Buława Anty-Fizyczna
Poziom: 80
Sloty: 10
Unikat
Obrażenia: 846
Atak: 107
Szybkość: -6
Celność: -13%
Info: Gdy przeciwnik posiada status bariera, zwiększa się szansa używającego na krytyki o 10%.
Buława Anty-Fizyczna
Poziom: 80
Sloty: 10
Unikat
Obrażenia: 846
Atak: 107
Szybkość: -6
Celność: -13%
Info: Gdy przeciwnik posiada status bariera, zwiększa się szansa używającego na krytyki o 10%.
Nazwa: Ostrze podwójnego cięcia (nazwa robocza)
Typ: Ręce (atru nie wybrałem) - 9?
Wymagany poziom: 80?
Statystyki standardowe (zależne od atru)
Specjalne zdolności/autostatusy: Podstawowy atak zadaje dwukrotnie obrażenia o mocy 55% pełnych obrażeń. Każdy z ataków ma własną szansę na chybienie/cios krytyczny.
Innymi słowy broń, która standardowymi atakami bije trochę mocniej (110% w sumie), jej chybienia mniej bolą, bo w większości przypadków jedno uderzenie trafi, ale w zamian krytyki zazwyczaj są słabsze, bo szansa na 2 krytyki pod rząd (czyli żeby mieć pełne obrażenia krytyka) jest niska.
Miecz Nieumarłego
Zwykły atak zadaje 10x więcej obrażeń jeżeli używający ma status Zombie. 2x na bossy
@down niżej
Dobra, zapomniałem o tym
Ostatnio edytowane przez musaraj ; 28-09-2017 o 23:48
Jako fan LoLa pomyślałem o Bromie (Braumie).
Nazwa: Tarcza Targonu (nazwa robocza)
Typ: Ręce (bez atru) - 11
Wymagany poziom: 80
Statystyki:
Atak fizyczny standardowy dla broni fizycznej
Obrażenia standardowe dla różdżki
MP standardowe dla Różdżki Luckerowej
Ew. celność +10%
Specjalne zdolności/autostatusy: Podstawowy atak zadaje obrażenia ze wzoru (0,2*MAXHP)*(Suma obron użytkownika)/(Suma obron celu)
Innymi słowy broń, która byłaby dobra dla supportów. Nie opłacałoby się używać zdolności zadających obrażenia (przynajmniej w celu zadania obrażeń), dużo slotów na zdolki wspomagające drużynę, no i specjalna zdolność, dzięki której ten biedny defer nie byłby bezużyteczny w przypadku otrzymania np. furii, czy też w przypadku skończenia się zdolek. Broń dobra zarówno dla woja, jak i dla maga. Atak fizyczny ogranicza moc zaklęć maga, obrażenia jak z rózgi ograniczają siłę obrażeń ze zdolek fizycznych. Atak podstawowy natomiast jest niezależny od ataków, więc jest równie mocny dla obu profesji. Taka Kosa Kostuchy, ale do walki z graczami. Wzór ofc do modyfikacji, lub ewentualnie jakieś ograniczenia. Chodzi o sam pomysł. Moje pomysły na ograniczenia/kombinacje:
A) Iloraz sum obron może być równy maksymalnie 2, ograniczy chore akcje a'la Szczęśliwy cios za 26k hp. MAXHP nie potrzebuje moim zdaniem ograniczenia, bo i tak liczy się zaledwie 20% z niego, a do tego do dużych obrażeń trzeba mieć też duże obrony. Wątpię, by build pod podwojoną liczbę obron i reszta pkt w maxhp, z którego liczy się tylko 20% był opłacalny.
B) Zamiast MAXHP zastosować aktualne hp. W ten sposób użytkownik przy pełnym hp by bił, przy mniejszym skupiał się na pomocy sojusznikom/leczeniu.
Rozrzut by się przydał chyba. I obrażenia wydaje mi się, że za duże by wychodziły - we wzorze nie ma mowy o ataku, można by wpakować w obrony i w hp resztę. Zresztą jakie znaczenie ma to, że ta broń ma obrażenia różdżki, skoro i tak obrażenia są nieistotne. Sądzę, że jakiekolwiek bronie o innych wzorach na obrażenia (a szczególnie tak odmiennych) rodziłyby patologie i trudno byłoby je obejść - nie ma nawet co zaczynać się z tym bawić.
O rozrzucie nie pomyślałem, by napisać, ofc, powinien być.
Cóż, nie ma ataku, bo to broń przygotowana dla deferów, którzy ataku mają mało, dzięki której mogliby bić dużo. Nie mogła to być broń o wzorze np. atak razy 5, bo oczywistym jest, że w ten sposób hiterzy zyskaliby jeszcze większą moc. Nie wydaje mi się, żeby obrażenia były bardzo duże. Podwojenie obron (ograniczenie oznaczone jako A) kosztuje nas więcej punktów, niż podwojenie ataku, bo liczą się obie obrony. Taka broń byłaby dobra przeciw anty. Dużo hp nie jest zbyt opłacalne, zwiększenie maxhp np. o 10% to już duża strata na innych statach. Moim zdaniem jest to w miarę dobrze wyważony zysk, jeśli tak nie uważasz, to podaj proszę pomysł na jakieś ograniczenie, chociaż moim zdaniem spokojnie starczy.
Ma znaczenie, zdolności wojów opierają się na dmgu ze stat. Dlatego chcę, by było go mniej, by te zdolności również słabiej biły. Staram się ją ograniczyć tak, by była bronią dla typowego tanka, czyli ze zdolek ważne są statusy i leczenia, a nie obrażenia. Nie chciałem, by ktoś spróbował jakoś połączyć benefitów tarczy z atakiem fizycznym. Sądzisz, że przesadziłem tutaj z ograniczeniem tego?
Bronie magii żywiołów, garudzia rózga, analna rózga, sztylecik kappana. Też odmienne wzory na obrażenia.
I to jest podstawowy problem - wybierając dawanie statystyk bardziej w jedną rzecz, godzisz się na posiadanie poniżej przeciętnej (w tym przypadku ataku) czegoś innego. Broń dla tanka? Super pomysł, ale nie może opierać się na ogromnym ataku - a taki jest (wyliczenia na samym dole).
Tylko że Twoja broń bierze pod uwagę sumę obron - ją jest dokładnie tak samo łatwo podwoić jak atak.
Ale te wzory albo nie są aż tak zmieniające atak, albo mają jakąś szansę na trafienie. Albo opierają się na cudzych statystykach (ergo patologii być nie może), albo przypadki kiedy faktycznie biją dużo są rzadkie.
I tutaj policzmy obrażenia - przykładowy woj o statach:
hp -184 (pewnie delikatnie ponad standard na 80lv)
mp - 62
atak - 62
def - 184
magdef - 184
szczęście - 62
szybkość - 62
Zwykły gracz ma na tym levelu po około 100 obron załóżmy z przesadą. Nasz woj na 4 gemach defa i 4 magdefa, zwykły gracz na 4 jednej obrony, załóżmy, że zbroja daje 140 obrony którejś (pomijam nawet że łatwiej się ubrać tak, że dwie obrony razem mają więcej niż na jedną obronę ubranie z podwojeniem). Teraz obliczmy współczynnik:
Nasz woj-->~751/~485<---Zwykły gracz z niezłym eq. Współczynnik = ~1.55
Hp naszego woja na pewno nie jest mniejsze (o ile nie większe) niż przeciętnego gracza, więc to pominę i będę liczyć na jego makshp.
0.2*maxhp*1.55 = 0.31 Rozrzut i mamy ~0.34maxhp czyli należy się leczyć po dwóch uderzeniach TANKA (Zakładając nawet że miks leczy na max).
Podsumowując, tank, z ogromnymi obronami, bijący ponad 1/3 maxhp to chyba przesada. No i na bryzie bije oczywiście ~0.45 maxhp.
Ostatnio edytowane przez tetrax ; 09-11-2017 o 16:22
Zabawę w dziwne wzory na dmg bym odpuścił.