szczerze to nawet do polowy multi nawet nickow nie znam
szczerze to nawet do polowy multi nawet nickow nie znam
Dziwne ,że ten co gra więcej ma więcejPo za tym co miało na celu wprowadzenie tego systemu ? bo przy obecnym systemie wprowadzania updatów nowych miast tworzy to tak masakrujaca różnice między 65 grajacym 30 minut, a tym który gra 4 godziny
Nie mogę się słyszeć, bo nie mówię sam do siebie. Co złego jest w tym rozwiązaniu ?
Odnosiłem się w zupełności do swoich, oraz Waszych wcześniejszych odpowiedzi.
+3 w zupełności by wystarczyło i dawało odpowiednią przewagę przy tym tempie wprowadzaniu upków. Wystarczy ograniczyć losowość wypadania +3/2/1 z mini bossów i tyle. Wnoszenie wyimaginowanych sposobów nie odniosło żadnego pozytywnego skutku i wręcz przeciwnie tylko zniechęciło do PvP.
Poczekajcie do Nordii i miast kolejnych, będzie coraz mniej graczy PvP i to nie ze względu na rosnący poziom.
zauważyłeś, co zaznaczyłem wytłuszczonym drukiem?
skoro upki /ja się cieszę/ są co 2-3 lata, to osiągnięcie eq +3 będzie możliwe znacznie szybciej niż owego eq +pierdylion.
chcesz ograniczyć drop tego eq, więc powiedz mi, co z resztą? +0/1/2, bo skoro kowala by nie było, to tylko kumulowanie niepotrzebnego eq /w sumie NCP się ucieszą/
powiesz mi, że ograniczyć i to w dropie- nie wiem, czy widziałeś, jak kiedyś /z resztą trochu słusznie/ założył Fanta odnośnie dropu z mini. ogranicz jeszcze bardziej, to jestem bardzo ciekaw, czy sam podołasz temu wyzwaniu, gdzie dzień w dzień bijesz mini, szukasz 3h wymiany, zeby raz na 2tygodnie dropnąć jakiekolwiek eq.
i nie wiem, czemu tak ślepo brniesz w to, że kowal zniszczył pvp, skoro tak nie jest ;]
Teraz upki mogą być czesciej. Tak srednio raz na rok - mysle idealnie. I tez uwazam, ze +3 wystarczy.
Bididididid!
Brnę bo znam osoby, które to właśnie z tego powodu skończyły z pvp, a po krótkim czasie również z MFO.
Kumulowania eq nie było by, ponieważ można sprzedać innym graczom .. a no tak zapomniałem przecież nie można byłoby ulepszać eq i iść na łatwiznę co mogło by się przyczynić do wyrównania szans między nolife a zwykłym graczem.
Myślę że to było bardziej sprawiedliwe niż obecny system. Mniej czasu na szukanie wymian, bo i każdy by wymieniał, więcej czasu na pvp.
A EQ +3 im nie przeszkadzało?
Przed wprowadzeniem kowala najlepsi gracze mieli unikaty +3, przeciętni mieli czasem zerówki, często nic.
Teraz najlepsi gracze mają unikaty +8 a przeciętni unikaty +3, bo zrobienie z zerówki unikata jest do osiągnięci na minimalnych kosztach. Różnica nie wzrosła aż tak.
A co ma kowal do tego, czy ludzie wymieniają czy nie?Myślę że to było bardziej sprawiedliwe niż obecny system. Mniej czasu na szukanie wymian, bo i każdy by wymieniał, więcej czasu na pvp.
Kowal byl jedna z tych zmian ktora miala ulepszyc cos co dzialalo, oczywiscie tylko pogorszyla. Kiedys juz o tym pisalem, te roznice punktow, szanse na drop, wszystko sie zgadza, tu kowal nie zawinil. Ale same koszta zdobycia eq +pierdyliard z miejsca wyklucza randomow grajacych 15 min (w sumie to nie wiem co w tym zlego), no bo jak ktos kto nie wymienia mini, jedynie kopie czy tam pali ene na jakis niedochodowych potworkach, ma zdobyc 50kk na zestaw eq +8? (Liczylem to jakis miesiac temu, moze dluzej, ta wartosc juz znacznie spadla) Czyli aby miec eq +pierdyliard, trzeba kasy, tu pojawia sie problem, ktos kto czekal na upek 3 lata ma kasy jak lodu, ktos kto zaczal gre po upku ledwo wyrabia z kasa aby kupic eq +0. Wiec trzeba sie zastanowic czy to kowal jest problemem, czy moze to ze po 3 latach bez upka wartosc 1g tak spadla, ze w tym czy innym systemi, zwyczajnie nie da rady miec tego najlepszego zestawu, jezeli nie gra sie x godzin, lub x lat.
Co do zwiekszania limitu poziomowego przez roznice w +8 poprzedniego upka a +0 nowego, no coz, jezeli nikt nie przemyslal tego przy wprowadzaniu, no to teraz trzeba poniesc tego konsekwencje. Usuniecie kowala tak o jest nierealne. Mozna wraz z upem wylaczyc opcje kucia +4 w gore, ale nie wiem czy jest sens. Pozdrawiam
Jednak wzrosła i to znacznie, bo przeciętny gracz wcześniej miał +0 i od czasu do czasu +1-2, a jak to określiłeś najlepsi +3 ( czasami 2 i 4 ).
Teraz normalny gracz ma +0-3 ( czasami 4 ), a najlepsi +7-8.
Różnica w tedy nie była tak kolosalna.
Wcześniej by mieć item +1-3 trzeba było go kupić ( wydając naprawdę dużo golda ), lub dużo wymieniać mini ( naprawdę dużo ), dzięki czemu Ci normalni gracze zarabiali i było z kim wymieniać, oraz walczyć bo różnice między graczami nie były tak duże.
powtórzę Antka: a po co komuś takiemu eq +pierdylion, skoro wchodzi tylko spalić enę?
no własnie, jeżeli. twoim tokiem rozumowania to po Eliar nie miało być nic, bo wszystko jest przemyśliwane z upka na upek, co nie. i na jubilera w nordii też będziecie narzekać wielce, bo 10% wytrwałych graczy będzie miec komplet gemów lv2, a reszta nie, więc będzie identyczna sytuacja, jaka teraz ma miejsce.Co do zwiekszania limitu poziomowego przez roznice w +8 poprzedniego upka a +0 nowego, no coz, jezeli nikt nie przemyslal tego przy wprowadzaniu, no to teraz trzeba poniesc tego konsekwencje.
zróbcie temat gdzieś, powycinajcie fragmenty, bo dyskusja mnie wciągnęła /nie, nieprawda, to zaśmiecanie tematu/
Boże ale macie parcie na to EQ +8 w każdej ale to w KAŻDEJ grze mmorpg wygrywa ten kto ma lepsze EQ/donejtuje.
Macie podejscie do sprawy takie jakbyście nie potrafili sie z nikim dogadać po co macie możliwośc stworzenia drużyny/a nawet możliwość zawierana znajomości?
Jeszcze 4 lata temu gdy maniakalnie grywałem w MMORPG i miałem czas na to. Potrafiłem zorganizować dla kazdego członka "klanu" wykoksane EQ dla kazdego kto choć troche chciał sie przyłożyc do rozwoju naszej "społeczności klanowej" Dlaczego tutaj nikt nie potrafi sie dogadać?
xxx: dzis idziemy respić wdowe bo chce dropnąc zbroje
yyy: Dobra ale jak spadną buty to ja je wezmę
Macie typowe gimbazjalne podejscie wszystko tylko dla mnie byle by się nachapać.
Swego czasu ktoś strasznie sie bulwersował (chyba Antek) że jak to można EQ +6/7/8 komuś pożyczyć?!!! PRZECIEŻ BEDZIE NIE DO POKONANIA!! PRZYPISZMY EQ DO KONTA JAK TO TAK ŁAAA ŁAAAA (tłumy krzyczą) łuuuu łuuuuu łuuu ble ble ble i ogólny bełkot...
Czy Ty przeczytales chociaz raz post do ktorego sie odnosisz? Chyba nie bardzo. Nie wiem co kierowalo Toba, gdy zamieszczales fragment o "moim toku rozumowania", a wiec tlumacze, na 100lvlu potrzebne bedzie ok 35 poziomow roznicy miedzy upkami, aby eq +8 z 100lvla nie bylo silniejsze od +0 kolejnego upa. Zostalo to bardzo przejrzyscie wyjasnione na poprzednich kartach. Skoro teraz na upek czekalismy 3 lata, to na 35lvli wychodzi 7 lat. Do zaakceptowania? Nie. Skoro kowal zostal wprowadzony, zakladam ze ktos pomyslal jednak przyszlosciowo, zadecydowal ze wprowadzamy, a z upkami sobie poradzimy. Wiec dobrze, ja sie ciesze. Tylko skad teraz zdziwienie ze itemy sa coraz silniejsze i trzeba podnosic roznice poziomow? Tak dzialaja procenty, proste. Co ma do tego jubiler nie wiem, gemy zaleza od statystyk a tam nie ma procentow lecz sztywne 10pkt. Wytrwalosc tez nie ma znaczenia, a to cale narzekanie nie ma zwiazku z tematem, oczywistym jest ze w jakiejs grupie znajdzie sie osoba, ktorej nic nie pasuje. Jeszcze sie taki nie urodzil, coby kazdemu dogodzil. Nastepnym razem polecam zapoznac sie z tekstem, ktory komentujesz.
Moim zdaniem nie jest potrzebny nowy temat, bo sprawa byla walkowana i nic nowego nie zostanie powiedziane.