Strona 52 z 54 PierwszyPierwszy ... 2425051525354 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 766 do 780 z 807

Temat: Propozycje nowego uzbrojenia

  1. #766
    musaraj
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Vortex Zobacz post
    Różdżka Anty-Czasu

    Normalne statystyki
    dodaje szybkość

    Info: Posiada 20% na to, że przedmioty, które były wykorzystywane w walce nie znikną. Nie działa na Bossy oraz graczy.
    Przede wszystkim - niewykonalne.

    Cytat Napisał Gustaw Rapier Zobacz post
    Jakaśtam włócznia typu pośpiechu.
    staty normalne

    Jeśli przeciwnik ma status Bariera, nakłada Mobilizację na 1 turę.
    Słabe.
    Cytat Napisał jejak Zobacz post
    po użyciu zaklęcia ognia następne zaklęcie nie będące ogniem jest wzmocinone 0 20% (chodzi mi o obrażenia*1.2) jest w sumie ciekawe ale z warunkiem raz na kilka tur
    Jest spoko, choć zmieniłbym na "Po użyciu Pocisku Magicznego kolejne zaklęcie atrybutowe jest wzmocnione o 25% (wzmocnienia nie łączą się)" - taka tania, nielimitowana Medytacja. Natomiast nie jestem pewien co do wykonalności (może się dać)

  2. #767
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,635
    Cytat Napisał musaraj Zobacz post
    Przede wszystkim - niewykonalne.



    Słabe.


    Jest spoko, choć zmieniłbym na "Po użyciu Pocisku Magicznego kolejne zaklęcie atrybutowe jest wzmocnione o 25% (wzmocnienia nie łączą się)" - taka tania, nielimitowana Medytacja. Natomiast nie jestem pewien co do wykonalności (może się dać)
    Bo ja wiem czy niewykonalne? Mamy sprawdzanie % przy inicjacji walki (przy niskiej bierności) i mamy darmowe walki w umówionych pojedynkach. Można by je połączyć, by stworzyć % szans na walkę "treningową", tak jak w pojedynkach jest.

    True, już lepszy bonus miał toporek z eliar.

    Wykonalne raczej jest, ukryty status trwający jedną turę, który tak jak krwawienie, może się odświeżać. Kwestia wykonania odpowiedniego buffu zaklęć atrowych. Albo podejść do tego naookoło i zrobić tak, że status buffuje na turę obrażenia zaklęć, ale przy tym debuffuje obrażenia pocisków magicznych. Jako, że różdżki już teraz są w stanie wykrywać, czy atak jest pociskiem, czy nie, to nie powinno to być problemem.

  3. #768
    Pirrat
    Konto usunięte
    Proponuję wprowadzenie uzbrojenia posiadającego umiejętność bierną:
    - uniemożliwia zmianę atrybutów magicznych/fizycznych po walce z potworami

  4. #769
    Cytat Napisał Pirrat Zobacz post
    Proponuję wprowadzenie uzbrojenia posiadającego umiejętność bierną:
    - uniemożliwia zmianę atrybutów magicznych/fizycznych po walce z potworami
    Oj tak piratq +1.
    Żółwie tańczą jak szalone...

  5. #770
    Użytkownik Avatar Kyuubi
    Dołączył
    23-07-2015
    Postów
    127
    Cytat Napisał Pirrat Zobacz post
    Proponuję wprowadzenie uzbrojenia posiadającego umiejętność bierną:
    - uniemożliwia zmianę atrybutów magicznych/fizycznych po walce z potworami
    tak

  6. #771
    Użytkownik
    Dołączył
    04-10-2020
    Postów
    46
    super opcja!

  7. #772
    Użytkownik Avatar Hydrei
    Dołączył
    02-12-2018
    Postów
    281
    moją propozycją jest taki toporek na poziom 90




    Bazę obrażeń obliczyłem < z kryształowego topora wziąłem bazę obrażeń :80 i x 90 i wyszło mi 806, pozostałe statystyki według wzoru <lvl +5 *1,1>
    Ostatnio edytowane przez Hydrei ; 01-03-2021 o 11:42

  8. #773
    Skoro szatański dlaczego nie dodać że co 6(lub któryś z kolei) atak nadaje auto-status furia na 1 turę, co 7 atak nadaje status mobilizacja zaś co 14 atak może nałożyć status krwawienie na 3 tury dla 1/2/34 obiektów.

    - - - - - - - - - -

    mobilizacja też na 1 turę

  9. #774
    Użytkownik Avatar Hydrei
    Dołączył
    02-12-2018
    Postów
    281
    Cytat Napisał Waleczna gwiazda Zobacz post
    Skoro szatański dlaczego nie dodać że co 6(lub któryś z kolei) atak nadaje auto-status furia na 1 turę, co 7 atak nadaje status mobilizacja zaś co 14 atak może nałożyć status krwawienie na 3 tury dla 1/2/34 obiektów.

    - - - - - - - - - -

    mobilizacja też na 1 turę
    mamy już arktosa miecz, co za dużo to nie zdrowo

    - - - - - - - - - -

    Kolejna propozycja uzbrojenia


  10. #775
    A może jednak stworzyć coś na wzór miecza tego mini-bossa?


    - - - - - - - - - -

    a to nawet fajne

    - - - - - - - - - -

    A może jednak jeszcze zmniejszyć celność skoro taki ciężki ten miecz? Jeżeli jest ciężki to obrażenia trochę większe, ale z mniejszą szansą na trafienie.

  11. #776
    Użytkownik Avatar Hydrei
    Dołączył
    02-12-2018
    Postów
    281

  12. #777
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,635
    Cytat Napisał Luxferre Zobacz post
    Jeśli chodzi o dodatki z nietykalnością, to specjalnie te co istnieją są takie słabe, żeby nie były używane w expieniu przez każdego ze względu na poświęcenie sporej ilości statystyk. Zakładając ten dodatek nic nie jest poświęcane.
    85 efektywnych pkt statystyk na 100 lvlu to jest pewne poświęcenie.

  13. #778
    Użytkownik Avatar Hydrei
    Dołączył
    02-12-2018
    Postów
    281
    Propozycja całego setu luckowego na 90lvl w porywach na 100 jeżeli zmienić tylko statystyki


  14. #779
    Użytkownik Avatar Hydrei
    Dołączył
    02-12-2018
    Postów
    281
    Propozycja takiej różdżki, ponieważ magowie narzekają na brak fajnych różdżek. W zamyślę różdżka z receptury



  15. #780
    Użytkownik Avatar Pustka
    Dołączył
    12-05-2020
    Postów
    541
    Miraniżny Set
    Poziom: 94-96 Poziom

    Miałby normale staty pod obrone magiczną

    Różdżka Mirażu (Broń z obroną i 1 wiekszy slot niz normalnie oraz normalnie wiecej atakow i - szybkosci)
    Diadem Mirażu (Normalne staty, ale ma -5 Uników i +3 Celności)
    Szata Mirażu (Normalne staty odpornością na paraliż)
    Sandały Mirażu (Ma lekko mniej magicznego defa, ale wiecej atakow fizycznego i magicznego)
    Medalion Mirażu (Normalne staty)

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •