Strona 351 z 1160 PierwszyPierwszy ... 251301341349350351352353361401451851 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 5,251 do 5,265 z 17390

Temat: [ Pytania ]

  1. #5251
    Użytkownik
    Dołączył
    20-02-2014
    Postów
    91
    mam multi konta na glownym koncie bana bezterminowego chcialbym zaczac grac od nowa na nowym koncie ale boje sie ze dostane bana nie moge usunac wszystkich multi poniewaz nie mam emailu co moge zrobic zeby grac od nowa i miec pewnosc ze nie dostane bana ?

  2. #5252
    Użytkownik
    Dołączył
    18-01-2014
    Postów
    570
    Grać na nowym koncie i nie robić multi v:

  3. #5253
    Cytat Napisał Ksiaze Ash Zobacz post
    mam multi konta na glownym koncie bana bezterminowego chcialbym zaczac grac od nowa na nowym koncie ale boje sie ze dostane bana nie moge usunac wszystkich multi poniewaz nie mam emailu co moge zrobic zeby grac od nowa i miec pewnosc ze nie dostane bana ?
    Ja bym napisal do Tomiego na pw, jak bedziesz mily moze nie dostaniesz bana na ip z wielokrotne multi konto, ale na wiele bym nie liczyl. Przyznaj ze jestes galganem, nie pamietasz e-maili, podaj nazwy kont do pousuwania. I nastepnym razem zanim zalozysz multi "bo jedno konto Ci sie znudzi", napisz tutaj co masz zrobic, bo teraz to taka musztarda po kolacji :/

  4. #5254
    Użytkownik
    Dołączył
    20-02-2014
    Postów
    91
    szczerze to nawet do polowy multi nawet nickow nie znam

  5. #5255
    Użytkownik Avatar NieZabijajMnie
    Dołączył
    24-12-2011
    Postów
    1,690
    Cytat Napisał Ksiaze Ash Zobacz post
    szczerze to nawet do polowy multi nawet nickow nie znam
    Poproś admina by ręcznie je usunął. Obiecaj poprawę i ogólnie obgadaj sprawę z adminem. Może być tak że będziesz musiał np odczekać te 30dni zanim ci pozwolą bez bana założyć nowe konto.
    [SIGPIC]https://pokazywarka.pl/baho0i/[/SIGPIC]Wszystkie błędy są celowe...

  6. #5256
    Po za tym co miało na celu wprowadzenie tego systemu ? bo przy obecnym systemie wprowadzania updatów nowych miast tworzy to tak masakrujaca różnice między 65 grajacym 30 minut, a tym który gra 4 godziny
    Dziwne ,że ten co gra więcej ma więcej

  7. #5257
    Cytat Napisał MasterOfPuppets Zobacz post
    Dziwne ,że ten co gra więcej ma więcej
    Powinien mieć więcej ale różnica między +0 a +8 czy +7 jest masakrująca. +3 w zupełności by wystarczyło i dawało odpowiednią przewagę przy tym tempie wprowadzania upków.

  8. #5258
    Użytkownik Avatar Hydra
    Dołączył
    17-02-2013
    Postów
    321
    Cytat Napisał MMAAGG Zobacz post
    +3 w zupełności by wystarczyło i dawało odpowiednią przewagę przy tym tempie wprowadzania upków.
    Ty sam siebie słyszysz?

  9. #5259
    Cytat Napisał Hydra Zobacz post
    Ty sam siebie słyszysz?
    Nie mogę się słyszeć, bo nie mówię sam do siebie. Co złego jest w tym rozwiązaniu ?
    Odnosiłem się w zupełności do swoich, oraz Waszych wcześniejszych odpowiedzi.
    +3 w zupełności by wystarczyło i dawało odpowiednią przewagę przy tym tempie wprowadzaniu upków. Wystarczy ograniczyć losowość wypadania +3/2/1 z mini bossów i tyle. Wnoszenie wyimaginowanych sposobów nie odniosło żadnego pozytywnego skutku i wręcz przeciwnie tylko zniechęciło do PvP.
    Poczekajcie do Nordii i miast kolejnych, będzie coraz mniej graczy PvP i to nie ze względu na rosnący poziom.

  10. #5260
    Użytkownik Avatar Hydra
    Dołączył
    17-02-2013
    Postów
    321
    zauważyłeś, co zaznaczyłem wytłuszczonym drukiem?

    skoro upki /ja się cieszę/ są co 2-3 lata, to osiągnięcie eq +3 będzie możliwe znacznie szybciej niż owego eq +pierdylion.
    chcesz ograniczyć drop tego eq, więc powiedz mi, co z resztą? +0/1/2, bo skoro kowala by nie było, to tylko kumulowanie niepotrzebnego eq /w sumie NCP się ucieszą/
    powiesz mi, że ograniczyć i to w dropie- nie wiem, czy widziałeś, jak kiedyś /z resztą trochu słusznie/ założył Fanta odnośnie dropu z mini. ogranicz jeszcze bardziej, to jestem bardzo ciekaw, czy sam podołasz temu wyzwaniu, gdzie dzień w dzień bijesz mini, szukasz 3h wymiany, zeby raz na 2tygodnie dropnąć jakiekolwiek eq.

    i nie wiem, czemu tak ślepo brniesz w to, że kowal zniszczył pvp, skoro tak nie jest ;]

  11. #5261
    Administrator Avatar Krycha
    Dołączył
    02-04-2011
    Postów
    4,418
    Teraz upki mogą być czesciej. Tak srednio raz na rok - mysle idealnie. I tez uwazam, ze +3 wystarczy.
    Bididididid!

  12. #5262
    Cytat Napisał Hydra Zobacz post
    i nie wiem, czemu tak ślepo brniesz w to, że kowal zniszczył pvp, skoro tak nie jest ;]
    Brnę bo znam osoby, które to właśnie z tego powodu skończyły z pvp, a po krótkim czasie również z MFO.
    Kumulowania eq nie było by, ponieważ można sprzedać innym graczom .. a no tak zapomniałem przecież nie można byłoby ulepszać eq i iść na łatwiznę co mogło by się przyczynić do wyrównania szans między nolife a zwykłym graczem.

    Cytat Napisał Hydra Zobacz post
    gdzie dzień w dzień bijesz mini, szukasz 3h wymiany, zeby raz na 2tygodnie dropnąć jakiekolwiek eq
    Myślę że to było bardziej sprawiedliwe niż obecny system. Mniej czasu na szukanie wymian, bo i każdy by wymieniał, więcej czasu na pvp.

  13. #5263
    musaraj
    Konto usunięte
    Cytat Napisał MMAAGG Zobacz post
    Brnę bo znam osoby, które to właśnie z tego powodu skończyły z pvp, a po krótkim czasie również z MFO.
    Kumulowania eq nie było by, ponieważ można sprzedać innym graczom .. a no tak zapomniałem przecież nie można byłoby ulepszać eq i iść na łatwiznę co mogło by się przyczynić do wyrównania szans między nolife a zwykłym graczem.
    A EQ +3 im nie przeszkadzało?
    Przed wprowadzeniem kowala najlepsi gracze mieli unikaty +3, przeciętni mieli czasem zerówki, często nic.
    Teraz najlepsi gracze mają unikaty +8 a przeciętni unikaty +3, bo zrobienie z zerówki unikata jest do osiągnięci na minimalnych kosztach. Różnica nie wzrosła aż tak.

    Myślę że to było bardziej sprawiedliwe niż obecny system. Mniej czasu na szukanie wymian, bo i każdy by wymieniał, więcej czasu na pvp.
    A co ma kowal do tego, czy ludzie wymieniają czy nie?

  14. #5264
    Kowal byl jedna z tych zmian ktora miala ulepszyc cos co dzialalo, oczywiscie tylko pogorszyla. Kiedys juz o tym pisalem, te roznice punktow, szanse na drop, wszystko sie zgadza, tu kowal nie zawinil. Ale same koszta zdobycia eq +pierdyliard z miejsca wyklucza randomow grajacych 15 min (w sumie to nie wiem co w tym zlego), no bo jak ktos kto nie wymienia mini, jedynie kopie czy tam pali ene na jakis niedochodowych potworkach, ma zdobyc 50kk na zestaw eq +8? (Liczylem to jakis miesiac temu, moze dluzej, ta wartosc juz znacznie spadla) Czyli aby miec eq +pierdyliard, trzeba kasy, tu pojawia sie problem, ktos kto czekal na upek 3 lata ma kasy jak lodu, ktos kto zaczal gre po upku ledwo wyrabia z kasa aby kupic eq +0. Wiec trzeba sie zastanowic czy to kowal jest problemem, czy moze to ze po 3 latach bez upka wartosc 1g tak spadla, ze w tym czy innym systemi, zwyczajnie nie da rady miec tego najlepszego zestawu, jezeli nie gra sie x godzin, lub x lat.

    Co do zwiekszania limitu poziomowego przez roznice w +8 poprzedniego upka a +0 nowego, no coz, jezeli nikt nie przemyslal tego przy wprowadzaniu, no to teraz trzeba poniesc tego konsekwencje. Usuniecie kowala tak o jest nierealne. Mozna wraz z upem wylaczyc opcje kucia +4 w gore, ale nie wiem czy jest sens. Pozdrawiam

  15. #5265
    Cytat Napisał benefit Zobacz post
    A EQ +3 im nie przeszkadzało?
    Przed wprowadzeniem kowala najlepsi gracze mieli unikaty +3, przeciętni mieli czasem zerówki, często nic.
    Teraz najlepsi gracze mają unikaty +8 a przeciętni unikaty +3, bo zrobienie z zerówki unikata jest do osiągnięci na minimalnych kosztach. Różnica nie wzrosła aż tak.
    Jednak wzrosła i to znacznie, bo przeciętny gracz wcześniej miał +0 i od czasu do czasu +1-2, a jak to określiłeś najlepsi +3 ( czasami 2 i 4 ).
    Teraz normalny gracz ma +0-3 ( czasami 4 ), a najlepsi +7-8.
    Różnica w tedy nie była tak kolosalna.


    Cytat Napisał benefit Zobacz post
    A co ma kowal do tego, czy ludzie wymieniają czy nie?
    Wcześniej by mieć item +1-3 trzeba było go kupić ( wydając naprawdę dużo golda ), lub dużo wymieniać mini ( naprawdę dużo ), dzięki czemu Ci normalni gracze zarabiali i było z kim wymieniać, oraz walczyć bo różnice między graczami nie były tak duże.

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •