Boże ten się w slepote bawi... wiesz jak działa paraliż? identycznie... no może np... jego nie da się zdjąc???
Boże ten się w slepote bawi... wiesz jak działa paraliż? identycznie... no może np... jego nie da się zdjąc???
Ale przepraszam, czy ja Ci napisałem "Oślepiający Pocisk zabija wszystkich na hita i zabiera im z plecaka 3 mikstury życia"? Nie, napisałem że ta zdolność jest dobra, by ograniczyć pasywkę Astralnego Miecza. Bo z czym Ty masz problem? Z mieczem czy z wojownikiem? Czy ze sobą, bo nie wiesz jak używać Oślepiającego Pocisku, zeby czerpać z niego największe profity? Albo nie umiesz ustawić EQ, żeby było optymalne?
Całość pasywki Miecza zregenerowała 2548 HP (tak - liczyłem ;-; ), czyli gdyby zamiast Astralnego, Platynowy nosił Haganowy (ale +10), to by miał zapas 2 mikstur życia 4. No i co, na co byś narzekał? "Osłabić Platynowego". Idźżesz Antek.
Co do Porażenia - jasne, Paraliż jest silniejszy niż Ślepota, dużo silniejszy (nie pozwala na Normy!). Sęk w tym, że Antkowi on wejdzie raz na 2 walki, więc polecanie go takiemu bezluckowcowi mija się z celem. Do tego Oślepiający ma 100% celności, Porażenie nie.
Może zróbcie ponownie testy tej broni na testowym, posprawdzajcie różne opcje, bo może rzeczywiscie w tym jego płaczu jest jakas racja? Niech ktos lepszy od niego spróbuje z tym wygrać i mysle, ze dyskusja bedzie trochę bardziej praktyczna...
Bididididid!
Chyba nie rozumiesz fenomenu tego miecza ... Tu nie chodzi konkretnie o HP (które i tak jest "true", czego np. w koralowych nie doświadczysz - bicie przy fullHP), lecz uzyskane z tego tytułu "dodatkowe" tury. Biorąc na analizę obrażenia Antka i HP Platyny po zadaniu 6 hitów zyskuje względem maga turę (co w sumie widać w obrażeniach 35-31 przy czym Antek miał dubla) przy której normalnie powinien załadować HP. Antek z tego co dojrzałem miał jednego dubla ogólnie, więc zadał jedne dodatkowy cios.Całość pasywki Miecza zregenerowała 2548 HP (tak - liczyłem ;-; ), czyli gdyby zamiast Astralnego, Platynowy nosił Haganowy (ale +10), to by miał zapas 2 mikstur życia 4. No i co, na co byś narzekał? "Osłabić Platynowego". Idźżesz Antek.
Robiłem testy po zmianach ->8% jeszcze za testów Devos przeciwko różnym broniom i proponowałem, żeby ograniczyć dalej to HP, bo nie ma żadnego sposobu walki z tym w trakcie walki, inne bronie można "ograć" nawet jak wpadniemy "źle" ubrani.Może zróbcie ponownie testy tej broni na testowym, posprawdzajcie różne opcje, bo może rzeczywiscie w tym jego płaczu jest jakas racja? Niech ktos lepszy od niego spróbuje z tym wygrać i mysle, ze dyskusja bedzie trochę bardziej praktyczna...
Ostatnio edytowane przez Pirrat ; 22-08-2015 o 00:04
Ja próbowałam różnych sposobów i według mnie ten miecz op. Widać jesteśmy z Antkiem dwa słabiaki![]()
Przecież Ciebie od jakiegoś czasu leje tylko w rękawicach,to chyba bardziej opłacalne niż bić Cie mieczem gdy masz go z gemami 16% +
https://mfo3.pl/r/b7f961b3d
https://mfo3.pl/r/bc5e451fa
https://mfo3.pl/r/b682f2f5e
https://mfo3.pl/r/ba63474e1
Defer to ma ogólnie bardzo z górki.
3 gemy na poziomie 2 pozwolą już wymaksować bonus z obrony.
5 slotów ma do dodatkowego użytku.
Przy dużym defie korzyści płyną nawet z głupich miksów lv1 i lv2 kiedy normalnym ludziom 800hp z miksy życia 2 nie pozwoli przeżyć przeciętnego hita.
Ogólnie był osłabiany speeder, hiter to teraz się za defera weźcie![]()
Tu się zgadzam z antkiem, woj zyskuje przewagę w używaniu mikstur życia 1 i 2, bo może maga wypłukać z many.
https://mfo3.pl/r/bfb337bbc
jakbyś Antek szukał sposobu ubijania Miecza