Strona 75 z 108 PierwszyPierwszy ... 2565737475767785 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,111 do 1,125 z 1615

Temat: Propozycje nowych zdolności

  1. #1111
    Cytat Napisał Kubcok Zobacz post
    Sprawiedliwość
    lvl:30
    limit użyć:1
    koszt mp:75
    startowa gwiazdka:1
    max gwiazdka:1
    zajmowane sloty:2
    Info:Redukuje wszystkim przeciwnikom hp do 1 i nakłada status zombie zawsze trafia.Działa tylko wtedy gdy przeciwnik którego zaatakowaliśmy ma 1 mniej, więcej poziom od nas i wezwał on pomoc licząca 4 graczy.

    Dziki atak
    lvl:75
    limit użyć:2
    koszt mp:50
    startowa gwiazdka:1
    max gwiazdka:2
    zajmowane sloty:1
    Info:Atak nakładający używającemu statusy Furia na 1 turę Mobilizacja na 1 turę Pomyślność na 1 turę Precyzję na 1 turę oraz Nietykalność na 1 turę.
    Dla profesji Wojownik


    Zaklęcie Chaosu
    lvl:75
    limit użyć:2
    koszt mp:85
    startowa gwiazdka:0
    max gwiazdka:2
    zajmowane sloty:1
    Info:Standardowy atak magiczny na przeciwnika mogący nałożyć statusy Ślepota na 3 tury Pomylenie na 1 turę zdejmując statusy Precyzja,Pomyślność Mobilizacja o ile takie posiada.Działa gdy przeciwnik ma więcej niż 80% hp.
    Dla profesji Mag

    Skamienienie
    lvl:70
    limit użyć:1
    koszt mp:50
    startowa gwiazdka:1
    max gwiazdka:1
    zajmowane sloty:1
    Info:Zadaje 80% obrażeń magicznych posiadając 90% na nałożenie statusu skamienienie na 3 tury.
    Dla obu profesji

    Otumaniający Dym
    lvl:80
    limit użyć:1
    koszt mp:85
    startowa gwiazdka:1
    max gwiazdka:3
    zajmowane sloty:1
    Info:Atak na wszystkich przeciwników bez atrybutu.Nakłada wszystkim przeciwnikom status pomylenie na 3 tury oraz wszystkim sojusznikom.Rzucający nie otrzymuje statusu pomylenie otrzymuje on status bariera na 1 turę.Kolejna gwiazdka podnosi obrażenia.
    Dla profesji Mag

    Mega Nietykalność
    lvl:75
    limit użyć:1
    koszt mp:150
    limit użyć:1
    startowa gwiazdka:1
    max gwiazdka:2
    zajmowane sloty:2
    Info:Nadaje status nietykalność wszystkim sojusznikom na 1-2 tury.
    Dla profesji Mag

    Mega Normalizacja
    lvl:70
    limit użyć:2
    koszt mp:125
    startowa gwiazdka:1
    max gwiazdka:2
    zajmowane sloty:1
    Info:Zdejmuje pozytywne statusy ze wszystkich przeciwników w przypadku bossów prawdopodobieństwo trafienia wynosi 50%.
    Dla obu profesji

    Mega Multi Bariera
    lvl:80
    koszt mp:80
    limit użyć:3
    startowa gwiazdka:1
    max gwiazdka:3
    zajmowane sloty:1
    Info:Nakłada wszystkim sojusznikom statusy Bariera i Bariera Magiczna na 3-5 tur.
    Dla obu profesji


    Ugryzienie Zombiaka
    lvl:75
    limit użyć:2
    koszt mp:50
    startowa gwiazdka:0
    max gwiazdka:1
    zajmowane sloty:1
    Info:Atak zadający 200% standardowych obrażeń oraz nakładający status Zombie, zawsze trafia.Przyswaja całe odebrane hp (Nie zabiera go tylko dodaje mimo statusu Zombie).Działa tylko wtedy kiedy postać ma status zombie.
    Dla profesji Wojownik
    Powod: nie. To albo juz jest, albo jest przesadzone. Prosze, nie eksperymentuj z nietykalnoscia, jest przeczekanie, tyle wystarczy. Skamienienie tez zostaw w spokoju. Robienie jakich kolwiek zdolnosci z nim zwiazanych nie ma sensu.

  2. #1112
    Użytkownik Avatar NieZabijajMnie
    Dołączył
    24-12-2011
    Postów
    1,690
    Część z tych zdolności jest w grze. Co do mega nietykalności. Była podobna propozycja nawet wgrana na testowym. 2 tury uśpienia dla przeciwników i sojuszników jeśli dobrze pamiętam. Ale była zbyt niszcząca. Jeśli były 2-3 tury przeciwników rzucali mega zatrucie, a potem ostatni tą zdolność wtedy potrafili zniszczyć każdą grupę przy odrobinie szczęścia. Twoja propozycja by wyszła podobnie.
    Co do ugryzienia zombiaka... Zrobi ktoś hitera i zabije 1 hitem przeciwnika (nawet bossa ;P).
    Ogólnie polecam przejrzeć ten temat https://forum.mfo3.pl/showthread.php...Zdolno%C5%9Bci zanim coś zaproponujesz, bo dana zdolność może być już w grze.
    Ostatnio edytowane przez NieZabijajMnie ; 12-08-2015 o 15:13
    [SIGPIC]https://pokazywarka.pl/baho0i/[/SIGPIC]Wszystkie błędy są celowe...

  3. #1113
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,304
    Cytat Napisał sic Zobacz post
    Część z tych zdolności jest w grze. Co do mega nietykalności. Była podobna propozycja nawet wgrana na testowym. 2 tury uśpienia dla przeciwników i sojuszników jeśli dobrze pamiętam. Ale była zbyt niszcząca. Jeśli były 2-3 tury przeciwników rzucali mega zatrucie, a potem ostatni tą zdolność wtedy potrafili zniszczyć każdą grupę przy odrobinie szczęścia. Twoja propozycja by wyszła podobnie.
    Co do ugryzienia zombiaka... Zrobi ktoś hitera i zabije 1 hitem przeciwnika (nawet bossa ;P).
    Ogólnie polecam przejrzeć ten temat https://forum.mfo3.pl/showthread.php...Zdolno%C5%9Bci zanim coś zaproponujesz, bo dana zdolność może być już w grze.
    tylko że ten temat jest nieaktualny, ale nikt go nie poprawi ofc --_--

  4. #1114
    hronterunko
    Konto usunięte
    (nie mam pomysłu na fajną nazwę) - limit użyć 2, koszt mp 0:
    może nadać statusy jednej osobie: zatrucie 4 tury, ślepota 4 tury, klątwa 4 tury, spowolnienie 3 tury, paraliż 2 tury... (może jeszcze coś) nie zadaje obrażeń, szansa na trafienie każdym statusem wynosi 10%+(15%*ilość statusów negatywnych użytkownika)

  5. #1115
    musaraj
    Konto usunięte
    Cytat Napisał hronterunko Zobacz post
    (nie mam pomysłu na fajną nazwę) - limit użyć 2, koszt mp 0:
    może nadać statusy jednej osobie: zatrucie 4 tury, ślepota 4 tury, klątwa 4 tury, spowolnienie 3 tury, paraliż 2 tury... (może jeszcze coś) nie zadaje obrażeń, szansa na trafienie każdym statusem wynosi 10%+(15%*ilość statusów negatywnych użytkownika)
    Statusy przesadzone, koszt MP za niski (choć może znośny?)... ale pomysł z tym, żeby szansę wejścia statusów uzależniać od ilośc negatywnych statusów posiadacza - to jest super.

    Cytat Napisał Kubcok Zobacz post
    Sprawiedliwość
    lvl:30
    limit użyć:1
    koszt mp:75
    startowa gwiazdka:1
    max gwiazdka:1
    zajmowane sloty:2
    Info:Redukuje wszystkim przeciwnikom hp do 1 i nakłada status zombie zawsze trafia.Działa tylko wtedy gdy przeciwnik którego zaatakowaliśmy ma 1 mniej, więcej poziom od nas i wezwał on pomoc licząca 4 graczy.
    Nie dość, że głupie, to skomplikowane (ma 1 mniej,więcej poziom?) i ogólnie złe.

    Dziki atak
    lvl:75
    limit użyć:2
    koszt mp:50
    startowa gwiazdka:1
    max gwiazdka:2
    zajmowane sloty:1
    Info:Atak nakładający używającemu statusy Furia na 1 turę Mobilizacja na 1 turę Pomyślność na 1 turę Precyzję na 1 turę oraz Nietykalność na 1 turę.
    Dla profesji Wojownik
    Bez nietykalności i pomyślności może przejść, ale nie przesądzałbym. Toksyczna zdolność.

    Zaklęcie Chaosu
    lvl:75
    limit użyć:2
    koszt mp:85
    startowa gwiazdka:0
    max gwiazdka:2
    zajmowane sloty:1
    Info:Standardowy atak magiczny na przeciwnika mogący nałożyć statusy Ślepota na 3 tury Pomylenie na 1 turę zdejmując statusy Precyzja,Pomyślność Mobilizacja o ile takie posiada.Działa gdy przeciwnik ma więcej niż 80% hp.
    Dla profesji Mag
    Nie, statusy pozbawiające kontroli (Pomylenie,Uśpienie,Furia) na pewno nie wejdą do PvP, chyba że z jakimś sporym osłabieniem używającego.

    Skamienienie
    lvl:70
    limit użyć:1
    koszt mp:50
    startowa gwiazdka:1
    max gwiazdka:1
    zajmowane sloty:1
    Info:Zadaje 80% obrażeń magicznych posiadając 90% na nałożenie statusu skamienienie na 3 tury.
    Dla obu profesji
    Już wszyscy wyjaśnili, czemu to głupota
    Otumaniający Dym
    lvl:80
    limit użyć:1
    koszt mp:85
    startowa gwiazdka:1
    max gwiazdka:3
    zajmowane sloty:1
    Info:Atak na wszystkich przeciwników bez atrybutu.Nakłada wszystkim przeciwnikom status pomylenie na 3 tury oraz wszystkim sojusznikom.Rzucający nie otrzymuje statusu pomylenie otrzymuje on status bariera na 1 turę.Kolejna gwiazdka podnosi obrażenia.
    Dla profesji Mag
    Zbyt losowe żeby mogło przejść, niezależnie od tego w kogo nie wejdzie Pomylenie.

    Mega Nietykalność
    lvl:75
    limit użyć:1
    koszt mp:150
    limit użyć:1
    startowa gwiazdka:1
    max gwiazdka:2
    zajmowane sloty:2
    Info:Nadaje status nietykalność wszystkim sojusznikom na 1-2 tury.
    Dla profesji Mag
    Zdecydowanie nie, za mocne.
    Mega Normalizacja
    lvl:70
    limit użyć:2
    koszt mp:125
    startowa gwiazdka:1
    max gwiazdka:2
    zajmowane sloty:1
    Info:Zdejmuje pozytywne statusy ze wszystkich przeciwników w przypadku bossów prawdopodobieństwo trafienia wynosi 50%.
    Dla obu profesji
    Również za mocne, poza tym istnieje w grze.

    Mega Multi Bariera
    lvl:80
    koszt mp:80
    limit użyć:3
    startowa gwiazdka:1
    max gwiazdka:3
    zajmowane sloty:1
    Info:Nakłada wszystkim sojusznikom statusy Bariera i Bariera Magiczna na 3-5 tur.
    Dla obu profesji
    Ta zdolność jest tylko trochę mniej przesadzona niż Nietykalność...


    Ugryzienie Zombiaka
    lvl:75
    limit użyć:2
    koszt mp:50
    startowa gwiazdka:0
    max gwiazdka:1
    zajmowane sloty:1
    Info:Atak zadający 200% standardowych obrażeń oraz nakładający status Zombie, zawsze trafia.Przyswaja całe odebrane hp (Nie zabiera go tylko dodaje mimo statusu Zombie).Działa tylko wtedy kiedy postać ma status zombie.
    Dla profesji Wojownik
    Proponowałem coś podobnego - Zemsta Umarlaka, zabija wybranego przeciwnika, jeżeli posiadacz ma status Zombie, choć to jest potencjalnie bardzo mocne.

  6. #1116
    Użytkownik Avatar AJKS
    Dołączył
    05-11-2014
    Postów
    213
    Opętanie*
    Poziom: 70
    Limit użyć:1
    Koszt mp: 72
    Nadaje wszystkim uczestnikom walki (wrogom i sprzymierzeńcom) status pomylenie na 2 tury. Działa tylko na grupy graczy

    Szybki atak***
    Poziom: dowolny
    Mp:18
    Limit użyć: 3
    Zadaje obrażenia, wg wzoru: szybkość przeciwnika/szybkość atakującego (dobre przeciwko speederom)

    Słoneczny rozbłysk**
    Poziom:75
    Limit użyć:2
    Mp:47
    Atak magiczny o atrybucie wiatru. Nadaje przeciwnikowi status ślepota na 2 tury. Leczy 25% hp używającego, nadając mu status pomyślność i regeneracja na 3 tury

    Oceni ktoś? ;D
    Ostatnio edytowane przez AJKS ; 13-08-2015 o 21:03

  7. #1117
    Użytkownik
    Dołączył
    22-11-2012
    Postów
    106
    Cytat Napisał AJKS Zobacz post
    Opętanie*
    Poziom: 70
    Limit użyć:1
    Koszt mp: 72
    Nadaje wszystkim uczestnikom walki (wrogom i sprzymierzeńcom) status pomylenie na 2 tury. Działa tylko na grupy graczy


    Słoneczny rozbłysk**
    Poziom:75
    Limit użyć:2
    Mp:47
    Atak magiczny o atrybucie wiatru. Nadaje przeciwnikowi status ślepota na 2 tury. Leczy 25% hp używającego, nadając mu status pomyślność i regeneracja na 3 tury

    Oceni ktoś? ;D


    a ja myslałem że atrybut wiatru nakłada klątwe... nie napisałes ile % zwykłego zaklęcia oraz % szans nadania pomylenia. Po za tym regeneracja i oslepiający pocisk też są dobre..


    Ogólnie: To że są skrajnie niezbilansowane to za mało.
    Ostatnio edytowane przez adamekch ; 14-08-2015 o 22:08

  8. #1118
    Cytat Napisał AJKS Zobacz post
    Opętanie*
    Poziom: 70
    Limit użyć:1
    Koszt mp: 72
    Nadaje wszystkim uczestnikom walki (wrogom i sprzymierzeńcom) status pomylenie na 2 tury. Działa tylko na grupy graczy

    Szybki atak***
    Poziom: dowolny
    Mp:18
    Limit użyć: 3
    Zadaje obrażenia, wg wzoru: szybkość przeciwnika/szybkość atakującego (dobre przeciwko speederom)

    Słoneczny rozbłysk**
    Poziom:75
    Limit użyć:2
    Mp:47
    Atak magiczny o atrybucie wiatru. Nadaje przeciwnikowi status ślepota na 2 tury. Leczy 25% hp używającego, nadając mu status pomyślność i regeneracja na 3 tury

    Oceni ktoś? ;D
    Pierwsza propozycja byla na poprzedniej stronie, trzecia zdaje sie nie miec sensu. Natomiast szybki atak wydaje sie byc bardzo sensowny, oczywiscie zamieniajac wzor. Speed atakujacego/speed broniacego, z limitem albo nawet bez, pozadna zdolnosc, ktora moim zdaniem ma spore szanse na wejscie.

  9. #1119
    Użytkownik
    Dołączył
    06-06-2015
    Postów
    44
    Apokalipsa
    lvl:75
    limit użyć:2
    koszt mp:130
    startowa gwiazdka:1
    max gwiazdka:1
    zajmowane sloty:3
    Info:Atak na wszystkich przeciwników o losowych atrybutach (Wiatr,Ziemia,Ogień,Lód) z rozrzutem 80-125% obrażeń.Nakłada losowo statusy w zależności od elementu: Lód:-Spowolnienie na 2 tury lub Pomylenie na 1 turę, Ogień:-Ślepota na 3 tury lub Zatrucie na 4 tury, Ziemia:- Paraliż na 2 tury lub Furia na 1 turę, Wiatr:- Klątwa na 3 tury lub Uśpienie na 1 turę.Działa wyłącznie przeciwko grupom graczy.
    Dla profesji Mag

  10. #1120
    Użytkownik
    Dołączył
    17-03-2015
    Postów
    3
    zdolności negatywny atak profesja wojownik ta zdolności działa na 2 tury na daje przeciwnikowi na 1- tura uśpienie 2- tura zombie i 3-4- tura zatrucie ale zmniejsza twój atak o ileś % zbiera 30-50 mp na 55 p dostanie się mini bossa czy za coś tam
    zdolności boska woda profesja wszyscy ta zdolności działa na 2 tury leczy cie do max hp i nadaje auto status regeneracja na 4-tura zabiera 30-50 mp na 55 p dostanie się mini bossa czy za coś tam

  11. #1121
    Cytat Napisał polityka Zobacz post
    zdolności negatywny atak profesja wojownik ta zdolności działa na 2 tury na daje przeciwnikowi na 1- tura uśpienie 2- tura zombie i 3-4- tura zatrucie ale zmniejsza twój atak o ileś % zbiera 30-50 mp na 55 p dostanie się mini bossa czy za coś tam
    zdolności boska woda profesja wszyscy ta zdolności działa na 2 tury leczy cie do max hp i nadaje auto status regeneracja na 4-tura zabiera 30-50 mp na 55 p dostanie się mini bossa czy za coś tam
    Nie do konca zrozumialem Twoja propozycje bo nie dajesz przecinkow kropek ali enterow moze edytuj post i popraw tak zeby dalo sie przeczytac bo narazie jest kiepsko balans zdolnosci zostaw w spokoju czyli ile mp ile tur i tak dalej bo nie ma sensu tego zamieszczac gdyz po pierwsze to wymaga wiekszych przemyslen a po drugie nie wiemy co bedzie dalej jakie eq zdolnosci i inne wiec lepiej sobie to odpuscic swoja droga chcialbym tu zobaczyc jakas nieprzesadzona propozycje bo nie pamietam zebym kiedys taka widzial pozdrawiam

  12. #1122
    Your Nightmare
    Konto usunięte
    Choroba (ew. plaga)-
    Redukuje wszystkie odporności do 0% na 4-5 tur. Dodatkowo nakłada paraliż na 2 tury.

    - - - - - - - - - -

    Zasłona dymna- Atak magiczny na wszystkich, zadający mało obrażeń. Może nadać status ślepota (3 tury), spowolnienie (2 tury) i pomylenie (1 tura, mało szans).
    Wstrząs sejsmiczny- Mocny atak magiczny na wszystkich. Może nadać status klątwa i zatrucie na 1-2 tury.
    __________________________________________________ __________________________________________________ ______________________________________
    Coś dla wojowników-
    Uderzenie ducha- 2 ataki fizyczne na jedną osobę. Niestety hiterzy- jeżeli miałoby to wejść, to dla Was ograniczenie. Suma zabranego HP z 2 ataków nie może przekroczyć 1000 HP. Uznajmy, że skoro uderzenie ducha to 'ciemne moce'. Ma 10% szans na nałożenie przeciwnikowi spowolnienia na 1 turę, a nam przyspieszenia na 2.

  13. #1123
    Proponuje wprowadzić zdolności: zaklęcie włóczni, miecza, buławy, toporu. Bo skoro jest lodowy, ognisty, skalny, wietrzny atak. To żeby było sprawiedliwie mag też powinien mieć coś działającego na tej zasadzie.

  14. #1124
    Cytat Napisał Rumplestiltskin Zobacz post
    Proponuje wprowadzić zdolności: zaklęcie włóczni, miecza, buławy, toporu. Bo skoro jest lodowy, ognisty, skalny, wietrzny atak. To żeby było sprawiedliwie mag też powinien mieć coś działającego na tej zasadzie.
    Dla wojownika to dziala, bo on nie moze zmieniac atrybutow w walce (wykluczam zdolnosci). Dla maga wyszlaby z tego seria burz blyskawic, dajmy na to ze masz pvp woj vs mag na wyzerowanych atrach przeciwnika (najczestrzy przypadek):
    -woj bije nie-rekawicami, za 125% z normalnego ataku, z ciosu przeciwnego atra rowniez za 125%, czyli slot i mana za darmo.
    -woj bije rekawicami, za 100% z ataku, z ciosu 125% wiec oplacalne
    -mag bije zakleciem za 125% (pomijam bonus 5%), z proponowanej zdolnosci 125% (bez bonu). Tutaj marnujemy slot w momencie wejscia zdolnosci, kilka upkow dalej zaklecie kosztuje 2x wiecej niz ta zdolnosc, wiec zaczyna sie problem drenazu/podwojnego drenazu/trujacego pocisku
    Wiec wprowadzenie da "uczciwosc" ale nikt nie bedzie z tego korzystal przez dlugi czas, a potem bedzie zbyt op.

  15. #1125
    Honorus
    Konto usunięte
    Ochronny kaftan:

    Przeznaczenie do tvt
    lvl:
    limit użyć:1
    koszt mp:
    zajmowane sloty:2

    Postać staje się "nieśmiertelna" np. na 3 tury, lecz może być atakowana oraz z możliwością otrzymania statusu negatywnego/pozytywnego
    Może również atakować i używać zdolności
    Zabicie osoby w tym statusem spowoduje przywrócenie statusów oraz poziomu zdrowia do momentu gdy został nałożony status (3 rundy wstecz)

    Trzeba będzie zablokować używanie umiejętności na 1v1/zakaz używania na siebie ale to by trochę utrudniło tvt, lub ustawić ilość tur zależną od ilości przeciwników
    1 przeciwnik 0 tur
    2 przeciników 1 tura
    3 przeciwników 2 tury
    4 przeciwników 3 tury

    Oraz przemyślanie rozwiązanie myślę - żeby każdy z drużyny naraz nie użył tej zdolności (jedna osoba z sprzymierzeńców może mieć ten status, dopiero jak jednej z osób minie może użyć go kolejna osoba).

    Wyczerpanie
    lvl:
    limit użyć:1/2
    koszt mp:
    zajmowane sloty:1

    Obniżenie np. ataku/obron/szybkość o ładny %
    lub każdego statusu o mały %
    można też wymyślić bardziej skomplikowane rozwiązanie od zwykłego odjęcia %

    Zdaję się na pomysłowość czytelników

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •