Strona 381 z 1160 PierwszyPierwszy ... 281331371379380381382383391431481881 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 5,701 do 5,715 z 17395

Temat: [ Pytania ]

  1. #5701
    Użytkownik
    Dołączył
    02-08-2013
    Postów
    222
    Kiedy ta walka następuje i czym się różni od normalnej? + i co znaczy przymusowa? nawet nie będąc zapisanym na arenie mogę zostać zaatakowany?

  2. #5702
    Cytat Napisał Omiteczq Zobacz post
    Kiedy ta walka następuje i czym się różni od normalnej? + i co znaczy przymusowa? nawet nie będąc zapisanym na arenie mogę zostać zaatakowany?
    Będąc w top15 nie możesz się wypisać z areny.

  3. #5703
    Użytkownik
    Dołączył
    24-01-2015
    Postów
    66
    a to np działa tak ze jezeli ktos ma aspiratna i zaaatakuje kogos z top 15 w bojce i wygra dostaje ptk rank?

  4. #5704
    Użytkownik Avatar Hydra
    Dołączył
    17-02-2013
    Postów
    321
    nie, nie działa to tak. aby zainicjować jakąkolwiek walkę rankingową, przeciwnik musi mieć maxymalnie 200ranku mniej/więcej niż Twój
    aspirant ma 1-199, top15 na te czasy ma 590-800+, więc już w najmniejszej różnicy masz 391ranku różnicy

    @omitek
    tylko online, tyczy się to też walk automatycznych. tak, nie można się wypisać
    godzinny calm następuje po stoczonej walce w danym rankingu
    Ostatnio edytowane przez Hydra ; 18-10-2015 o 21:52

  5. #5705
    Vejmal
    Konto usunięte
    Cytat Napisał MasterOfPuppets Zobacz post
    Co? Wytłumacz może dokładniej.
    Mag w walce z wojem czy z bossami nie ma problemu żeby trafiać - nigdy (znacie takiego pechowca co nie trafił?). Nawet przy negatywnym statusie "ślepota" nie jest to żaden problem. Wojownik ma już trochę gorzej, bo on nie dość że może mieć kilka razy więcej lucka od maga to i tak na dobrą sprawę nic mu to nie daje, kwestia trafień i uników wydaje się być 8(l.trafień): 2(l.chybień). Przy statusie ślepoty 1(l.trafień): 9(l.chybień)
    Ostatnio edytowane przez Vejmal ; 19-10-2015 o 10:16

  6. #5706
    Użytkownik Avatar Spaav
    Dołączył
    30-03-2015
    Postów
    127
    Cytat Napisał Vejmal Zobacz post
    Mag w walce z wojem czy z bossami nie ma problemu żeby trafiać - nigdy (znacie takiego pechowca co nie trafił?). Nawet przy negatywnym statusie "ślepota" nie jest to żaden problem. Wojownik ma już trochę gorzej, bo on nie dość że może mieć kilka razy więcej lucka od maga to i tak na dobrą sprawę nic mu to nie daje, kwestia trafień i uników wydaje się być 8(l.trafień): 2(l.chybień). Przy statusie ślepoty 1(l.trafień): 9(l.chybień)
    Nadal nie wiem oco ci chodzi ale przeczytaj to..
    Nazwa:  Bez*tytułu.jpg
Wyświetleń: 3477
Rozmiar:  44.2 KB

  7. #5707
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,304
    Cytat Napisał Vejmal Zobacz post
    (znacie takiego pechowca co nie trafił?)
    ekhm. <zdolności> ekhm.

    mag też musi dbać trochu o luck (przez szczęśliwy cios, pocisk fortuny)
    ślepota, no cóż... mag ma klątwę.
    dla maga klątwa działa podobnie do paraliżu

  8. #5708
    Cytat Napisał Vejmal Zobacz post
    Mag w walce z wojem czy z bossami nie ma problemu żeby trafiać - nigdy (znacie takiego pechowca co nie trafił?). Nawet przy negatywnym statusie "ślepota" nie jest to żaden problem. Wojownik ma już trochę gorzej, bo on nie dość że może mieć kilka razy więcej lucka od maga to i tak na dobrą sprawę nic mu to nie daje, kwestia trafień i uników wydaje się być 8(l.trafień): 2(l.chybień). Przy statusie ślepoty 1(l.trafień): 9(l.chybień)
    Mag zaklęciami trafia zawsze, nie zależy to od szczęścia, czy czegoś innego, jak statusy, nie wpływa na to ślepota, wpływa za to klątwa, ponieważ nie może używać zaklęć, gdy ma nałożony ten status. Tyle dla maga, dla wojownika wchodzi matematyka, w zakładce statystyki możesz sprawdzić celność Twojej postaci (zaznaczam jeszcze raz, jeśli grasz magiem jest to bez znaczenia w przypadku zaklęć), bazowa celność wynosi 100%, ale tu pojawiają się wzorki, dokładnie nie pamiętam, ale są gdzieś na tym forum, w każdym razie wygląda to mniej więcej tak: [(Twoja celność)*(Twoje szczęście)]-[(Uniki przeciwnika)*(Szczęście przeciwnika)]*(losowość)=(rzeczywista szansa na trafienie), gdzie celność i uniki to podane wartości, szczęście liczone jest według przelicznika, losowość jest stała, nieznana. Bardziej po ludzku, im wyższa Twoja celność i szczęście, lub im niższe uniki i szczęście przeciwnika, tym wyższa szansa na trafienie. Dla sklepowego eq (powiedzmy miecz, najłatwiejszy w obliczeniach) i równych statystykach, otrzymasz coś takiego: (100%*1)-(10%*1)*(losowość)=90%*(losowość), czyli tyle będziesz miał statystycznie trafień, czyli 9:1. Status ślepota obniża celność do wartości 10%, więc szansa na trafienie spadnie do 0%*(losowość), co za tym idzie stosunek trafień do chybień dąży do zera, więc powinieneś nie trafić prawie (słowo klucz) nigdy, wyjątkiem jest trafienie podczas posiadania statusu ślepota, przy podanym eq.

    Na koniec dodam, że żadna klasa postaci nie ma przewagi nad inną, jest to wszystko zrobione tak, aby była równość. Różne zawirowania pojawiają się dopiero przy eq, które może być za silne, lub za słabe.
    Ostatnio edytowane przez Lisu aka wróciłem ; 19-10-2015 o 14:37 Powód: podkreślone- herezja

  9. #5709
    [(Twoja celność)*(Twoje szczęście)]-[(Uniki przeciwnika)*(Szczęście przeciwnika)]*(losowość)=(rzeczywista szansa na trafienie)
    nie

    Status ślepota obniża celność do wartości 10%, więc szansa na trafienie spadnie do 0%*(losowość), co za tym idzie stosunek trafień do chybień dąży do zera
    Na ślepocie można tylko trafić jak przeciwnik ma mniej niż 10% uników z butów

  10. #5710
    Cytat Napisał Lisu aka wróciłem Zobacz post
    mniej więcej
    Dlatego napisałem to, żeby mnie nikt nie posądził o herezję. Ale niezależnie czy wzór jest poprawny czy nie, idea jest podobna.

  11. #5711
    Dlatego napisałem to, żeby mnie nikt nie posądził o herezję. Ale niezależnie czy wzór jest poprawny czy nie, idea jest podobna.
    Znowu moja odpowiedź musi brzmieć nie? Podobna jest na poziomie uników które negują celność, ale to jest chyba oczywiste.

  12. #5712
    Cytat Napisał MasterOfPuppets Zobacz post
    Znowu moja odpowiedź musi brzmieć nie? Podobna jest na poziomie uników które negują celność, ale to jest chyba oczywiste.
    Dla Ciebie oczywista, dla mnie też, ale osoba której odpowiadałem wydaje się być nowym graczem, dla którego nie jest to jasne. Jeżeli możesz podrzuć poprawny wzór, aby wszystko było wyjaśnione do końca.

  13. #5713
    Tu jest kwestia - nie podawaj informacji nawet ogólnej jak nie masz pewności. Szczególnie że to są "Pytania", gdzie raz powtórzona rzecz może się odbijać potem non stop.

    https://forum.mfo3.pl/showthread.php...ane-statystyki

    uniki/celnosc z lucka się dodają do tego co mamy.

    Losowość działa przy pojedynczym uderzeniu nie we wzorze ogólnym.

  14. #5714
    Vejmal
    Konto usunięte
    https://mfo3.pl/r/b81a2df18

    przecież to nerwicy idzie dostać, widocznie ta gra nie służy mi i smutno że odchodzę z głupiego powodu

  15. #5715
    Użytkownik Avatar SystemOfADown
    Dołączył
    23-12-2011
    Postów
    3,158
    Pro tip: nie bij buławą jak nie masz lucka.
    Szczególnie na małych lvlach jest cienka (przez co uniki są OP, dopiero na 15 lvlu wchodzi itemek dodający celność - wunszowa bransoleta)

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •