Strona 77 z 85 PierwszyPierwszy ... 27677576777879 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,141 do 1,155 z 1261

Temat: Król Góry

  1. #1141
    Użytkownik Avatar MasterOfPuppets
    Dołączył
    01-04-2011
    Postów
    5,318
    Brakuje mi jeszcze zdolności które będą nadawały Osłabienie (-20% MAXHP) Rozproszenie (-33% MAXMP) Nieszczęście (-50% Szczęście)
    Demobilizacja (-50% Atak) (Dekoncentracja -50% Atak Magiczny)
    Większość z tych statusów jest już trochę problematyczna albo ma małą niszę.
    MAXHP - Naprawdę mocno ułatwia dobijanie.
    Nieszczęście - obrywasz tym statusem = jeżeli przeciwnik miał tyle samo lucka to szczęśliwy z modyfikatorem jakoś 1,7.
    Dekoncentracja - to jedyny fajny przypadek, gdzie zaczyna działać mocno w stylu ślepoty dla woja. Ślepota nie zabiera wojownikowi zdolek, więc dekoncentracja byłaby celniejszym odwzorowaniem ślepoty niż klątwa.

    Inny problem z tymi statusami - to są wartości globalne, nie można ich od tak zmodyfikować pod KG, bo pociągną za sobą wiele innych rzeczy.

    Naturalizacja - Bez sensu zdolność, słaba i droga. Można by dać ilość użyć do 2 i zmienić koszt na jakieś 150-200 żetonów (zastępstwo normalizacji).
    Albo usunąć całkowicie, bo odkąd istnieje opcja kupna tej zdolności to widziałem tylko raz żeby ktoś ją miał. A jest już dosyć długo.
    Ta zdolność zawsze budzi mieszane uczucia we mnie. Czuję jakby była niedoceniona. Niemniej obniżenie kosztu może spowodować , że będzie bardziej przystępna.

  2. #1142
    Użytkownik
    Dołączył
    19-03-2012
    Postów
    1,099
    Kiedy będzie nerf ròżdzki bólu?

  3. #1143
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,635
    Cytat Napisał MasterOfPuppets Zobacz post
    Większość z tych statusów jest już trochę problematyczna albo ma małą niszę.
    MAXHP - Naprawdę mocno ułatwia dobijanie.
    Nieszczęście - obrywasz tym statusem = jeżeli przeciwnik miał tyle samo lucka to szczęśliwy z modyfikatorem jakoś 1,7.
    Dekoncentracja - to jedyny fajny przypadek, gdzie zaczyna działać mocno w stylu ślepoty dla woja. Ślepota nie zabiera wojownikowi zdolek, więc dekoncentracja byłaby celniejszym odwzorowaniem ślepoty niż klątwa.

    Inny problem z tymi statusami - to są wartości globalne, nie można ich od tak zmodyfikować pod KG, bo pociągną za sobą wiele innych rzeczy.


    Ta zdolność zawsze budzi mieszane uczucia we mnie. Czuję jakby była niedoceniona. Niemniej obniżenie kosztu może spowodować , że będzie bardziej przystępna.
    Ja bym chciał zobaczyć status zwiększający maxhp. Takie tam utrudnienie dobicia, a więc danie szansy innym klasom, niż hiterzy.

    To też ważna kwestia, albo robić osobne kopie statusów na kg, albo nie modyfikować ich. Zmiana naturalizacji wpłynęła np. na trudność Trolla Górskiego, przez co taktyka z bryzą na start nie działa. Jeśli zmieniać Naturalizację bardziej, proszę, ale pod względem kosztu, a nie ilości użyć.

  4. #1144
    Bąblowiec pląsający
    Konto usunięte
    Po zresetowaniu uzbrojenia artefakty kosztują 150 żetonów
    chyba powinny 1

  5. #1145
    Użytkownik Avatar Muszolot
    Dołączył
    14-08-2016
    Postów
    195
    Cytat Napisał Dark Zobacz post
    Po zresetowaniu uzbrojenia artefakty kosztują 150 żetonów
    chyba powinny 1
    Przed zresetowaniem nie kupowałeś artefaktu ?

  6. #1146
    Bąblowiec pląsający
    Konto usunięte
    Rzecz jasna kupiłem, ale to (jak i zegar) również powinno się resetować. O ile to technicznie możliwe.

  7. #1147
    Użytkownik Avatar Muszolot
    Dołączył
    14-08-2016
    Postów
    195
    Tylko pierwsze zakupienie kosztuję 1 żeton,później już 150 żetonów.
    Na tą chwilę to tak jest i nie wiem czy możliwe by to zmienić.

  8. #1148
    Użytkownik Avatar Fannindel
    Dołączył
    07-12-2015
    Postów
    734
    Z tego co wiem to tak miało być, jak ktoś kupi broń i zresetuje eq to koszt się nie resetuje.
    Zegar przecież też się nie resetuje,a przynajmniej kiedyś się nie resetował.

    - - - - - - - - - -

    Różdżka bólu za mocna szczególnie w połączeniu zdolności: klątwa wygnanej + blask minionej chwały.
    Nazwa:  woj.jpg
Wyświetleń: 2159
Rozmiar:  61.6 KBNazwa:  mag.jpg
Wyświetleń: 2184
Rozmiar:  61.6 KB

    Została mi około połowa mikstur, a te plusy w pajęczym eq pojawiły się dopiero w walce finałowej.
    9 wygranych pod rząd bez problemu. A wcale jakieś mega dobre profile mi nie wyszły.

    Moje dzisiejsze walki:
    Walka 1 (2 tury)
    Walka 2 (40 tur)
    Walka 3 (37 tur)
    Walka 4 (6 tur)
    Walka 5 (7 tur)
    Walka 6 (48 tur)
    Walka 7 (7 tur)
    Walka 8 (51 tur)
    Walka 9 (27 tur)
    Ostatnio edytowane przez Fannindel ; 23-01-2019 o 22:17

  9. #1149
    Użytkownik
    Dołączył
    19-03-2012
    Postów
    1,099
    Spinki zdolki i różdzka bólu i spid ci bardzo uratowały wczoraj walki. Podkreślam spinki na kg są bardzo op.

  10. #1150
    Różdżka i prawdopodobnie te rękawice od zatrucia będą zmieniane ale kiedy zmiany wejdą i jakie one będą to idk.

  11. #1151
    Bąblowiec pląsający
    Konto usunięte
    Są przewidziane jakieś kary za oddawanie/kupowanie walk? Ostatnio nawet częste zjawisko.

  12. #1152
    Użytkownik Avatar Fannindel
    Dołączył
    07-12-2015
    Postów
    734
    Cytat Napisał Dark Zobacz post
    Są przewidziane jakieś kary za oddawanie/kupowanie walk? Ostatnio nawet częste zjawisko.
    A na iś są kary za sabotowanie/oddawanie walk? No więc masz odpowiedź.

  13. #1153
    Tester Avatar Denol
    Dołączył
    24-03-2013
    Postów
    5,529
    Zmiany w broniach eventowych:

    -Krytyczna Włócznia nakłada status Regeneracja na 2 tury zamiast 1 tury.
    -Szansa na nałożenie statusu Paraliż przez Topór Paraliżu zwiększona z 30% do 40%
    -Buława Szybkości o 4 pkt szybkości mniej z statystyk broni.
    -Defensywny Miecz nakłada jedną barierę na 2 tury druga bez zmian na jedną w zależności od profesji przeciwnika.
    -Zatrute Rękawice szansa na nałożenie statusu zatrucie zmniejszona do 80% co 6 atak.
    -Różdżka Bólu bonusowe obrażenia zmniejszone z 30% do 25%, wymagane hp przeciwnika do aktywacji zmniejszone z 60% do 50%.
    -Niebieska Różdżka co 4 atak uzdrawia atakującego za 20% zadanych obrażeń zamiast co 8 za 15% zadanych obrażeń.

    Zmiany w kosztach zdolności:

    -Koci Zamach koszt zwiększony z 150 do 250 żetonów.
    -Blask Minionej Chwały koszt zwiększony z 200 do 250 żetonów.
    -Naturalizacja koszt zmniejszony z 300 do 200 żetonów.

    Po zresetowaniu uzbrojenia artefakty kosztują 150 żetonów
    chyba powinny 1
    Poprawione.
    Ostatnio edytowane przez Denol ; 30-01-2019 o 18:11

  14. #1154
    Użytkownik
    Dołączył
    28-06-2016
    Postów
    14
    Dodał bym jakieś inne zdolności bo te już sa bardzo długo np Naturalizacja nikt jej nie używa a nadał jest, lub topór furiata, jeżeli osoba która zaczyna i jest hiterem jest pewne zwycięstwo ponieważ odbić raczej nie no chyba że ktoś ma 80 deffa w bazie ale np połowa graczy ma po 50-60 i trudno jest wygrać z taka osoba zmniejszył bym procent hita o 20% i 1% co ture odbierało by była większa szansa na wygranie z nie jakim hiterem

  15. #1155
    Bąblowiec pląsający
    Konto usunięte
    1. Gemy typu bonus AP działają na Żołnierza Fortuny - nie powinno. Zamieniłbym go z potwora na np. minibossa lub unikata by nie żarł bonusów.
    2. Zdecydowanie osłabić Kruszące Krzmotnięcie (nie rozumiem czemu jego odpowiednik zadaje kilkukrotnie mniejsze obrażenia) i Topór Furiata (+15%, maleje o 1%). Para-meta "yyy wszysko w atak, czarcie eq, koci zamach, kruszące grzmotnięcie i wygralem edycje" jest zdecydowanie za silna, a ostatnie kilkanaście edycji to pokazało.
    3. Osiągnięcia zdobywane w trakcie trwania KG (chyba) nie dodają żetonów do głównego plecaka.
    Ostatnio edytowane przez Bąblowiec pląsający ; 07-02-2019 o 00:18

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •