Strona 11 z 21 PierwszyPierwszy ... 910111213 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 151 do 165 z 311

Temat: Balans uzbrojenie

  1. #151
    Użytkownik Avatar Stara Gwardia
    Dołączył
    16-02-2020
    Postów
    773
    Cytat Napisał Squadron Zobacz post
    Odjęcie punktów eskimosom jest dla mnie jakimś nieporozumieniem,
    czyj to był pomysł i dlaczego? nieunikaty zawsze będą szły do śmieci?
    Nie, zawsze nieunikaty na 77 lvl będą lepsze niż unikaty na 80lvl- to przecież normalne.

  2. #152
    Użytkownik Avatar Oma Ghostrick
    Dołączył
    21-09-2017
    Postów
    203
    Cytat Napisał Ino Zobacz post
    ... wzmocnić woja? Odporność została zmieniona na całkowicie mniej użyteczną w pvp dla wojownika. Ślepotę nakładają dwie zdolki: oślepiający pocisk oraz wredna chmura (przypomnijcie mi jeżeli coś pomijam), natomiast spowolnienie cała masa zdolności. Co więcej, spowolnienie jest dla woja o wiele bardziej krzywdzące: magowie i tak dysponują większym speedem, nałożenie tego statusu wiąże się z raczej pewnym dublem.

    Najbardziej ciekawi mnie zdanie Omy, odwołując się do tego postu: https://forum.mfo3.pl/showthread.php...l=1#post331216
    To jak w końcu? Wydaje mi się, że wcześniej podtrzymywałeś to samo zdanie co ja, a teraz mówisz, że to ślepota jest mocniejszą odpornością vs mag?
    Coś czułem, ze w końcu ktoś o to się spyta xD
    Buty arktosa to jedyny słuszny wybór. Ubierają je magowie i wojownicy w walce z magiem. Odpo na spowolnienie przyda się magowi i wojowi, ale odpo na ślepotę jest tylko dla woja. Ja to rozumiem tak, że magowie stracili odporność na tych butach a wojowie dalej ją mają. Przy luku jakim dysponuje woj i odpo na ślepotę przynajmniej 50% możliwe, ze oślepiający pocisk nie nałoży ślepoty ani razu. Czyli zdolka co kontruje woja wypada z obiegu.

    Cytat Napisał Oma Ghostrick Zobacz post
    Ciekawym rozwiazaniem jest zmiana odporności na spowolnienie na inną. Gdyby buty arktosa dawały inną odporność (na przykład furię albo uśpienie) to były by bardziej zbalansowane.
    Nie napisałem tutaj o ślepocie. Do pvp przydaje się tylko odpo na zatrucie, spowolnienie, klątwę (mag) i ślepotę (woj). Moim zdaniem lepiej tym butom dać odpo na pomylenie albo coś.

    Edit:
    Nie mówię, że odpo na ślepotę jest lepsze od odpo na spowolnienie. Ale odpo na ślepotę jest przydatne, pod warunkiem, że jest się wojem.
    Ostatnio edytowane przez Oma Ghostrick ; 19-01-2021 o 20:13

  3. #153
    Użytkownik
    Dołączył
    25-06-2012
    Postów
    212
    Cytat Napisał Squadron Zobacz post
    i dopiero po 6 miesiącach na to wpadliście?
    To jest ta błyskotliwość osób odpowiedzialnych za balans Zwłaszcza że już w Devos był górniczy hełm, czy górnicza marynarka i teraz nagle takie itemy zaczęły komuś przeszkadzać. A teraz to item z 15 lvli więcej jest niewiele lepszy xD. A za miesiąc kolejny przewrót w itemach, bo jak to bywa w takich grach zawsze znajdzie się jakiś item, który daje przewagę

  4. #154
    Użytkownik Avatar Altair
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    191
    Cytat Napisał Stara Gwardia Zobacz post
    Nie, zawsze nieunikaty na 77 lvl będą lepsze niż unikaty na 80lvl- to przecież normalne.
    To juz kwestia tego ze peleryna arktosa i kryształowy hełm są za słabe, ich odpowiedniki na 65 poziom mają tylko 4 defa mniej. Drugim winowajcą jest jubiler ktory wsadza 2 gemy do nie unikatów. Jakoś w devos nikt nie uzywał górniczej czapki i marynarki, a teraz ich odpowiedniki są za silne... to jest śmieszne po prostu, trzeba się cieszyć, że jest w czym przebierać i można zmieniać eq pod różne buildy, a nie tylko robic krysztalowe eq i eq arktosa i miec reszte gdzieś.

  5. #155
    musaraj
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Altair Zobacz post
    To juz kwestia tego ze peleryna arktosa i kryształowy hełm są za słabe, ich odpowiedniki na 65 poziom mają tylko 4 defa mniej. Drugim winowajcą jest jubiler ktory wsadza 2 gemy do nie unikatów. Jakoś w devos nikt nie uzywał górniczej czapki i marynarki, a teraz ich odpowiedniki są za silne... to jest śmieszne po prostu, trzeba się cieszyć, że jest w czym przebierać i można zmieniać eq pod różne buildy, a nie tylko robic krysztalowe eq i eq arktosa i miec reszte gdzieś.
    Nie, EQ Eskimosa było świadomie tworzone jako bardzo mocne. W porównaniu do Górniczych odpowiedników miały zwiększoną bazę (w odniesieniu do lv). No, jest też szansa że nikt na testowym ich nie porównywał, tak jak ze słynnym Krasnoludzkim "myśleliśmy że Regeneracja wszędzie jest na 5 tur" Amuletem.

    Zresztą porównanie do Amuletu jest celne - najpierw stworzono supersilne EQ, potem osłabiono je do nieużywalnego poziomu, a teraz trochę wzmocniono. (Bo nie można od razu stworzyć wyważonej wersji). Po zmianach Czapka Eskimosa daje tylko 4 punkty znaczących statystyk więcej, niż odpowiadający Górniczy Hełm na 15 poziomów niżej - pozdro.

    Zmian na 30 lv nawet nie chce mi się komentować - tyle czasu planowania nowego rozdania na 30 lv, tyle balansowania, 1,5 miesiąca po zmianach i już połowa EQ poprawiana x)



    Ale za to pochwalam zmianę Butów Arktosa, widać że na serwerze projektowym są ludzie znający się na rzeczy.

  6. #156
    Użytkownik
    Dołączył
    13-11-2011
    Postów
    20
    Problem jest w tym że woj na ten moment ma przewagę w pvp i to woj używający rękawic, zresztą zobaczmy na ranking w topce sami wojownicy a prawie wszyscy ich używają. Dobrym pomysłem jest usunięcie z pasywki klątwy krwi bo przez z nią za szybko nabija woj dmg. Zmiana statów w czapce eskimosa jest absurdem bo jeżeli woj ma przewagę to znów maga osłabiamy tą zmianą. Tak samo zmiana odpo w butach arktosa na ślepote czyli znów zmacniamy woja bo dostaje on odpo na zdolke oślepiający pocisk czyli już nie opłaca się jej używać a wiadomo że woj założy buty arktosa na maga bo dają najwięcej pkt. Moim zdaniem powinno osłabić się rękawice wilcze żeby uniknąć sytuacji że w pvp będą sami wojownicy a już tak zaczyna się dziać bo magowie zmieniają profesje na wojowników z myślą o rękawicach

  7. #157
    Użytkownik Avatar Squadron
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    1,574
    Bosy w takim razie też powinny zostać osłabione, kurtka i czapa to najlepsze itemy pod nie.
    edit. Przez te zmiany tym bardziej nie zamierzam walczyć.
    Prędzej zaczne grać w Margonem albo minecrafta
    Ostatnio edytowane przez Squadron ; 20-01-2021 o 01:35
    Discord - serwer dla Elity
    Persona non grata, licencjonowany krytyk, niewygodny dla aparatu władzy, wielokrotnie ścigany i prześladowany, nazwany heretykiem za krytykę absolutu i skazany na karę śmierci, odwołał się od niekonstytucyjnego wyroku w sądzie apelacyjnym II instancji w wyniku czego karę zmieniono na banicję, powrócił podczas styczniowego rokoszu, w którym Sir BaGGietka Waleczny strącił z tronu króla
    Adiego I Leniwego.

  8. #158
    Imo, powinno się czepek i zbroje eskimosa (E) wzmocnić oraz odpowiedniki z kryształowego (K) i arktosowego (A) setu, z tym że, E, powinno być budżetową alternatywą dla K i A, tak, jak miało to miejsce w devos; jedyna przewaga pojawiała się w momencie możliwości wsadzenia dwóch gemów, teraz jest z goła inaczej ;-; górnicze eq było łatwo dostępne (tydzień w kopalni i mogło się iść do kowala robić), tanie w przerobie i użyteczne w expie, zamiast unikatu (chyba, że uni z wysokim plusem), E set nie jest już tak łatwo dostępny jak górniczy, dodatkowo różnice w porównaniu z setami K i A są niewielkie i subtelne, właściwie w pvp nie dają znaczącej przewagi, w pve też dużej różnicy nie ma.

    Imo, przywrócić zmiany z E setu i wzmocnić w czepku mr a w zbroi armora, natomiast w obu zwiększyć odejmowane życie, do minimum -400 ale max. do -500 no i wzmocnić sety K i A.
    Wtedy gracz będzie musiał wybrać, więcej lub porównywalnie obrony i customowe gemy kosztem życia, czy może jednak więcej życia kosztem obron + pasywka.
    Ewentualnie wywalić z zbroi E slot gemu, bo w porównaniu z górniczym to ma aż o 3 gemy więcej, co jednak w pvp daje ogromną różnicę (stąd też może taki mały przeskok w statach)

  9. #159
    Użytkownik Avatar Oma Ghostrick
    Dołączył
    21-09-2017
    Postów
    203
    Cytat Napisał Tensa Zangetsu Zobacz post
    Imo, przywrócić zmiany z E setu i wzmocnić w czepku mr a w zbroi armora, natomiast w obu zwiększyć odejmowane życie, do minimum -400 ale max. do -500 no i wzmocnić sety K i A.
    Wtedy gracz będzie musiał wybrać, więcej lub porównywalnie obrony i customowe gemy kosztem życia, czy może jednak więcej życia kosztem obron + pasywka.
    Ewentualnie wywalić z zbroi E slot gemu, bo w porównaniu z górniczym to ma aż o 3 gemy więcej, co jednak w pvp daje ogromną różnicę (stąd też może taki mały przeskok w statach)
    -500 hp wymaga zrobienia stat pod ten item. Skoczy się jak z pierkiem many, osłabią czapke. I zostaniesz z nieużytecznymi starami pod item, którego de facto już nie ma. No ale jak ktoś robi sobie staty pod jeden item to jego problem (co z tego, ze ten item tego wymaga). Gra oferuje sporo innych itemków pod obronę xD

    Cytat Napisał Stara Gwardia Zobacz post
    Litości, jest tyle itemów dających bezpośrednio mp, a masz też polarny kaptur z regeneracją mp. Jak ktoś robi staty pod 1 item to jego problem, więc niech reset ogarnia w swoim zakresie, bo gra nadal oferuje sporo tych itemków pod mp.
    -------------------------------------------------------------------
    Zmiana na eq eskimosa jest po prostu pomyłką i powinna zostać cofnięta. Dodatkowo zmiana odpo w butach arktosa ze ślepoty na jakis status do tvt albo pve. Na przykład furię. Jeśli gracze mają używać unikatów na 80lvl typu kryształowy hełm to należy je wzmocnić. Ale w przemyślany sposób. Na przykład dodanie odpo na klątwę to zły pomysł. Bo woj pod rękawice używa defensywnego natarcia (ma sporo many), a tylko woj pod bronie atrybutowe czasem używają ciosu ciszy. Taka zmiana tylko zwiększy ilość wojów pod rękawice. Jak dla mnie tu nie ma okrężnej drogi - trzeba zwiększyć deff na pelerynie arktosa i kryształowym hełmie. Jak ktoś pisał wcześniej: pajęczy hełm to 17 deffa, a kryształowy hełm daje 21 deffa. Jeścze ciekawiej jak się to porówna z innym eq na 65lvl. Astralny diadem zapewnia 19 speeda. 15 Poziomów różnicy i tylko 2 pkt istotnej statystyki więcej.

    Składam jeszcze propozycję powrotu gemów ataku do poprzedniej wersji. One są teraz tylko dla skrajnych hiterów użyteczne. Natomiast graczą z umiarkowanymi statami po prostu nie opłaca się ich ubierać. Zwiększenia ataku dobrze się połączy z wzmocnieniem kryształowego hełmu.

  10. #160
    Użytkownik Avatar Altair
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    191
    Cytat Napisał Squadron Zobacz post
    Eskimos wystarczy, reszta zmian na +
    Nie nazwałbym butów Arktosa zmianą na + bo jak już ktoś wspomniał buty mają dużo więcej statystyk niż powinny i dodatkowo jeszcze mają odporność na ślepotę, więc teraz magowi nie opłaca się używać wrednej chmury i oślepiającego pocisku.

    To samo tyczy się pierścienia many, rozwalili przedmiot który równie dobrze mógłby mieć ten sam poziom statystyk co krasnoludzki amulet, zeby ludzie mogli sami wybrać który item im bardziej pasuje.

  11. #161
    Ktokolwiek używał na 80 lvl oślepiającego xd?
    Cześć zbóje

    Mądrość Stalina, rzeka szeroka, w ciężkich turbinach przetacza wody, płynąc wysiewa pszenicę w tundrach, zalesia stepy, stawia ogrody.

  12. #162
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,638
    Eskimosy były zdecydowanie za silne, jednakże teraz je za bardzo osłabiono. Jak na moje powinny mieć po 42 obron, a zbrojka dodatkowo jeden slot na gem mniej.

  13. #163
    Użytkownik Avatar Altair
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    191
    Cytat Napisał Gustaw Rapier Zobacz post
    Ktokolwiek używał na 80 lvl oślepiającego xd?
    To że Ty nie używasz nie znaczy, że inni nie używają. Wszystko zależy od buildu Twojego i przeciwnika

    Cytat Napisał Miseris Zobacz post
    Eskimosy były zdecydowanie za silne, jednakże teraz je za bardzo osłabiono. Jak na moje powinny mieć po 42 obron, a zbrojka dodatkowo jeden slot na gem mniej.
    10 obrony więcej niż ich odpowiedniki z 62 poziomu to nie jest dużo.
    Ileż można pisać, że problemem są zbyt słabe itemy na 80lvl ? Jak masz dobre Koralowe i Pajęcze +7/8 to ma to więcej obrony niż przeciętne +6 arktosa / kryształowe.

    Co do zbroi tak jak to pierwszy wspomniałem, jeden slot gemu na pewno trzeba uciąć, ale tylko i wyłącznie gdy def zostanie przywrócony do 45.

  14. #164
    Użytkownik Avatar Squadron
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    1,574
    dać po 3 pkt w defa i będzie dobrze. Jak już wspominałem, nie róbmy EQ tylko pod pvp, bo to garstka ludzi co walczy na najwyższym poziomie.
    Jeśli EQ jest osłabiane to Bosy również powinny.
    Discord - serwer dla Elity
    Persona non grata, licencjonowany krytyk, niewygodny dla aparatu władzy, wielokrotnie ścigany i prześladowany, nazwany heretykiem za krytykę absolutu i skazany na karę śmierci, odwołał się od niekonstytucyjnego wyroku w sądzie apelacyjnym II instancji w wyniku czego karę zmieniono na banicję, powrócił podczas styczniowego rokoszu, w którym Sir BaGGietka Waleczny strącił z tronu króla
    Adiego I Leniwego.

  15. #165
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,638
    Cytat Napisał Altair Zobacz post



    10 obrony więcej niż ich odpowiedniki z 62 poziomu to nie jest dużo.
    Ileż można pisać, że problemem są zbyt słabe itemy na 80lvl ? Jak masz dobre Koralowe i Pajęcze +7/8 to ma to więcej obrony niż przeciętne +6 arktosa / kryształowe.

    Co do zbroi tak jak to pierwszy wspomniałem, jeden slot gemu na pewno trzeba uciąć, ale tylko i wyłącznie gdy def zostanie przywrócony do 45.
    10 pkt to JEST dużo. Porównaj sobie inne eq nieuni różniące się o 15 poziomów. Zobacz sobie, ile wynosi w nich różnica liczby punktów statystyki drugorzędnej (czyli nie obrony magicznej w hełmie, nie obrony w zbroji, nie szybkości w butach i nie szczęścia w dodatku).
    Nic mnie nie obchodzą problemy pvp, prawda jest taka, że 45 obrony to za dużo. 42 jest właściwą ilością.



    A jak ktoś twierdzi, że eskimosy zostały znerfione o 3 punkty, to niech admini znerfią je jeszcze bardziej, odejmując 40 pierwszorzędnej statystyki i dodając 20 drugorzędnej statystyki. Wy będziecie zadowoleni, że op item jest znerfiony w waszym rozumieniu, a my fabulaki będziemy zadowoleni z fajnego itemku na bossy.

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •