Strona 92 z 108 PierwszyPierwszy ... 42829091929394102 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,366 do 1,380 z 1613

Temat: Propozycje nowych zdolności

  1. #1366
    Bąblowiec pląsający
    Konto usunięte
    Szał Berserkera można pokonać jednym, prostym sposobem [zobacz zdjęcia]
    Używający nie ma jak się leczyć, zatem wystarczy dać sobie przeczekanie (o ile się ma, jedyna wada - choć też nie każdy ma Szał berserkera) i walić z jakichś run. 1800-3000 obrażeń chyba starczy z run czy kamieni starczy.
    Sama zdolność opiera się na tym ryzyku.

    A ta jego propozycja to tylko mocne przejęcie inicjatywy w walce. Zero losowości, tylko stuprocentowe szanse na zwiększenie przewagi.

  2. #1367
    Kim Chi
    Konto usunięte
    Cytat Napisał herbatoholik Zobacz post
    Szał Berserkera można pokonać jednym, prostym sposobem [zobacz zdjęcia]
    Używający nie ma jak się leczyć, zatem wystarczy dać sobie przeczekanie (o ile się ma, jedyna wada - choć też nie każdy ma Szał berserkera) i walić z jakichś run. 1800-3000 obrażeń chyba starczy z run czy kamieni starczy.
    Sama zdolność opiera się na tym ryzyku.

    A ta jego propozycja to tylko mocne przejęcie inicjatywy w walce. Zero losowości, tylko stuprocentowe szanse na zwiększenie przewagi.
    + Szał Berserkera nie jest dostępny dla graczy poza eventem.

  3. #1368
    Użytkownik Avatar Julek
    Dołączył
    17-05-2013
    Postów
    79
    Może coś takiego już jest, w każdym razie dosyć op by było

    Kradzież***
    MP:65/70/75
    Sloty:2
    Limit użyć:1/1/2
    Info: Posiada 75/85/90% szans na zdjęcie przeciwnikowi wszystkich statusów poza Nietykalnością oraz Skamienieniem oraz ich przyswojenie, kosztem 10/12/15% aktualnego HP.


    Można osłabić
    Ostatnio edytowane przez Julek ; 08-01-2018 o 09:50 Powód: + przyswojenie (sry Goldenko)

  4. #1369
    Użytkownik Avatar GoldenkoPL
    Dołączył
    28-02-2016
    Postów
    1,165
    Przecież takie coś jest już w grze i nazywa się Normalizacja.

  5. #1370
    Użytkownik Avatar Julek
    Dołączył
    17-05-2013
    Postów
    79
    Zdolka tylko dla wojów, też nie wiem czy ok

    "Szał Bojowy"/"Kolczasta Tarcza"**
    MP:40/45
    Sloty:1
    Limit użyć:1/2
    Info: Nakłada statusy: Furia na 3/3 tury, Barierę na 2/3 tury i Barierę Magiczną na 2/3 tury.

  6. #1371
    Kim Chi
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Julek Zobacz post
    Zdolka tylko dla wojów, też nie wiem czy ok

    "Szał Bojowy"/"Kolczasta Tarcza"**
    MP:40/45
    Sloty:1
    Limit użyć:1/2
    Info: Nakłada statusy: Furia na 3/3 tury, Barierę na 2/3 tury i Barierę Magiczną na 2/3 tury.
    Za silne i po wprowadzeniu tego walki opierałyby się wyłącznie na losowości, a zdolność byłaby używana w każdej walce.

  7. #1372
    Barykada:
    Nakłada statusy "bariera" oraz "bariera magiczna" na 1 (ewentualnie 2, ale będzie zbyt ope) oraz zadaje przeciwnikowi małe obrażenia bez atrybutu. Jeśli chodzi o maga, to zwykłe również osłabione zaklęcie.

    Many i gwiazdko-pierdół nie podaję bo wątpię by ktoś się tym kierował

  8. #1373
    Mefisto BANK
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Pogromca Jeleni Zobacz post
    Barykada:
    Nakłada statusy "bariera" oraz "bariera magiczna" na 1 (ewentualnie 2, ale będzie zbyt ope) oraz zadaje przeciwnikowi małe obrażenia bez atrybutu. Jeśli chodzi o maga, to zwykłe również osłabione zaklęcie.

    Many i gwiazdko-pierdół nie podaję bo wątpię by ktoś się tym kierował
    Jest coś takiego podobnego tylko dla profesji wojownik na królu góry "Defensywne Natarcie" daje status Obrona/Obrona magiczna na 3 tury.

  9. #1374
    Krastive
    Konto usunięte
    Hantolizacja
    Zdolność
    Nadaje status Hantolizacja co robi ten status? Atakuje samego siebie czasami przez 7 tur Nadaje na jednego przeciwinika Zdolność poziomu 65 Limin użyć 2
    Nie zawsze trafia i zadaje obrażenia Fizyczne bez atrybutu
    Limit użyć w walce drużynowej: 5
    Średnia cena: 600 000G
    Zróbcie potwora co ma z tego dropić Hantolizacja

  10. #1375
    tetrax
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Krastive Zobacz post
    Hantolizacja
    Zdolność
    Nadaje status Hantolizacja co robi ten status? Atakuje samego siebie czasami przez 7 tur Nadaje na jednego przeciwinika Zdolność poziomu 65 Limin użyć 2
    Nie zawsze trafia i zadaje obrażenia Fizyczne bez atrybutu
    Limit użyć w walce drużynowej: 5
    Średnia cena: 600 000G
    Zróbcie potwora co ma z tego dropić Hantolizacja
    Status nie może nadawać na przeciwnika zdolności poziomu 65 z liminem użyć 2.

    Nie możesz ustalać średniej ceny - ona wynika z tego po jakiej cenie... no ludzie średnio kupują.

  11. #1376
    mroczny pan ogrów
    Konto usunięte
    siemka
    1. [pvp atak] nakłada na przeciwnika slepote i zatruicie działa tylko przeciwko graczom
    2.[mega atak] atakuie przeciwnika za półowe hp przeciwnika i nakłada na osobe rzucaiącą status nie tykalność nie dzjała na boss oraz miniboss
    3[burze statusów] nakład na wszystkich przeciwników i sprzymieżenćów dowolne stausy użyteczne tylko w walka pvp na wiele graczy
    elo

  12. #1377
    tetrax
    Konto usunięte
    siemka
    Cytat Napisał mroczny pan ogrów
    1. [pvp atak] nakłada na przeciwnika slepote i zatruicie działa tylko przeciwko graczom
    Tego raczej nikt nie będzie używać w erze hiterów (tak samo jak mega zatrucia).

    Cytat Napisał mroczny pan ogrów
    2.[mega atak] atakuie przeciwnika za półowe hp przeciwnika i nakłada na osobe rzucaiącą status nie tykalność nie dzjała na boss oraz miniboss
    Za silne.

    Cytat Napisał mroczny pan ogrów
    3[burze statusów] nakład na wszystkich przeciwników i sprzymieżenćów dowolne stausy użyteczne tylko w walka pvp na wiele graczy
    Zbyt losowe.

    elo

  13. #1378
    PolskixRycerz
    Konto usunięte
    Taran/Szał Furiata.

    Zdolność dla: Wojownika
    Gwiazdek do maksymalnego nabicia: jedna
    Nakłada furię i mobilizację na 1 turę.
    Celność: 60% (ponieważ byłoby to za mocne gdyby to miało np powyżej 70% celności)
    Sloty: 1
    Dostępność poziomowa: od poziomu 60
    Limit użyć: 1
    Status Mobilizacja zdejmowalny za pomocą zdolności Normalizacja.

    Wsysanie Mocy.

    Zdolność dla: Maga i Wojownika
    Gwiazdek do maksymalnego nabicia: dwie
    Działa przez 3 tury i nadaje status Wchłanianie Mocy. Gdy przeciwnik Cię zaatakuję, gdy masz ten status to dodaje Ci 10% życia z siły ataku/zaklęcia.(1 GWIAZDKA) Przykład: Przeciwnik atakuje gracza Cel. Cel stracił 438 HP. Cel zyskał 44 HP z powodu statusu Wchłanianie Mocy z siły ataku/zaklęcia przeciwnika 438 HP.
    Działa przez 3 tury i nadaje status Wchłanianie Mocy. Gdy przeciwnik Cię zaatakuję, gdy masz ten status to dodaje Ci 20% życia z siły ataku/zaklęcia.(2 GWIAZDKI)
    (Można wzmocnić % dostawania życia z ataku jak będzie za mały i tury też)
    Sloty: 2
    Dostępność poziomowa: 60 poziom(1 GWIAZDKA), 70lvl(2 GWIAZDKI)
    Limit użyć: 1(1 GWIAZDKA), 2(2 GWIAZDKI)
    Status nie zdejmowalny przez zdolność Normalizacja.(ze względu na % dodawanego HP z ataku/zaklęcia i ilości tur)

    Oczyszczenie(coś na wzór Normalizacji, ale niezbyt to samo)

    Zdolność dla: Maga i Wojownika
    Gwiazdek do maksymalnego nabicia: dwie
    Zdejmuje wszystkie pozytywne statusy przeciwnika(90%. Wyjątek: Nietykalność. Wtedy nie trafia.) I ma szansę (60%) odebrania 500hp przeciwnikowi.(1 GWIAZDKA)
    Zdejmuje wszystkie pozytywne statusy przeciwnika(zawsze, 100%. Wyjątek: Nietykalność. Wtedy nie trafia.) I ma szansę (70%) odebrania 500hp przeciwnikowi.(2 GWIAZDKI)
    Celność: Ściąganie wszystkich pozytywnych statusów przeciwnika(90%/zawsze, 100%. Wyjątek: Nietykalność. Wtedy nie trafia.(zależność gwiazdek)) i ma szansę (60%, 70%(zależność gwiazdek)) odebrania 500hp przeciwnikowi.
    Sloty: 2
    Dostępność poziomowa: 65lvl(1 GWIAZDKA), 70lvl(2 GWIAZDKI)
    Limit użyć: 1(1 GWIAZDKA), 2(2 GWIAZDKI)
    --Status żaden nie występuje(w sensie pojawiający się dzięki zdolności, np: zdolność Precyzja daje status Precyzja)--
    ZALECANE DLA TEJ ZDOLNOŚCI:
    Dużo AP do nabicia. Zdolność dosyć mocna, więc trzeba się napracować.

    ~~Resztę zostawiam administracji do roboty, aby zrobić koszt MP itp *zbędne pisać o tym w zdolkach, ponieważ administracja o tym decyduje oraz inne poszczególne osoby*~~

  14. #1379
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,301
    Cytat Napisał PolskixRycerz Zobacz post
    Taran/Szał Furiata.

    Zdolność dla: Wojownika
    Gwiazdek do maksymalnego nabicia: jedna
    Nakłada furię i mobilizację na 1 turę.
    Celność: 60% (ponieważ byłoby to za mocne gdyby to miało np powyżej 70% celności)
    Sloty: 1
    Dostępność poziomowa: od poziomu 60
    Limit użyć: 1
    Status Mobilizacja zdejmowalny za pomocą zdolności Normalizacja.

    Wsysanie Mocy.

    Zdolność dla: Maga i Wojownika
    Gwiazdek do maksymalnego nabicia: dwie
    Działa przez 3 tury i nadaje status Wchłanianie Mocy. Gdy przeciwnik Cię zaatakuję, gdy masz ten status to dodaje Ci 10% życia z siły ataku/zaklęcia.(1 GWIAZDKA) Przykład: Przeciwnik atakuje gracza Cel. Cel stracił 438 HP. Cel zyskał 44 HP z powodu statusu Wchłanianie Mocy z siły ataku/zaklęcia przeciwnika 438 HP.
    Działa przez 3 tury i nadaje status Wchłanianie Mocy. Gdy przeciwnik Cię zaatakuję, gdy masz ten status to dodaje Ci 20% życia z siły ataku/zaklęcia.(2 GWIAZDKI)
    (Można wzmocnić % dostawania życia z ataku jak będzie za mały i tury też)
    Sloty: 2
    Dostępność poziomowa: 60 poziom(1 GWIAZDKA), 70lvl(2 GWIAZDKI)
    Limit użyć: 1(1 GWIAZDKA), 2(2 GWIAZDKI)
    Status nie zdejmowalny przez zdolność Normalizacja.(ze względu na % dodawanego HP z ataku/zaklęcia i ilości tur)

    Oczyszczenie(coś na wzór Normalizacji, ale niezbyt to samo)

    Zdolność dla: Maga i Wojownika
    Gwiazdek do maksymalnego nabicia: dwie
    Zdejmuje wszystkie pozytywne statusy przeciwnika(90%. Wyjątek: Nietykalność. Wtedy nie trafia.) I ma szansę (60%) odebrania 500hp przeciwnikowi.(1 GWIAZDKA)
    Zdejmuje wszystkie pozytywne statusy przeciwnika(zawsze, 100%. Wyjątek: Nietykalność. Wtedy nie trafia.) I ma szansę (70%) odebrania 500hp przeciwnikowi.(2 GWIAZDKI)
    Celność: Ściąganie wszystkich pozytywnych statusów przeciwnika(90%/zawsze, 100%. Wyjątek: Nietykalność. Wtedy nie trafia.(zależność gwiazdek)) i ma szansę (60%, 70%(zależność gwiazdek)) odebrania 500hp przeciwnikowi.
    Sloty: 2
    Dostępność poziomowa: 65lvl(1 GWIAZDKA), 70lvl(2 GWIAZDKI)
    Limit użyć: 1(1 GWIAZDKA), 2(2 GWIAZDKI)
    --Status żaden nie występuje(w sensie pojawiający się dzięki zdolności, np: zdolność Precyzja daje status Precyzja)--
    ZALECANE DLA TEJ ZDOLNOŚCI:
    Dużo AP do nabicia. Zdolność dosyć mocna, więc trzeba się napracować.

    ~~Resztę zostawiam administracji do roboty, aby zrobić koszt MP itp *zbędne pisać o tym w zdolkach, ponieważ administracja o tym decyduje oraz inne poszczególne osoby*~~
    To tak, oto moje uwagi:
    1. Strasznie chaotyczny opis.
    2. Taran byłby taką gorszą wersją Wypadu.
    3. Czekaj, czy ja dobrze zrozumiałem? Status, który odnawia nam 10%/20% OTRZYMANYCH obrażeń? To nie lepiej status, który po prostu zmniejsza otrzymane obrażenia o 10/20%?
    4. Po co nam więcej normalizacji. + odbieranie 500 hp, teraz okej, na 200 poziomie to będzie po prostu druga norma. A to nie jest dobre. Zdolności dla gracza nie powinny zadawać stałych obrażeń.

  15. #1380
    PolskixRycerz
    Konto usunięte
    1. Robiłem na szybko
    2. Wypad można znormować a w mojej propozycji furii nie zdejmiesz.
    3. Obrażenia otrzymane/10/20% odnowionego od otrzymanego obrażenia. Po co ma zmniejszać otrzymane obrażenia o 10/20% skoro już jest osłona i osłona magiczna która redukuje WIĘCEJ otrzymanych obrażeń? P.S jeżeli ma to obniżać to z 500 hp na ile? na zaledwie 400/450 bo jest balans obrażeń. np: 350-420. balans: 70 obrażeń. odnowione HP: 500-50 czyli +50hp czyli zadaje 450hp. to nie lepiej aby dodawało niż redukowało skoro są już osłony?
    4. Na 200 poziomie nikt nie będzie już tego używał. Poza tym podałem przykład, że może 500hp ale może też mniej lub więcej a nawet zależnie od HP przeciwnika. Poza tym ma 90% celności, na drugiej gwiazdce już 100%(trafność zdejmowania statusów), więc do TvT jak najbardziej. Normalizacja ma ograniczenia celności % zależnej od ilości graczy znajdujących się w grupie sojuszniczej.

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •