Strona 30 z 56 PierwszyPierwszy ... 20282930313240 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 436 do 450 z 826

Temat: Propozycje nowych Potworów, Potworów unikatowych, Bossów i Mini Bossów

  1. #436
    Elitek
    Konto usunięte
    Hydra 65-70

    Hp - Ok. 30000
    Atak fizyczny - sredni i zawsze na kazdego z jej przeciwnikow. Posiada 50% szans na trafienie zatrucia wiec uzywanie antidotum nic nie pomoze.
    Atak magiczny - brak
    szczescie - duze
    Szybkosc - wolna
    Obrona - Bardzo wysoka
    Obrona magiczna - bardzo wysoka

    zdolnosci:
    hydrzy uscisk - atak fizyczny o wzmocnionej sile, mozliwosci paralizu (30%) i zatruciu (75%)

  2. #437
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,289
    Cytat Napisał Xarxas Zobacz post
    Hydra 65-70

    Hp - Ok. 30000
    Atak fizyczny - sredni i zawsze na kazdego z jej przeciwnikow. Posiada 50% szans na trafienie zatrucia wiec uzywanie antidotum nic nie pomoze.
    Atak magiczny - brak
    szczescie - duze
    Szybkosc - wolna
    Obrona - Bardzo wysoka
    Obrona magiczna - bardzo wysoka

    zdolnosci:
    hydrzy uscisk - atak fizyczny o wzmocnionej sile, mozliwosci paralizu (30%) i zatruciu (75%)
    nie ogarniam logiki tego bossa. Duże szczęście -> krytyki co chwila/wojowie nie trafio, bardzo duże obrony+ ful hp -> nikt go nie zabije, chyba, że statusy będą w niego wchodzić. Przy takich statach musiałby mieć tak małą szybkość, by każdy go dublował. Wtedy może dałoby się go ubić.

  3. #438
    Użytkownik Avatar miorts
    Dołączył
    19-04-2015
    Postów
    94
    Cytat Napisał Xarxas Zobacz post
    Hydra 65-70

    Hp - Ok. 30000
    Atak fizyczny - sredni i zawsze na kazdego z jej przeciwnikow. Posiada 50% szans na trafienie zatrucia wiec uzywanie antidotum nic nie pomoze.
    Atak magiczny - brak
    szczescie - duze
    Szybkosc - wolna
    Obrona - Bardzo wysoka
    Obrona magiczna - bardzo wysoka

    zdolnosci:
    hydrzy uscisk - atak fizyczny o wzmocnionej sile, mozliwosci paralizu (30%) i zatruciu (75%)
    A nie za mało zdolności ? i wogóle to boss , mini boss czy co ?

  4. #439
    Użytkownik
    Dołączył
    30-01-2014
    Postów
    6
    gnijacy grabarz (lokacja na bagnach) jesli sa przewidziane.
    mag/woj
    statty;

    zdolnosci;
    ziemia 4
    pocisk 4
    atak bez atrybutu
    klatwa umarlaka
    mega leczenie 2 lub 3
    mgla
    mroczny rytułał (pechowa na wszystkich graczy>
    wyrok smierci <przy 1/2 zycia >

    drop;
    kaptur grabarza; 25 uspienie xx obrona. xx obrona mag. -speed res wiatr ziemia
    peleryna grabarza; 25 zombii 25 klatwa xx def xx def mag xx miecz wlocznia
    buty grabarza; 25spowolnienie speed xx def xx uniki xx
    pas grabarza; auto regeneracja 3 tury xx life xx luck
    rekawice grabarza;25 zatrucie naklada status .... 12%
    laska grabarza;25 zatrucie ............... res ogien ziemia <moze odnawiac 4-8 many>

    - - - - - - - - - -

    jeśli cos zle napisałem to sorky miejscami nie wiedziałem co dostawić dlatego sa kropki :P albo xx

    mogl by tak wygladac :P https://untamed.wild-refuge.net/imag...p/ff/zemus.png
    Ostatnio edytowane przez Ucikaj ; 07-03-2016 o 16:34

  5. #440
    Użytkownik
    Dołączył
    30-01-2014
    Postów
    6
    mrozny gigant (mrozna groza)
    woj/mag
    <troche podobne pod yeti >

    zdolnosci;

    atak miecz/bulawa <na wszystkich
    lod 4
    wiatr4

    odmrozenie 1-2 uzycia
    szczelina obrazenia od lodu spowolnienie paraliz 2-3 tury <na wszystkich przeciwnikow>
    wichura
    przeklucie lodu 1-2 uzycia
    mrozna odnowa (xx hp moze nadac statusy def def mag np na 3 tury)
    blyskawica zadaje obrazenia mag 1-2 tura pomylenie>>> 1 lub 4 cele
    ogluszenie zadaje obrazenia fiz 1-2 tura pomylenie>>> 1 lub 4 cele
    leczenie 4


    drop;
    diadem tytana; 25 slepota xx zycia -xx speed + jakis res
    tors <pancerz> tytana; 25 paraliz xxdef xx def mag jakies resy
    nagolenniki tytana; 25 furia xxdef xx def mag <jeden z def mniejszy> - xx speed
    pierscien tytana; 25 uspienie xx speed xx luck
    amulet tytana ; auto status bariera mag. 3 tury xx mp xx luck
    bulawa tytana;auto status spowolnienie 3 tury duzy dmg -15/20 celnosc. mooze nadac status spowolnienie
    włócznia tytana;auto status furia 1 tura -10 celnosc. niecelny atak naklada status paraliz 1 tura.
    krysztalowa rozdzka; auto status nietykalnsc 1 tura. 25 pomylenie. ...... uzytkownik traci 4 mp co ture

  6. #441
    Użytkownik Avatar miorts
    Dołączył
    19-04-2015
    Postów
    94
    - - - - - - - - - -

    Cytat Napisał Ucikaj Zobacz post
    mini boss.
    gnijący grabarz <lokacja na bagnach> jesli sa przewidziane (może miecpomocnika jak wdowa)
    obrona srednia
    obrona magiczna duza
    szczescie srednie
    szybkosc duza
    hp do ustalenia

    zdolnosci;
    ziemia 4
    pocisk 4
    atak bez atrybutu
    klątwa umarlaka
    mega leczenie 2 lub 3 <zalezne od statusów >
    mgła
    mroczny rytułał <rozbudowana pechowa na wszystkich graczy>
    mega drenaz
    smiertelny drenaz

    drop;
    kaptur grabarza; 25 uspienie xx obrona. xx obrona mag. -speed res wiatr ziemia
    peleryna grabarza; 25 zombii 25 klatwa xx def xx def mag xx miecz wlocznia
    buty grabarza; 25spowolnienie speed xx def xx uniki xx
    pas grabarza; auto regeneracja 3 tury xx life xx luck
    rekawice grabarza;25 zatrucie naklada status .... 12%
    laska grabarza;25 zatrucie ............... res ogien ziemia <moze odnawiac 4-8 many>

    - - - - - - - - - -

    mini boss ;
    mrozny gigant alternatywna nazwa <mrozna groza>
    obrona duza
    obrona mag duza
    speed sredni
    szczescie srednie
    hp w miare duzo mozna to ustalic

    zdolnosci;
    lod 4
    wiatr 4
    atak włocznia/bulawa
    leczenie 4
    odmrozenie 1-2 uzycia
    przeklucie lodu 1-2 uzycia
    szczelina obrazenia od lodu nadajacy status spowolnienie paraliz 2-3 tury na wszystkich
    wichura
    blyskawica zadaje obrazenia mag 1-2 tura pomylenie>>> 1 lub 4 cele
    ogluszenie zadaje obrazenia fiz 1-2 tura pomylenie>>> 1 lub 4 cele
    mrozna odnowa<daje sporo hpnadaje statusy obrona i obrona mag na 2 tury

    drop;
    diadem tytana; 25 slepota xx zycia -xx speed + jakis res
    tors <pancerz> tytana; 25 paraliz xxdef xx def mag jakies resy
    nagolenniki tytana; 25 furia xxdef xx def mag <jeden z def mniejszy> - xx speed
    pierscien tytana; 25 uspienie xx speed xx luck
    amulet tytana ; auto status bariera mag. 3 tury xx mp xx luck
    bulawa tytana;auto status spowolnienie 3 tury duzy dmg -15/20 celnosc. mooze nadac status spowolnienie
    włócznia tytana;auto status furia 1 tura -10 celnosc. niecelny atak naklada status paraliz 1 tura.
    krysztalowa rozdzka; auto status nietykalnsc 1 tura. 25 pomylenie. ...... uzytkownik traci 4 mp co ture
    co do grabarza
    czm def mag ma duży a def fiz średni
    sam jestem wojem ale to nie fair

  7. #442
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,289
    Cytat Napisał miorts Zobacz post
    - - - - - - - - - -



    co do grabarza
    czm def mag ma duży a def fiz średni
    sam jestem wojem ale to nie fair
    pewnie dlatego, że wojowie chybiają

  8. #443
    Użytkownik Avatar miorts
    Dołączył
    19-04-2015
    Postów
    94
    Cytat Napisał Ucikaj Zobacz post
    mrozny gigant (mrozna groza)
    woj/mag
    <troche podobne pod yeti >

    zdolnosci;

    atak miecz/bulawa <na wszystkich
    lod 4
    wiatr4

    odmrozenie 1-2 uzycia
    szczelina obrazenia od lodu spowolnienie paraliz 2-3 tury <na wszystkich przeciwnikow>
    wichura
    przeklucie lodu 1-2 uzycia
    mrozna odnowa (xx hp moze nadac statusy def def mag np na 3 tury)
    blyskawica zadaje obrazenia mag 1-2 tura pomylenie>>> 1 lub 4 cele
    ogluszenie zadaje obrazenia fiz 1-2 tura pomylenie>>> 1 lub 4 cele
    leczenie 4


    drop;
    diadem tytana; 25 slepota xx zycia -xx speed + jakis res
    tors <pancerz> tytana; 25 paraliz xxdef xx def mag jakies resy
    nagolenniki tytana; 25 furia xxdef xx def mag <jeden z def mniejszy> - xx speed
    pierscien tytana; 25 uspienie xx speed xx luck
    amulet tytana ; auto status bariera mag. 3 tury xx mp xx luck
    bulawa tytana;auto status spowolnienie 3 tury duzy dmg -15/20 celnosc. mooze nadac status spowolnienie
    włócznia tytana;auto status furia 1 tura -10 celnosc. niecelny atak naklada status paraliz 1 tura.
    krysztalowa rozdzka; auto status nietykalnsc 1 tura. 25 pomylenie. ...... uzytkownik traci 4 mp co ture
    robiłem taki pomysł na kartce ale dałem mu atrybut topór bo mało co mini bossów bije toporem

  9. #444
    Użytkownik
    Dołączył
    30-01-2014
    Postów
    6
    jakos trudn osobie wyobrazić giganta z toporem duzy drag jakos szybciej sie wizualizuje

  10. #445
    Użytkownik
    Dołączył
    28-09-2013
    Postów
    76
    Proponuję dodać jakiegoś globalnego mini-bossa na poziomy 30, 40 , 50 . Z Necronem bardzo fajne wyszło i wiele osób go bije. Pozdrawiam

  11. #446
    Użytkownik Avatar miorts
    Dołączył
    19-04-2015
    Postów
    94
    Cytat Napisał Sataniel Zobacz post
    Proponuję dodać jakiegoś globalnego mini-bossa na poziomy 30, 40 , 50 . Z Necronem bardzo fajne wyszło i wiele osób go bije. Pozdrawiam
    A może by właśnie jako globala dać Feniksa co występowałby na Równinie Błyskawic

    - - - - - - - - - -

    Kret (Potwór)
    Poziom: 80 -85 ... Woj: Brak

    Mag:Ziemia
    HP:2400 około

    Zdolności:
    Krytyczny Cios
    Wkopanie-nadaje status nietykalność i uśpienie na 2 tury
    Trzęsienie Ziemi

  12. #447
    EntdeckeR
    Konto usunięte
    Odnośnie istniejących - proponuję, aby nie wchodziły tak złośliwie pod nogi... Te gałkowce już któryś raz z rzędu w ostatniej dosłownie chwili wskakują mi pod nogi i dzięki temu mam powtórkę z rozrywki tj. wycieczkę z miasta... Szanujmy swój czas i nerwy.

  13. #448
    Użytkownik Avatar miorts
    Dołączył
    19-04-2015
    Postów
    94
    Ent ( Mini-Boss Globalny)
    Atrybut: Mag: Ziemia,Lód/Woj:Brak


    HP:12000-13000




    Atak: Średni
    Atak Magiczny: Średni
    Obrona: Duża
    Obrona Mag: Duża
    Szczęście: Średnie
    Szybkość: Duża









    Zdolności:
    Dzikie Pnącza
    Prowokacja
    Multi-Bariera
    Trzęsienie Ziemi
    Trujący Atak
    Gniew Enta
    Czterolistna Koniczyna
    Mroczne Korzenie
    Zamrożenie

    Lokacja:Ożywiony Las ( okolice Urkaden )

    Sorry że dropu nie ma.


    Jeszcze raz piszę,że to Mini-Boss GLOBALNY
    Ostatnio edytowane przez miorts ; 19-02-2016 o 16:52

  14. #449
    Exin
    Konto usunięte
    Goblin Cesarski
    mini-boss
    HP: 6500-7000
    MP: 1200
    Bije bardzo mocno fizycznie atrybutem miecza (prawie zawsze trafia) z szansą 10% na nadanie statusu Zatrucie. Używa również Pocisku Magicznego 2 2*. Jego zdolnosci są takie same jak Goblina Królewskiego + używa Normalizacji 1* i Przeczekania 1* jesli zostało mu 1500 HP. Używa też Podwójnego Drenażu, jesli bije się go w grupie to używa jego specjalnej zdolnosci: Goblinia Klątwa. Zabija ona wszystkich graczy i odbiera całą manę, pozostawiając przy życiu losowego z graczy. Zdejmuje wszystkie pozytywne i negatywne statusy. Ma on jednak dosyć słabe obie obrony. Ma dużo Szczęscia i Szybkosci. Po pokonaniu jest 20% szansy, że zamieni się w Goblina Królewskiego.
    Goblin Cesarski respi się po zabiciu 10 Goblinów Królewskich. Drop z niego to Cesarski Miecz na 30 poziom, który daje +50% odpornosci na status Slepota oraz Klątwa, Obrażenia 320, atak 50, Celnosć +15%, MP +12, HP +53, nadaje auto status Precyzja na 2 tury, ma 4 slotów. Dropi też: Goblinią Koronę na 30 poziom, która daje 25% odpornosci na status Zatrucie, Obr. Magiczną i Zwykłą 25, atrybut miecza +8%, Szczęscie 50 i auto status Regeneracja na 4 tury; Cesarski Kostur, który daje to samo co Cesarski Miecz, tylko że zamiast ataku atak magiczny, obrażenia 130, i zamiast Precyzji Skupienie na 2 tury; Cesarski Napiersnik dający obrona 40, szczęscie 7, auto status Refleks na 3 tury, mający 6 slotów; Cesarskie Buty dające odpornosć na spowolnienie 25%, Szybkosć 57, Uniki 15%, auto status przyspieszenie na 5 tur; Cesarski Pierscień dający odpornosć na pomylenie i furię 50%, 55 szczęscia, auto status Pomyslnosć na 5 tur. Wszystko to na 30 poziom. Poza tym dropi wszystko to co Goblin Królewski oraz zawsze miksturę życia 3.
    Wygląda podobnie do Goblina Królewskiego, tylko że zamiast dwóch mieczy ma jeden duży miecz i jest większy. I ma nieco inny hełm oraz zbroję na sobie.
    Ostatnio edytowane przez Exin ; 20-02-2016 o 11:09

  15. #450
    Użytkownik Avatar erik
    Dołączył
    15-07-2015
    Postów
    27
    Anioł Stróż
    Mini-Boss
    HP:5500-6500
    MP:1000-1100
    Atrybut ognia,wiatru i pocisku magicznego 2*2,atakuje też zwykłymi ciosami o mocnym ataku,atrybucie miecza
    Obr.słaba,Obr.mag,średnia,speed średni,potężne szczęście.
    Używa zdolności takich jak:normalizacja 1*,podwójny drenaż 1*,Anielska Potęga 2*-Zadaje o 35% większe obrażenia i nadaje status mobilizacja i skupienie na 2 tury,leczenie 2*3,leczenie 1*5 zwykle,gdy ma mało HP,ślepota na 6 tur,multi atak,multi atak mag.*1.obojętnie jakim zaklęciem na zmianę.
    Gdy ma około 1000 hp jest 40% szans,że przywoła zwykłe anioły,które mają 1000 hp lub trochę więcej,atakują normalnym ogniem i zadają o 10% większe obrażenia,mają tyle samo MP,czyli coś w stylu Czarnej Wdowy
    Drop:Anielskie pióro 1-5 szt.zawsze,25-30% szans wszystko co z Anielskiej Protekcji,Bardzo rzadko podwójny drenaż.
    Spawn:Zapomniana Świątynia s.2 w środku 4 murów,gdy zabije się tam 200 GRUP ANIOŁY*3
    Wygląda jak anioł z pyłku iluzji.
    Zalecane na 40 lvl.
    Gdy używa zaklęcie wiatr symbolizuje to potężny huragan sterowany jej myślami.


    Dodałem trochę

    - - - - - - - - - -

    Regenerację na 7-8 tur też używa i bryzę może użyć 3 razy,zwykle dla sb,a jak są aniołki w pomocy to ona im może dać bryzę i regenerację,ale też obr. i obr mag.na 7-8 tur też sb i pomocnicom HARD

    - - - - - - - - - -

    Czyli zalecane na 45 lvl xD

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •