Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 15 z 20

Temat: Vivi #2

  1. #1
    Użytkownik Avatar Majkel
    Dołączył
    28-05-2016
    Postów
    38

    Vivi #2

    Opis:To nasze drugie spotkanie z potężnym magiem Vivim. Tym razem przygotował się i dysponuje magiczną latarnią oraz nowymi zdolnościami. Boss do pokonania od 80 poziomu.
    Odblokowuje dostęp do
    Używane ataki, zdolności oraz przedmioty
    Sugerowane uzbrojenie
    Sugerowane gemy
    Sugerowane zdolności
    Możliwy Loot
    Taktyka/Wskazówki
    Przydatne artykuły
    Ostatnio edytowane przez Nasciturus ; 06-06-2025 o 02:13 Powód: Aktualizacja

  2. #2
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,640
    Czy vivi jakoś reaguje na znormowanie transu?

  3. #3
    Użytkownik Avatar Majkel
    Dołączył
    28-05-2016
    Postów
    38
    Cytat Napisał Miseris Zobacz post
    Czy vivi jakoś reaguje na znormowanie transu?
    nie mam pojęcia, ja normowałem pierwsze 2 skupy a później na transie używałem bryzy. Wątpię żeby jakkolwiek reagował, w końcu jest to ten sam trans co u Tempusa, a z tego co pamiętam to Tempus nic specjanego wtedy nie robił.

    edit: tempus używał starożytnego gniewu, nie widziałem jednak żeby vivi go użył w którejkolwiek walce
    - - - - - - - - - -

    Cytat Napisał Antybristler Zobacz post
    Do taktyk warto dodać by uważać na naznaczenie pod koniec walki, gdyż mając mało HP i naznaczenie oraz zabijając VIVI#2 padniemy = remis tak jak było w moim przypadku: https://mfo3.pl/r/bbd797f9e
    Można też dodać że jak ktoś ma spore problemy by zrobić reset i full na obronę magiczną. Większy koszt, ale walka praktycznie wygrania jeśli się nie popełni poważnego błędu. Bez resetu pewnie będzie trzeba kilka-kilkanaście walk.
    jeżeli nie dasz sobie nałożyć naznaczenia, to nie będzie takiego problemu. Ja w swojej walce nie miałem ani jednego naznaczenia i tylko 1 paraliż https://mfo3.pl/r/bf30efbf1
    Ostatnio edytowane przez Majkel ; 18-01-2021 o 21:27

  4. #4
    Magmowy wisiorek też fajny.
    Poza tym- jeśli ktoś nie lubi kombinować z taktyką, może ubrać 75 odpo na paraliż i mieć wywalone w manę.
    Warto dorzucić informację, że pasywki odnawiające mp (poza tymi aktywowanymi przez zaklęcie/atak) nie będą skuteczne- vivi je po prostu zablokuje.
    I gemy dodające odpo na zatrucie (granaty, chyba) też mogą być przydatne, jak serio nie ma się czego ubrać.
    Cześć zbóje

    Mądrość Stalina, rzeka szeroka, w ciężkich turbinach przetacza wody, płynąc wysiewa pszenicę w tundrach, zalesia stepy, stawia ogrody.

  5. #5
    Użytkownik Avatar Stara Gwardia
    Dołączył
    16-02-2020
    Postów
    773
    Ogarnąłem poradnik pod względem wizualnym. (dużo enterów usunięte)

  6. #6
    Użytkownik Avatar Majkel
    Dołączył
    28-05-2016
    Postów
    38
    Cytat Napisał Gustaw Rapier Zobacz post
    Magmowy wisiorek też fajny.
    Poza tym- jeśli ktoś nie lubi kombinować z taktyką, może ubrać 75 odpo na paraliż i mieć wywalone w manę.
    Warto dorzucić informację, że pasywki odnawiające mp (poza tymi aktywowanymi przez zaklęcie/atak) nie będą skuteczne- vivi je po prostu zablokuje.
    I gemy dodające odpo na zatrucie (granaty, chyba) też mogą być przydatne, jak serio nie ma się czego ubrać.
    pytanie czy chcesz zajmować sobie 3 sloty na turkusy (2 w przypadku posiadania magmowej czapki) żeby mieć odpo na coś, czego idzie bez problemu uniknąć.
    Wszystko zależy od posiadanego eq i statystyk, ale moim zdaniem np 3 gemy spda i pilnowanie mp są dużo lepszą opcją niż 3 turkusy.

    Ja osobiście byłem: wilcza rózga, magm czapka, arktos peleryna buty i pierek, 3 gemy mdeff i 6 gemów spda. Miałem 301 mdeff 292 atk i 374 spd. Udało się zabić z 1 próby, bo dużo spda pomagało pilnować mp.
    Ostatnio edytowane przez Majkel ; 21-01-2021 o 10:34

  7. #7
    zawsze można sobie te gemy wbić do nieunikata.

    Co do tego przeczekania- informacja nie jest do końca zgodna z prawdą.
    Skupienie nakłada na siebie ZAWSZE gdy mamy nietykalność.
    w pierwszej kolejności rzuca mixy, potem trans.
    Cześć zbóje

    Mądrość Stalina, rzeka szeroka, w ciężkich turbinach przetacza wody, płynąc wysiewa pszenicę w tundrach, zalesia stepy, stawia ogrody.

  8. #8
    Zbanowany
    Dołączył
    26-07-2016
    Postów
    490
    Dzięki za wzmianke z tą walką pod lucka

  9. #9
    Łukasz
    Konto usunięte
    Poradnik przeredagowany, zaakceptowany i przeniesiony do odpowiedniego działu.
    Nie zapomnij uzupełnić brakujących podlinkowań do map/etc. gdy bedą już dostępne na forum.

  10. #10
    Użytkownik Avatar Itachi
    Dołączył
    04-05-2020
    Postów
    25
    sugeruje wziąć dwie zdolności atrybutowe np cios buławy i cios włóczni zamiast klątwy krwi i ognistego ataku, ale co kto woli.

  11. #11
    Użytkownik Avatar Majkel
    Dołączył
    28-05-2016
    Postów
    38
    Cytat Napisał Itachi Zobacz post
    sugeruje wziąć dwie zdolności atrybutowe np cios buławy i cios włóczni zamiast klątwy krwi i ognistego ataku, ale co kto woli.
    to miałem na myśli pisząc ognisty i/lub inne (jeżeli chodzi o atrybutowe), ale klątwę imo i tak lepiej używać

  12. #12
    Użytkownik Avatar MasterOfPuppets
    Dołączył
    01-04-2011
    Postów
    5,322
    Wilcze rękawice są raczej suboptymalnym wyborem na bossa. Broniami atrowymi można ignorować pasywkę bijąc na full mp przez dużą część walki.
    https://mfo3.pl/r/bd748443f

    Nie jest to super dobrze rozegrana walka, ale mniej więcej pokazuje idee
    Ostatnio edytowane przez MasterOfPuppets ; 17-05-2021 o 22:58

  13. #13
    Użytkownik
    Dołączył
    23-08-2014
    Postów
    1,391
    Zostawiamy pare potek HP na koniec (ciężko pilnować MP pod koniec walki)
    Najpierw uzywamy malych potek, potem duzych
    Po drenażach używamy doładowania/ rege skupa i zbijamy ile wlezie, 2x
    Oslonki mag po skupach (powinniśmy już zbić do ~12k HP)
    Z moich obserwacji i obliczeń wynika, że DMG Viviego zwiększa się o 0.20-0.30% z każdym trafieniem oraz o około 2% z każdym chybieniem Złowrogiego Uderzenia, nie wraz z ilością wykonanych tur
    Horyzontu używa gdy mamy regenerację i powyżej 90% HP
    Horyzontu uzywa ponizej 25% MAXHP
    Horyzontu używa tylko kiedy mamy 60% HP lub więcej
    Vivi próbuje użyć horyznotu raz na ileś tur, powiedzmy raz na 15 tur- jeżeli użyje dwóch przez pierwsze 15 tur, przez następne 15 ma dużo mniejsze szanse, że użyje zdolki. U mnie użył w 4, 28, 100 i 113 turze, czyli po pierwszych dwóch nie używał jej bardzo długo, ale jak użył to 2 razy z rzędu. Możliwe, że ma to coś wspólnego ze zbiciem poniżej 25% MAXHP, że wtedy ma większą szansę na użycie Horyzontu jeżeli nie użył go od x tur, jeszcze nie wiem. Wywnioskowane po analizie wielu raportów, choć nadal nie jestem pewien, dam znać jak dowiem się coś więcej.
    Ostatnio edytowane przez Apollyon ; 13-08-2021 o 21:31
    My unmatched perspicacity coupled with sheer indefatigability makes me a feared opponent in any realm of human endeavor.

  14. #14
    Użytkownik Avatar Nattat
    Dołączył
    07-03-2016
    Postów
    1,086
    Literówka: Przy magmowym hełmie jest napisane "Mięcej w taktykach" zamiast "Więcej".

    Poprawione ~Kagome
    Ostatnio edytowane przez Kagome ; 18-11-2022 o 13:50
    Idę robić sobie cash, money - nie kaszę mannę
    Moi ludzie to klasyk
    Do zobaczenia mordziaty tymczasem

  15. #15
    Użytkownik Avatar JarseQ
    Dołączył
    11-04-2020
    Postów
    249
    https://mfo3.pl/r/baa659903 4 horyzonty to chb nie limit...
    say gex

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •