Strona 13 z 17 PierwszyPierwszy ... 31112131415 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 181 do 195 z 247

Temat: Propozycje nowych Questów

  1. #181

  2. #182
    Użytkownik
    Dołączył
    27-11-2015
    Postów
    54
    Niezłe, ale nie sądzę, żeby to wprowadzili.
    Ostatnio edytowane przez Candence ; 10-08-2016 o 17:13

  3. #183
    Moderator Avatar YourShadow
    Dołączył
    24-06-2014
    Postów
    1,907
    Za mało pomysłowe.

  4. #184
    Użytkownik Avatar JaProTyDno
    Dołączył
    04-06-2016
    Postów
    194
    Trochę minotaurowa końcówka ;D

    - - - - - - - - - -

    Cytat Napisał slenderboss Zobacz post
    Za mało pomysłowe.
    Moim zdaniem dosyć ciekawe

  5. #185
    Użytkownik Avatar Luxferre
    Dołączył
    04-05-2011
    Postów
    1,241
    Nie lubię łamania czwartej ściany

  6. #186
    Użytkownik Avatar Noreen
    Dołączył
    20-12-2011
    Postów
    71
    Ciekawa zdolność to "zaszyfrowanie", całkiem przystępny do obrobienia pomysł ;d

  7. #187
    Użytkownik Avatar Naishukketsu
    Dołączył
    24-11-2013
    Postów
    298
    Łamanie 4tej ściany jest w miare, ale w tym przypadku słabe

  8. #188
    Your Nightmare
    Konto usunięte
    Cytat Napisał slenderboss Zobacz post
    Za mało pomysłowe.
    Tego mu nie zarzucisz, bo rzeczywiście bardzo fajnie wymyślił, choć raczej nie wejdzie. Przyczep się do czegoś innego

  9. #189
    Użytkownik Avatar Keriehyl
    Dołączył
    24-11-2015
    Postów
    129
    Powiem krótko, ten quest jest prawie taki sam jak w Margonem, ale ten pomysł z bossem byłby niezły tylko że nie przejdzie

  10. #190
    Użytkownik Avatar MichałKRZVS
    Dołączył
    18-03-2016
    Postów
    354
    Nazwa Questa: Labirynt Łamigłówek
    Postacie: Banitka (Ta z osady Banitów) i Artur (Ten co siedzi w Zajeździe "Pod Dębami")
    Lokacje: Karczma (W Nordi), Lochy Urkaden: Poziom 1, Lochy Urkaden: Poziom 2, Sekretna Komnata, Labirynt Łamigłówek, Zajazd "Pod Dębami".
    Szczegóły Questu: Labirynt Łamigłówek
    1. Po wejściu do Nordi gdy wejdziemy do Karczmy zobaczymy Zmartwioną Banitke siedzącą przy stole, więc do niej podchodzimy.
    Nasza postać: O hej co ty tutaj robisz?
    Banitka: O! Imię naszej postaci...tylko se tu siedze?
    Nasza Postać: Napewno? bo dla mnie wyglądasz na zmartwioną.
    Banitka: Eh.. no bo wiesz. Uciekłam w nocy od Banitów i nasz Herszt był tak oburzony że wysłał za mną list gończy, myślałam sobie że to nic ale idąc w kierunku Nordi niejaki Artur mnie rozpoznał po plakatach gończych i powiedział że mnie wyda Hersztowi. Chyba że przejde za niego labirynt łamigłówek i mu dostarcze nagrode.
    Nasza postać: Labirynt łamigłówek!? Co to takiego???
    Banitka: To labirynt w którym czekają przeróżne zagadki i zadania sprawdzające naszą zręczność, spostrzegawczość, inteligencje i walke. Próbowałam już sama przejść labirynt ale nie dałam rady.
    Nasza postać: A może ja spróbuję go przejść?
    Banitka: Jesteś pewien? Mówię ci że wielu przed tobą próbowało i wielu zginęło. Z tego co wiem tylko dwóm osobom udało się go przejść.
    Nasza postać: A wiesz jak te osoby się nazywały?
    Banitka: Pierwszym który przeszedł ten labirynt był jakiś Staruszek a drugim nie jaki Thanarg.
    Nasza postać: Thanarg!? To on porwał mojego brata Natiusa !
    Nasza Postać: Muszę przejść ten labirynt jeśli będę chciał kiedyś stawić czoła Thanargowi! Zaprowadź mnie proszę do tego labiryntu!
    Banitka: A gdy go przejdzie to możesz przekazać nagrodę Arturowi? Z tego co wiem przesiaduje ciągle w Zajeździe pod dębami.
    Nasza postać: Oczywiście że tak!
    Nasza postać: A z ciekawości gdzie teraz się kierujesz?
    Banitka: Eh niedługo list gończy dotrze na cały Świat Arkadi. Więc teraz idę poza jego granice w kierunku miasta Folhord.
    Nasza Postać: Ok. Rozumiem cię. A gdzie mogę znaleźć ten Labirynt łamigłówek?
    Banitka: Chodź zaprowadzę cię.
    I jesteśmy w Lochach Urkaden: Poziom 2. Banitka stawia dźwignie na ziemi i cała woda znika. Po tym otwiera się przejście prowadzące do sekretnej komnaty w której już na starcie musimy przejść przez znikającą podłogę. Gdy to zrobimy Banitka powie do nas:
    Banitka: Ja cię już tutaj zostawię. Dalej sam dasz sobie radę.
    Nasza Postać: Dziękuję i życzę miłej podróży.
    (Labirynt jest podzielony na 4 części)
    Potem gdy wejdziemy do labiryntu musimy przejść pierwszą próbę: Zręczność
    Będziemy musieli przejść przez dziurawy labirynt nie wpadając w żadną dziurę bo inaczej zaczniemy od początku labirynt. Dodatkowo co chwile gasi i zapal się światło co nam utrudnia sprawę. Jak już przejdziemy próbę zręczności to dostaniemy 1 z 4 części artefaktu.
    Ok! Czas na próbę Spostrzegawczości. W tej próbie będzie musiał przejść przez prostą drogę i liczyć ile rzeczy się zmieniło (Musisz przejść z jakieś 5-8 razy i napisać dobrą odpowiedź za każdym razem). Po zakończeniu tej próby dostajesz 2 z 4 części artefaktu.
    Czas na Próbę Inteligencji! W tej próbie (Ta próba jest ściągnięta i troszeczkę zmieniona z Wieży Dnia lub Nocy) Będziesz musiał stanąć na każdej płytce tyle razy jaka tam jest liczba. Dla utrudnienia masz przejść to z kamieniem (Kamień trzeba ruszyć jakieś 10-15 razy albo zadnie będzie nie zaliczone). Gdy ukończysz to zadanie dostanie Trzecią z 4 części artefaktu.
    CZAS NA OSTANIA PRÓBĘ! PRÓBĘ WALKI! Zmierzysz się z Przebiegłym Królem Trolli. Boss ma 4000hp ale ma strasznie dużo obrony i obony magicznej. Król Trolli biję zwykłym atakiem fizycznym i Pociskiem magicznym (Boss zawsze rozpoczyna walkę z auto statusem Przyśpieszenie na 4 tury i Refleks na 5 tur) Boss używa takich zdolności jak: Cios Buławy,miecza,topora i włóczni, Także Ognistego,lodowego,skalnego i wietrznego ataku. Używa Mikstura Odnowienia 2 i 3, także Mikstura many 5, Osłona/Osłona magiczna, Nietykalność(1-4tur) i specjalnej zdolności Królewska Moc (Zadaje nam większe obrażenia o 20% i nadaje status Paraliż na 5 tur, Nietykalność na 2 tury i Osłabienie (Osłabia nasz Atak i atak magiczny o 10-20% na 4-8 tur).
    Po pokonaniu bossa dostajemy już ostatnią cześć artefaktu i wszystkie łączymy je razem i tworzy się nam "Kompas Mistrza" (Można założyć jako dodatek( Kompas daje status niezauważalny (na 1-3tury) dzięki temu możemy atakować przeciwnika a on nas nie ale jednocześnie nie możemy na sobie używać niczego)) i Nie się go sprzedać. I teraz mamy dwa wybory:
    Wybór 1: Oddajemy kompas Arturowi i Banitka jest bezpieczna a Artur w Nagrodę daję nam jakąś specjalną zdolność. (I dzięki temu będziemy mieli jeszcze jedno zadanie od banitki jak dotrzemy do Folhord.
    Wybór 2: Zatrzymujemy kompas dla siebie a banitkę złapali i ukryli ją w lochach. (To też nam da zadanie znaleźć banitkę ale musimy mieć zdolność podrurzy przez Zaśnieżony las) I właśnie do tego przyda się kompas.

  11. #191
    Użytkownik Avatar JaProTyDno
    Dołączył
    04-06-2016
    Postów
    194
    Cytat Napisał MichałKRZVS Zobacz post
    Nazwa Questa: Labirynt Łamigłówek
    Postacie: Banitka (Ta z osady Banitów) i Artur (Ten co siedzi w Zajeździe "Pod Dębami")
    Lokacje: Karczma (W Nordi), Lochy Urkaden: Poziom 1, Lochy Urkaden: Poziom 2, Sekretna Komnata, Labirynt Łamigłówek, Zajazd "Pod Dębami".
    Szczegóły Questu: Labirynt Łamigłówek
    1. Po wejściu do Nordi gdy wejdziemy do Karczmy zobaczymy Zmartwioną Banitke siedzącą przy stole, więc do niej podchodzimy.
    Nasza postać: O hej co ty tutaj robisz?
    Banitka: O! Imię naszej postaci...tylko se tu siedze?
    Nasza Postać: Napewno? bo dla mnie wyglądasz na zmartwioną.
    Banitka: Eh.. no bo wiesz. Uciekłam w nocy od Banitów i nasz Herszt był tak oburzony że wysłał za mną list gończy, myślałam sobie że to nic ale idąc w kierunku Nordi niejaki Artur mnie rozpoznał po plakatach gończych i powiedział że mnie wyda Hersztowi. Chyba że przejde za niego labirynt łamigłówek i mu dostarcze nagrode.
    Nasza postać: Labirynt łamigłówek!? Co to takiego???
    Banitka: To labirynt w którym czekają przeróżne zagadki i zadania sprawdzające naszą zręczność, spostrzegawczość, inteligencje i walke. Próbowałam już sama przejść labirynt ale nie dałam rady.
    Nasza postać: A może ja spróbuję go przejść?
    Banitka: Jesteś pewien? Mówię ci że wielu przed tobą próbowało i wielu zginęło. Z tego co wiem tylko dwóm osobom udało się go przejść.
    Nasza postać: A wiesz jak te osoby się nazywały?
    Banitka: Pierwszym który przeszedł ten labirynt był jakiś Staruszek a drugim nie jaki Thanarg.
    Nasza postać: Thanarg!? To on porwał mojego brata Natiusa !
    Nasza Postać: Muszę przejść ten labirynt jeśli będę chciał kiedyś stawić czoła Thanargowi! Zaprowadź mnie proszę do tego labiryntu!
    Banitka: A gdy go przejdzie to możesz przekazać nagrodę Arturowi? Z tego co wiem przesiaduje ciągle w Zajeździe pod dębami.
    Nasza postać: Oczywiście że tak!
    Nasza postać: A z ciekawości gdzie teraz się kierujesz?
    Banitka: Eh niedługo list gończy dotrze na cały Świat Arkadi. Więc teraz idę poza jego granice w kierunku miasta Folhord.
    Nasza Postać: Ok. Rozumiem cię. A gdzie mogę znaleźć ten Labirynt łamigłówek?
    Banitka: Chodź zaprowadzę cię.
    I jesteśmy w Lochach Urkaden: Poziom 2. Banitka stawia dźwignie na ziemi i cała woda znika. Po tym otwiera się przejście prowadzące do sekretnej komnaty w której już na starcie musimy przejść przez znikającą podłogę. Gdy to zrobimy Banitka powie do nas:
    Banitka: Ja cię już tutaj zostawię. Dalej sam dasz sobie radę.
    Nasza Postać: Dziękuję i życzę miłej podróży.
    (Labirynt jest podzielony na 4 części)
    Potem gdy wejdziemy do labiryntu musimy przejść pierwszą próbę: Zręczność
    Będziemy musieli przejść przez dziurawy labirynt nie wpadając w żadną dziurę bo inaczej zaczniemy od początku labirynt. Dodatkowo co chwile gasi i zapal się światło co nam utrudnia sprawę. Jak już przejdziemy próbę zręczności to dostaniemy 1 z 4 części artefaktu.
    Ok! Czas na próbę Spostrzegawczości. W tej próbie będzie musiał przejść przez prostą drogę i liczyć ile rzeczy się zmieniło (Musisz przejść z jakieś 5-8 razy i napisać dobrą odpowiedź za każdym razem). Po zakończeniu tej próby dostajesz 2 z 4 części artefaktu.
    Czas na Próbę Inteligencji! W tej próbie (Ta próba jest ściągnięta i troszeczkę zmieniona z Wieży Dnia lub Nocy) Będziesz musiał stanąć na każdej płytce tyle razy jaka tam jest liczba. Dla utrudnienia masz przejść to z kamieniem (Kamień trzeba ruszyć jakieś 10-15 razy albo zadnie będzie nie zaliczone). Gdy ukończysz to zadanie dostanie Trzecią z 4 części artefaktu.
    CZAS NA OSTANIA PRÓBĘ! PRÓBĘ WALKI! Zmierzysz się z Przebiegłym Królem Trolli. Boss ma 4000hp ale ma strasznie dużo obrony i obony magicznej. Król Trolli biję zwykłym atakiem fizycznym i Pociskiem magicznym (Boss zawsze rozpoczyna walkę z auto statusem Przyśpieszenie na 4 tury i Refleks na 5 tur) Boss używa takich zdolności jak: Cios Buławy,miecza,topora i włóczni, Także Ognistego,lodowego,skalnego i wietrznego ataku. Używa Mikstura Odnowienia 2 i 3, także Mikstura many 5, Osłona/Osłona magiczna, Nietykalność(1-4tur) i specjalnej zdolności Królewska Moc (Zadaje nam większe obrażenia o 20% i nadaje status Paraliż na 5 tur, Nietykalność na 2 tury i Osłabienie (Osłabia nasz Atak i atak magiczny o 10-20% na 4-8 tur).
    Po pokonaniu bossa dostajemy już ostatnią cześć artefaktu i wszystkie łączymy je razem i tworzy się nam "Kompas Mistrza" (Można założyć jako dodatek( Kompas daje status niezauważalny (na 1-3tury) dzięki temu możemy atakować przeciwnika a on nas nie ale jednocześnie nie możemy na sobie używać niczego)) i Nie się go sprzedać. I teraz mamy dwa wybory:
    Wybór 1: Oddajemy kompas Arturowi i Banitka jest bezpieczna a Artur w Nagrodę daję nam jakąś specjalną zdolność. (I dzięki temu będziemy mieli jeszcze jedno zadanie od banitki jak dotrzemy do Folhord.
    Wybór 2: Zatrzymujemy kompas dla siebie a banitkę złapali i ukryli ją w lochach. (To też nam da zadanie znaleźć banitkę ale musimy mieć zdolność podrurzy przez Zaśnieżony las) I właśnie do tego przyda się kompas.
    W nordii im nie przeszkadzajmy.... i tak jej jeszcze nie bedzie

  12. #192
    Użytkownik Avatar Nattat
    Dołączył
    07-03-2016
    Postów
    1,080
    Co do questa Harrego von Percivala to nawet spoko. Podoba mi się. Odskocznia od typowych questów.
    tylko dodałbym jeszcze moba Płyta Główna i każda z grup tego moba i nawet sam mob dawałby osiągnięcie Pożeracz od razu po wprowadzeniu, tylko dla gracza GoldenkoPL XD (KMWTW)

  13. #193
    Cytat Napisał JaProTyDno Zobacz post
    W nordii im nie przeszkadzajmy.... i tak jej jeszcze nie bedzie
    Tego dokładnie nie wiemy...

  14. #194
    Użytkownik Avatar MichałKRZVS
    Dołączył
    18-03-2016
    Postów
    354
    oni chcą zrobić Nordie z Azard chyba.... wiec jeszcze długo se poczekamy

  15. #195
    Larysa
    Konto usunięte
    Quest rozpoczynalibyśmy na rynku w Dili, u mojego wymyślonego NPC, Zagubionej Elizki. Może taki wygląd?
    https://untamed.wild-refuge.net/imag.../ffxnpc_g2.png



    Zagubiona Elizka: Proszę pani? Widziała pani może moją babcie?
    Bohater: A kim jest twoja babcia?-dialog ciągnie się dalej
    Daj mi spokój, dziecko!- koniec dialogu, nie rozpoczynamy questa
    Z.E: Ech... Ja... Nie wiem...
    Bohater: Przykro mi, w takim razie nie mogę ci niestety pomóc.
    Z.E: Ale...Ja wiem, że ona mieszka w tym mieście, za Dili...W tym, do którego prowadzi taka aleją, w której są dwugłowe węże. Brrr...
    Bohater: A... W jakim domu ona mieszka?
    Z.E: W murowanym domu z czerwonej cegły, w dzielnicy mieszkalnej.*/ W drewnianym domku koło rynku.
    B.obrze, pójdę tam.
    Z.E.:Acha, nazywam się Eliza.

    Dziennik
    ____________________________________

    Chodząc po Dili natknęłam się na małą, zagubioną dziewczynkę. Zapytała się mnie ona, czy nie widziałam może jej babci, i poprosiła mnie o skontaktowanie się z nią. Mieszka ona w Eterni , w drewnianym domku koło rynku/ w murowanym domu z czerwonej cegły , w dzielnicy mieszkalnej.
    _________________________________________
    Udajemy się do wskazanego miejsca, nazwanego i rozmawiamy z Babcią[dla której nie mogłam znaleźć nigdzie outfitu].
    Babcia, mogłaby być Staruszką Telimeną lub nowym NPC w osobnej lokacji.

    B.: Dzień dobry!
    Babcia: Co? Jakie dwie kobry?
    B.: D-Z-I-E-Ń D-O-B-R-Y ! CZY MA PANI WNUCZKĘ ELIZKĘ? CIEMNE WŁOSY, BRĄZOWE OCZY?
    Ba.:Stłuczkę? Zaskoczy? Co?
    B.: Nie! Czy ma pa...
    W tym momencie babcia nas uderza. Mdlejemy i budzimy się w piwnicy domu, przywiązani do kamiennego łoża. Przed nami stoją Babcia i Zagubiona Elizka.

    B: Co? Gdzie ja jestem? Co się stało?
    E:Nie ważne, gdzie jesteś. Ważne jest to, że nie wyjdziesz stąd, jeżeli nie przysięgniesz, że nam pomożesz.
    B: Co? Ale w czym mam wam pomóc.
    E: PRZYSIĘGNIJ!
    B: Dobrze, już dobrze. Przysięgam.
    E: Nie tak... Powtarzaj za mną.
    B:Co?
    E: Ja, Bohater przysięgam na życie swoje, na honor mój i krew...
    B: Co?
    E: POWTÓRZ!
    B: Ech... Ja, Bohater przysięgam na życie swoje, na honor mój i krew...
    E: ,że wypełnię zadanie zlecone mi przez Demoniczne Władczynie...
    B: CO? DEMONICZNE WŁADCZYNIE?
    E: POWTARZAJ, ALBO POŻAŁUJESZ.
    B:,ż-e-e wypełnię zadanie zlecone mi przez... Demoniczne Władczynie...
    E: I że będe sekretu treści jego i zleceniodawczyń strzegł przez całe życie me.
    B: [przełykam ślinę]
    E: MÓW!
    B: I że będe sekretu treści jego i zleceniodawczyń strzegł przez całe życie me.
    E: *uśmiecha się i podchodzi do mnie z pustą fiolką*
    B: Au! Czemu... Ty... Upuszczasz mi krew.
    Elizka podchodzi do rogu ściany i mówi:
    E: Demonie prawdy, [https://untamed.wild-refuge.net/imag.../ff/ifrit.png], przybądź na zlecenie swej władczyni, by dopilnować złożonej tajemnicy.
    W kręgu pojawia się demon.
    Demon: Tak, pani.
    E: Bohaterze, oto zadanie twe. W Dolinie Soczystych Traw jest ukryta jaskinia*.Aby ją otworzyć musisz stuknąć trzy razy w pieniek i wyszeptać "Cynamonie, otwórz się". W środku ukrywa się człowiek, którego musisz zlikwidować. Posługuje się on magią ognia. Acha, i jeśli przejdzie ci do głowy opowiedzieć komuś o tym zadaniu albo spróbować oszczędzić tego maga, to nasz demon się tobą zajmie.
    Demon po tych słowach znika.
    B.E: Wyprowadzić ją?
    E: Tak.
    Teleportujemy się przed dom po czym wędrujemy we wskazane miejsce, kiedy wchodzimy widzimy pięć różnokolorowych posągów, które można przesunąć , 5 ponumerowanych miejsc [1,2,3,4,5] oraz pulpit, na którym będzie napisane:
    Posąg czerwony stoi bliżej miejsca 1 niż niebieski, ale za zielonym. Żółty i zielony nie stoją obok siebie. Szary nie stoi obok zielonego, ani obok czerwonego, ani obok żółtego.
    Odp.
    Zielony 1, Czerwony 2, Żółty 3, Niebieski 4, Szary 5
    *Nowa, osobna lokacja.
    Wtedy otwiera nam się krąg teleportujący. Idziemy do "Kryjówki Maga".
    Mag: Och. A więc cię już przysłały.
    Bohater: Co? Skąd wiesz?
    M: Ach, przecież tak samo było ze mną. Tyle, że ja zlitowałem się nad tamtym biedakiem, którego miałem uśmiercić. I pokonałem demona obietnicy. Och, Władczynie nie mogły się po tym przez długi czas pozbierać.
    M. Mam dla ciebie propozycję. Razem zawalczymy z twoim demonem. Zapłacę ci za to.
    B:
    -Dobrze. 1 opcja
    -Nie! Walcz, chojraku! 2 opcja

    1 opcja
    Walczymy razem z magiem z demonem. Gdy wygramy czarownik daje nam wynagrodzenie w wysokości 3000 oraz itemu "Broszka wygnańca" nadającej status Refleks na 2 tury, i teleportuje nas do Eterni gdzie podchodzi do nas strażnik z informacją o śmierci naszych zleceniodawczyń. Dostajemy w dodatku 3000 exp, a w następnych 20 walkach otrzymujemy bonus: Dar Miłosierdzia dający nam+10% do MP. Lub inaczej, to tylko propozycje.
    2 opcja
    Walczymy z magiem i wracamy do naszych zleceniodawczyń. Dają nam one kamień demona, który przywołuje sojusznika na 2 tury oraz 1000 exp. W następnych 20 walkach otrzymujemy bonus: Dotrzymana przysięga dająca nam +5% do HP. Lub inaczej, to tylko propozycje.

    Wszystkie proponowane outfity pochodzą ze strony: https://untamed.wild-refuge.net/rmxp...php?characters

    Mogę jeszcze potem trochę dopracować parę rzeczhy, dopisać dziennik itp.

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •