Strona 76 z 108 PierwszyPierwszy ... 2666747576777886 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,126 do 1,140 z 1613

Temat: Propozycje nowych zdolności

  1. #1126
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,302
    Cytat Napisał Honorus Zobacz post
    Ochronny kaftan:

    Przeznaczenie do tvt
    lvl:
    limit użyć:1
    koszt mp:
    zajmowane sloty:2

    Postać staje się "nieśmiertelna" np. na 3 tury, lecz może być atakowana oraz z możliwością otrzymania statusu negatywnego/pozytywnego
    Może również atakować i używać zdolności
    Zabicie osoby w tym statusem spowoduje przywrócenie statusów oraz poziomu zdrowia do momentu gdy został nałożony status (3 rundy wstecz)

    Trzeba będzie zablokować używanie umiejętności na 1v1/zakaz używania na siebie ale to by trochę utrudniło tvt, lub ustawić ilość tur zależną od ilości przeciwników
    1 przeciwnik 0 tur
    2 przeciników 1 tura
    3 przeciwników 2 tury
    4 przeciwników 3 tury

    Oraz przemyślanie rozwiązanie myślę - żeby każdy z drużyny naraz nie użył tej zdolności (jedna osoba z sprzymierzeńców może mieć ten status, dopiero jak jednej z osób minie może użyć go kolejna osoba).

    Wyczerpanie
    lvl:
    limit użyć:1/2
    koszt mp:
    zajmowane sloty:1

    Obniżenie np. ataku/obron/szybkość o ładny %
    lub każdego statusu o mały %
    można też wymyślić bardziej skomplikowane rozwiązanie od zwykłego odjęcia %

    Zdaję się na pomysłowość czytelników
    yyy... pierwsze nie wejdzie, a bardzo przekombinowane, silnik gry chyba nawet nie może zapamiętać stanu postaci ileś tur wstecz.

    drugie... hmm... bardziej dla bossa

  2. #1127
    Honorus
    Konto usunięte
    Cytat Napisał matissimos Zobacz post
    yyy... pierwsze nie wejdzie, a bardzo przekombinowane, silnik gry chyba nawet nie może zapamiętać stanu postaci ileś tur wstecz.

    drugie... hmm... bardziej dla bossa
    Ale to jeśli nie ma systemu cofnięcia ileś tur wstecz to może do jakiegoś poziomu HP i już bez tych statusów myślę że też by było w miarę dobre chodzi o zasadę utrzymania przy życiu...

  3. #1128
    Myślę, że zwykla nietykalność zda egzamin

  4. #1129
    Honorus
    Konto usunięte
    Cytat Napisał MasterOfPuppets Zobacz post
    Myślę, że zwykla nietykalność zda egzamin
    Nie ma zdolności z nietykalnością :P
    Poza tym uważam, że zamiast tego co napisałem była by nietykalność dawało by znacznie mniej możliwości w walkach grupowych, a ja lubię skomplikowane rozwiązania w walkach

  5. #1130
    Użytkownik
    Dołączył
    10-09-2014
    Postów
    15
    Radioaktywny cios:
    LvL: 30
    Limit użyć: 2
    Koszt MP: 50-40
    Zajmowane sloty: 1

    Postać dostaje statusy: Paraliż na 5 tur,zatrucie na 3 tury.W zamian atak zaatakowanej postać wzrasta o 20 procent.

  6. #1131
    Cytat Napisał drokidix Zobacz post
    Radioaktywny cios:
    LvL: 30
    Limit użyć: 2
    Koszt MP: 50-40
    Zajmowane sloty: 1

    Postać dostaje statusy: Paraliż na 5 tur,zatrucie na 3 tury.W zamian atak zaatakowanej postać wzrasta o 20 procent.
    właśnie wyobraziłem sobie tego hitera, który blokuje przeciwnika na 10 tur na 30lvlu :P

  7. #1132
    Użytkownik
    Dołączył
    10-09-2014
    Postów
    15
    Cytat Napisał lisu aka wróciłem Zobacz post
    właśnie wyobraziłem sobie tego hitera, który blokuje przeciwnika na 10 tur na 30lvlu
    1 limit użyć ci pasuję? ;.;

  8. #1133
    sexy girl
    Konto usunięte
    Mega kuracja - podobnie jak kuracja zdejmuje statusy (zombie,zatrucie,ślepota,klątwa,uśpienie), ale działa na wszystkich przeciwników.

    - - - - - - - - - -

    Cytat Napisał drokidix Zobacz post
    Radioaktywny cios:
    LvL: 30
    Limit użyć: 2
    Koszt MP: 50-40
    Zajmowane sloty: 1

    Postać dostaje statusy: Paraliż na 5 tur,zatrucie na 3 tury.W zamian atak zaatakowanej postać wzrasta o 20 procent.
    Może tak zmniejszyć status Paraliż do 2-3 tur i tak samo zatrucie. Limit użyć 1-2, ale prawdopodobieństwo trafienia wynosiłaby np. 50-75%. I o 20% to za dużo... Może 10% ataku magicznego i zwykłego?

  9. #1134
    Użytkownik Avatar Dorek
    Dołączył
    01-09-2012
    Postów
    1,608
    Spowalniający cios {Woj} [slot 1]
    przy trafionym ataku spowalnia przeciwnika na 3 tury.
    Magiczne Odbicie {all} [slot 1]
    to samo co odbicie tylko magiczne
    Czarna mgła {all} albo {mag} [slot 2]
    obszarowa. może nadać status pomylenie 1 tura i zatrucie na 4 tury.
    Wściekła furia {Woj} [slot 2]
    obszarowa.może nadać status furia 1 tura i klątwa 3 tury. używający otrzymuje status furia na jedną ture.
    Ognista strzała {mag} [slot 1]
    atak typu ognia.może nadać status ślepota 5 tur.
    Przebijający cios {Woj} [slot 1]
    lekceważy status bariera. uderza 10% mocnej.

    Nie pisze na jaki lvl i ile mp. jeśli jakaś zdolność tu podana wejdzie to niech administracja sama zdecyduje za ile warto dać mp

    - - - - - - - - - -

    jak mnie natchnie to dopisze jakieś nowe

  10. #1135
    Fenixo
    Konto usunięte
    Cytat Napisał drokidix Zobacz post
    Radioaktywny cios:
    LvL: 30
    Limit użyć: 2
    Koszt MP: 50-40
    Zajmowane sloty: 1

    Postać dostaje statusy: Paraliż na 5 tur,zatrucie na 3 tury.W zamian atak zaatakowanej postać wzrasta o 20 procent.
    Już mnie uprzedzono w sprawie ilości tur, ale można ten radioaktywny cios dać na 35 lvl.

    - - - - - - - - - -

    Jest mało zdolności nakładających klątwe, więc...

    Przeklęty pocisk/atak - Nadaje status klątwa na 2-3 tur. Posiada 3 gwiazdki. Szansa na nadanie statusu wynosi 60% a na zadanie obrażeń 45%. Szansa na trafienie rośnie co jeden kolejny gracz o 10%. Idealne na poziom 40 do bitewek. Limit użyć na początku 1. Potem co gwiazdke rośnie limit o jedno użycie. Koszt many 40-60. Zajmuje jeden slot.

    Tutaj nowy status ,,Osłabienie" . Osłabia atak magiczny i fizyczny o 33%. Taką samą nazwe może nosić nazwa tej zdolności. Na 50 poziom i zajmuje 1 slot. Koszt many 45-65.

    Rechabilitacja- Zdejmuje status paraliż. Koszt many 40-65. Na 45 poziom do walk grupowych. Zajmuje 2 sloty .

  11. #1136
    Hold You
    Konto usunięte
    Mega Normalizacja była by dobra ilość many 60 szansa na zdjęcie statusów 50-60% i 1 raz mozny by użyć.
    Ostatnio edytowane przez Hold You ; 14-12-2015 o 14:22

  12. #1137
    Użytkownik Avatar Spaav
    Dołączył
    30-03-2015
    Postów
    127
    Cytat Napisał EneDueRabe Zobacz post
    Mega Normalizacja była by dobra ilość many 60 szansa na zdjęcie statusów 50-60% i 1 raz mozny by użyć.
    jak miało by takie coś wejść to tylko 100 many i 50% na trafienie.

  13. #1138
    EntdeckeR
    Konto usunięte
    Umiejętność "Trzy Kości".
    Pomysł zaczerpnięty z innej gierki.

    Używając tej umiejętności na przeciwniku pokazuje nam się panel z trzema kośćmi.
    Możemy trzy razy resetować ułożenie wszystkich kości. W zależności od tego jaka kolejność kości nam się ustawi to takie obrażenia zadajemy.
    Jeśli wyrzucimy na kostkach np. kombinację 2 4 5 to możemy zadać obrażenia 245 lub szukać czegoś lepszego (np 5 lub 6 na początku).
    Najlepsze możliwe obrażenia to 666, najgorsze 111.

    Zdolność bardziej rozrywkowa, aczkolwiek może się komuś przydać xd

  14. #1139
    Użytkownik Avatar AJKS
    Dołączył
    05-11-2014
    Postów
    213
    Cytat Napisał EntdeckeR Zobacz post
    Umiejętność "Trzy Kości".
    Pomysł zaczerpnięty z innej gierki.

    Używając tej umiejętności na przeciwniku pokazuje nam się panel z trzema kośćmi.
    Możemy trzy razy resetować ułożenie wszystkich kości. W zależności od tego jaka kolejność kości nam się ustawi to takie obrażenia zadajemy.
    Jeśli wyrzucimy na kostkach np. kombinację 2 4 5 to możemy zadać obrażenia 245 lub szukać czegoś lepszego (np 5 lub 6 na początku).
    Najlepsze możliwe obrażenia to 666, najgorsze 111.

    Zdolność bardziej rozrywkowa, aczkolwiek może się komuś przydać xd
    Pomysł świetny, ale wg mnie zbyt trudne do wprowadzenia i trochę nie pasujące do gry

  15. #1140
    Liu Bei
    Konto usunięte
    "Ruchome Piaski"
    Atak Magiczny o Atrybucie Ziemi i Wiatru posiadający 40% szans na nałożenie statusu Zombie na 1-2tury(losowość 50%/50%) na wybranego przeciwnika.
    Zdolność ta działa tylko wtedy gdy Ilość Martwych Sprzymierzeńców jest większa od ilości Żywych. >2
    Jeśli ktoś ma wbity atr przykładowo na Wiatr 25% a na ziemie -25% to wtedy 25%+(-25%)=0%
    Ilość Użyć : 1
    Ilość Użyć w grupie : 1
    Poziom : 55
    Ilość MP : 52
    Slot : 2
    Dla Maga
    Ilość Gwiazdek : 2
    Ilość AP do nabicia pierwszej gwiazdki : 36 548
    Ilość AP do nabicia drugiej gwiazdki od 36 548 do 84 320
    Druga gwiazdka zwiększa ilość użyć w grupie do 2 lecz powiększa i zużyte mp do 75


    "Szybki Cios"
    Atak fizyczny o atrybucie miecza posiadający 70% szans na nałożenie przeciwnikowi statusu klątwa na 2tury
    Gdy przeciwnik ma auto-status refleks zdolności tej obniża się celność do 40% ale na nałożenie statusu podwyższa do 75%.
    Ilość użyć : 1
    Ilość użyć w grupie : 2
    Poziom : 60
    Ilość MP : 34
    Slot : 1
    Dla Wojownika
    Ilość Gwiazdek : 1
    Ilość AP do nabicia gwiazdki : 42 395


    "Cios miliona Uderzeń"
    Atak fizyczny o atrybucie buławy z zwiększonymi obrażeniami o 30% lecz obniżoną celnością do 70-80%.Posiada 40% szans na nałożenie auto-statusu Furia na 1 turę albo auto-statusu klątwa na 1 turę (więc albo Będziesz miał furie albo klątwe. Losowość 50%/50% )
    Ilość użyć : 1
    Ilość użyć w grupie : 1
    Poziom 60
    Ilość MP : 34
    Slot : 2
    Dla Wojownika
    Ilość Gwiazdek : 1
    Ilość AP do nabicia Gwiazdki : 48 000


    *Mam jeszcze dużo fajnych pomysłów*
    Ostatnio edytowane przez Liu Bei ; 09-01-2016 o 08:43

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •