu dodatkowych bonusów za obronienie słabszego albo wyrównaną walkę? Nie zapominaj że to też jest element gry dość zaniedbany swego czasu a potrafiący urozmaicić grę i w pewnym sensie pozbawić ją monotoniczności i zachęcający do dłuższej aktywności.
Nikt tutaj nikomu nie chce robić na złość, to jedynie jeden z pomysłów który ma ożywić i urozmaicić rozgrywkę w tej grze.