Strona 42 z 54 PierwszyPierwszy ... 32404142434452 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 616 do 630 z 807

Temat: Propozycje nowego uzbrojenia

  1. #616
    Użytkownik Avatar SystemOfADown
    Dołączył
    24-12-2011
    Postów
    3,156
    Raczej miał na myśli:
    nasza tura 1
    tura przeciwnika
    nasza tura 2
    tura przeciwnika
    nasza tura 3 <- w tej turze sumuje zadane obrażenia z naszej tury 1, 2 i 3 i dodaje 10% zadanego hp z nich, a potem od nowa i od nowa
    całkiem fajne

  2. #617
    musaraj
    Konto usunięte
    nie do zrobienia w tej formie

  3. #618
    Bąblowiec pląsający
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Luxferre Zobacz post
    Oko opatrzności
    Maksymalny poziom w jakimś tam update
    Dodatek
    Dodaje szczęście i szybkość
    Jakieś tam fajne odporności
    Info: Użytkownik nie może zostać zabity, jeżeli ma więcej niż 1 hp.
    Czyli ktoś, kto to nosi ten dodatej może bić, mając 2HP?

  4. #619
    Użytkownik Avatar SystemOfADown
    Dołączył
    24-12-2011
    Postów
    3,156
    Astralny miecz/koralowa różdżka/cokolwiek innego co ma regenerację hp co turę i jesteś nieśmiertelny

  5. #620
    Użytkownik Avatar FoxeRaged
    Dołączył
    28-10-2012
    Postów
    87
    Cytat Napisał Luxferre Zobacz post
    Chodzi mi o to, że jeżeli ktoś otrzyma obrażenia śmiertelne, to zamiast zginąć, zostanie mu 1 HP (i dopiero wtedy można go zabić)
    No to co SystemOfADown mowil. Ubierasz Astralny Miecz, dostajesz HP wiec zawsze masz więcej niż 1 = nieśmiertelny.

  6. #621
    Moderator Avatar YourShadow
    Dołączył
    24-06-2014
    Postów
    2,078
    Różdżka Amaterasu (unikat)
    Poziom: 65
    Sloty: 8
    Obrażenia: 275
    MP: 52
    Atak magiczny: 102
    Szybkość: -11
    Szczęście: -6
    Ogień +4%


    Kaptur Amaterasu (unikat)
    Poziom: 65
    Obrona magiczna: 100
    Szczęście: -5
    Wiatr +5
    Dodatkowe info: Zabiera losowo 10-20 HP.


    Szata Amaterasu (unikat)
    Poziom: 65
    Sloty: 8
    Obrona: 61
    Obrona magiczna: 30
    Szybkość: -6


    Buty Amaterasu (unikat)
    Poziom: 65
    Unik: 10%
    Szybkość: 59
    Obrona magiczna: 24
    Zombie +5%
    Lód +4%
    Ogień -4%


    Medalion Amaterasu (unikat)
    Poziom: 65
    Szczęście: 60
    Obrona magiczna: 24
    HP: -500


    Dałem tą propozycję, ponieważ z Amaterasu nic ciekawego nie wypada, a % wypadania gemów można zmniejszyć.

  7. #622
    Bąblowiec pląsający
    Konto usunięte
    Wtedy powinna być jedna broń dla woja więcej, by była równowaga. A wtedy byłoby tak, że są dwa miecze, a topór tylko jeden.
    Co do reszty eq to takie koralowe, tylko trochę lepsze.

    A z amaterasu lecą gemy 2 (cenne) i szkatułki. Ze złotej zawsze dropi jeden unikat, coś z wyklętego eq, przywołania minibossów, gemy i mikstury.

  8. #623
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,635
    Cytat Napisał slenderboss Zobacz post
    Różdżka Amaterasu (unikat)
    Poziom: 65
    Sloty: 8
    Obrażenia: 275
    MP: 52
    Atak magiczny: 102
    Szybkość: -11
    Szczęście: -6
    Ogień +4%


    Kaptur Amaterasu (unikat)
    Poziom: 65
    Obrona magiczna: 100
    Szczęście: -5
    Wiatr +5
    Dodatkowe info: Zabiera losowo 10-20 HP.


    Szata Amaterasu (unikat)
    Poziom: 65
    Sloty: 8
    Obrona: 61
    Obrona magiczna: 30
    Szybkość: -6


    Buty Amaterasu (unikat)
    Poziom: 65
    Unik: 10%
    Szybkość: 59
    Obrona magiczna: 24
    Zombie +5%
    Lód +4%
    Ogień -4%


    Medalion Amaterasu (unikat)
    Poziom: 65
    Szczęście: 60
    Obrona magiczna: 24
    HP: -500


    Dałem tą propozycję, ponieważ z Amaterasu nic ciekawego nie wypada, a % wypadania gemów można zmniejszyć.
    Wyklęte eq jest ciekawe.

  9. #624
    musaraj
    Konto usunięte
    Unikatów na 65 lv jest i tak przesyt, a z Amaterasu pośrednio wypada Wyklęte EQ.

    Natomiast status Kaptura Amaterasu mi się podoba, mógłby wejść przy jakimś innym EQ

  10. #625
    DEWASTATOR Leon Full
    Konto usunięte
    Buty jakieśtam (unikat)
    Lvl: 80
    Szczęście -22
    Uniki: 0%
    Speed: ok. 130 (powiedzmy, bo nie wiem jaki dokładnie speed się dostaje za stratę 10% uników. jednakże po odjęciu 22 lucka wychodzi nam aż 115 pkt speeda)

    Po świetnym wisiorku moją kolejną propozycją uzbrojenia są bardzo speedowe buty. Niektóre Buty odejmują albo luck (Widmowe, Gothary, Astralne) albo uniki (Karmazynowe, Oświeconych), a ja proponuję połączyć te dwie rzeczy i z odjęcia i uników i lucka stworzyć ultraspeedowe buty. Takie buty się przydadzą.

    @down

    Bo wcale nie dodaje więcej speeda. Wcale. Aa, zapomniałem że speederzy mają to gdzieś.
    Ostatnio edytowane przez DEWASTATOR Leon Full ; 24-01-2017 o 12:21

  11. #626
    Your Nightmare
    Konto usunięte
    Cytat Napisał DEWASTATOR Leon Full Zobacz post
    Buty jakieśtam (unikat)
    Lvl: 80
    Szczęście -22
    Uniki: 0%
    Speed: ok. 130 (powiedzmy, bo nie wiem jaki dokładnie speed się dostaje za stratę 10% uników. jednakże po odjęciu 22 lucka wychodzi nam aż 115 pkt speeda)

    Po świetnym wisiorku moją kolejną propozycją uzbrojenia są bardzo speedowe buty. Niektóre Buty odejmują albo luck (Widmowe, Gothary, Astralne) albo uniki (Karmazynowe, Oświeconych), a ja proponuję połączyć te dwie rzeczy i z odjęcia i uników i lucka stworzyć ultraspeedowe buty. Takie buty się przydadzą.
    Odejmowanie lucka i unikow naraz? To ma być świetne?

  12. #627
    Użytkownik Avatar SystemOfADown
    Dołączył
    24-12-2011
    Postów
    3,156
    Takie buty nie wejdą z prostego względu - będą zbyt hax dla wszelkiej maści magów.
    Chyba, że w nordii będą powymyślane dla butów równie mocne lub wręcz mocniejsze bonusy, niż np. dla devosowych zbroi. Wtedy można pomyśleć nad takimi buciorami.
    Chodzi o to, żeby miały realną konkurencję - na przykładzie devosowych butów, które są ultra słabe, na unikerów w dalszym ciągu noszę buty gothar, bo są po prostu mocniejsze w statach (i to po obcięciu 4% celności)

  13. #628
    Moderator Avatar YourShadow
    Dołączył
    24-06-2014
    Postów
    2,078
    Zardzewiała zbroja (unikat)
    Poziom: 80
    Sloty: 10
    Obrona: 126
    Szczęście: -8
    HP -100
    Miecz +6%
    Dodatkowe info: Odbija przeciwnikowi losowo od 7% do 10% zadanych obrażeń.


    Zardzewiała buława (unikat)
    Poziom: 80
    Sloty: 10
    Obrażenia: 688
    Atak: 109
    Szczęście -10
    Ogień +5
    Celność -10%
    Dodatkowe info: Posiada 15% szans na nadanie przeciwnikowi specjalnego statusu Zakażenie (odbiera 15 HP w 1 turze, 30 HP w 2 turze, 45 HP w 3 turze i tak dalej) na 5 tur.
    Ostatnio edytowane przez YourShadow ; 26-01-2017 o 13:34

  14. #629
    Your Nightmare
    Konto usunięte
    25% szans to za dużo

  15. #630
    musaraj
    Konto usunięte
    Cytat Napisał slenderboss Zobacz post
    Zardzewiała zbroja (unikat)
    Poziom: 80
    Sloty: 10
    Obrona: 126
    Szczęście: -8
    HP -100
    Miecz +6%
    Dodatkowe info: Odbija przeciwnikowi losowo od 7% do 10% zadanych obrażeń.
    Niewykonalne
    Zardzewiała buława (unikat)
    Poziom: 80
    Sloty: 10
    Obrażenia: 688
    Atak: 109
    Szczęście -10
    Ogień +5
    Celność -10%
    Dodatkowe info: Posiada 15% szans na nadanie przeciwnikowi specjalnego statusu Zakażenie (odbiera 15 HP w 1 turze, 30 HP w 2 turze, 45 HP w 3 turze i tak dalej) na 5 tur.
    A czemu nie może odbierać 45 HP co turę? Uśredni się, a mniej skomplikowane.

    Jak chcesz iść takim pomysłem - Nadaje na 10 tur status który odbiera kolejno 5, 10, 15 itd. z 25% szansą modyfikowaną przez celność i uniki. Jeżeli przeciwnik ma już ten status ma 25% szans na odnowienie jego czasu trwania do 10 tur - ale to raczej na KG

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •