do modów: to się robi denerwujące, zróbcie coś z tym, bo te zdolności nie są poważne i tylko zaśmiecają temat (tzw. nabijanie postów)
@DOWN
no... w sumie racja
do modów: to się robi denerwujące, zróbcie coś z tym, bo te zdolności nie są poważne i tylko zaśmiecają temat (tzw. nabijanie postów)
@DOWN
no... w sumie racja
Ostatnio edytowane przez Clover ; 19-07-2015 o 22:36
Idac tym tokiem rozumowania mozna powiedziec "nie pisz po Polsku, wymysl swoj wlasny jezyk a nie uzywasz cudzego". To czy nazwa zdolnosci jest juz gdzies stosowana niczego nie zmienia, mozna korzystac poki nie jest zastrzezona. Przyklad, slepa furia
Co do samych propozycji, nie spodziewalbym sie zeby ktoras z nich zostala wprowadzona, poprostu sa kiepskie. A ich zbalansowanie swiadczy tylko o znajomosci gry osoby ktora je zamieszcza. Pozdrawiam
Osłabiający cios
lvl:45
limit użyć:2
koszt mp:25
startowa gwiazdka:0
max gwiazdka:2
zajmowane sloty:1
Info:Standardowy atak redukujący obrażenia przeciwnika o 33% na 5 tur.
Dla profesji wojownik
Uszczerbienie pancerza
lvl:35
limit użyć:1
startowa gwiazdka:1
max gwiazdka:3
zajmowane sloty:1
Info:Atak niszczący 10/15/20% obrony fizycznej i magicznej przeciwnika
Dla obu profesji
Ryzykowne przeczekanie
lvl:75
limit użyć:1
koszt mp:70
startowa gwiazdka:1
max gwiazdka:1
zajmowane sloty:1
Info:Nadaje rzucającemu statusy Nietykalność oraz Zatrucie bez limitu tur oraz status paraliż na 5 tur.Osoba używająca tej zdolności nie może używać przedmiotów:Antidotum oraz mikstura regeneracji inni także nie mogą ich używać na posiadaczowi.Nie działa na bossy.
Dla obu profesji
Lecznicza aura
lvl:80
limit użyć:2
koszt mp:100
startowa gwiazdka:1
max gwiazdka:2
zajmowane sloty:1
Info:Nadaje statusy Regeneracja zdejmując status zatrucie na 4 tury całej drużynie oraz zwiększa czas trwania pozytywnych statusów do 7 tur o ile takie posiadają.
Dla profesji Mag
Waleczny Zapał
lvl:75
limit użyć:1
koszt mp:65
startowa gwiazdka:1
max gwiazdka:1
zajmowane sloty:1
Info:Nadaje statusy Mobilizacja lub Skupienie całej drużynie na 7 tur oraz zdejmuje statusy Furia i Pomylenie.
Dla obu profesji.
Kapitańska furia ( ͡° ͜ʖ ͡°)
dla graczy
Lecznicza aura
lvl:80
limit użyć:2
koszt mp:100
startowa gwiazdka:1
max gwiazdka:2
zajmowane sloty:1
Info:Nadaje statusy Regeneracja zdejmując status zatrucie na 4 tury całej drużynie oraz zwiększa czas trwania pozytywnych statusów do 7 tur o ile takie posiadają.
Dla profesji Mag
Moim zdaniem już sama mega regeneracja jest so pro, a czym więcej dobrego tym więcej ograniczeń "koszt mp:100", "zajmowane sloty:1" dziwne że nie 2 :D
no i najważniejsze: np w walkach 4 v 4 40% hp wow, ale w takich walkach przeciwnicy skupiają się na 1 celu, a slepa furia/mgła mągą poczekać 7 tur (aż siedem tur? ? :D)
Miłego dnia wszystkim.
Ostatnio edytowane przez adamekch ; 22-07-2015 o 00:49 Powód: Haha, ha ha ha.
Pogromca Statusów
lvl:70
limit użyć:3
koszt mp:100
startowa gwiazdka:1
max gwiazdka:3
zajmowane sloty:1
Info:Standardowy atak magiczny na przeciwnika zadając 200 bonusowych obrażeń za każdy negatywny status przeciwnika jednakże po wykonaniu zdejmuje go.
Dla profesji Mag
Sabotaż
lvl:30
limit użyć:1
koszt mp:65
startowa gwiazdka:1
max gwiazdka:1
zajmowane sloty:2
Info:Zadaje 30% maksymalnego hp własnej drużynie tylko nie nam i odnawia 30% hp przeciwnikom(nie można użyć na przeciwnej drużynie).
Dla obu profesji
Tantalowe męki
lvl:75
limit użyć:2
koszt mp:150
startowa gwiazdka:1
max gwiazdka:2
zajmowane sloty:2
Info:Atak na wszystkich przeciwników mogący nałożyć statusy Zatrucie i Zombie bez limitu tur.Działa wyłącznie przeciwko grupom graczy.
Dla profesji Mag
Nić Ariadny
lvl:75
limit użyć:2
koszt mp:65
startowa gwiazdka:1
max gwiazdka:2
zajmowane sloty:1
Info:Atak na wszystkich przeciwników mogący nałożyć statusy Spowolnienie na 3 tury oraz paraliż na 2 tury.Działa wyłącznie przeciwko grupom graczy.
Dla profesji Wojownik
Zdolności takie jak Tantalowe Męki, Nić Ariadny czy Pogromca Statusów istnieją ale nie są dostępne dla graczy.