Strona 8 z 108 PierwszyPierwszy ... 6789101858 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 106 do 120 z 1613

Temat: Propozycje nowych zdolności

  1. #106
    El Fortuno
    Konto usunięte
    widzę ale pomyśl nad zdolnościami i wybierz jedną najciekawszą najbardziej możliwą do realizacji i przydatną w grze

  2. #107
    musaraj
    Konto usunięte
    przyszła mi ostatnio do głowy dosyc ciekawa zdolność.
    Zamiana albo inna ciekawsza nazwa zamieniałaby automatycznie HP grających (obecne, bez zamiany maksymalnego. jesli przeciwnik ma więcej HP niż max. HP używającego, uzywający ma max. Hp).
    Przydatne byłoby dla magów - jeśli przeżyją cios wojownika, a maja już mało HP, to na dublu zamieniają poziomy HP i dobijają.
    Aby nie burzyło to równowagi PvP, dodana powinna przy tym zdolność Blokada, która przy podwojnym ciosie nie pozwala na zaatakowanie przeciwnika fizykiem lub zakleciem.
    Dio tego powinny zostać dodane zdolności Klątwa i Ślepota, które jeszcze bardziej urozmaiciły rozgrywke.

  3. #108
    zerg
    Konto usunięte
    mega obrona zwiększa obronę twojej drużyny o 20 % na 5 tur
    mega obrona magiczna

  4. #109
    Użytkownik Avatar Tesshu
    Dołączył
    12-06-2011
    Postów
    103
    Zastanawiałem się nad zdolnością "Mega Mana" nieraz w bójkach lub pojedynkach z mini bossami brakuje nam many, Rzucający zapłaci całym HP (Zostało by mu 1HP) A każdy z drużyny dostał by całą mane. Co wy na to ?

  5. #110
    fajnyziom
    Konto usunięte
    eliksir rozumu eliksir siły magicznej/fizycznej eliksir obrony/obrony magicznej wszyskie eliksiry mogły by działać na 5-10 tur od poziomu 30

  6. #111
    Użytkownik Avatar Jaskier
    Dołączył
    06-05-2011
    Postów
    1,381
    Eliksir? I co by dawal?^^

    Odpowiednik furii dla maga by sie przydal, a takze klatwy dla woja.
    Odbicie ciosu magicznego, mega kuracja/normalizacja, przedmiot/zdolnosc dajacy wszystkim graczom MP.

  7. #112
    Xpal
    Konto usunięte
    Pech obniża szczęście o 20 % na x tur
    Uodpornienie nie działa na nas żaden efekt wspomagający ani też osłabiający
    Odurzenie obniża wszystkie statystyki o 5 % na x tur
    Strach nie jesteśmy atakowani przez żadnego przeciwnika przez x tur

  8. #113
    Użytkownik Avatar Jaskier
    Dołączył
    06-05-2011
    Postów
    1,381
    Oooo! Co do strachu: strach-nie mozemy atakowac w zaden sposob przeciwnika (ani magia, ani fizykiem, ani kamieniem, runa czy zdolnoscia etc)
    Aura strachu-jestesmy odporni na ataki ofensywne (tak jak strach-tyle, ze w "druga strone").

  9. #114
    KonDziO
    Konto usunięte
    Wiatr
    Ogień
    Lód
    Ziemia
    Burza Błyskawic itd. + 50% obrażenia zadanej magiczne ataki *uzywamy na przeciwnika Status: Aura* I zadamy magiczne ataki i się powiększa.

  10. #115
    musaraj
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Jaskier Zobacz post

    Odpowiednik furii dla maga by sie przydal, a takze klatwy dla woja.
    Odbicie ciosu magicznego, mega kuracja/normalizacja, przedmiot/zdolnosc dajacy wszystkim graczom MP.
    O tym wszystkim było gadane. Furii magicznej nei będzie, bo czym zaatakuje woj, skoro nie ma zaklec?
    Klatwa dla woja - slepota, nie wiedziales?
    Odbicie ciosu magicznego - po co?
    Odbicie służy głównie do odbijania krytykow Jak mag zadaje bardzo niewielkie obrazenia, do tego krytykow niewiele, to po co ci odbicie?
    Mega kuracja bło mowione gdzies, ja sam jestem na tak, normalizacja też gdzieś była, cz warto duplikować propozycje?
    MP dla wszystkich tez bylo pouszane.

  11. #116
    Użytkownik Avatar Jaskier
    Dołączył
    06-05-2011
    Postów
    1,381
    Furia-czemu mag ma miec gorzej? Fizykiem naprawde duzo sie zdziala^^
    Slepota nie jest odpowiednikiem klatwy-masz obnizona celnosc do 10% i mozesz zawsze trafic.
    Odbicie ciosu magicznego-zeby glupi mial pytanie. Zdarza sie, ze ktos nie ma atry (-25%), wiec przydaloby sie cos takiego.
    Co do powtarzania propozycji-nie czytam wszystkiego, wiec powiedzmy, ze przypominam.

  12. #117
    WeeQ
    Konto usunięte
    Kradzież-zabiera połowę życia i 10% przeciwnikowi (nie działa na bossy i mini bossy)

  13. #118
    WeeQ
    Konto usunięte
    10% many przeciwnikowi* sory

  14. #119
    Użytkownik Avatar Tesshu
    Dołączył
    12-06-2011
    Postów
    103
    Cytat Napisał WeeQ Zobacz post
    Kradzież-zabiera połowę życia i 10% przeciwnikowi (nie działa na bossy i mini bossy)
    I czym miało by to służyć ?

  15. #120
    Fatal
    Konto usunięte
    Znowu dostawa..

    Medytacja
    Używający dostaje statusy: regeneracja, osłona, osłona magiczna i paraliż ( ;d ) na 5 tur.
    Zdolność broni:
    Miecz celności
    Info: Nigdy nie chybia.
    Ładowanie mocy
    Po trzecim ładowaniu nasz jeden cios fizyczny jest krytyczny i zabiera 25% hp więcej niż zwykły krytyk. ( naładowany cios zawsze trafia )
    Brak skupienia
    Mag jest zdenerwowany i podczas tego statusu może chybić zaklęciem.
    Medycyna
    Odnawia 500 hp, nawet jeśli postać do uleczenia ma status zombie.
    Wyzwolenie many
    Zabiera całą manę i zabiera tyle hp przeciwnikowi, ile mieliśmy many *10. Przykład: mamy 100 many, używamy tego i manę tracimy, a wróg traci równo 1000 hp.
    Wyjątkowe szczęście
    Jeśli ukończymy walkę z tym statusem, nasz drop jest większy i jest większa szansa na lepsze przedmioty.
    Zamrożenie
    Jeśli ktoś cię zaatakuje fizycznie a masz ten status, giniesz od razu.

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •