Strona 30 z 36 PierwszyPierwszy ... 202829303132 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 436 do 450 z 532

Temat: Zmiany TvT

  1. #436
    Użytkownik
    Dołączył
    26-02-2012
    Postów
    610
    Cytat Napisał musaraj Zobacz post
    blonda wywód
    Zrzucanie winy na graczy jest idiotyczne. Wina leży po stronie twórców i testerów, ponieważ aspekt tvt nie był wystarczająco "ogarnięty".

    Takie krótkie porównanie do twojego posta- to tak jak by dać każdemu możliwość korzystania z anihilatora, ale jednocześnie zaznaczyć, aby go nie używać, ponieważ psuje on rozgrywkę a walki stają się losowe, sądzisz, że którakolwiek walka odbyłaby się bez użycia anihilatora ?

    Uderzasz w konkretną grupę graczy, nie widząc problemu szerzej.
    Czy kiedykolwiek było więcej poprawek niż za czasów devos ? Nie sądzę.
    Trzeba mierzyć siły na zamiary i albo przetestować coś dogłębnie, albo po prostu z czegoś zrezygnować.
    Gracze płakali, płaczą i zawsze będą płakać, ale jeśli chodzi o tę sprawę, to nie trzeba być geniuszem, żeby zauważyć, że coś tu nie gra. Oczywiście, że tak jak piszesz, da się uporać z tymi "taktykami" odpowiednio dostosowując ubiór, ale to wymaga ogromnego zaangażowania i nigdy nie jest się pewnym rezultatu.

    Ps. Widać, że jesteś teoretykiem.

  2. #437
    ^ Musaraj tam w tym poście może popadł w za bardzo agresywny ton który może przyćmić ideę, ale ma sporo racji moim zdaniem, tzw. czynnik ludzki zawodzi od początku devos i przyczyn tego, co się obecnie dzieje upatrywałabym w zbytnim zaufaniu ludziom i reagowaniu na wszystko co sobie zamarzą. Kto to widział, żeby było tyle prób poprawienia losu biednych graczy - i paradoksalnie im więcej zmian w reakcji na jęki i narzekania, tym więcej jęków i narzekań. Chyba nie tędy droga.
    No i wybaczcie wtręt, który ma dość mało wspólnego z tvt jako takim.

  3. #438
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,472
    Cytat Napisał esq Zobacz post
    ^ Musaraj tam w tym poście może popadł w za bardzo agresywny ton który może przyćmić ideę, ale ma sporo racji moim zdaniem, tzw. czynnik ludzki zawodzi od początku devos i przyczyn tego, co się obecnie dzieje upatrywałabym w zbytnim zaufaniu ludziom i reagowaniu na wszystko co sobie zamarzą. Kto to widział, żeby było tyle prób poprawienia losu biednych graczy - i paradoksalnie im więcej zmian w reakcji na jęki i narzekania, tym więcej jęków i narzekań. Chyba nie tędy droga.
    No i wybaczcie wtręt, który ma dość mało wspólnego z tvt jako takim.
    Idealnie podsumowana moja opinia na temat graczy mfo. Dziękuję.

  4. #439
    Magician
    Konto usunięte
    ale problem polega na tym. że zmiany dotychczasowe a przynajmniej ich większość były wymysłem samego mopa, czy ktoś się prosił o zmiany w czarciej zbroi i myth butach ? nie przypominam sobie, problemem poruszanym od początku jest głównie ślepa furia i czek i czy coś zostało z nimi zrobione ? nie, zmiana szczęśliwego, że niby nerfem jest ? został zmieniony a nie osłabiony, bo większość wciąż na niego narzeka, więc trudno mi to nazwać osłabieniem, skoro wciąż tanki ze szczęśliwego obrywają po 1500 lub więcej, winę widzę w twórcach. bo różnica między walkami w eliar a w devos jest kosmiczna. w eliar, gdzie każdy zrywał po 500, furia nawet gdy weszła nie potrafiła zakończyć walk, hiter był wtedy wręcz głupim wymysłem, a w devos ? aspekt tvt zapewne olany i był kompletnie nie testowany w nowym eq i hiter, który w eliar był nieopłacalny nagle stał się jakimś terminatorem co jest w stanie sam zakończyć walkę jedną furią, kontra ? no ten nieszczęsny czek, który wyłącza go zazwyczaj do końca walki, w eliar gdzie w walkach na prawdę trzeba było się zastanowić nad turą to w devos jest liczenie głównie na to, czy furia skończy walke, czy zdąży się dać czek przed turą hitera i to w zasadzie tyle jeśli chodzi o walki w devos

  5. #440
    Użytkownik
    Dołączył
    26-02-2012
    Postów
    610
    Cytat Napisał esq Zobacz post
    ^ Musaraj tam w tym poście może popadł w za bardzo agresywny ton który może przyćmić ideę, ale ma sporo racji moim zdaniem, tzw. czynnik ludzki zawodzi od początku devos i przyczyn tego, co się obecnie dzieje upatrywałabym w zbytnim zaufaniu ludziom i reagowaniu na wszystko co sobie zamarzą. Kto to widział, żeby było tyle prób poprawienia losu biednych graczy - i paradoksalnie im więcej zmian w reakcji na jęki i narzekania, tym więcej jęków i narzekań. Chyba nie tędy droga.
    No i wybaczcie wtręt, który ma dość mało wspólnego z tvt jako takim.
    Zgadzam się w połowie
    Tu nie chodzi o to, że wraz z wejściem Devos zmieniła się mentalność graczy i zaczęli narzekać a później krytykować każdą poprawkę. Sprawa jest bardziej skomplikowana.
    Po kolei:
    Podczas upka został wprowadzony "jakiś" nie do końca sprawiedliwy itemek (na jego przykładzie będę tu operował), który dawał zbyt dużą przewagę, więc część graczy naturalnie narzekała i domagała się zmiany, druga część graczy zdążyła się już przyzwyczaić lub bardzo często używała tego itemka, niejednokrotnie dostosowując pod niego statystki i inną część ubioru, a później, gdy zdroworozsądkowo itemek ulega poprawce, radując pierwszą grupę graczy, narażamy się na krytykę innym.

    Wniosek jest taki, że w Devos wprowadzono zbyt dużo rzeczy, które wymagały poprawek i co by się nie działo, to płacz był nieunikniony (TO NIE JEST WINA GRACZY) <-- Przyczyna tego- Zostaliśmy zalani masą itemków 9-10 setów, które były pobieżnie przetestowane, ale nie ma możliwości, żeby je dobrze przetestować, ponieważ materiału jest zbyt dużo, nawet jak by testerów było 2 razy więcej. Ok idea była dobra, im więcej ekwipunku, tym większa różnorodność podczas walki, ale jak to wychodzi w praktyce ? Po kilku miesiącach od upka i tak jakiś itemek wyda się op, przez co każdy go ubiera, zostawiając resztę eq do czasu poprawki. By "odblokować pozostałą część eq konieczna jest zmiana, po poprawce kolejny itemek okaże się op, więc i konieczna będzie kolejna zmniana i tak to się kręci...

    Moim zdaniem powrót do 2-3 setów rozwiąże część problemów z tym związanych. Łatwo jest dać, lecz zabrać bardzo ciężko więc każdą zmianę rozwijającą grę trzeba wprowadzać bardzo ostrożnie.

  6. #441
    Użytkownik Avatar SystemOfADown
    Dołączył
    23-12-2011
    Postów
    3,156
    Cytat Napisał Magician Zobacz post
    ale problem polega na tym. że zmiany dotychczasowe a przynajmniej ich większość były wymysłem samego mopa, czy ktoś się prosił o zmiany w czarciej zbroi i myth butach ? nie przypominam sobie, problemem poruszanym od początku jest głównie ślepa furia i czek i czy coś zostało z nimi zrobione ? nie, zmiana szczęśliwego, że niby nerfem jest ? został zmieniony a nie osłabiony, bo większość wciąż na niego narzeka, więc trudno mi to nazwać osłabieniem, skoro wciąż tanki ze szczęśliwego obrywają po 1500 lub więcej, winę widzę w twórcach. bo różnica między walkami w eliar a w devos jest kosmiczna. w eliar, gdzie każdy zrywał po 500, furia nawet gdy weszła nie potrafiła zakończyć walk, hiter był wtedy wręcz głupim wymysłem, a w devos ? aspekt tvt zapewne olany i był kompletnie nie testowany w nowym eq i hiter, który w eliar był nieopłacalny nagle stał się jakimś terminatorem co jest w stanie sam zakończyć walkę jedną furią, kontra ? no ten nieszczęsny czek, który wyłącza go zazwyczaj do końca walki, w eliar gdzie w walkach na prawdę trzeba było się zastanowić nad turą to w devos jest liczenie głównie na to, czy furia skończy walke, czy zdąży się dać czek przed turą hitera i to w zasadzie tyle jeśli chodzi o walki w devos
    Z tego co widzę to hiter rozdał wszystko co miał i przestał grać, więc nie powinno być już więcej problemu.

  7. #442
    Cytat Napisał musaraj Zobacz post
    Wiecie co jest problemem z TvT w My Fantasy?

    Wy.

    To jak przyjmujecie w tym wszystkim postawy tresowanych małpek prowadząc walki na Igrzyskach do rynsztoku. "Omujborze jaka zła Furia" - ubierz 75% (Górniczy Pas z gemem albo gem po prostu w zbroi, albo gem w jakimś nieunikacie, albo Kapelusz Gothar zamiast tradycyjnej czapki), a może wypróbuj jakąś dostępną kontrę? Jak jesteś wojem, spróbuj odporność na ślepotę - może wyhiterzysz przeciwnika? Magiem - spróbuj może Rózgi Paralizacji? Ty dostaniesz Furię, przeciwnicy 2 paraliże.

    Ale nie - lepiej płakać, chlip chlip, jaka ta Furia zła, osłabcie, osłabcie ją, bo jesteśmy biedni gracze poszkodowani przez złą zdolkę... Chyba że akurat to nam dobrze weszła to wtedy dobra Furia xDD

    A może "omujborze ale ten czek jest zły"? Po prostu użyj go zanim zrobi to przeciwnik. A może Twoja drużyna dostała już 2 czeki? To wiesz co możesz zrobić? Ustać, ku*wa. Kiedyś standardem w drużynie TvT było 2 tanków, teraz nie ma żadnego bo po co xd taka meta xdd.
    Czek jest pieprzonym elementem tej gry, jego użycie na przeciwnika ma aspekty ofensywne i defensywne... Nie wiem, może jeszcze zablokujmy Podwójny drenaż? Bo wiecie, można go używać w obronie, żeby zabrać przeciwnikowi MP na jego ataki. Albo w ataku, żeby zyskać MP i HP zadając obrażenia. Nauczcie się po prostu nim grać i go kontrować. Gra na to pozwala, poważnie mówię.

    Ale nie - popłaczmy chlip chlip ten czek taki niedobry, zablokujcie używanie na przeciwnika, uj z tym że zaraz zaczniecie płakać nad porażeniem XD


    Zdajecie sobie może sprawę z tego, że osłabienie tych 2 zdolek nic nie zmieni? Nawet jak to wybłagacie w idealnym kształcie (ten Leona w sumie nie jest taki zły) i to wejdzie do gry, to zaczniecie narzekać na inne zdolki. Teraz juz zaczynacie o szczęśliwym xd. Zaraz zaczniecie z HP Atakiem, bo jak to, woj nie traci many a bije więcej. Albo że mgła daje za dużo statusów. Albo że hiter za mocny i żeby zamknąć Igrzyska dla osób z więcej niż 250 ataku(mag) w bazie.

    A wiecie czemu nic się na tych igrzyskach nie zmieni? Bo jesteście bandą życiowych nieudaczników, rozumiecie to? Zakodowane macie w swoim softwarze co robić na IŚ. Idź, sprowadź 10 znajomków żeby byli razem z Tobą i atakowali głównych rywali pojedynczo, zaatakuj, spróbuj zabić na hita (jak nie zabiłeś to znaczy że masz za mało ataku w bazie), walnij ślepą, jak nie weszła to popraw czekiem. Jeżeli przeciwnik z Tobą wygra - > idź płacz na forum na [zdolność której użyli przeciwnicy]. Jak wygrałeś to sprawdź kto dzisiaj ma kolej zwycięstwa i mu oddaj MFy za wygraną. Prosty klucz dwudzielny, bo większej ilości opcji byście nie ogarnęli pewnie xD
    Nie wiem czy zatraciliście w tym Devos zdolność myślenia (w pełni poszła na zdolność płaczu na forum) i próbowania jakichkolwiek innych opcji, bo jednak na tym 65 lv jest ich trochę a wszyscy jak małpiatki robicie jedno i to samo. Jeszcze error jak jest opcja pomocy komuś 3v4, to choćby wszyscy mowili, że wbicie tam to b. duża szansa na win to nie wejdziecie xdd bo nie, bo to 3v4 bo majty obsrane.
    Miałem wyśmiewać Rebela Szmanozę i Dangera jak padną przez to, że nikt z nich nie umiał pomóc, ale niestety wygrali.

    Liczyłem dzisiaj na normalny finał Igrzysk, pierwszy raz w tym roku, ale oczywiście software graczy tego nie obsługuje. Jak widać domyślną akcją w nieznanej sytuacji jest "obciągaj żeby coś dostać" XD Zamiast normalnego finału było płakanie "daj mi wygrać", jak klasyczne madki. Tu serio nie ma kogoś kto umiałby myśleć sam i nie musiałby mieć wszystkiego ustawionego? XD

    W sumie nie dziwię się - tylko chore jednostki mogły wytrzymać te 3 lata w jednej grze. I przez to mamy jedno z najbardziej gównianych community wśród MMORPG.


    Bawcie się na tych igrzyskach dalej. Zobaczymy kto tym razem wygra, a kto będzie nawoływał do poprawienia czeka i furii
    Pobieżnie, masz trochę racji. ALE:
    1) Nikt nie płacze o to, jak często wchodzi furia przy 75% odporności bądź podobnie(bo jakby gwarantowało to całkowitą odporność na furię to nikt by jej nie grał, a ona sama nie miała by sensu bytu) tylko o obrażenia, gdzie zdolność "win more" jest bardziej "win more". Na jedną osobę weszła tylko furia po użyciu 2 ślepych? Prawdopodobnie przegrana gra, ktoś dobije z HP/Szczęśliwego, ktoś inny czek i papa interaktywna rozgrywko.
    2) Zdanie:
    Po prostu użyj go zanim zrobi to przeciwnik. A może Twoja drużyna dostała już 2 czeki? To wiesz co możesz zrobić? Ustać, ku*wa.
    rani mnie w tym momencie. Grałam zarówno magiem jak i wojem pod tanka na TvT i nie wyobrażam sobie, bym była w stanie wystać 3 ataki, nawet bez mobilek/skupień u przeciwników. NIE DA SIĘ mieć wszystkiego, wszystko ma jakieś słabe strony, ale tank obecnie jest bezużyteczny, bo:
    -Drużyna wymaga dwóch furii, inaczej masz znikłe szansę na ugranie. Co sprowadza się do tego, że albo tankiem musi być mag, albo tank inwestuje w szczęście (kosztem defów/szybkości) albo drużyna gra bez jednej furii, albo nawet i dwóch.
    W tym czasie obrywasz ponad tysiąc że szczęśliwego bądź odrobinę mniej z HP ataku, oczywiście od hitera.
    Albo dostajesz wyrok. W zależności czego nie masz(szczęście/szybkość) jesteś albo martwy albo martwy.
    Dodatkowo im dalej z poziomami, tym build "dużo w obie obrony" jest słabszy od pozostałych, bo zamiast dawać w jedną główna statystykę dajesz w dwie.
    -Tank nie ma obrażeń przeciwko nie-hiterom. To chyba dobrze, co nie? Niby tak, ale jeżeli jesteś głównym obrońcą, to oprócz buffowania(nadal za mało zdolności buffujacych w grze) powinieneś mieć też możliwość dobicia celu. HP Atak jest chyba jedyną taką zdolnością, która przychodzi na myśl a która ma najmniejszy efekt losowy. Mag ma gniewny(nadal może chybić) ale sam w sobie ma silną bazę obrażeń. Nadal jednak brakuje "anty" zdolności dla wojownika(przeciwko drugiemu wojownikowi) czy też dla maga(ogólnie).
    -Rola tanka wzrasta wraz z długością walki, a jak wiemy z doświadczenia walki obecnie kończą się w 2-3 turze.
    A no i trudno czeknąć osobę z nietykalnością na start, to raz, a dwa, że czasami nawet nie masz kiedy to zrobić. Chcesz użyć wyroku, ożywienia, czegokolwiek. Ale nie możesz. Obecnie walki rozstrzygane są w pierwszych turach, a to jest najczęściej ślepa bądź szczęśliwy w maga. Warto też wspomnieć jak wielką rolę odgrywa przyspieszenie na start(które jest TYLKO w czarciej zbroi, nie licząc eq dla danej profesji), więc zmusza to grającego do posiadania tego statusu. W przeciwnym razie nie masz nawet szans na dotrwanie dalej w walce(i to nie jest bezpodstawne, dla przykładu: https://mfo3.pl/r/bcabf5758 :Belnel miała przyspieszenie, co zapewniło jej turę przede mną, by mogła użyć szczęśliwego za prawie 3k[sic!], co w tamtym momencie wygrało im grę [mgła też była dobra, ale nie wniosła nic do walki, nawet nie wspominam o tym, że ani razu nie weszłam w turę. Przyzwyczaiłam się już], gdybym miała przyspieszenie MOŻLIWE, że weszła bym w turę przed nią by dać sobie osłonę.
    A no i obaj dostali po czeku, więc dalsza część walki nawet bez oglądania raportu jest łatwo domyślna.

    Podwójny drenaż używany jest zawsze w ofensywie, bo używasz go na kogoś celem uzyskania przez ciebie korzyści. Defensywny byłby, jakbyś używał go na sobie bądź na kogoś z twojej drużyny celem zapewnienia jemu bądź sojusznikom korzyści.
    A przynajmniej JA tak to widzę, mogę się mylić.
    W tym wypadku możemy użyć czeka defensywnie(na siebie) bądź ofensywnie(na kimś).
    Na igrzyska na razie nie chodzę, bo szkoda mi marnować czasu na z góry przegraną grę ale to akurat jest związane z 3 osobowym składem niż z tym co jest w temacie. Chociaż, obrywanie po 3k że szczęśliwego też jakieś super nie jest. Załóż coś z barierą na start? Hahaha dobre żarty: https://mfo3.pl/r/bd6f5736b

    Community jest takie jakie jest, toksyczne xD Na forum znajdzie się kilka normalnych osób, a w grze ze świecą takich szukać.
    Oczywiście żartuję, ale mimo wszystko widać wyrobione nawyki związane często z brakiem aktualizacji.
    Dalej nie chce mi się dyskutować, idę grać w sercekamień, tam balans jest(zatrzymajcie tą karuzele śmiechu)

  8. #443
    Bąblowiec pląsający
    Konto usunięte
    Musaraj dobrze mówi.
    Dałbym reputację, ale nie mogę, bo za mało postów oceniłem.
    ^sama prawda
    nie plusuje dlatego, że sie znam z musarajem- plusuje dlatego, że od dawna mi to leżało na sercu, ale jakoś nie miałem odwagi opisać
    Siema, napisałbym siema, ale nie mogę napisać siema, bo za mało razy powiedziałem siema.

    Ogólnie cała ta długa dyskusja jest jak walki z wiatrakami.
    1. Głupia propozycja
    2. Inna głupia propozycja
    3. Jeszcze inna głupia propozycja
    3,5. Leon proponuje coś co było proponowane milion razy.
    4. Ktoś mówi, że wszystko ok i upek załatwi sprawę
    5. Powtórz

    Czyjeś słowa cokolwiek tu zmienią? Nie.

    @down
    4,5. Ktoś próbuje być zabawny
    Ostatnio edytowane przez Bąblowiec pląsający ; 25-09-2017 o 19:32

  9. #444
    Moderator Avatar YourShadow
    Dołączył
    24-06-2014
    Postów
    1,962
    Cytat Napisał herbatoholik Zobacz post
    Siema, napisałbym siema, ale nie mogę napisać siema, bo za mało razy powiedziałem siema.
    Wiesz co to jest limit dawania reputacji dla jednej osoby???

    1. Głupia propozycja
    2. Inna głupia propozycja
    3. Jeszcze inna głupia propozycja
    Kreatywna wypowiedź.

  10. #445
    Użytkownik Avatar Hydra
    Dołączył
    17-02-2013
    Postów
    325
    a rozkminialiście limit użyć ww walkach drużynowych czeka i ślepej do 1 użycia na walkę? mgły ofc też
    czek w pvp bez zmian, ślepa w pve bez zmian, koniec spamu ślepymi i takie tam

  11. #446
    Czemu po prostu nie dodacie nowej potki hp i nie zrobicie darmowego resetu stat?

  12. #447
    Moderator Avatar YourShadow
    Dołączył
    24-06-2014
    Postów
    1,962
    Cytat Napisał Nyan Cat Zobacz post
    Czemu po prostu nie dodacie nowej potki hp i nie zrobicie darmowego resetu stat?
    W Nordii będzie nowa potka, tylko czy ona coś zmieni.

  13. #448
    musaraj
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Nyan Cat Zobacz post
    Czemu po prostu nie dodacie nowej potki hp i nie zrobicie darmowego resetu stat?
    Żeby nie solowano wszystkich minibossów w grze.

  14. #449
    Cytat Napisał musaraj Zobacz post
    Żeby nie solowano wszystkich minibossów w grze.
    No to dajcie taką potkę, którą można używać tylko w tvt, a po wejściu Nordii odblokujcie ją również do pvp.

  15. #450
    musaraj
    Konto usunięte
    rani mnie w tym momencie. Grałam zarówno magiem jak i wojem pod tanka na TvT i nie wyobrażam sobie, bym była w stanie wystać 3 ataki, nawet bez mobilek/skupień u przeciwników. NIE DA SIĘ mieć wszystkiego, wszystko ma jakieś słabe strony, ale tank obecnie jest bezużyteczny, bo:
    https://mfo3.pl/r/bbfb5e832

    Pytaj Magiciana, jak on zdołał mieć wszystko? I bardzo mi przykro, ale Twoje "rani mnie" nie jest w stanie wpłynąć na mnie emocjonalnie xD Try again.

    Chociaż, obrywanie po 3k że szczęśliwego też jakieś super nie jest. Załóż coś z barierą na start? Hahaha dobre żarty: https://mfo3.pl/r/bd6f5736b
    Brawo, pokazałaś walkę w której bez jakiegokolwiek przygotowania skontrowałaś Szczęśliwy.

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •