Strona 75 z 107 PierwszyPierwszy ... 2565737475767785 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,111 do 1,125 z 1598

Temat: Propozycje nowych zdolności

  1. #1111
    Użytkownik Avatar AJKS
    Dołączył
    05-11-2014
    Postów
    213
    Opętanie*
    Poziom: 70
    Limit użyć:1
    Koszt mp: 72
    Nadaje wszystkim uczestnikom walki (wrogom i sprzymierzeńcom) status pomylenie na 2 tury. Działa tylko na grupy graczy

    Szybki atak***
    Poziom: dowolny
    Mp:18
    Limit użyć: 3
    Zadaje obrażenia, wg wzoru: szybkość przeciwnika/szybkość atakującego (dobre przeciwko speederom)

    Słoneczny rozbłysk**
    Poziom:75
    Limit użyć:2
    Mp:47
    Atak magiczny o atrybucie wiatru. Nadaje przeciwnikowi status ślepota na 2 tury. Leczy 25% hp używającego, nadając mu status pomyślność i regeneracja na 3 tury

    Oceni ktoś? ;D
    Ostatnio edytowane przez AJKS ; 13-08-2015 o 22:03

  2. #1112
    Użytkownik
    Dołączył
    22-11-2012
    Postów
    106
    Cytat Napisał AJKS Zobacz post
    Opętanie*
    Poziom: 70
    Limit użyć:1
    Koszt mp: 72
    Nadaje wszystkim uczestnikom walki (wrogom i sprzymierzeńcom) status pomylenie na 2 tury. Działa tylko na grupy graczy


    Słoneczny rozbłysk**
    Poziom:75
    Limit użyć:2
    Mp:47
    Atak magiczny o atrybucie wiatru. Nadaje przeciwnikowi status ślepota na 2 tury. Leczy 25% hp używającego, nadając mu status pomyślność i regeneracja na 3 tury

    Oceni ktoś? ;D


    a ja myslałem że atrybut wiatru nakłada klątwe... nie napisałes ile % zwykłego zaklęcia oraz % szans nadania pomylenia. Po za tym regeneracja i oslepiający pocisk też są dobre..


    Ogólnie: To że są skrajnie niezbilansowane to za mało.
    Ostatnio edytowane przez adamekch ; 14-08-2015 o 23:08

  3. #1113
    Cytat Napisał AJKS Zobacz post
    Opętanie*
    Poziom: 70
    Limit użyć:1
    Koszt mp: 72
    Nadaje wszystkim uczestnikom walki (wrogom i sprzymierzeńcom) status pomylenie na 2 tury. Działa tylko na grupy graczy

    Szybki atak***
    Poziom: dowolny
    Mp:18
    Limit użyć: 3
    Zadaje obrażenia, wg wzoru: szybkość przeciwnika/szybkość atakującego (dobre przeciwko speederom)

    Słoneczny rozbłysk**
    Poziom:75
    Limit użyć:2
    Mp:47
    Atak magiczny o atrybucie wiatru. Nadaje przeciwnikowi status ślepota na 2 tury. Leczy 25% hp używającego, nadając mu status pomyślność i regeneracja na 3 tury

    Oceni ktoś? ;D
    Pierwsza propozycja byla na poprzedniej stronie, trzecia zdaje sie nie miec sensu. Natomiast szybki atak wydaje sie byc bardzo sensowny, oczywiscie zamieniajac wzor. Speed atakujacego/speed broniacego, z limitem albo nawet bez, pozadna zdolnosc, ktora moim zdaniem ma spore szanse na wejscie.

  4. #1114
    Użytkownik
    Dołączył
    06-06-2015
    Postów
    44
    Apokalipsa
    lvl:75
    limit użyć:2
    koszt mp:130
    startowa gwiazdka:1
    max gwiazdka:1
    zajmowane sloty:3
    Info:Atak na wszystkich przeciwników o losowych atrybutach (Wiatr,Ziemia,Ogień,Lód) z rozrzutem 80-125% obrażeń.Nakłada losowo statusy w zależności od elementu: Lód:-Spowolnienie na 2 tury lub Pomylenie na 1 turę, Ogień:-Ślepota na 3 tury lub Zatrucie na 4 tury, Ziemia:- Paraliż na 2 tury lub Furia na 1 turę, Wiatr:- Klątwa na 3 tury lub Uśpienie na 1 turę.Działa wyłącznie przeciwko grupom graczy.
    Dla profesji Mag

  5. #1115
    Użytkownik
    Dołączył
    17-03-2015
    Postów
    3
    zdolności negatywny atak profesja wojownik ta zdolności działa na 2 tury na daje przeciwnikowi na 1- tura uśpienie 2- tura zombie i 3-4- tura zatrucie ale zmniejsza twój atak o ileś % zbiera 30-50 mp na 55 p dostanie się mini bossa czy za coś tam
    zdolności boska woda profesja wszyscy ta zdolności działa na 2 tury leczy cie do max hp i nadaje auto status regeneracja na 4-tura zabiera 30-50 mp na 55 p dostanie się mini bossa czy za coś tam

  6. #1116
    Cytat Napisał polityka Zobacz post
    zdolności negatywny atak profesja wojownik ta zdolności działa na 2 tury na daje przeciwnikowi na 1- tura uśpienie 2- tura zombie i 3-4- tura zatrucie ale zmniejsza twój atak o ileś % zbiera 30-50 mp na 55 p dostanie się mini bossa czy za coś tam
    zdolności boska woda profesja wszyscy ta zdolności działa na 2 tury leczy cie do max hp i nadaje auto status regeneracja na 4-tura zabiera 30-50 mp na 55 p dostanie się mini bossa czy za coś tam
    Nie do konca zrozumialem Twoja propozycje bo nie dajesz przecinkow kropek ali enterow moze edytuj post i popraw tak zeby dalo sie przeczytac bo narazie jest kiepsko balans zdolnosci zostaw w spokoju czyli ile mp ile tur i tak dalej bo nie ma sensu tego zamieszczac gdyz po pierwsze to wymaga wiekszych przemyslen a po drugie nie wiemy co bedzie dalej jakie eq zdolnosci i inne wiec lepiej sobie to odpuscic swoja droga chcialbym tu zobaczyc jakas nieprzesadzona propozycje bo nie pamietam zebym kiedys taka widzial pozdrawiam

  7. #1117
    Your Nightmare
    Konto usunięte
    Choroba (ew. plaga)-
    Redukuje wszystkie odporności do 0% na 4-5 tur. Dodatkowo nakłada paraliż na 2 tury.

    - - - - - - - - - -

    Zasłona dymna- Atak magiczny na wszystkich, zadający mało obrażeń. Może nadać status ślepota (3 tury), spowolnienie (2 tury) i pomylenie (1 tura, mało szans).
    Wstrząs sejsmiczny- Mocny atak magiczny na wszystkich. Może nadać status klątwa i zatrucie na 1-2 tury.
    __________________________________________________ __________________________________________________ ______________________________________
    Coś dla wojowników-
    Uderzenie ducha- 2 ataki fizyczne na jedną osobę. Niestety hiterzy- jeżeli miałoby to wejść, to dla Was ograniczenie. Suma zabranego HP z 2 ataków nie może przekroczyć 1000 HP. Uznajmy, że skoro uderzenie ducha to 'ciemne moce'. Ma 10% szans na nałożenie przeciwnikowi spowolnienia na 1 turę, a nam przyspieszenia na 2.

  8. #1118
    Proponuje wprowadzić zdolności: zaklęcie włóczni, miecza, buławy, toporu. Bo skoro jest lodowy, ognisty, skalny, wietrzny atak. To żeby było sprawiedliwie mag też powinien mieć coś działającego na tej zasadzie.

  9. #1119
    Cytat Napisał Rumplestiltskin Zobacz post
    Proponuje wprowadzić zdolności: zaklęcie włóczni, miecza, buławy, toporu. Bo skoro jest lodowy, ognisty, skalny, wietrzny atak. To żeby było sprawiedliwie mag też powinien mieć coś działającego na tej zasadzie.
    Dla wojownika to dziala, bo on nie moze zmieniac atrybutow w walce (wykluczam zdolnosci). Dla maga wyszlaby z tego seria burz blyskawic, dajmy na to ze masz pvp woj vs mag na wyzerowanych atrach przeciwnika (najczestrzy przypadek):
    -woj bije nie-rekawicami, za 125% z normalnego ataku, z ciosu przeciwnego atra rowniez za 125%, czyli slot i mana za darmo.
    -woj bije rekawicami, za 100% z ataku, z ciosu 125% wiec oplacalne
    -mag bije zakleciem za 125% (pomijam bonus 5%), z proponowanej zdolnosci 125% (bez bonu). Tutaj marnujemy slot w momencie wejscia zdolnosci, kilka upkow dalej zaklecie kosztuje 2x wiecej niz ta zdolnosc, wiec zaczyna sie problem drenazu/podwojnego drenazu/trujacego pocisku
    Wiec wprowadzenie da "uczciwosc" ale nikt nie bedzie z tego korzystal przez dlugi czas, a potem bedzie zbyt op.

  10. #1120
    Honorus
    Konto usunięte
    Ochronny kaftan:

    Przeznaczenie do tvt
    lvl:
    limit użyć:1
    koszt mp:
    zajmowane sloty:2

    Postać staje się "nieśmiertelna" np. na 3 tury, lecz może być atakowana oraz z możliwością otrzymania statusu negatywnego/pozytywnego
    Może również atakować i używać zdolności
    Zabicie osoby w tym statusem spowoduje przywrócenie statusów oraz poziomu zdrowia do momentu gdy został nałożony status (3 rundy wstecz)

    Trzeba będzie zablokować używanie umiejętności na 1v1/zakaz używania na siebie ale to by trochę utrudniło tvt, lub ustawić ilość tur zależną od ilości przeciwników
    1 przeciwnik 0 tur
    2 przeciników 1 tura
    3 przeciwników 2 tury
    4 przeciwników 3 tury

    Oraz przemyślanie rozwiązanie myślę - żeby każdy z drużyny naraz nie użył tej zdolności (jedna osoba z sprzymierzeńców może mieć ten status, dopiero jak jednej z osób minie może użyć go kolejna osoba).

    Wyczerpanie
    lvl:
    limit użyć:1/2
    koszt mp:
    zajmowane sloty:1

    Obniżenie np. ataku/obron/szybkość o ładny %
    lub każdego statusu o mały %
    można też wymyślić bardziej skomplikowane rozwiązanie od zwykłego odjęcia %

    Zdaję się na pomysłowość czytelników

  11. #1121
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,635
    Cytat Napisał Honorus Zobacz post
    Ochronny kaftan:

    Przeznaczenie do tvt
    lvl:
    limit użyć:1
    koszt mp:
    zajmowane sloty:2

    Postać staje się "nieśmiertelna" np. na 3 tury, lecz może być atakowana oraz z możliwością otrzymania statusu negatywnego/pozytywnego
    Może również atakować i używać zdolności
    Zabicie osoby w tym statusem spowoduje przywrócenie statusów oraz poziomu zdrowia do momentu gdy został nałożony status (3 rundy wstecz)

    Trzeba będzie zablokować używanie umiejętności na 1v1/zakaz używania na siebie ale to by trochę utrudniło tvt, lub ustawić ilość tur zależną od ilości przeciwników
    1 przeciwnik 0 tur
    2 przeciników 1 tura
    3 przeciwników 2 tury
    4 przeciwników 3 tury

    Oraz przemyślanie rozwiązanie myślę - żeby każdy z drużyny naraz nie użył tej zdolności (jedna osoba z sprzymierzeńców może mieć ten status, dopiero jak jednej z osób minie może użyć go kolejna osoba).

    Wyczerpanie
    lvl:
    limit użyć:1/2
    koszt mp:
    zajmowane sloty:1

    Obniżenie np. ataku/obron/szybkość o ładny %
    lub każdego statusu o mały %
    można też wymyślić bardziej skomplikowane rozwiązanie od zwykłego odjęcia %

    Zdaję się na pomysłowość czytelników
    yyy... pierwsze nie wejdzie, a bardzo przekombinowane, silnik gry chyba nawet nie może zapamiętać stanu postaci ileś tur wstecz.

    drugie... hmm... bardziej dla bossa

  12. #1122
    Honorus
    Konto usunięte
    Cytat Napisał matissimos Zobacz post
    yyy... pierwsze nie wejdzie, a bardzo przekombinowane, silnik gry chyba nawet nie może zapamiętać stanu postaci ileś tur wstecz.

    drugie... hmm... bardziej dla bossa
    Ale to jeśli nie ma systemu cofnięcia ileś tur wstecz to może do jakiegoś poziomu HP i już bez tych statusów myślę że też by było w miarę dobre chodzi o zasadę utrzymania przy życiu...

  13. #1123
    Użytkownik Avatar MasterOfPuppets
    Dołączył
    01-04-2011
    Postów
    5,318
    Myślę, że zwykla nietykalność zda egzamin

  14. #1124
    Honorus
    Konto usunięte
    Cytat Napisał MasterOfPuppets Zobacz post
    Myślę, że zwykla nietykalność zda egzamin
    Nie ma zdolności z nietykalnością :P
    Poza tym uważam, że zamiast tego co napisałem była by nietykalność dawało by znacznie mniej możliwości w walkach grupowych, a ja lubię skomplikowane rozwiązania w walkach

  15. #1125
    Użytkownik
    Dołączył
    10-09-2014
    Postów
    15
    Radioaktywny cios:
    LvL: 30
    Limit użyć: 2
    Koszt MP: 50-40
    Zajmowane sloty: 1

    Postać dostaje statusy: Paraliż na 5 tur,zatrucie na 3 tury.W zamian atak zaatakowanej postać wzrasta o 20 procent.

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •