https://forum.mfo3.pl/showthread.php...h-Quest%C3%B3w to temat od questow)
https://forum.mfo3.pl/showthread.php...h-Quest%C3%B3w to temat od questow)
Niezłe, ale nie sądzę, żeby to wprowadzili.
Ostatnio edytowane przez Candence ; 10-08-2016 o 17:13
Ciekawa zdolność to "zaszyfrowanie", całkiem przystępny do obrobienia pomysł ;d
Łamanie 4tej ściany jest w miare, ale w tym przypadku słabe
Powiem krótko, ten quest jest prawie taki sam jak w Margonem, ale ten pomysł z bossem byłby niezły tylko że nie przejdzie![]()
Nazwa Questa: Labirynt Łamigłówek
Postacie: Banitka (Ta z osady Banitów) i Artur (Ten co siedzi w Zajeździe "Pod Dębami")
Lokacje: Karczma (W Nordi), Lochy Urkaden: Poziom 1, Lochy Urkaden: Poziom 2, Sekretna Komnata, Labirynt Łamigłówek, Zajazd "Pod Dębami".
Szczegóły Questu: Labirynt Łamigłówek
1. Po wejściu do Nordi gdy wejdziemy do Karczmy zobaczymy Zmartwioną Banitke siedzącą przy stole, więc do niej podchodzimy.
Nasza postać: O hej co ty tutaj robisz?
Banitka: O! Imię naszej postaci...tylko se tu siedze?
Nasza Postać: Napewno? bo dla mnie wyglądasz na zmartwioną.
Banitka: Eh.. no bo wiesz. Uciekłam w nocy od Banitów i nasz Herszt był tak oburzony że wysłał za mną list gończy, myślałam sobie że to nic ale idąc w kierunku Nordi niejaki Artur mnie rozpoznał po plakatach gończych i powiedział że mnie wyda Hersztowi. Chyba że przejde za niego labirynt łamigłówek i mu dostarcze nagrode.
Nasza postać: Labirynt łamigłówek!? Co to takiego???
Banitka: To labirynt w którym czekają przeróżne zagadki i zadania sprawdzające naszą zręczność, spostrzegawczość, inteligencje i walke. Próbowałam już sama przejść labirynt ale nie dałam rady.
Nasza postać: A może ja spróbuję go przejść?
Banitka: Jesteś pewien? Mówię ci że wielu przed tobą próbowało i wielu zginęło. Z tego co wiem tylko dwóm osobom udało się go przejść.
Nasza postać: A wiesz jak te osoby się nazywały?
Banitka: Pierwszym który przeszedł ten labirynt był jakiś Staruszek a drugim nie jaki Thanarg.
Nasza postać: Thanarg!? To on porwał mojego brata Natiusa !
Nasza Postać: Muszę przejść ten labirynt jeśli będę chciał kiedyś stawić czoła Thanargowi! Zaprowadź mnie proszę do tego labiryntu!
Banitka: A gdy go przejdzie to możesz przekazać nagrodę Arturowi? Z tego co wiem przesiaduje ciągle w Zajeździe pod dębami.
Nasza postać: Oczywiście że tak!
Nasza postać: A z ciekawości gdzie teraz się kierujesz?
Banitka: Eh niedługo list gończy dotrze na cały Świat Arkadi. Więc teraz idę poza jego granice w kierunku miasta Folhord.
Nasza Postać: Ok. Rozumiem cię. A gdzie mogę znaleźć ten Labirynt łamigłówek?
Banitka: Chodź zaprowadzę cię.
I jesteśmy w Lochach Urkaden: Poziom 2. Banitka stawia dźwignie na ziemi i cała woda znika. Po tym otwiera się przejście prowadzące do sekretnej komnaty w której już na starcie musimy przejść przez znikającą podłogę. Gdy to zrobimy Banitka powie do nas:
Banitka: Ja cię już tutaj zostawię. Dalej sam dasz sobie radę.
Nasza Postać: Dziękuję i życzę miłej podróży.
(Labirynt jest podzielony na 4 części)
Potem gdy wejdziemy do labiryntu musimy przejść pierwszą próbę: Zręczność
Będziemy musieli przejść przez dziurawy labirynt nie wpadając w żadną dziurę bo inaczej zaczniemy od początku labirynt. Dodatkowo co chwile gasi i zapal się światło co nam utrudnia sprawę. Jak już przejdziemy próbę zręczności to dostaniemy 1 z 4 części artefaktu.
Ok! Czas na próbę Spostrzegawczości. W tej próbie będzie musiał przejść przez prostą drogę i liczyć ile rzeczy się zmieniło (Musisz przejść z jakieś 5-8 razy i napisać dobrą odpowiedź za każdym razem). Po zakończeniu tej próby dostajesz 2 z 4 części artefaktu.
Czas na Próbę Inteligencji! W tej próbie (Ta próba jest ściągnięta i troszeczkę zmieniona z Wieży Dnia lub Nocy) Będziesz musiał stanąć na każdej płytce tyle razy jaka tam jest liczba. Dla utrudnienia masz przejść to z kamieniem (Kamień trzeba ruszyć jakieś 10-15 razy albo zadnie będzie nie zaliczone). Gdy ukończysz to zadanie dostanie Trzecią z 4 części artefaktu.
CZAS NA OSTANIA PRÓBĘ! PRÓBĘ WALKI! Zmierzysz się z Przebiegłym Królem Trolli. Boss ma 4000hp ale ma strasznie dużo obrony i obony magicznej. Król Trolli biję zwykłym atakiem fizycznym i Pociskiem magicznym (Boss zawsze rozpoczyna walkę z auto statusem Przyśpieszenie na 4 tury i Refleks na 5 tur) Boss używa takich zdolności jak: Cios Buławy,miecza,topora i włóczni, Także Ognistego,lodowego,skalnego i wietrznego ataku. Używa Mikstura Odnowienia 2 i 3, także Mikstura many 5, Osłona/Osłona magiczna, Nietykalność(1-4tur) i specjalnej zdolności Królewska Moc (Zadaje nam większe obrażenia o 20% i nadaje status Paraliż na 5 tur, Nietykalność na 2 tury i Osłabienie (Osłabia nasz Atak i atak magiczny o 10-20% na 4-8 tur).
Po pokonaniu bossa dostajemy już ostatnią cześć artefaktu i wszystkie łączymy je razem i tworzy się nam "Kompas Mistrza" (Można założyć jako dodatek( Kompas daje status niezauważalny (na 1-3tury) dzięki temu możemy atakować przeciwnika a on nas nie ale jednocześnie nie możemy na sobie używać niczego)) i Nie się go sprzedać. I teraz mamy dwa wybory:
Wybór 1: Oddajemy kompas Arturowi i Banitka jest bezpieczna a Artur w Nagrodę daję nam jakąś specjalną zdolność. (I dzięki temu będziemy mieli jeszcze jedno zadanie od banitki jak dotrzemy do Folhord.
Wybór 2: Zatrzymujemy kompas dla siebie a banitkę złapali i ukryli ją w lochach. (To też nam da zadanie znaleźć banitkę ale musimy mieć zdolność podrurzy przez Zaśnieżony las) I właśnie do tego przyda się kompas.
Co do questa Harrego von Percivala to nawet spoko. Podoba mi się. Odskocznia od typowych questów.
tylko dodałbym jeszcze moba Płyta Główna i każda z grup tego moba i nawet sam mob dawałby osiągnięcie Pożeracz od razu po wprowadzeniu, tylko dla gracza GoldenkoPL XD (KMWTW)
oni chcą zrobić Nordie z Azard chyba.... wiec jeszcze długo se poczekamy
Quest rozpoczynalibyśmy na rynku w Dili, u mojego wymyślonego NPC, Zagubionej Elizki. Może taki wygląd?
https://untamed.wild-refuge.net/imag.../ffxnpc_g2.png
Zagubiona Elizka: Proszę pani? Widziała pani może moją babcie?
Bohater: A kim jest twoja babcia?-dialog ciągnie się dalej
Daj mi spokój, dziecko!- koniec dialogu, nie rozpoczynamy questa
Z.E: Ech... Ja... Nie wiem...
Bohater: Przykro mi, w takim razie nie mogę ci niestety pomóc.
Z.E: Ale...Ja wiem, że ona mieszka w tym mieście, za Dili...W tym, do którego prowadzi taka aleją, w której są dwugłowe węże. Brrr...
Bohater: A... W jakim domu ona mieszka?
Z.E: W murowanym domu z czerwonej cegły, w dzielnicy mieszkalnej.*/ W drewnianym domku koło rynku.
B.obrze, pójdę tam.
Z.E.:Acha, nazywam się Eliza.
Dziennik
____________________________________
Chodząc po Dili natknęłam się na małą, zagubioną dziewczynkę. Zapytała się mnie ona, czy nie widziałam może jej babci, i poprosiła mnie o skontaktowanie się z nią. Mieszka ona w Eterni , w drewnianym domku koło rynku/ w murowanym domu z czerwonej cegły , w dzielnicy mieszkalnej.
_________________________________________
Udajemy się do wskazanego miejsca, nazwanego i rozmawiamy z Babcią[dla której nie mogłam znaleźć nigdzie outfitu].
Babcia, mogłaby być Staruszką Telimeną lub nowym NPC w osobnej lokacji.
B.: Dzień dobry!
Babcia: Co? Jakie dwie kobry?
B.: D-Z-I-E-Ń D-O-B-R-Y ! CZY MA PANI WNUCZKĘ ELIZKĘ? CIEMNE WŁOSY, BRĄZOWE OCZY?
Ba.:Stłuczkę? Zaskoczy? Co?
B.: Nie! Czy ma pa...
W tym momencie babcia nas uderza. Mdlejemy i budzimy się w piwnicy domu, przywiązani do kamiennego łoża. Przed nami stoją Babcia i Zagubiona Elizka.
B: Co? Gdzie ja jestem? Co się stało?
E:Nie ważne, gdzie jesteś. Ważne jest to, że nie wyjdziesz stąd, jeżeli nie przysięgniesz, że nam pomożesz.
B: Co? Ale w czym mam wam pomóc.
E: PRZYSIĘGNIJ!
B: Dobrze, już dobrze. Przysięgam.
E: Nie tak... Powtarzaj za mną.
B:Co?
E: Ja, Bohater przysięgam na życie swoje, na honor mój i krew...
B: Co?
E: POWTÓRZ!
B: Ech... Ja, Bohater przysięgam na życie swoje, na honor mój i krew...
E: ,że wypełnię zadanie zlecone mi przez Demoniczne Władczynie...
B: CO? DEMONICZNE WŁADCZYNIE?
E: POWTARZAJ, ALBO POŻAŁUJESZ.
B:,ż-e-e wypełnię zadanie zlecone mi przez... Demoniczne Władczynie...
E: I że będe sekretu treści jego i zleceniodawczyń strzegł przez całe życie me.
B: [przełykam ślinę]
E: MÓW!
B: I że będe sekretu treści jego i zleceniodawczyń strzegł przez całe życie me.
E: *uśmiecha się i podchodzi do mnie z pustą fiolką*
B: Au! Czemu... Ty... Upuszczasz mi krew.
Elizka podchodzi do rogu ściany i mówi:
E: Demonie prawdy, [https://untamed.wild-refuge.net/imag.../ff/ifrit.png], przybądź na zlecenie swej władczyni, by dopilnować złożonej tajemnicy.
W kręgu pojawia się demon.
Demon: Tak, pani.
E: Bohaterze, oto zadanie twe. W Dolinie Soczystych Traw jest ukryta jaskinia*.Aby ją otworzyć musisz stuknąć trzy razy w pieniek i wyszeptać "Cynamonie, otwórz się". W środku ukrywa się człowiek, którego musisz zlikwidować. Posługuje się on magią ognia. Acha, i jeśli przejdzie ci do głowy opowiedzieć komuś o tym zadaniu albo spróbować oszczędzić tego maga, to nasz demon się tobą zajmie.
Demon po tych słowach znika.
B.E: Wyprowadzić ją?
E: Tak.
Teleportujemy się przed dom po czym wędrujemy we wskazane miejsce, kiedy wchodzimy widzimy pięć różnokolorowych posągów, które można przesunąć , 5 ponumerowanych miejsc [1,2,3,4,5] oraz pulpit, na którym będzie napisane:
Posąg czerwony stoi bliżej miejsca 1 niż niebieski, ale za zielonym. Żółty i zielony nie stoją obok siebie. Szary nie stoi obok zielonego, ani obok czerwonego, ani obok żółtego.
Odp.
Zielony 1, Czerwony 2, Żółty 3, Niebieski 4, Szary 5
*Nowa, osobna lokacja.
Wtedy otwiera nam się krąg teleportujący. Idziemy do "Kryjówki Maga".
Mag: Och. A więc cię już przysłały.
Bohater: Co? Skąd wiesz?
M: Ach, przecież tak samo było ze mną. Tyle, że ja zlitowałem się nad tamtym biedakiem, którego miałem uśmiercić. I pokonałem demona obietnicy. Och, Władczynie nie mogły się po tym przez długi czas pozbierać.
M. Mam dla ciebie propozycję. Razem zawalczymy z twoim demonem. Zapłacę ci za to.
B:
-Dobrze. 1 opcja
-Nie! Walcz, chojraku! 2 opcja
1 opcja
Walczymy razem z magiem z demonem. Gdy wygramy czarownik daje nam wynagrodzenie w wysokości 3000 oraz itemu "Broszka wygnańca" nadającej status Refleks na 2 tury, i teleportuje nas do Eterni gdzie podchodzi do nas strażnik z informacją o śmierci naszych zleceniodawczyń. Dostajemy w dodatku 3000 exp, a w następnych 20 walkach otrzymujemy bonus: Dar Miłosierdzia dający nam+10% do MP. Lub inaczej, to tylko propozycje.
2 opcja
Walczymy z magiem i wracamy do naszych zleceniodawczyń. Dają nam one kamień demona, który przywołuje sojusznika na 2 tury oraz 1000 exp. W następnych 20 walkach otrzymujemy bonus: Dotrzymana przysięga dająca nam +5% do HP. Lub inaczej, to tylko propozycje.
Wszystkie proponowane outfity pochodzą ze strony: https://untamed.wild-refuge.net/rmxp...php?characters
Mogę jeszcze potem trochę dopracować parę rzeczhy, dopisać dziennik itp.