Strona 100 z 108 PierwszyPierwszy ... 50909899100101102 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,486 do 1,500 z 1607

Temat: Propozycje nowych zdolności

  1. #1486
    Użytkownik
    Dołączył
    22-12-2012
    Postów
    22
    Sprawdzałem na forum po zdolnościach i niby nic nie było takiego. Jeśli są no to szkoda, do wywalenia.

  2. #1487
    Użytkownik
    Dołączył
    21-06-2019
    Postów
    76
    Uzdrawiająca regeneracja
    Koszt mp: 30-60 gwiazdki : 5
    Od poziomu 70:
    Leczy 1500 , 1750 , 2000 , 2250 , 2500 i naklada regeneracje na 1-5 tur zależne od gwiazdki
    Profesja : wszystkie

    - - - - - - - - - -

    Cytat Napisał Qwiker Zobacz post
    Wiesz, że takie zdolki już instnieją?
    tu się zgadzam , z powodu że odbicie magiczne jest na królu góry , burze piaskową chyba używa rendels? A błyskawica to jest prawie to samo co burza gromu

    - - - - - - - - - -

    Mroźna klątwa
    Typ zdolności : obszarówka i dla maga
    Zadaje 125% obrażeń o atrybucie lodu i jest 100% na zadanie statusu spowolnienie na 3 tury i mają 50% szans na paraliż który jest na 2-4 tury
    Koszt mp: 100
    Gwiazka: 1
    Na poziomie 75
    limit użyć : 2


    Deszcz ognia
    Na poziomie 70
    Zadaje 100% obrażeń o atrybucie ognia
    I ma 70% na nadanie status podpalenie na 5 tur( zadające 20% hp aktualnego hp ) i posiada 50% szans na otrzymanie statusu panika na 3 tury ( powodująca klątwe ślepote i pomylenie )
    A używającym status szaleństwo na 2 tury ( 50% i powoduje klątwe i pomylenie )
    Koszt mp: 100
    I profesja mag
    Z 1 gwiazdką
    limit uzyć 1

    Paraliżująca furia
    Dla woja
    Od poziomu 75
    Koszt mp 80
    Zadaje 50% obrażeń niezależnie od atrybutu i posiada 60% szans na nadanie używającym furie na 1 ture a 65% szans na nadanie wrogom status paraliż na 1 ture
    limit użyć : 1

    Prowokacja
    Od poziomu 75
    Koszt mp 20
    Limit użyć 1-5
    Gwiazdki od 1-5
    Nadaje status przeciwnikowi furia oraz mobilizacja na jedną ture , a używającemu refleks na 1 turę

    Rewolucja V
    Zadaje 100% obrażeń bez atrybutu o animacji o wyglądzie V , moc jest wykorzystywana przez drugiego wsprzymierzeńca wzmacniając atak przez zadawane obrażenia ( czyli inaczej ty bijesz 800 a sprzymierzeniec 700 to razem wynosi 1500 )
    Działa tylko jak wsprzymierzeniec ma też tą zdolność inaczej zdolnosc będzie zadawala jak zwykly atak , jednak niestety pomocnik traci turę
    Koszt mp 35
    Gwiazki - 1
    Poziom 75
    Limit użyć 3
    Profesja woj

    Astro-przełom
    Poziom 80
    Koszt mp 35
    Profesja woj
    Gwiazki - 1
    Limit użyć 4
    Zadaje 75%-150% obrażeń w zależności jak szybko klikasz , czyli ładowanie mocy które działa przez 2-3 sekundy przed atakowaniem , co pięć kliknięć moc zwiększa się o 10-15%

    Tunel Czasoprzestrzenny
    Profesja mag
    Limit użyć 2
    Poziom 80
    Gwiazki -1
    Koszt mp 65
    Zdolność nadająca status specjalna nietykalność bez limitu tur która się nie wyłączy jak nie zadasz obrażenia ( ale też się nie wyłączy jak jesteś wojem i zaatakujesz zaklęciem a jak jestes magiem to atakiem )
    Oraz nadająca skupienie na 2 tury
    ( trochę przesadzona wiem xD )
    Ostatnio edytowane przez Surfer ; 05-08-2020 o 12:40 Powód: Dodanie od poziomu

  3. #1488
    Yatagarasu
    Konto usunięte
    Nazwa:  Zdolność.png
Wyświetleń: 1586
Rozmiar:  1.5 KBMetralizacja - Zdejmuje wszystkie pozytywne oraz negatywne statusy przeciwnika. Dodatkowo każdy status pozytywny z przeciwnika zostaje nadany używającemu na losowo 1 lub 2 tury.
    Limit użyć: 1
    Koszt MP: 40?
    Ostatnio edytowane przez Yatagarasu ; 16-08-2020 o 00:37

  4. #1489
    Użytkownik
    Dołączył
    15-08-2013
    Postów
    129
    Nie mam pomysłu na nazwy itd ale brakuje mi zdolności spowalniającej dla wojownika na pojedyńcze osoby tak jak mag ma spowolnienie.

  5. #1490
    Użytkownik Avatar Vendetta
    Dołączył
    31-03-2020
    Postów
    119
    Cytat Napisał jejak Zobacz post
    Nie mam pomysłu na nazwy itd ale brakuje mi zdolności spowalniającej dla wojownika na pojedyńcze osoby tak jak mag ma spowolnienie.
    Masz zdolność KARAKOL, która zadaje obrażenia i nadaje Tobie przyspieszenie na 3 tury. Na jedno wychodzi

  6. #1491
    Użytkownik
    Dołączył
    15-08-2013
    Postów
    129
    Cytat Napisał Vendetta Zobacz post
    Masz zdolność KARAKOL, która zadaje obrażenia i nadaje Tobie przyspieszenie na 3 tury. Na jedno wychodzi
    Nie wychodzi na 1 ponieważ mi chodzi o zdolność która SPOWALNIA przeciwnika a nie mnie przyśpiesza.

  7. #1492
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,293
    Cytat Napisał jejak Zobacz post
    Nie wychodzi na 1 ponieważ mi chodzi o zdolność która SPOWALNIA przeciwnika a nie mnie przyśpiesza.
    Nie ma i nie musi być. Woj ma zdolki oparte na sporych przelicznikach dmga (przykład ryzykowny cios, który z krytykiem osiąga prawie 2 razy większy dmg), mag czegoś takiego nie ma, w zamian uzyskując zdolki oparte na statusowaniu. Bossy mają podcięcie, ale nikt nie zdecydował, że woj potrzebuje tej zdolki, więc jest tylko dla bossów. Inna sprawa, że połowa zdolek, które już trafią do gry, dostają łatkę "tylko do pvp, bo przeciw potworom nie działają", co jest akurat głupie.

  8. #1493
    Użytkownik
    Dołączył
    15-08-2013
    Postów
    129
    Cytat Napisał Miseris Zobacz post
    Nie ma i nie musi być. Woj ma zdolki oparte na sporych przelicznikach dmga (przykład ryzykowny cios, który z krytykiem osiąga prawie 2 razy większy dmg), mag czegoś takiego nie ma, w zamian uzyskując zdolki oparte na statusowaniu. Bossy mają podcięcie, ale nikt nie zdecydował, że woj potrzebuje tej zdolki, więc jest tylko dla bossów. Inna sprawa, że połowa zdolek, które już trafią do gry, dostają łatkę "tylko do pvp, bo przeciw potworom nie działają", co jest akurat głupie.
    O to to tak, ale bardziej głupie jest sprawa że arimany są odporne na klątwę, albo to że oślepiający pocisk oślepia z 80/110% szans na 4 tury a cios ciszy 50/70% na 3 i o ile rozumiem ilość tur bo jednak obrażenia bez atrybutu w przypadku pocisku to procentówka moim zdaniem bardzo mała.

  9. #1494
    Eluwinaaa
    Konto usunięte
    Ozłocenie Bez limitu tur. Jeżeli nałożymy sobie tą zdolność na siebie otrzymamy bonus +25% złota po zabiciu danego potwora minibossa lub potwora unikatowego (nie działa na bossy)

  10. #1495
    Yatagarasu
    Konto usunięte
    Nazwa:  Zdolność.png
Wyświetleń: 1758
Rozmiar:  1.5 KBMetralizacja - Zdejmuje wszystkie pozytywne oraz negatywne statusy przeciwnika. Dodatkowo każdy status pozytywny z przeciwnika zostaje nadany używającemu na losowo 1 lub 2 tury.
    Limit użyć: 1
    Koszt MP: 40?
    Nazwa:  Zdolność.png
Wyświetleń: 1758
Rozmiar:  1.5 KBOczyszczenie - Usuwa wszystkie Negatywne zdejmowalne statusy. Zamienia również Zatrucie w Regenerację na 2 tury, oraz Spowolnienie na Przyśpieszenie na 2 tury.

    Nazwa:  Zdolność.png
Wyświetleń: 1758
Rozmiar:  1.5 KBPrzejęcie - Usuwa losowy negatywny (Niektóre niezdejmowalne również) status z używającego i daje je danemu przeciwnikowi, na dodatek negatywny status dostaje 3 dodatkowych tur.
    Ostatnio edytowane przez Yatagarasu ; 31-08-2020 o 19:45

  11. #1496
    Użytkownik
    Dołączył
    15-08-2013
    Postów
    129
    Cytat Napisał Eluwinaaa Zobacz post
    Ozłocenie Bez limitu tur. Jeżeli nałożymy sobie tą zdolność na siebie otrzymamy bonus +25% złota po zabiciu danego potwora minibossa lub potwora unikatowego (nie działa na bossy)
    Jest coś podobnego w postaci Happy Hour na niektórych mini.

  12. #1497
    Użytkownik
    Dołączył
    10-07-2019
    Postów
    376
    Cytat Napisał Yatagarasu Zobacz post
    Nazwa:  Zdolność.png
Wyświetleń: 1758
Rozmiar:  1.5 KBOczyszczenie - Usuwa wszystkie Negatywne zdejmowalne statusy. Zamienia również Zatrucie w Regenerację na 2 tury, oraz Spowolnienie na Przyśpieszenie na 2 tury.

    Nazwa:  Zdolność.png
Wyświetleń: 1758
Rozmiar:  1.5 KBPrzejęcie - Usuwa losowy negatywny (Niektóre niezdejmowalne również) status z używającego i daje je danemu przeciwnikowi, na dodatek negatywny status dostaje 3 dodatkowych tur.
    Pierwsze zbyt op

  13. #1498
    Yatagarasu
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Fuckinslayin Zobacz post
    Pierwsze zbyt op
    Dlatego można zrobić dużo wymaganej many i jednorazowe użycie, nie moja decyzja.

  14. #1499
    musaraj
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Fuckinslayin Zobacz post
    Pierwsze zbyt op
    Naah, jest w miarę ok. Jako dużo droższa Kuracja.

  15. #1500
    Użytkownik
    Dołączył
    10-07-2019
    Postów
    376
    Cytat Napisał musaraj Zobacz post
    Naah, jest w miarę ok. Jako dużo droższa Kuracja.
    Jeśli miałoby wejść, to trzeba usunąć tą regeneracje z zatrucia bo wtedy kuracja byłaby zupełnie useless

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •