Strona 3 z 87 PierwszyPierwszy 123451353 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 45 z 1296

Temat: Król Góry

  1. #31
    Użytkownik
    Dołączył
    30-12-2014
    Postów
    241
    Czemu koszt zapisu to 0g?

  2. #32
    Użytkownik Avatar Naishukketsu
    Dołączył
    24-11-2013
    Postów
    298
    Cytat Napisał Blitz Zobacz post
    Czemu koszt zapisu to 0g?
    Bo taki powinien być
    to wkońcu beta-testy, powinny być bezpłatne

  3. #33
    Moderator Avatar YourShadow
    Dołączył
    24-06-2014
    Postów
    1,924
    Niektóre zdolności dla woja są za silne, mag ma słabe.

  4. #34
    Użytkownik Avatar Alvi
    Dołączył
    29-11-2014
    Postów
    570
    Cytat Napisał slenderboss Zobacz post
    Niektóre zdolności dla woja są za silne, mag ma słabe.
    jakie? mag ma bardzo fajne zdolki

  5. #35
    Bąblowiec pląsający
    Konto usunięte
    Dostałem dwa tysiące żetonów. To chyba za dużo.

  6. #36
    Użytkownik
    Dołączył
    30-12-2014
    Postów
    241
    Tylko za 1miejsce w cyklu są przyznawane MF-y, czy za miejsca 1-3?

  7. #37
    Moderator Avatar YourShadow
    Dołączył
    24-06-2014
    Postów
    1,924
    Cytat Napisał dziodziek Zobacz post
    jakie? mag ma bardzo fajne zdolki
    Na przykład ta, która nadawała zmniejszenie obron o chyba 20% (zapomniałem nazwy) albo silny atak bez limitu

  8. #38
    Użytkownik Avatar Fannindel
    Dołączył
    07-12-2015
    Postów
    724
    Cytat Napisał Blitz Zobacz post
    Tylko za 1miejsce w cyklu są przyznawane MF-y, czy za miejsca 1-3?
    A umiesz czytać?

  9. #39
    Użytkownik Avatar MasterOfPuppets
    Dołączył
    01-04-2011
    Postów
    5,274
    Cytat Napisał herbatoholik Zobacz post
    Dostałem dwa tysiące żetonów. To chyba za dużo.
    Nie, z wyjątkowym szczęściem można tyle dostać szansa chyba 1%

  10. #40
    Użytkownik
    Dołączył
    30-12-2014
    Postów
    241
    W lange nie ma opcji KG u mistrza areny

  11. #41
    Użytkownik
    Dołączył
    27-05-2012
    Postów
    405
    Kolejny błąd: Nie korzystając z zmian atry na KG, po wyjściu zeruje nam je zamiast przywracać do stanu wejścia.

  12. #42
    Użytkownik Avatar MasterOfPuppets
    Dołączył
    01-04-2011
    Postów
    5,274
    Poprawione - teraz wymusza użycia zmieniacza atrów

  13. #43
    Your Nightmare
    Konto usunięte
    Cytat Napisał slenderboss Zobacz post
    Niektóre zdolności dla woja są za silne, mag ma słabe.
    Nie, są równe. Mag ma bardzo dobre zdolności.

  14. #44
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,332
    Cytat Napisał slenderboss Zobacz post
    Niektóre zdolności dla woja są za silne, mag ma słabe.
    no, mag ma za słabe zdolności, np. taki blask minionej chwały, przecież on powinien zabijać od razu wszystkich na hita!!!!111!!1
    wtedy nie byłby za słaby

  15. #45
    Użytkownik Avatar MasterOfPuppets
    Dołączył
    01-04-2011
    Postów
    5,274
    Sprostowania:
    Rękawice Mocy - 5% obrażeń za zdolke / 1% staraty na turę. max 30%.

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •