Zobacz wyniki ankiety: Jestem na

Głosujących
18. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Tak

    18 100.00%
  • Nie

    0 0%
Pokaż wyniki od 1 do 14 z 14

Temat: Mała poprawka do ożywień w skryptach

  1. #1
    DEWASTATOR Leon Full
    Konto usunięte

    Mała poprawka do ożywień w skryptach

    Witam. Nierzadko na Upominku jak i innych globalach eventowych się zdarza że wbije low lvl. I powoduje to konieczność wyłączenia autoskryptów z powodów marnowania ożywień. Dlatego mam propozycję jak temu zaradzić.

    Warunkiem jaki próbowałem na to wprowadzić było ,,Moja drużyna, Najwyższy poziom > X", ale on liczy tylko żywych więc ożywia tak czy siak, a nawet jakby liczył i żywych i martwych, to w walce z low lvlami jedynymi ożywkami byłyby poświęcenia, bo by nie stawiał nikogo.

    Powinno się dodać 2 rzeczy.

    1. Warunek ,,Moja drużyna, Najwyższy MARTWY poziom".

    2. Niech ustawienie automatycznie w pierwszej kolejności ożywia jak najwyższy lvl. Obecnie jedynie co decyduje, to kolejność w walce.

    Wtedy będzie w pierwszej kolejności ożywiał wysoki lvl, jednocześnie nie stawiając niskiego z powodu warunku z punktu 1.

  2. #2
    Użytkownik Avatar Misiak
    Dołączył
    07-07-2020
    Postów
    133
    Jak najbardziej na TAK!
    Ale tak samo z poświęceniem, zobaczcie tutaj, mam taki warunek w skrypcie:
    Nazwa:  Screenshot_25.png
Wyświetleń: 2169
Rozmiar:  21.0 KB

    A walka wygląda tak: https://mfo3.pl/r/be049353c
    I 111k w plecy :/
    i tak Pan Jezus powiedział.

  3. #3
    Popieram. Przydatne przy globalach kiedy nie wiadomo kto do nas się dołączy a już skryptu nie możemy zmienić.

    Z obawy że może się do nas dołączyć osoba która dosyć utrudni nam automatyczną walkę, w celu zapobiegnięcia tego często puszczamy auto przy 3 (być może 2) graczach.
    ~Pozdrawiam Użytkownik.

  4. #4
    Administrator
    Dołączył
    22-12-2010
    Postów
    18,604
    Zaakceptowane.

  5. #5
    Administrator
    Dołączył
    22-12-2010
    Postów
    18,604
    @up To wkrótce będzie, natomiast ktoś proponował też ulepszenie algorytmu leczenia.


    Obecnie leczy jako pierwsze osoby, którym brakuje najwięcej punktowo HP do max.
    Zmiana ma być na po prostu najniższe punktowo hp/mp?

  6. #6
    Pirrat
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Tomi Zobacz post
    @up To wkrótce będzie, natomiast ktoś proponował też ulepszenie algorytmu leczenia.


    Obecnie leczy jako pierwsze osoby, którym brakuje najwięcej punktowo HP do max.
    Zmiana ma być na po prostu najniższe punktowo hp/mp?
    Proponuje najniższe %HP/%MP bo takie warunki większość osób zapewne definiuje w swoich skryptach.

  7. #7
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,640
    Cytat Napisał Pirrat Zobacz post
    Proponuje najniższe %HP/%MP bo takie warunki większość osób zapewne definiuje w swoich skryptach.
    Osobiście byłbym za najniższym punktowo.
    Sytuacja: 2 graczy ma poniżej 30% hp, jeden ma 25%, 500 punktów na 2000, drugi ma 20% hp, czyli 1000 na 5000 hp.
    Lepiej podleczyć umierającego sojusznika, niż nooba/ tanka, który jeszcze cios wytrzyma.

  8. #8
    Administrator
    Dołączył
    22-12-2010
    Postów
    18,604
    Zrobiłem najniższe punktowo. Wejdzie pewnie w najbliższych dniach.

  9. #9
    A co w sytuacji gdy mini-boss użyje zniszczenia a masz graczy z różnymi poziomami? Najniżej punktowo to zapewne będą po kolei wykonywane pojedyncze leczenia, a nie chcemy w pierwszej kolejności leczyć gracza z najniższym poziomem który pełni funkcję supporta w drużynie. Chyba że się da ustawić, że w przypadku tych samych wartości punktowych leczony będzie ten, który ma więcej brakującego HP.
    ~Pozdrawiam Użytkownik.

  10. #10
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,640
    Cytat Napisał Patryk Szczęście Zobacz post
    A co w sytuacji gdy mini-boss użyje zniszczenia a masz graczy z różnymi poziomami? Najniżej punktowo to zapewne będą po kolei wykonywane pojedyncze leczenia, a nie chcemy w pierwszej kolejności leczyć gracza z najniższym poziomem który pełni funkcję supporta w drużynie. Chyba że się da ustawić, że w przypadku tych samych wartości punktowych leczony będzie ten, który ma więcej brakującego HP.
    Po zniszczeniu wali się mega.

  11. #11
    Administrator
    Dołączył
    22-12-2010
    Postów
    18,604
    Tylko dodam, że przed zmianami leczy (czyli obecnie w grze):

    HP: najwięcej brakujących pkt do pełna

    MP: najniższy % MP

  12. #12
    Cytat Napisał Miseris Zobacz post
    Po zniszczeniu wali się mega.
    Może być sytuacja, w której po zniszczeniu gracz nie będzie miał MP do użycia Mega Leczenia.
    ~Pozdrawiam Użytkownik.

  13. #13
    Pirrat
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Patryk Szczęście Zobacz post
    Może być sytuacja, w której po zniszczeniu gracz nie będzie miał MP do użycia Mega Leczenia.
    Zawsze znajdzie się sytuacja w której dokonany zostanie nieoptymalny wybór, czasem lepiej uleczyć tego co ma pierwszy turę w grupie, a czasem tego z najwyższym poziomem. Kwestia jakie opcje obecnie są dostępne do wprowadzenia przy "równoważnym" stanie HP.

  14. #14
    Administrator
    Dołączył
    22-12-2010
    Postów
    18,604
    To może ostatecznie najniższy % HP/MP jako jednak najbardziej uniwersalne.

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •