Strona 350 z 1159 PierwszyPierwszy ... 250300340348349350351352360400450850 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 5,236 do 5,250 z 17385

Temat: [ Pytania ]

  1. #5236
    Cytat Napisał Cold Zobacz post
    Aby poznać liczbę reputów wystarczy najechać na ten zielony pasek. Po chwili wyświetli się małe okienko z liczbą.

    Załącznik 3003
    To działa tylko na starym stylu forum, na nowym w okienku wyświetla się nick.

  2. #5237
    Lonely
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Fausis Zobacz post
    To działa tylko na starym stylu forum, na nowym w okienku wyświetla się nick.
    https://scr.hu/1ajb/2rwx6

    True

  3. #5238
    Użytkownik Avatar Hydra
    Dołączył
    17-02-2013
    Postów
    321
    Cytat Napisał SystemOfADown Zobacz post
    jak przywalisz to się resetuje (nie wiem czy jak chybisz to się resetuje) i musisz znowu 3 razy użyć zaklęcia.
    tak, resetuje się. po chybieniu uderzy normalnym hitem

  4. #5239
    musaraj
    Konto usunięte
    Cytat Napisał MMAAGG Zobacz post
    Jest taka możliwość walki automatycznej .. i to nie jednej.

    Jeśli nie przekonuja Was rzeczowe argumenty takie jak liczba online po wprowadzeniu tego systemu z kowalem, czy liczba walczacych to jest to po prostu niezrozumiałe.
    Po za tym co miało na celu wprowadzenie tego systemu ? bo przy obecnym systemie wprowadzania updatów nowych miast tworzy to tak masakrujaca różnice między 65 grajacym 30 minut, a tym który gra 4 godziny ( sa tacy którzy graja +6 godzin, ale mniejsza o to ), że aż nie chce się grać.
    Oczywiście to byłoby logiczne zagranie gdyby tylko updaty były co jakiś czas, a nie 3 lata.
    Jeśli było to celowe zagranie twórców to gratuluje zachęcenia do pvp, z pewnościa pozyskacie wielu graczy.

    Jednym słowem to był krok wstecz, mimo dobrych zamiarów.
    Teraz jest mniej graczy online niż 2 lata temu. Wniosek - wprowadzenie Devos zniechęciło graczy.
    Przynajmniej do tego doszedłem Twoim tokiem rozumowania.

  5. #5240
    Cytat Napisał benefit Zobacz post
    Teraz jest mniej graczy online niż 2 lata temu. Wniosek - wprowadzenie Devos zniechęciło graczy.
    Przynajmniej do tego doszedłem Twoim tokiem rozumowania.
    Udawaj że nie pamietasz jaki był spadek online po wprowadzeniu tego systemu z kowalem ( mówię o kilku miesiacach przed i po ) ? dosyć spory. Udawaj dalej że z pamiecia masz kłopoty, a online niech dalej spada. Nie wiem czy to brak empatii, czy to że zrobiliście już prawie że komplet eq jest powodem tego oporu.
    No cóż, nie będę tego drażył, bo nawet sami nie znacie przyczyn obecnego stanu rzeczy online, lub nie chcecie wiedzieć.
    Ostatnio edytowane przez Jack Sparrow Back ; 24-08-2015 o 22:07

  6. #5241
    musaraj
    Konto usunięte
    Wejście Kowala = Eliar. To nie Kowal wpłynął na spadek liczby graczy online, a brak rozwoju gry.

  7. #5242
    Cytat Napisał benefit Zobacz post
    Wejście Kowala = Eliar. To nie Kowal wpłynął na spadek liczby graczy online, a brak rozwoju gry.
    Zgadza się, to też się przyczyniło do spadku online, ale znam kilka osób, które odeszło ze względu właśnie na system eq +4-8 i jestem przekonany że było ich więcej może nawet i kilkadziesiat, z każdym upkiem problem ten będzie narastał. O tym przekonacie się w Nordii.

  8. #5243
    Administrator Avatar Krycha
    Dołączył
    02-04-2011
    Postów
    4,418
    50kk to sporo hajsu, ale można go przeznaczyć na naprawdę sporo rzeczy. Ponadto - może się przydać w przyszłosci. Nie mniej, logika podpowiada, że im powszechniejsze eq (które jest dostępnie równo dla wszystkich), tym więcej je ma. A im więcej je ma, tym więcej uważa, że ma szansę w walkach (w końcu przeciwnik ma to samo) i liczy się szczescie (to realne), taktyka, wchodzenie statusów (w takim samym eq raczej nie bylyby mozliwe roznice w statystykach łącznych), a co za tym idzie - więcej chce walczyć (jeszcze jak może zyskac tak duzo, z uwagi na zmiany w PvP). IMO najlepiej jakby w ogóle nie było plusów (ale wsadzanie gemów w eq, łączenie gemów, jakies dodatki setowe byłyby ok).

    Nie mniej, mam swiadomosc, ze bedzie sie to pogłębiać, a eq bedzie dawać zbyt duża (moim zdaniem) przewagę. Licze po cichu jeszcze, że MoP wymusi albo wybłaga wprowadzenie tej góry, o której kiedys pisał. W sensie, turniej-symulacja, gdzie gracze walczą w tym samym eq (w sensie, albo z plusami albo bez) maja wybór zdolnosci ze wszystkich dostepnych i tak dalej. Krotko mowiac, ten mega sprawiedliwy turniej bazujacy na umiejetnosciach, a nie roznicach w eq. Fajnie by było, jakby wszedł .
    Bididididid!

  9. #5244
    Użytkownik
    Dołączył
    07-08-2013
    Postów
    353
    Nie wiem czy to brak empatii, czy to że zrobiliście już prawie że komplet eq jest powodem tego oporu.
    No cóż, nie będę tego drażył, bo nawet sami nie znacie przyczyn obecnego stanu rzeczy online, lub nie chcecie wiedzieć.
    Temat wałkowany wiele razy. Jeśli Twoim jedynym celem jest osiągnięcie max lv, to Twój problem. Gra stwarza więcej możliwości. Nie słyszałam żeby ktoś przestał grać z powodu kowala. Wręcz przeciwnie.
    Tak jak napisał benefit. Powodem, dla którego gracze odchodzili/odchodzą, jest brak rozwoju gry.
    Ostatnio edytowane przez SoShy ; 24-08-2015 o 22:46

  10. #5245
    Doktor Lewatywa
    Konto usunięte
    A mniej walczących pvp po każdym upku to odczucie spowodowane tym, że co upek po prostu trudniej maksymalny poziom wbić i co za tym idzie mniej się spotyka graczy na wysokich levelach. Ale to nie tylko w pvp problem stwarza, bowiem ze znalezieniem wymiany minibossa jest podobnie. Tutaj poradzić może tylko przyrost aktywnych graczy. Gra jest cały czas reklamowana, więc nie zwalajcie winy na to.

    Zamiast zachęcać nowych do grania wolicie:
    - bić ich (na szczęście zmiany to wyeliminowały ostatnie zmiany, za parę miesięcy może będzie widać efekty w postaci większej liczby online)
    - okradać i naciągać
    - zamiast na własną rękę zachęcać ludzi do grania i mieć korzyści z programu partnerskiego to kombinujecie z multikontami

    Gdy nowi zarejestrują się u mnie z reflinka to muszę cały czas ich pilnować, bo wiecznie ktoś chce ich naciągnąć. I jak ma w takim przypadku graczy przybyć, skoro ich tak traktujecie?

  11. #5246
    Cytat Napisał Antybristler Zobacz post
    A mniej walczących pvp po każdym upku to odczucie spowodowane tym, że co upek po prostu trudniej maksymalny poziom wbić i co za tym idzie mniej się spotyka graczy na wysokich levelach. Ale to nie tylko w pvp problem stwarza, bowiem ze znalezieniem wymiany minibossa jest podobnie. Tutaj poradzić może tylko przyrost aktywnych graczy. Gra jest cały czas reklamowana, więc nie zwalajcie winy na to.

    Zamiast zachęcać nowych do grania wolicie:
    - bić ich (na szczęście zmiany to wyeliminowały ostatnie zmiany, za parę miesięcy może będzie widać efekty w postaci większej liczby online)
    - okradać i naciągać
    - zamiast na własną rękę zachęcać ludzi do grania i mieć korzyści z programu partnerskiego to kombinujecie z multikontami

    Gdy nowi zarejestrują się u mnie z reflinka to muszę cały czas ich pilnować, bo wiecznie ktoś chce ich naciągnąć. I jak ma w takim przypadku graczy przybyć, skoro ich tak traktujecie?
    zgadzam się tylko z wytłuszczonym. to całe "bicie nowych" to bzdura, jeżeli gra dawała taką możliwość, nie było to nic złego, osobiście uważam, że błędem było jej usunięcie, ale nie ważne. a kombinacje z multi, prawda to problem, ale raczej nie dla nowych. co nowego gracza interesuje czy obok niego biega piętnaście randomów takich jak on, czy piętnaście multi-kont.

    @Antek
    ja odszedłem bo wbiłem x razy max lvl i nie miałem co robić, nikt nie atakował, a jeśli już to przegrywałem bo nie wiedziałem nic o pvp. czyli byłem jednym z wielu randomów, którym skończyła się fabuła, więc się znudzili. myślę, że takich jak ja było znacznie więcej, niż takich którzy odeszli przez bójki.
    (btw. wróciłem z tego samego powodu, przypadkiem znalazłem na mailu w 2 tysiącach wiadomości spamu info, że pojawiło się magiczne devos, ale gdybym nie znał gry, raczej po takiej reklamie nic bym nie zrobił. zgadzam się, że reklama jest, ale średnio przyciągająca )
    Ostatnio edytowane przez Lisu aka wróciłem ; 24-08-2015 o 23:18

  12. #5247
    Doktor Lewatywa
    Konto usunięte
    Chodziło mi o to, że system programu partnerskiego nie jest wykorzystywany do tego do czego powinien być.
    A co do bicia to często rozmawiam z małymi levelami i często był to powód do odejścia, więc zmiany słuszne.

  13. #5248
    Użytkownik
    Dołączył
    22-11-2012
    Postów
    106
    Patrząc sobie na różne raporty z walk znalazłem ten:
    https://mfo3.pl/r/bac430ce1

    ciekawi mnie jak 37 v 37 może wezwac pomoc a w dodatku o tak dużym lv


  14. #5249
    Użytkownik Avatar SystemOfADown
    Dołączył
    23-12-2011
    Postów
    3,157
    Jak jest nieklasyfikowany, to zawsze może wezwać pomoc.
    "Nie walczę już z nikim,
    Nie walczę już o nic."

  15. #5250
    Doktor Lewatywa
    Konto usunięte
    W bójce nierankingowej możesz brać do pomocy kogo chcesz i ile chcesz. Tylko agresor ma ograniczenia.

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •