Uzdrawiająca regeneracja
Koszt mp: 30-60 gwiazdki : 5
Od poziomu 70:
Leczy 1500 , 1750 , 2000 , 2250 , 2500 i naklada regeneracje na 1-5 tur zależne od gwiazdki
Profesja : wszystkie
- - - - - - - - - -
tu się zgadzam , z powodu że odbicie magiczne jest na królu góry , burze piaskową chyba używa rendels? A błyskawica to jest prawie to samo co burza gromu
- - - - - - - - - -
Mroźna klątwa
Typ zdolności : obszarówka i dla maga
Zadaje 125% obrażeń o atrybucie lodu i jest 100% na zadanie statusu spowolnienie na 3 tury i mają 50% szans na paraliż który jest na 2-4 tury
Koszt mp: 100
Gwiazka: 1
Na poziomie 75
limit użyć : 2
Deszcz ognia
Na poziomie 70
Zadaje 100% obrażeń o atrybucie ognia
I ma 70% na nadanie status podpalenie na 5 tur( zadające 20% hp aktualnego hp ) i posiada 50% szans na otrzymanie statusu panika na 3 tury ( powodująca klątwe ślepote i pomylenie )
A używającym status szaleństwo na 2 tury ( 50% i powoduje klątwe i pomylenie )
Koszt mp: 100
I profesja mag
Z 1 gwiazdką
limit uzyć 1
Paraliżująca furia
Dla woja
Od poziomu 75
Koszt mp 80
Zadaje 50% obrażeń niezależnie od atrybutu i posiada 60% szans na nadanie używającym furie na 1 ture a 65% szans na nadanie wrogom status paraliż na 1 ture
limit użyć : 1
Prowokacja
Od poziomu 75
Koszt mp 20
Limit użyć 1-5
Gwiazdki od 1-5
Nadaje status przeciwnikowi furia oraz mobilizacja na jedną ture , a używającemu refleks na 1 turę
Rewolucja V
Zadaje 100% obrażeń bez atrybutu o animacji o wyglądzie V , moc jest wykorzystywana przez drugiego wsprzymierzeńca wzmacniając atak przez zadawane obrażenia ( czyli inaczej ty bijesz 800 a sprzymierzeniec 700 to razem wynosi 1500 )
Działa tylko jak wsprzymierzeniec ma też tą zdolność inaczej zdolnosc będzie zadawala jak zwykly atak , jednak niestety pomocnik traci turę
Koszt mp 35
Gwiazki - 1
Poziom 75
Limit użyć 3
Profesja woj
Astro-przełom
Poziom 80
Koszt mp 35
Profesja woj
Gwiazki - 1
Limit użyć 4
Zadaje 75%-150% obrażeń w zależności jak szybko klikasz , czyli ładowanie mocy które działa przez 2-3 sekundy przed atakowaniem , co pięć kliknięć moc zwiększa się o 10-15%
Tunel Czasoprzestrzenny
Profesja mag
Limit użyć 2
Poziom 80
Gwiazki -1
Koszt mp 65
Zdolność nadająca status specjalna nietykalność bez limitu tur która się nie wyłączy jak nie zadasz obrażenia ( ale też się nie wyłączy jak jesteś wojem i zaatakujesz zaklęciem a jak jestes magiem to atakiem )
Oraz nadająca skupienie na 2 tury
( trochę przesadzona wiem xD )


Odpowiedź z cytatem
