Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 15 z 17

Temat: Vivi #2

  1. #1
    Użytkownik Avatar Majkel
    Dołączył
    28-05-2016
    Postów
    37

    Vivi #2

    Opis:To nasze drugie spotkanie z potężnym magiem Vivim. Tym razem przygotował się i dysponuje magiczną latarnią oraz nowymi zdolnościami. Boss do pokonania od 80 poziomu.
    Odblokowuje dostęp do
    Używane ataki, zdolności oraz przedmioty
    Sugerowane uzbrojenie
    Sugerowane gemy
    Sugerowane zdolności
    Możliwy Loot
    Taktyka/Wskazówki
    Przydatne artykuły
    Ostatnio edytowane przez Kagome ; 18-11-2022 o 13:50 Powód: Aktualizacja

  2. #2
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,032
    Czy vivi jakoś reaguje na znormowanie transu?
    Jesteś takim mistrzem PvE, że nawet sam Sir Tristam cię nie rusza? Kliknij tutaj, by zobaczyć wyzwanie przygotowane specjalnie dla takich jak ty! Sam twórca Tristama aprobuje to wyzwanie!

  3. #3
    Użytkownik Avatar Majkel
    Dołączył
    28-05-2016
    Postów
    37
    Cytat Napisał Miseris Zobacz post
    Czy vivi jakoś reaguje na znormowanie transu?
    nie mam pojęcia, ja normowałem pierwsze 2 skupy a później na transie używałem bryzy. Wątpię żeby jakkolwiek reagował, w końcu jest to ten sam trans co u Tempusa, a z tego co pamiętam to Tempus nic specjanego wtedy nie robił.

    edit: tempus używał starożytnego gniewu, nie widziałem jednak żeby vivi go użył w którejkolwiek walce
    - - - - - - - - - -

    Cytat Napisał Antybristler Zobacz post
    Do taktyk warto dodać by uważać na naznaczenie pod koniec walki, gdyż mając mało HP i naznaczenie oraz zabijając VIVI#2 padniemy = remis tak jak było w moim przypadku: https://mfo3.pl/r/bbd797f9e
    Można też dodać że jak ktoś ma spore problemy by zrobić reset i full na obronę magiczną. Większy koszt, ale walka praktycznie wygrania jeśli się nie popełni poważnego błędu. Bez resetu pewnie będzie trzeba kilka-kilkanaście walk.
    jeżeli nie dasz sobie nałożyć naznaczenia, to nie będzie takiego problemu. Ja w swojej walce nie miałem ani jednego naznaczenia i tylko 1 paraliż https://mfo3.pl/r/bf30efbf1
    Ostatnio edytowane przez Majkel ; 18-01-2021 o 21:27

  4. #4
    Magmowy wisiorek też fajny.
    Poza tym- jeśli ktoś nie lubi kombinować z taktyką, może ubrać 75 odpo na paraliż i mieć wywalone w manę.
    Warto dorzucić informację, że pasywki odnawiające mp (poza tymi aktywowanymi przez zaklęcie/atak) nie będą skuteczne- vivi je po prostu zablokuje.
    I gemy dodające odpo na zatrucie (granaty, chyba) też mogą być przydatne, jak serio nie ma się czego ubrać.
    Cześć zbóje
    Pewnego razu uczeń Archimedesa zapytał go, co będzie miał ze zgłębiania matematyki. Archimedes zwrócił się do swojego drugiego ucznia:
    -Daj mu talara, bo koniecznie musi coś mieć z tej nauki.

  5. #5
    Użytkownik Avatar Stara Gwardia
    Dołączył
    16-02-2020
    Postów
    592
    Ogarnąłem poradnik pod względem wizualnym. (dużo enterów usunięte)

  6. #6
    Użytkownik Avatar Majkel
    Dołączył
    28-05-2016
    Postów
    37
    Cytat Napisał Gustaw Rapier Zobacz post
    Magmowy wisiorek też fajny.
    Poza tym- jeśli ktoś nie lubi kombinować z taktyką, może ubrać 75 odpo na paraliż i mieć wywalone w manę.
    Warto dorzucić informację, że pasywki odnawiające mp (poza tymi aktywowanymi przez zaklęcie/atak) nie będą skuteczne- vivi je po prostu zablokuje.
    I gemy dodające odpo na zatrucie (granaty, chyba) też mogą być przydatne, jak serio nie ma się czego ubrać.
    pytanie czy chcesz zajmować sobie 3 sloty na turkusy (2 w przypadku posiadania magmowej czapki) żeby mieć odpo na coś, czego idzie bez problemu uniknąć.
    Wszystko zależy od posiadanego eq i statystyk, ale moim zdaniem np 3 gemy spda i pilnowanie mp są dużo lepszą opcją niż 3 turkusy.

    Ja osobiście byłem: wilcza rózga, magm czapka, arktos peleryna buty i pierek, 3 gemy mdeff i 6 gemów spda. Miałem 301 mdeff 292 atk i 374 spd. Udało się zabić z 1 próby, bo dużo spda pomagało pilnować mp.
    Ostatnio edytowane przez Majkel ; 21-01-2021 o 10:34

  7. #7
    zawsze można sobie te gemy wbić do nieunikata.

    Co do tego przeczekania- informacja nie jest do końca zgodna z prawdą.
    Skupienie nakłada na siebie ZAWSZE gdy mamy nietykalność.
    w pierwszej kolejności rzuca mixy, potem trans.
    Cześć zbóje
    Pewnego razu uczeń Archimedesa zapytał go, co będzie miał ze zgłębiania matematyki. Archimedes zwrócił się do swojego drugiego ucznia:
    -Daj mu talara, bo koniecznie musi coś mieć z tej nauki.

  8. #8
    Zbanowany
    Dołączył
    26-07-2016
    Postów
    342
    Dzięki za wzmianke z tą walką pod lucka

  9. #9
    Łukasz
    Konto usunięte
    Poradnik przeredagowany, zaakceptowany i przeniesiony do odpowiedniego działu.
    Nie zapomnij uzupełnić brakujących podlinkowań do map/etc. gdy bedą już dostępne na forum.

  10. #10
    Użytkownik Avatar Itachi
    Dołączył
    04-05-2020
    Postów
    24
    sugeruje wziąć dwie zdolności atrybutowe np cios buławy i cios włóczni zamiast klątwy krwi i ognistego ataku, ale co kto woli.

  11. #11
    Użytkownik Avatar Majkel
    Dołączył
    28-05-2016
    Postów
    37
    Cytat Napisał Itachi Zobacz post
    sugeruje wziąć dwie zdolności atrybutowe np cios buławy i cios włóczni zamiast klątwy krwi i ognistego ataku, ale co kto woli.
    to miałem na myśli pisząc ognisty i/lub inne (jeżeli chodzi o atrybutowe), ale klątwę imo i tak lepiej używać

  12. #12
    Wilcze rękawice są raczej suboptymalnym wyborem na bossa. Broniami atrowymi można ignorować pasywkę bijąc na full mp przez dużą część walki.
    https://mfo3.pl/r/bd748443f

    Nie jest to super dobrze rozegrana walka, ale mniej więcej pokazuje idee
    Ostatnio edytowane przez MasterOfPuppets ; 17-05-2021 o 22:58

  13. #13
    Użytkownik
    Dołączył
    23-08-2014
    Postów
    1,381
    Zostawiamy pare potek HP na koniec (ciężko pilnować MP pod koniec walki)
    Najpierw uzywamy malych potek, potem duzych
    Po drenażach używamy doładowania/ rege skupa i zbijamy ile wlezie, 2x
    Oslonki mag po skupach (powinniśmy już zbić do ~12k HP)
    Z moich obserwacji i obliczeń wynika, że DMG Viviego zwiększa się o 0.20-0.30% z każdym trafieniem oraz o około 2% z każdym chybieniem Złowrogiego Uderzenia, nie wraz z ilością wykonanych tur
    Horyzontu używa gdy mamy regenerację i powyżej 90% HP
    Horyzontu uzywa ponizej 25% MAXHP
    Horyzontu używa tylko kiedy mamy 60% HP lub więcej
    Vivi próbuje użyć horyznotu raz na ileś tur, powiedzmy raz na 15 tur- jeżeli użyje dwóch przez pierwsze 15 tur, przez następne 15 ma dużo mniejsze szanse, że użyje zdolki. U mnie użył w 4, 28, 100 i 113 turze, czyli po pierwszych dwóch nie używał jej bardzo długo, ale jak użył to 2 razy z rzędu. Możliwe, że ma to coś wspólnego ze zbiciem poniżej 25% MAXHP, że wtedy ma większą szansę na użycie Horyzontu jeżeli nie użył go od x tur, jeszcze nie wiem. Wywnioskowane po analizie wielu raportów, choć nadal nie jestem pewien, dam znać jak dowiem się coś więcej.
    Ostatnio edytowane przez Apollyon ; 13-08-2021 o 21:31
    My unmatched perspicacity coupled with sheer indefatigability makes me a feared opponent in any realm of human endeavor.

  14. #14
    Użytkownik Avatar Nattat
    Dołączył
    07-03-2016
    Postów
    1,057
    Literówka: Przy magmowym hełmie jest napisane "Mięcej w taktykach" zamiast "Więcej".

    Poprawione ~Kagome
    Ostatnio edytowane przez Kagome ; 18-11-2022 o 13:50
    Idę robić sobie cash, money - nie kaszę mannę
    Moi ludzie to klasyk
    Do zobaczenia mordziaty tymczasem

  15. #15
    Użytkownik Avatar JarseQ
    Dołączył
    11-04-2020
    Postów
    254
    https://mfo3.pl/r/baa659903 4 horyzonty to chb nie limit...
    say gex

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •