Strona 80 z 107 PierwszyPierwszy ... 3070787980818290 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,186 do 1,200 z 1598

Temat: Propozycje nowych zdolności

  1. #1186
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,635
    Cytat Napisał Kubcok Zobacz post
    Ofensywny atak**
    Koszt mp:200
    Ilość użyć: 1-2
    Info:Atak magiczny we wszystkich przeciwników zadający 120% normalnych obrażeń.Może nałożyć statusy zatrucie (bez limitu tur) i paraliż na 2 tury.Nadaje także status nietykalność na 1-4 tury rzucającemu.Ilość tur zależy od liczby żywych członków w naszej drużynie i ilości żywych członków w drużynie przeciwnej.
    Działa wyłącznie przeciwko grupom graczy.

    Nieopanowana furia**
    Koszt mp 100
    Ilość użyć:1-2
    Info:Nadaje nam statusy Furia,Mobilizacja oraz Pomyśłność na 1 turę, oprócz tego zadaje także 2-5 ataków w losowych przeciwników zabierając nam przy tym
    33% max hp.Ilość ataków zależy od liczby żywych członków w naszej drużynie i ilości żywych członków w drużynie przeciwnej.
    za mocne
    ofensywny atak- już jedna tura nietykalności daje możliwość błyskawicznego zabicia wroga, pomyśl co dadzą 4.
    nieopanowana furia- 2 ataki u hitera i przeciwnik pada <ba, nawet jeden z furią i mobilką>

  2. #1187
    Użytkownik
    Dołączył
    18-01-2014
    Postów
    569
    Cytat Napisał Kubcok Zobacz post
    Ofensywny atak**
    Koszt mp:200
    Ilość użyć: 1-2
    Info:Atak magiczny we wszystkich przeciwników zadający 120% normalnych obrażeń.Może nałożyć statusy zatrucie (bez limitu tur) i paraliż na 2 tury.Nadaje także status nietykalność na 1-4 tury rzucającemu.Ilość tur zależy od liczby żywych członków w naszej drużynie i ilości żywych członków w drużynie przeciwnej.
    Działa wyłącznie przeciwko grupom graczy.

    Nieopanowana furia**
    Koszt mp 100
    Ilość użyć:1-2
    Info:Nadaje nam statusy Furia,Mobilizacja oraz Pomyśłność na 1 turę, oprócz tego zadaje także 2-5 ataków w losowych przeciwników zabierając nam przy tym
    33% max hp.Ilość ataków zależy od liczby żywych członków w naszej drużynie i ilości żywych członków w drużynie przeciwnej.
    Zbyt mocne, tym bardziej dla hitera.

  3. #1188
    Łukasz
    Konto usunięte
    Nazwa:Odrodzenie
    Dla profesii: Wszystkie
    Wymagany poziom:50
    Zajmuje slotów: 1
    Koszt mp: 1*-35mp 2*-40mp 3*-45mp
    Limit użyć:1
    info: Leczy całkowite hp i mp postaci.

  4. #1189
    Użytkownik Avatar Nattat
    Dołączył
    07-03-2016
    Postów
    1,086
    Kontrola Umysłu
    Dla każdej profesji na poziom 50
    Zajmuje 1 slot i można go użyć tylko raz w walce, gdy drużyna przeciwna ma więcej osób niż twoja drużyna. Niska szansa na trafienie.
    Koszt MP: 1 *lvl rzucającego + 15
    Co robi? Przejmuje kontrolę nad postacią wybranego przeciwnika i wykonuje wybrany ruch. Niezależnie od kolejki, wykonuje ruch, po wykonaniu ruchu przez rzucającego. Oczywiście jeśli trafi.

    Tak. Domyślam się, że nie przejdzie, gdyż możnaby było kogoś ożywić z przeciwnej drużyny, co zasądziłoby o losach bitwy. Albo zmarnować komuś kilkanaście k golda. Dać jakiemuś hiterowi skupę/mobilkę. Znormować sojusznika, i takie tam.

  5. #1190
    Użytkownik
    Dołączył
    18-01-2014
    Postów
    569
    Cytat Napisał Nattat Zobacz post
    Kontrola Umysłu
    Dla każdej profesji na poziom 50
    Zajmuje 1 slot i można go użyć tylko raz w walce, gdy drużyna przeciwna ma więcej osób niż twoja drużyna. Niska szansa na trafienie.
    Koszt MP: 1 *lvl rzucającego + 15
    Co robi? Przejmuje kontrolę nad postacią wybranego przeciwnika i wykonuje wybrany ruch. Niezależnie od kolejki, wykonuje ruch, po wykonaniu ruchu przez rzucającego. Oczywiście jeśli trafi.

    Tak. Domyślam się, że nie przejdzie, gdyż możnaby było kogoś ożywić z przeciwnej drużyny, co zasądziłoby o losach bitwy. Albo zmarnować komuś kilkanaście k golda. Dać jakiemuś hiterowi skupę/mobilkę. Znormować sojusznika, i takie tam.
    Można by było coś zrobić w stylu, że jeśli liczba przeciwników jest większa to losowa/wybrana postać dostaje pomylenie np. na 2 tury.

  6. #1191
    Użytkownik Avatar Nattat
    Dołączył
    07-03-2016
    Postów
    1,086
    Cytat Napisał Taygen Zobacz post
    Można by było coś zrobić w stylu, że jeśli liczba przeciwników jest większa to losowa/wybrana postać dostaje pomylenie np. na 2 tury.
    2 tury. Trochę słabe by wtedy było. Może potrzebowałoby mniejszego kosztu many.

  7. #1192
    Użytkownik
    Dołączył
    18-01-2014
    Postów
    569
    Cytat Napisał Nattat Zobacz post
    2 tury. Trochę słabe by wtedy było. Może potrzebowałoby mniejszego kosztu many.
    Podałem tylko przykład, chyba że dać furie i pomylenie lub zatrucie i pomylenie, lub jeszcze inną kombinację.

  8. #1193
    Użytkownik Avatar miorts
    Dołączył
    19-04-2015
    Postów
    94
    Cytat Napisał Kubcok Zobacz post
    Ofensywny atak**
    Koszt mp:200
    Ilość użyć: 1-2
    Info:Atak magiczny we wszystkich przeciwników zadający 120% normalnych obrażeń.Może nałożyć statusy zatrucie (bez limitu tur) i paraliż na 2 tury.Nadaje także status nietykalność na 1-4 tury rzucającemu.Ilość tur zależy od liczby żywych członków w naszej drużynie i ilości żywych członków w drużynie przeciwnej.
    Działa wyłącznie przeciwko grupom graczy.

    Nieopanowana furia**
    Koszt mp 100
    Ilość użyć:1-2
    Info:Nadaje nam statusy Furia,Mobilizacja oraz Pomyśłność na 1 turę, oprócz tego zadaje także 2-5 ataków w losowych przeciwników zabierając nam przy tym
    33% max hp.Ilość ataków zależy od liczby żywych członków w naszej drużynie i ilości żywych członków w drużynie przeciwnej.
    Ofensywny Atak ?! Sama nazwa Ofensywa znaczy atak

  9. #1194
    Moderator Avatar YourShadow
    Dołączył
    24-06-2014
    Postów
    2,078
    Cytat Napisał Taygen Zobacz post
    Zbyt mocne, tym bardziej dla hitera.
    Hiterowi można zablokować tą zdolność.

  10. #1195
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,635
    Cytat Napisał slenderboss Zobacz post
    Hiterowi można zablokować tą zdolność.
    nie można.
    Nie będzie się blokować zdolności jednym, a drugim na nią pozwalać.

  11. #1196
    Użytkownik
    Dołączył
    06-06-2015
    Postów
    44
    Natura węża***
    Koszt mp:38/50/62
    ilość użyć:2
    1* - 30lvl
    2*- 40lvl
    3* - 50lvl
    Info:Nadaje statusy Refleks na 5/6/7 tur i Przyśpieszenie na 3/4/5 tur.
    Wymagany poziom: 30

    Dzikość Tygrysa***
    Koszt mp:24/36/48
    Ilość użyć:2
    1* - 20lvl
    2* - 30lvl
    3* - 40 lvl
    Info: Nadaje statusy Pomyślność na 5/6/7 tur oraz Precyzja na 3/4/5 tur.
    Wymagany poziom: 20

    Siła Żółwia**
    Koszt mp:50/72
    Ilość użyć:2
    1* -40lvl
    2* - 55lvl

    Info: Nadaje statusy Mobilizacja lub Skupienie w zależnośći od profesji na 3/4 tury oraz Przyśpieszenie na 2/3 tury i Regeneracja na 5/6 tur.
    Wymagany poziom: 40

    Pojedynczych zdolności (Pomyślność, Precyzja itp.) nikt prawie ni używa więc może takie mieszanki byłyby opłacalne?

  12. #1197
    Użytkownik
    Dołączył
    06-06-2015
    Postów
    44
    Piekielna sfera***
    Koszt mp: 72/96/120
    Ilość użyć:3
    1* - 25 lvl
    2* - 40 lvl
    3* - 55lvl
    Info: Atak magiczny o atrybucie ognia we wszystkich przeciwników.Posiada 30/40/50% szansy na nałożenie statusu Paraliż na 3 tury oraz 20/25/30% szans na na nałożenie statusu Pomylenie na 1 turę.
    Profesja: Mag

  13. #1198
    Użytkownik Avatar Kyuubi
    Dołączył
    23-07-2015
    Postów
    127
    Wy chyba troszkę przesadzacie z maną XD

  14. #1199
    Użytkownik
    Dołączył
    06-06-2015
    Postów
    44
    Namierzenie*
    koszt mp:75
    Ilość użyć:1
    1* - 65lvl
    Info:Nadaje nam specjalny,niezdejmowalny status Namierzony na 3 tury.Status ten sprawia że wszyscy przeciwnicy są zmuszeni atakować tą osobę.Oczywiście mogą robić wszystko.

    Zaślepiający szał**
    koszt mp:100
    Ilość użyć:1
    1* - 50lvl
    2*- 65lvl
    Info:Atak magiczny we wszystkich przeciwników.Posiada 60-70% szans na nałożenie statusu Zatrucie,60-70% szans na nałożenie statusu Ślepota na 3 tury oraz 40-50% szans na nałożenie statusu Furia na 3 tury, jeśli wejdzie Furia istnieje 100-90% szans na nałożenie statusu Nietykalność na 3 tury.

    Oczyszczający deszcz*****
    Ilość użyć:1
    Koszt mp: 80/90/100/110/120
    Info:Zdejmuje wszystkie negatywne Statusy.Nadaje status Regeneracja wszystkim członkom grupy na 3 tury oraz leczy hp w zależności od gwiazdki:
    1*-450hp
    2*-575hp
    3*-710hp
    4*-930hp
    5*- 1120hp

    Osłabienie mocy*
    Ilość użyć:1
    Koszt mp:80
    Info:Nakłada wszystkim przeciwnikom 3 z 10 losowych negatywnych statusów:Zatrucie(5 tury),Klątwa(3 tur),Ślepota(3 tur),Paraliż(2 tury),Spowolnienie(3 tury),Zombie(bez limitu),Uśpienie(1 tura),Pomylenie(1 tura),Furia(1 tura).Jednak mroczna potęga tej klątwy zabija rzucającego.
    Ostatnio edytowane przez Kubcok ; 18-06-2016 o 12:02

  15. #1200
    Użytkownik
    Dołączył
    27-11-2015
    Postów
    54

    Zdolność: Surprise Status

    Mam propozycje nowej zdolności.
    Surprise Status.
    Są 2 opcje (nie wiem która lepsza):
    1. Nadaje losowy pozytywny status na 5 tur (Bariera, Regeneracja itp.)
    2. Nadaje przeciwnikowi losowy negatywny status na 3 tury (Zatrucie, Ślepota itp) bez uśpienia, skamienienia, pomylenia.

    Proponuję, żeby zdolność była przeznaczona dla wyższych lvl lub żeby nie nadawała ona statusów przyśpieszenie, spowolnienie, mobilizacja, skupienie
    Ostatnio edytowane przez Candence ; 22-06-2016 o 21:57

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •