Strona 8 z 9 PierwszyPierwszy ... 6789 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 106 do 120 z 127

Temat: Pomoc aż za bardzo

  1. #106
    Użytkownik Avatar Chaos
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    2,047
    Cytat Napisał Tomi Zobacz post
    Dokładnie, poza tym ranking PvP to nie PvT

    W mfo2 jak zabiłeś sam cały team to dostawałeś rank z wszystkich członków drużyny

    Czemu by nie wprowadzić tego tutaj?

    Przelewaczami zajmie się grono GM
    [SIGPIC][/SIGPIC]

  2. #107
    prosiatko
    Konto usunięte
    Pvp chce ! Pvp i to szybko
    Ostatnio edytowane przez prosiatko ; 13-09-2011 o 01:06

  3. #108
    Przelewaczami zajmie się grono GM
    Zauważ, że te ograniczenia są właśnie po to, żeby GM mieli możliwe najmniej pracy (czyt. żeby Jacek był uzależniony od jak najmniejszej ilości wolontariuszy).

  4. #109
    Cytat Napisał ADIHC1 Zobacz post
    Zauważ, że od Salamandrii zaczęło się to zmieniać. Gracze preferujący PvP powinni walczyć między sobą.
    Tak, ale proporcje się pozmieniały. W tamtej wersji walczących było 3/4 graczy (może później już nie), a w tej 1/20. Temu chcemy zapobiec, żeby nie było tak, że walczy raptem 200 graczy, z kolei 500 osób to fabułowcy z wyboru, a 40000 to fabułowcy nie potrafiący sobie rozdać statystyk na walki z graczami.

  5. #110
    El Fortuno
    Konto usunięte
    W ilości stoczonych walk MF3 nie dorówna MF2 nigdy .... Bo ranking zyskiwało się za każdego nie kiedy jakieś nobstaty zyskiwali po 3000 rankingu bo upolowali gracza z Topki... W MF 3 postarajmy się żeby chodź 1/2 graczy stoczyła walkę chodź raz na dzień... czy przez system wyzwań lub mapki bez sos....

  6. #111
    I przedział pvp zwiększony do 3krotności rankingu. (albo w ogóle wyłączyć)

  7. #112
    El Fortuno
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Levusek Zobacz post
    I przedział pvp zwiększony do 3krotności rankingu. (albo w ogóle wyłączyć)

    zwiększyć 3krotność rankingu w walkach to rozsądny pomysł i godny uwagi

  8. #113
    Tak, ale proporcje się pozmieniały. W tamtej wersji walczących było 3/4 graczy (może później już nie), a w tej 1/20. Temu chcemy zapobiec, żeby nie było tak, że walczy raptem 200 graczy, z kolei 500 osób to fabułowcy z wyboru, a 40000 to fabułowcy nie potrafiący sobie rozdać statystyk na walki z graczami.
    To dalej nie tłumaczy dlaczego chcesz walczyć właśnie z tymi graczami, a nie z graczami zainteresowanymi PvP.

    W ilości stoczonych walk MF3 nie dorówna MF2 nigdy .... Bo ranking zyskiwało się za każdego nie kiedy jakieś nobstaty zyskiwali po 3000 rankingu bo upolowali gracza z Topki..
    To celowy zabieg. Chcesz piąć się w górę, musisz walczyć z dobrymi graczami. Niemożliwe jest obecnie wbijanie rankingu na słabych graczach i bardzo dobrze, bo to wypaczało ranking.

    I przedział pvp zwiększony do 3krotności rankingu. (albo w ogóle wyłączyć)
    Wątpię, żeby to uległo zmianie. Dobrzy gracze mają wbijać ranking w walce z dobrymi graczami. Po rozszerzeniu widełek zaczną się żniwa na słabszych graczach i po pewnym czasie znowu będą narzekania, że widełki są za małe.

  9. #114
    Użytkownik
    Dołączył
    22-04-2011
    Postów
    399
    Cytat Napisał ADIHC1 Zobacz post
    Wykluczyłbym z tego graczy z 50 pkt rankingowymi.
    A ja proponuje coś innego.
    Umożliwić bójki na każdej lokacji oprócz miast - ale tylko z osobami mającymi powyżej 100 pkt. rankingowych.
    Gracze nie chcący walczyć będą chronieni a każdy kto walczy w pvp będzie mógł "polować" wszędzie, na równych sobie oczywiście.
    Będziecie mieli to czego podobno chcecie - wszyscy gracze walczący będą łatwo dostępni.
    Możliwość SOS usunąć ale tylko z przeciwnikami na podobnym poziomie i o podobnym rankingu.

  10. #115
    El Fortuno
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Grajczyk Zobacz post
    A ja proponuje coś innego.
    Umożliwić bójki na każdej lokacji oprócz miast - ale tylko z osobami mającymi powyżej 100 pkt. rankingowych.
    Gracze nie chcący walczyć będą chronieni a każdy kto walczy w pvp będzie mógł "polować" wszędzie, na równych sobie oczywiście.
    Będziecie mieli to czego podobno chcecie - wszyscy gracze walczący będą łatwo dostępni.
    Możliwość SOS usunąć ale tylko z przeciwnikami na podobnym poziomie i o podobnym rankingu.


    jakbyś przeczytał cały przebieg rozmowy to ta propozycja już dawno została podana

  11. #116
    Widełki powinny zostać zmienione, bo przedział ludzi do walk jest bardzo mały, ludzie mający 50ranq chętniej zawalczą z kimś, od kogo mogą dostać nawet i 15ranq, a Ci z dużym rankingiem nie narzekaliby na brak walk z powodu braku ludzi z wystarczającą ilością.

  12. #117
    Powtórzę raz jeszcze. Widełki są wąskie dlatego, że dobrzy gracze mają zdobywać ranking w walce z innymi dobrymi graczami.

    Dodatkowo wąskie widełki ograniczają pole do popisu w przypadku przelewów.

  13. #118
    Wąskie widełki były świetne w wypadku MFO2, bo tam walczyło dużo ludzi. TO nie jest MFO2.

  14. #119
    Nie zapominaj, że MFO3 wciąż nie miało swojej oficjalnej reklamy. Nie jest reklamowane. Ten problem z czasem zniknie.

  15. #120
    Nie zniknie. Tutaj walki nie są esencją gry, zostały pobite na głowę przez genialną oprawę graficzną i wątek fabularny, questy główne, poboczne, mini bossy, wiele zdolności, gemów, przedmiotów, ekwipunku. W MFO2 nie było plusów/unikatów, najwięcej dawały same statystyki, dzięki dobremu układaniu szybciej się expiło bo i walki się wygrywało, expa zdobywało. Questy i ogólnie fabuła była dodatkiem do walk, a tu jest odwrotnie. Tutaj nie ma żadnej motywacji do walk ani profitów. Wybieranie sobie o co się walczy to głupota, albo walczysz o wszystko i możesz stracić niezałożony gem speeda*****, albo nie walcz w ogóle i płacz, że źle cię traktują. Jeśli chodzi o PVP zostaliśmy rozpieszczeni do granic możliwości, nie da się walczyć o wszystko z kimś, bo boi się o itemki i nie chce tracić złota. Brak mi listy ludzi na moim polu i napisu [1vs1] z ikonką miecza.

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •