Strona 24 z 87 PierwszyPierwszy ... 1422232425263474 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 346 do 360 z 1296

Temat: Król Góry

  1. #346
    Redaktor Naczelny Avatar Hubiot
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    2,881
    Po co niektóre artefakty mają napis *niehandlowy*?

  2. #347
    musaraj
    Konto usunięte
    A da się nimi handlować? Nie.

  3. #348
    Kim Chi
    Konto usunięte
    Cytat Napisał musaraj Zobacz post
    A da się nimi handlować? Nie.
    I nie dałoby się, bo na Królu Góry nie można handlować, a tylko w tamtym miejscu można je dostać.

  4. #349
    Redaktor Naczelny Avatar Hubiot
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    2,881
    Cytat Napisał musaraj Zobacz post
    A da się nimi handlować? Nie.
    Cytat Napisał Kim Chi Zobacz post
    I nie dałoby się, bo na Królu Góry nie można handlować, a tylko w tamtym miejscu można je dostać.
    Nie da się ogólnie handlować na KG.
    Więc albo trzeba wywalić napis *niehandlowy* albo dodać to do każdego artefaktu.
    Raczej to pierwsze, ponieważ i tak nie można handlować

  5. #350
    Użytkownik Avatar MasterOfPuppets
    Dołączył
    01-04-2011
    Postów
    5,274
    Macka Fortuny - Trochę nie usuwa statusów przy nakładaniu kolejnego.

  6. #351
    Bąblowiec pląsający
    Konto usunięte
    Włócznia złodzieja dusz jest w miarę dobra - osłabić ją!

  7. #352
    musaraj
    Konto usunięte
    Cytat Napisał herbatoholik Zobacz post
    Włócznia złodzieja dusz jest w miarę dobra - osłabić ją!
    Skoro każesz

  8. #353
    Bąblowiec pląsający
    Konto usunięte
    Serio, ta włócznia jest zbyt dobra ;p Gdyby nie chybienie to byłbym w jakieś top 5 ze słabymi statami xd

  9. #354
    Użytkownik Avatar MasterOfPuppets
    Dołączył
    01-04-2011
    Postów
    5,274
    Poprawiono bug, gdzie klątwa wygnanej miała 8 nie 2 użycia

  10. #355
    Użytkownik Avatar Qwiker
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    1,143
    powinno być tak, że włócznia zabiera więcej mp, niż posiadam?

  11. #356
    Użytkownik Avatar SystemOfADown
    Dołączył
    23-12-2011
    Postów
    3,156
    Z mp to kwestia wizualna - niby "zabiera więcej niż masz" bo tyle samo musi odnowić. A poza tym jest (albo był, nie wiem czy już poprawiony) błąd w opisie, bo zabiera 33 bądź 50% max mp, a nie aktualnie posiadanego.

  12. #357
    U Kante Rei przy wyborze zdolności specjalnych nie został zmieniony napis "Silny Cios" na "Grzmotnięcie Astrajosa".
    I'm the voice in your head. The Dark One's powers inside you.

  13. #358
    Bąblowiec pląsający
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Rumplestiltskin Zobacz post
    U Kante Rei przy wyborze zdolności specjalnych nie został zmieniony napis "Silny Cios" na "Grzmotnięcie Astrajosa".
    Zgłaszałem bezskutecznie.

  14. #359
    Kim Chi
    Konto usunięte


    https://mfo3.pl/r/bd43942ee

    Dlaczego tak mało uderzyłem?

    Kruszącym Grzmotnięciem krytycznie uderzyłem 1354, czyli bez ciosu krytycznego zadałbym około 1000.
    Z topora miałem 80% dmg, obniżyłem mu obronę o 20%, nałożyłem sobie mobilizację, czyli +33% do dmg i według opisu Odbijającego Topora powinienem zadać o około 520 obrażeń więcej.
    Bazowo zadając 1000 dmg powinienem zadać mu około 1750 obrażeń, a zadałem poniżej 1500.


    https://mfo3.pl/r/b8ce233ee

    Tutaj tak samo, oberwałem najwięcej przez całą walkę, a uderzyłem bardzo słabo.




    Chyba, że wzmacnianie dmg liczy się od tego 80% topora, a nie 100% bazowego dmg.
    Ostatnio edytowane przez Kim Chi ; 12-11-2016 o 19:57

  15. #360
    Użytkownik Avatar Leonardo
    Dołączył
    21-05-2012
    Postów
    699
    Wygląda to jakby broń odbijała ostatni zwykły atak fizyczny/zaklęcie.
    Zdolności są traktowane jako brak ataku. To by się nawet zgadzało.
    To już błąd czy jeszcze nie?

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •