Strona 73 z 107 PierwszyPierwszy ... 2363717273747583 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,081 do 1,095 z 1593

Temat: Propozycje nowych zdolności

  1. #1081
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,032
    do modów: to się robi denerwujące, zróbcie coś z tym, bo te zdolności nie są poważne i tylko zaśmiecają temat (tzw. nabijanie postów)
    @DOWN
    no... w sumie racja
    Ostatnio edytowane przez Clover ; 19-07-2015 o 22:36

  2. #1082
    Użytkownik Avatar SystemOfADown
    Dołączył
    23-12-2011
    Postów
    3,145
    Cytat Napisał matissimos Zobacz post
    do modów: to się robi denerwujące, zróbcie coś z tym, bo te zdolności nie są poważne i tylko zaśmiecają temat (tzw. nabijanie postów)
    Niech sobie piszą. Lepsze to niż żeby co chwilę jakiś temat robili.
    "Nie walczę już z nikim,
    Nie walczę już o nic."

  3. #1083
    Cytat Napisał aenyia Zobacz post
    To nie league of legends. Mógłbyś wymyślić swoje nazwy umiejętności, a nie zżynać z innej gry.
    Idac tym tokiem rozumowania mozna powiedziec "nie pisz po Polsku, wymysl swoj wlasny jezyk a nie uzywasz cudzego". To czy nazwa zdolnosci jest juz gdzies stosowana niczego nie zmienia, mozna korzystac poki nie jest zastrzezona. Przyklad, slepa furia

    Co do samych propozycji, nie spodziewalbym sie zeby ktoras z nich zostala wprowadzona, poprostu sa kiepskie. A ich zbalansowanie swiadczy tylko o znajomosci gry osoby ktora je zamieszcza. Pozdrawiam

  4. #1084
    Użytkownik
    Dołączył
    22-11-2012
    Postów
    106
    Cytat Napisał Lisu aka wróciłem Zobacz post
    Idac tym tokiem rozumowania mozna powiedziec "nie pisz po Polsku, wymysl swoj wlasny jezyk a nie uzywasz cudzego". To czy nazwa zdolnosci jest juz gdzies stosowana niczego nie zmienia, mozna korzystac poki nie jest zastrzezona. Przyklad, slepa furia

    Co do samych propozycji, nie spodziewalbym sie zeby ktoras z nich zostala wprowadzona, poprostu sa kiepskie. A ich zbalansowanie swiadczy tylko o znajomosci gry osoby ktora je zamieszcza. Pozdrawiam
    a wiesz może o takim czyms jak burza błyskawic?

  5. #1085
    Cytat Napisał aenyia Zobacz post
    To nie league of legends. Mógłbyś wymyślić swoje nazwy umiejętności, a nie zżynać z innej gry.
    Nie jest to ściśle zabronione, ale w odpowiednich ilościach. Tutaj fakt faktem poziom mimiki był większy od zalecanego.
    W grze wystepuja podobne nawiązania, ale nie sa one wyjatkowo czeste

  6. #1086
    Użytkownik
    Dołączył
    22-11-2012
    Postów
    106
    Cytat Napisał Kubcok Zobacz post


    Bariera statusowa
    lvl:70
    limit użyć:1
    koszt mp:100
    startowa gwiazdka:0
    max gwiazdka:1
    zajmowane sloty:1
    Info: Przeciwnikowi z tą barierą nie można nałożyć żadnego negatywnego statusu przez 12 tur.
    Dla obu profesji.




    1. Za dużo mp 2. "przez 12 tur." za mocne, może wziąć na walke po prostu pomyslnosc :P takie jest moje zdanie.

  7. #1087
    Waleczna Klaudizz
    Konto usunięte
    Osłabiający cios
    lvl:45
    limit użyć:2
    koszt mp:25
    startowa gwiazdka:0
    max gwiazdka:2
    zajmowane sloty:1
    Info:Standardowy atak redukujący obrażenia przeciwnika o 33% na 5 tur.
    Dla profesji wojownik


    Uszczerbienie pancerza
    lvl:35
    limit użyć:1
    startowa gwiazdka:1
    max gwiazdka:3
    zajmowane sloty:1
    Info:Atak niszczący 10/15/20% obrony fizycznej i magicznej przeciwnika
    Dla obu profesji


    Ryzykowne przeczekanie
    lvl:75
    limit użyć:1
    koszt mp:70
    startowa gwiazdka:1
    max gwiazdka:1
    zajmowane sloty:1
    Info:Nadaje rzucającemu statusy Nietykalność oraz Zatrucie bez limitu tur oraz status paraliż na 5 tur.Osoba używająca tej zdolności nie może używać przedmiotów:Antidotum oraz mikstura regeneracji inni także nie mogą ich używać na posiadaczowi.Nie działa na bossy.
    Dla obu profesji


    Lecznicza aura
    lvl:80
    limit użyć:2
    koszt mp:100
    startowa gwiazdka:1
    max gwiazdka:2
    zajmowane sloty:1
    Info:Nadaje statusy Regeneracja zdejmując status zatrucie na 4 tury całej drużynie oraz zwiększa czas trwania pozytywnych statusów do 7 tur o ile takie posiadają.
    Dla profesji Mag


    Waleczny Zapał
    lvl:75
    limit użyć:1
    koszt mp:65
    startowa gwiazdka:1
    max gwiazdka:1
    zajmowane sloty:1
    Info:Nadaje statusy Mobilizacja lub Skupienie całej drużynie na 7 tur oraz zdejmuje statusy Furia i Pomylenie.
    Dla obu profesji.

  8. #1088
    Użytkownik
    Dołączył
    22-11-2012
    Postów
    106
    Kapitańska furia ( ͡° ͜ʖ ͡°)
    dla graczy


    Lecznicza aura
    lvl:80
    limit użyć:2
    koszt mp:100
    startowa gwiazdka:1
    max gwiazdka:2
    zajmowane sloty:1
    Info:Nadaje statusy Regeneracja zdejmując status zatrucie na 4 tury całej drużynie oraz zwiększa czas trwania pozytywnych statusów do 7 tur o ile takie posiadają.
    Dla profesji Mag

    Moim zdaniem już sama mega regeneracja jest so pro, a czym więcej dobrego tym więcej ograniczeń "koszt mp:100", "zajmowane sloty:1" dziwne że nie 2 :D
    no i najważniejsze: np w walkach 4 v 4 40% hp wow, ale w takich walkach przeciwnicy skupiają się na 1 celu, a slepa furia/mgła mągą poczekać 7 tur (aż siedem tur? ? :D)
    Miłego dnia wszystkim.
    Ostatnio edytowane przez adamekch ; 22-07-2015 o 00:49 Powód: Haha, ha ha ha.

  9. #1089
    Użytkownik
    Dołączył
    06-06-2015
    Postów
    44
    Pogromca Statusów
    lvl:70
    limit użyć:3
    koszt mp:100
    startowa gwiazdka:1
    max gwiazdka:3
    zajmowane sloty:1
    Info:Standardowy atak magiczny na przeciwnika zadając 200 bonusowych obrażeń za każdy negatywny status przeciwnika jednakże po wykonaniu zdejmuje go.
    Dla profesji Mag


    Sabotaż
    lvl:30
    limit użyć:1
    koszt mp:65
    startowa gwiazdka:1
    max gwiazdka:1
    zajmowane sloty:2
    Info:Zadaje 30% maksymalnego hp własnej drużynie tylko nie nam i odnawia 30% hp przeciwnikom(nie można użyć na przeciwnej drużynie).
    Dla obu profesji


    Tantalowe męki
    lvl:75
    limit użyć:2
    koszt mp:150
    startowa gwiazdka:1
    max gwiazdka:2
    zajmowane sloty:2
    Info:Atak na wszystkich przeciwników mogący nałożyć statusy Zatrucie i Zombie bez limitu tur.Działa wyłącznie przeciwko grupom graczy.
    Dla profesji Mag


    Nić Ariadny
    lvl:75
    limit użyć:2
    koszt mp:65
    startowa gwiazdka:1
    max gwiazdka:2
    zajmowane sloty:1
    Info:Atak na wszystkich przeciwników mogący nałożyć statusy Spowolnienie na 3 tury oraz paraliż na 2 tury.Działa wyłącznie przeciwko grupom graczy.
    Dla profesji Wojownik

  10. #1090
    Cytat Napisał Kubcok Zobacz post
    Sabotaż
    lvl:30
    limit użyć:1
    koszt mp:65
    startowa gwiazdka:1
    max gwiazdka:1
    zajmowane sloty:2
    Info:Zadaje 30% maksymalnego hp własnej drużynie tylko nie nam i odnawia 30% hp przeciwnikom(nie można użyć na przeciwnej drużynie).
    Dla obu profesji
    a to nie jest przypadkiem tak ze chcemy zapobiegac sabotowaniu?

  11. #1091
    Redaktor Naczelny Avatar Hubiot
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    2,605
    Cytat Napisał Kubcok Zobacz post
    Pogromca Statusów
    lvl:70
    limit użyć:3
    koszt mp:100
    startowa gwiazdka:1
    max gwiazdka:3
    zajmowane sloty:1
    Info:Standardowy atak magiczny na przeciwnika zadając 200 bonusowych obrażeń za każdy negatywny status przeciwnika jednakże po wykonaniu zdejmuje go.
    Dla profesji Mag


    Sabotaż
    lvl:30
    limit użyć:1
    koszt mp:65
    startowa gwiazdka:1
    max gwiazdka:1
    zajmowane sloty:2
    Info:Zadaje 30% maksymalnego hp własnej drużynie tylko nie nam i odnawia 30% hp przeciwnikom(nie można użyć na przeciwnej drużynie).
    Dla obu profesji


    Tantalowe męki
    lvl:75
    limit użyć:2
    koszt mp:150
    startowa gwiazdka:1
    max gwiazdka:2
    zajmowane sloty:2
    Info:Atak na wszystkich przeciwników mogący nałożyć statusy Zatrucie i Zombie bez limitu tur.Działa wyłącznie przeciwko grupom graczy.
    Dla profesji Mag


    Nić Ariadny
    lvl:75
    limit użyć:2
    koszt mp:65
    startowa gwiazdka:1
    max gwiazdka:2
    zajmowane sloty:1
    Info:Atak na wszystkich przeciwników mogący nałożyć statusy Spowolnienie na 3 tury oraz paraliż na 2 tury.Działa wyłącznie przeciwko grupom graczy.
    Dla profesji Wojownik
    Wszystkie zdolności poza "Sabotażem" (który na 100% nie przejdzie) są już w grze, a o ile się nie mylę to jest temat "Propozycje nowych zdolności"

  12. #1092
    Cytat Napisał xani Zobacz post
    Wszystkie zdolności poza "Sabotażem" (który na 100% nie przejdzie) są już w grze, a o ile się nie mylę to jest temat "Propozycje nowych zdolności"
    moze po prostu myslal ze nikt jeszcze nie doszedl do eliar xD

  13. #1093
    Użytkownik
    Dołączył
    06-06-2015
    Postów
    44
    Zdolności takie jak Tantalowe Męki, Nić Ariadny czy Pogromca Statusów istnieją ale nie są dostępne dla graczy.

  14. #1094
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,032
    Cytat Napisał Kubcok Zobacz post
    Zdolności takie jak Tantalowe Męki, Nić Ariadny czy Pogromca Statusów istnieją ale nie są dostępne dla graczy.
    to po co to dajesz na propozycję, skoro istnieje?
    powtórzę po xanim: "to jest temat "Propozycje nowych zdolności""

  15. #1095
    Użytkownik Avatar Luxferre
    Dołączył
    04-05-2011
    Postów
    980
    Cytat Napisał Kubcok Zobacz post
    Pogromca Statusów
    lvl:70
    limit użyć:3
    koszt mp:100
    startowa gwiazdka:1
    max gwiazdka:3
    zajmowane sloty:1
    Info:Standardowy atak magiczny na przeciwnika zadając 200 bonusowych obrażeń za każdy negatywny status przeciwnika jednakże po wykonaniu zdejmuje go.
    Dla profesji Mag
    nie rozumiesz działania tej zdolności, ona nie ma nic wspólnego z atakiem, więc nie jest dla maga, tylko dla obu profesji
    zadaje 400 obrażeń, nie 200 i za każdy status, nie tylko negatywny

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •