Strona 36 z 54 PierwszyPierwszy ... 26343536373846 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 526 do 540 z 807

Temat: Propozycje nowego uzbrojenia

  1. #526
    Użytkownik
    Dołączył
    17-03-2015
    Postów
    3
    nazwa włócznia zatrutego lodu
    typ broni włócznia sloty 8
    wymagany poziom 57-58
    statystki
    obrażenia 585
    atak 65
    celność -10 %
    lód 25%
    specjalna zdolności nadaje przeciwnikowi zatrucie na 3-4 tury 70% szansy
    nazwa korona lodu
    typ głowa
    wymagany poziom 57-58
    statystki
    obrona 88
    szybkość -15
    lód 25%

    nazwa magiczna zbroja
    typ ciało sloty 8
    wymagany poziom 57-58
    statystki
    obrona 50
    obrona mag 20
    szybkość -10
    szczęście -10
    auto status osłona magiczna 4-5 tur
    buty pra-dziada
    typ nogi
    wymagany poziom 57-58
    statystyki
    szybkości 92
    szczęście -8
    specjalna zdolności nadaje przeciwnikowi paraliż i klątwa na 2 tury 70% szansy
    nazwa branza z muszelek
    typ dodatek
    wymagany poziom 57-58
    statystki
    szczęście 92
    szybkość -10
    auto status nadaje regeneracje na 4-5tur

  2. #527
    Użytkownik
    Dołączył
    22-11-2012
    Postów
    106
    Cytat Napisał xani Zobacz post
    No to się mylisz. Na uśpieniu mamy tury, ale nam przemijają (nie możemy na nich nic zrobić), a na skamienieniu nie mamy tur żadnych, tak więc nie może być na 1 turę.
    skamienienie to jak uspienie i nietykalnosc na raz
    "Dołączył
    31-03-2011"
    -nie widac..

  3. #528
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,635
    Cytat Napisał adamekch Zobacz post
    skamienienie to jak uspienie i nietykalnosc na raz
    "Dołączył
    31-03-2011"
    -nie widac..
    po tobie nie widać...
    to co innego niż nietykalność i uśpienie, bo na skamienieniu nie lecą ci tury statusów geniuszu

  4. #529
    Użytkownik
    Dołączył
    22-11-2012
    Postów
    106
    Cytat Napisał polityka Zobacz post
    nazwa włócznia zatrutego lodu
    typ broni włócznia sloty 8
    wymagany poziom 57-58
    statystki
    obrażenia 585
    atak 65
    celność -10 %
    lód 25%
    specjalna zdolności nadaje przeciwnikowi zatrucie na 3-4 tury 70% szansy
    nazwa korona lodu
    typ głowa
    wymagany poziom 57-58
    statystki
    obrona 88
    szybkość -15
    lód 25%

    nazwa magiczna zbroja
    typ ciało sloty 8
    wymagany poziom 57-58
    statystki
    obrona 50
    obrona mag 20
    szybkość -10
    szczęście -10
    auto status osłona magiczna 4-5 tur
    buty pra-dziada
    typ nogi
    wymagany poziom 57-58
    statystyki
    szybkości 92
    szczęście -8
    specjalna zdolności nadaje przeciwnikowi paraliż i klątwa na 2 tury 70% szansy
    nazwa branza z muszelek
    typ dodatek
    wymagany poziom 57-58
    statystki
    szczęście 92
    szybkość -10
    auto status nadaje regeneracje na 4-5tur
    przesadzone

    - - - - - - - - - -

    Cytat Napisał matissimos Zobacz post
    po tobie nie widać...
    to co innego niż nietykalność i uśpienie, bo na skamienieniu nie lecą ci tury statusów geniuszu
    "Dołączył
    15-04-2011"
    W co wyscie grali xd

  5. #530
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,635
    Cytat Napisał adamekch Zobacz post
    "Dołączył
    15-04-2011"
    W co wyscie grali xd
    I według baggy'ego każdemu da się wytłumaczyć... poddaję się, żyj w niewiedzy.

  6. #531
    Użytkownik
    Dołączył
    22-11-2012
    Postów
    106
    Cytat Napisał matissimos Zobacz post
    I według baggy'ego każdemu da się wytłumaczyć... poddaję się, żyj w niewiedzy.
    och jak pięknie powiedziane...
    ...wzajemnie

  7. #532
    musaraj
    Konto usunięte
    Zanim się pożrecie:
    Skamienienie - postać kompletnie "znika" z walki, jest "martwa" (z tym, że tutaj się nie ożywia, tylko zmiękcza). Nie da się być martwym przez 5 tur, bo się nie ma tur. Przez jedną też nie.
    Uśpienie - postać usypia, a więc przez x tur nie może wykonać ruchu. Kiedy x tur minie, postać znowu walczy. Uśpienie może być też bez limitu tur (Wywerna)

    Kiedyś był błąd, że Nietykalność + Uśpienie = niezdejmowalne skamienienie, ale chyba naprawiono.

  8. #533
    Użytkownik
    Dołączył
    22-11-2012
    Postów
    106
    Cytat Napisał benefit Zobacz post
    Zanim się pożrecie:
    Skamienienie - postać kompletnie "znika" z walki, jest "martwa" (z tym, że tutaj się nie ożywia, tylko zmiękcza). Nie da się być martwym przez 5 tur, bo się nie ma tur. Przez jedną też nie.
    Uśpienie - postać usypia, a więc przez x tur nie może wykonać ruchu. Kiedy x tur minie, postać znowu walczy. Uśpienie może być też bez limitu tur (Wywerna)

    Kiedyś był błąd, że Nietykalność + Uśpienie = niezdejmowalne skamienienie, ale chyba naprawiono.
    To niech mini bossy używają zamiast skamienienie wyrok smierci... bo przy skamienieniu pisze ile tur. Aktualnie nie ma mini bossa który nadawał by ten status na mniej niż "bez limitu tur" ..
    Cytuję twoją wersje
    " postać kompletnie "znika" z walki, jest "martwa"
    Cytuję wersje gry
    "unieruchamia postac..." czyli jak uspienie "...i sprawia, że staje się ona niewrażliwa na ataki." czyli jak nietykalnosc, przy tym pisze "Skamienienie - bez limitu tur" no dobra w grze na tą chwile mini bossy nie używają na okresloną ilosc ale to już nie moja sprawa

    "Uśpienie może być też bez limitu tur (Wywerna)" no własnie....
    "Nie da się być martwym przez 5 tur, bo się nie ma tur. Przez jedną też nie." własnie dlatego to status a nie smierc..
    Ostatnio edytowane przez adamekch ; 20-08-2015 o 15:09

  9. #534
    musaraj
    Konto usunięte
    Obejrzyj sobie dowolną jedną walkę z Czarną Wdową (zwycięską, oczywiście) - kiedy ona nada status Skamienienie, to dana postać kompletnie znika z kolejki tur. Kiedy inny miniboss - np. Kraken - nada uśpienie, to postać ma tury - ale zawsze na turze pisze "postać nie była w stanie wykonać ruchu".

    Rozumiesz różnicę?

  10. #535
    Użytkownik
    Dołączył
    22-11-2012
    Postów
    106
    Cytat Napisał benefit Zobacz post
    Obejrzyj sobie dowolną jedną walkę z Czarną Wdową (zwycięską, oczywiście) - kiedy ona nada status Skamienienie, to dana postać kompletnie znika z kolejki tur. Kiedy inny miniboss - np. Kraken - nada uśpienie, to postać ma tury - ale zawsze na turze pisze "postać nie była w stanie wykonać ruchu".

    Rozumiesz różnicę?
    No cos ty? a czytałes to co napisałem na wyzej?
    no dobra może mniej jak uspienie ale idea ta sama + statusy czekają..

  11. #536
    Cytat Napisał adamekch Zobacz post
    No cos ty? a czytałes to co napisałem na wyzej?
    no dobra może mniej jak uspienie ale idea ta sama + statusy czekają..
    zatrucie też jest jak skamienienie, no bo skamienienie się zmiękcza, zatrucie ściąga antidotum, zagadka rozwiązana, adamekch na prezydenta.

    skamienienie jest "bez limitu tur" tylko umownie, nie ma tur -> nie ma limitu, postać jest wyłączona z walki, zmiękczacz ją przywraca. nie ma tam żadnej idei, był błąd z uśpieniem i nietykalnością, wtedy to co piszesz miałoby sens, teraz nie ma

  12. #537
    Użytkownik
    Dołączył
    22-11-2012
    Postów
    106
    Cytat Napisał Lisu aka wróciłem Zobacz post
    zatrucie też jest jak skamienienie, no bo skamienienie się zmiękcza, zatrucie ściąga antidotum, zagadka rozwiązana, adamekch na prezydenta.

    skamienienie jest "bez limitu tur" tylko umownie, nie ma tur -> nie ma limitu, postać jest wyłączona z walki, zmiękczacz ją przywraca. nie ma tam żadnej idei, był błąd z uśpieniem i nietykalnością, wtedy to co piszesz miałoby sens, teraz nie ma
    Oj oj czy to takie trudne ruszcie głową, gdzie jest wasze logiczne myslenie... dobra prosze bardzo myslcie sobie jak chcecie. Tamten itemek był slaby dobra skoro a do tego uważacie że skamienienie jest tylko bez limitu to se myslcie jak chcecie ja się poddaje z takimi przypadkami juz nic nie zrobie :)

    a Ciebie Lisku odsylam do tego co już napisalem..

  13. #538
    Użytkownik Avatar AJKS
    Dołączył
    05-11-2014
    Postów
    213
    Nie wiem, czy da się coś takiego zrobić, ale zaproponuje

    Skażona zbroja
    Poziom: 54
    Sloty: 7
    Obrona: 40
    Obrona magiczna: 10
    Zatrucie: 50%
    W tej zbroi trujący pocisk/atak kosztuje zero mp

  14. #539
    broń
    toporek
    lvl: nieistotny, to zależy od innych itemów
    nazwa: równie nieistotna
    statystyki: zaryzykowałbym normalne
    sloty: normalne
    specjalne specjalności: posiada 10% szans na cios specjalny. cios specjalny zamienia przewidywane obrażenia w uleczenie używającego, oraz nadaje status zombie przeciwnikowi (bez limitu tur). jeżeli następny ruch ma dowolny sojusznik szansa spada do 5%.
    nie umiem napisać tego bardziej po polskiemu, chodzi o to, że ten specjalny atak nie zadaje obrażeń, a całe obrażenia które miałby zadać zamienia na hp dla używającego. dodatkowo wrzuca zombie przez co przeciwnik traci ture.

    broń
    włócznia/buława
    lvl: nieistotny, proponowałbym [max lvl z upka]-[5]
    nazwa: bez zmian
    statystyki: lekko zmniejszone, taki topór magii wiatru chociażby
    sloty: nieistotne
    specjalne specjalności: podczas celnego ataku posiada 25% szans na wzięcie pod uwagę jedynie obrony magicznej przeciwnika.
    wyjaśnienie, do wzoru obrażeń podstawiamy obronę magiczną, zamiast fizycznej
    Ostatnio edytowane przez Lisu aka wróciłem ; 25-08-2015 o 12:11

  15. #540
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,635
    Cytat Napisał Lisu aka wróciłem Zobacz post
    broń
    toporek
    lvl: nieistotny, to zależy od innych itemów
    nazwa: równie nieistotna
    statystyki: zaryzykowałbym normalne
    sloty: normalne
    specjalne specjalności: posiada 10% szans na cios specjalny. cios specjalny zamienia przewidywane obrażenia w uleczenie używającego, oraz nadaje status zombie (bez limitu tur). jeżeli następny ruch ma dowolny sojusznik szansa spada do 5%.
    nie umiem napisać tego bardziej po polskiemu, chodzi o to, że ten specjalny atak nie zadaje obrażeń, a całe obrażenia które miałby zadać zamienia na hp dla używającego. dodatkowo wrzuca zombie.

    broń
    włócznia/buława
    lvl: nieistotny, proponowałbym [max lvl z upka]-[5]
    nazwa: bez zmian
    statystyki: lekko zmniejszone, taki topór magii wiatru chociażby
    sloty: nieistotne
    specjalne specjalności: podczas celnego ataku posiada 25% szans na wzięcie pod uwagę jedynie obrony magicznej przeciwnika.
    wyjaśnienie, do wzoru obrażeń podstawiamy obronę magiczną, zamiast fizycznej
    ta pierwsza... topór samobójcy?
    przecież jak wejdzie zombie w pvp, to po tobie, bo przeciwnik użyje na tobie leczenia 3, a więc ty musisz użyć uzdrowienia, które ma mały limit użyć, więc 3 zombie na pewno nie przeżyjesz.

    druga ciekawa, ale w pvp za mocna moim zdaniem.

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •