Raczej miał na myśli:
nasza tura 1
tura przeciwnika
nasza tura 2
tura przeciwnika
nasza tura 3 <- w tej turze sumuje zadane obrażenia z naszej tury 1, 2 i 3 i dodaje 10% zadanego hp z nich, a potem od nowa i od nowa
całkiem fajne
Raczej miał na myśli:
nasza tura 1
tura przeciwnika
nasza tura 2
tura przeciwnika
nasza tura 3 <- w tej turze sumuje zadane obrażenia z naszej tury 1, 2 i 3 i dodaje 10% zadanego hp z nich, a potem od nowa i od nowa
całkiem fajne
nie do zrobienia w tej formie
Astralny miecz/koralowa różdżka/cokolwiek innego co ma regenerację hp co turę i jesteś nieśmiertelny
Różdżka Amaterasu (unikat)
Poziom: 65
Sloty: 8
Obrażenia: 275
MP: 52
Atak magiczny: 102
Szybkość: -11
Szczęście: -6
Ogień +4%
Kaptur Amaterasu (unikat)
Poziom: 65
Obrona magiczna: 100
Szczęście: -5
Wiatr +5
Dodatkowe info: Zabiera losowo 10-20 HP.
Szata Amaterasu (unikat)
Poziom: 65
Sloty: 8
Obrona: 61
Obrona magiczna: 30
Szybkość: -6
Buty Amaterasu (unikat)
Poziom: 65
Unik: 10%
Szybkość: 59
Obrona magiczna: 24
Zombie +5%
Lód +4%
Ogień -4%
Medalion Amaterasu (unikat)
Poziom: 65
Szczęście: 60
Obrona magiczna: 24
HP: -500
Dałem tą propozycję, ponieważ z Amaterasu nic ciekawego nie wypada, a % wypadania gemów można zmniejszyć.
Wtedy powinna być jedna broń dla woja więcej, by była równowaga. A wtedy byłoby tak, że są dwa miecze, a topór tylko jeden.
Co do reszty eq to takie koralowe, tylko trochę lepsze.
A z amaterasu lecą gemy 2 (cenne) i szkatułki. Ze złotej zawsze dropi jeden unikat, coś z wyklętego eq, przywołania minibossów, gemy i mikstury.
Unikatów na 65 lv jest i tak przesyt, a z Amaterasu pośrednio wypada Wyklęte EQ.
Natomiast status Kaptura Amaterasu mi się podoba, mógłby wejść przy jakimś innym EQ
Buty jakieśtam (unikat)
Lvl: 80
Szczęście -22
Uniki: 0%
Speed: ok. 130 (powiedzmy, bo nie wiem jaki dokładnie speed się dostaje za stratę 10% uników. jednakże po odjęciu 22 lucka wychodzi nam aż 115 pkt speeda)
Po świetnym wisiorku moją kolejną propozycją uzbrojenia są bardzo speedowe buty. Niektóre Buty odejmują albo luck (Widmowe, Gothary, Astralne) albo uniki (Karmazynowe, Oświeconych), a ja proponuję połączyć te dwie rzeczy i z odjęcia i uników i lucka stworzyć ultraspeedowe buty. Takie buty się przydadzą.
@down
Bo wcale nie dodaje więcej speeda. Wcale. Aa, zapomniałem że speederzy mają to gdzieś.
Ostatnio edytowane przez DEWASTATOR Leon Full ; 24-01-2017 o 12:21
Takie buty nie wejdą z prostego względu - będą zbyt hax dla wszelkiej maści magów.
Chyba, że w nordii będą powymyślane dla butów równie mocne lub wręcz mocniejsze bonusy, niż np. dla devosowych zbroi. Wtedy można pomyśleć nad takimi buciorami.
Chodzi o to, żeby miały realną konkurencję - na przykładzie devosowych butów, które są ultra słabe, na unikerów w dalszym ciągu noszę buty gothar, bo są po prostu mocniejsze w statach (i to po obcięciu 4% celności)
Zardzewiała zbroja (unikat)
Poziom: 80
Sloty: 10
Obrona: 126
Szczęście: -8
HP -100
Miecz +6%
Dodatkowe info: Odbija przeciwnikowi losowo od 7% do 10% zadanych obrażeń.
Zardzewiała buława (unikat)
Poziom: 80
Sloty: 10
Obrażenia: 688
Atak: 109
Szczęście -10
Ogień +5
Celność -10%
Dodatkowe info: Posiada 15% szans na nadanie przeciwnikowi specjalnego statusu Zakażenie (odbiera 15 HP w 1 turze, 30 HP w 2 turze, 45 HP w 3 turze i tak dalej) na 5 tur.
Ostatnio edytowane przez YourShadow ; 26-01-2017 o 13:34
25% szans to za dużo
Niewykonalne
A czemu nie może odbierać 45 HP co turę? Uśredni się, a mniej skomplikowane.Zardzewiała buława (unikat)
Poziom: 80
Sloty: 10
Obrażenia: 688
Atak: 109
Szczęście -10
Ogień +5
Celność -10%
Dodatkowe info: Posiada 15% szans na nadanie przeciwnikowi specjalnego statusu Zakażenie (odbiera 15 HP w 1 turze, 30 HP w 2 turze, 45 HP w 3 turze i tak dalej) na 5 tur.
Jak chcesz iść takim pomysłem - Nadaje na 10 tur status który odbiera kolejno 5, 10, 15 itd. z 25% szansą modyfikowaną przez celność i uniki. Jeżeli przeciwnik ma już ten status ma 25% szans na odnowienie jego czasu trwania do 10 tur - ale to raczej na KG