Tak, jest coś takiego jak wartość oczekiwana (czy tam średnia).
Kryształowy Gigant/Arktos - na pewno 3% na konkretny unikat i 2.5% na zdolkę (razem ok. 21% na jakis drop z bossa)
Monkenstein - prawdopodobnie tak samo
Fenris - trochę mniej, 2-2.5% na unikat i 2,5% na zdolke
Nixxly/Lavos - po 2% na EQ/zdolkę.
potwory unikatowe - po 3% na wszystko.
W kogo jest celowana zdolność Kuracja gdy się ustawi cel jako Automatyczny w skrypcie?
Na siebie
Czyli nie ma możliwości rzucania zdolności na sprzymierzeńca przy walce automatycznej?
Od czego zależą obrażenia z podstępnego uderzenia i zwiastuna końca u odyna?
Ile warto mieć szybkości w bazie na 80 poziomie na woju bardziej pod fabułę i mini?
Tak jak w opisie - używa atrybutu Buławy i Ognia (uśrednionego, czyli np. mając 0% przewagi z Buławy i 40% z Ognia, ma 20% bonusu), a przy ataku połowa obrażeń jest przepuszczana przez obronę zwykłą, a połowa przez obronę magiczną.
Jeżeli wolisz to ująć inaczej, to ma dodatkowy współczynnik do obrażeń postaciKod:1+OBRONA_PRZECIWNIKA/OBRONA_MAGICZNA_PRZECIWNIKA
Z opisu i danych z centrum wzoru to bardziej brzmi jakby czynnikiem do obrażeń i losowości było:
(atak+stała)/((def_przeciwnika+magdef_przeciwnika)/2+stała)*(1+(różnica_ognia+różnica_buławy)/2)