Strona 73 z 107 PierwszyPierwszy ... 2363717273747583 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,081 do 1,095 z 1598

Temat: Propozycje nowych zdolności

  1. #1081
    Użytkownik
    Dołączył
    22-11-2012
    Postów
    106
    Cytat Napisał Kubcok Zobacz post


    Bariera statusowa
    lvl:70
    limit użyć:1
    koszt mp:100
    startowa gwiazdka:0
    max gwiazdka:1
    zajmowane sloty:1
    Info: Przeciwnikowi z tą barierą nie można nałożyć żadnego negatywnego statusu przez 12 tur.
    Dla obu profesji.




    1. Za dużo mp 2. "przez 12 tur." za mocne, może wziąć na walke po prostu pomyslnosc :P takie jest moje zdanie.

  2. #1082
    Waleczna Klaudizz
    Konto usunięte
    Osłabiający cios
    lvl:45
    limit użyć:2
    koszt mp:25
    startowa gwiazdka:0
    max gwiazdka:2
    zajmowane sloty:1
    Info:Standardowy atak redukujący obrażenia przeciwnika o 33% na 5 tur.
    Dla profesji wojownik


    Uszczerbienie pancerza
    lvl:35
    limit użyć:1
    startowa gwiazdka:1
    max gwiazdka:3
    zajmowane sloty:1
    Info:Atak niszczący 10/15/20% obrony fizycznej i magicznej przeciwnika
    Dla obu profesji


    Ryzykowne przeczekanie
    lvl:75
    limit użyć:1
    koszt mp:70
    startowa gwiazdka:1
    max gwiazdka:1
    zajmowane sloty:1
    Info:Nadaje rzucającemu statusy Nietykalność oraz Zatrucie bez limitu tur oraz status paraliż na 5 tur.Osoba używająca tej zdolności nie może używać przedmiotów:Antidotum oraz mikstura regeneracji inni także nie mogą ich używać na posiadaczowi.Nie działa na bossy.
    Dla obu profesji


    Lecznicza aura
    lvl:80
    limit użyć:2
    koszt mp:100
    startowa gwiazdka:1
    max gwiazdka:2
    zajmowane sloty:1
    Info:Nadaje statusy Regeneracja zdejmując status zatrucie na 4 tury całej drużynie oraz zwiększa czas trwania pozytywnych statusów do 7 tur o ile takie posiadają.
    Dla profesji Mag


    Waleczny Zapał
    lvl:75
    limit użyć:1
    koszt mp:65
    startowa gwiazdka:1
    max gwiazdka:1
    zajmowane sloty:1
    Info:Nadaje statusy Mobilizacja lub Skupienie całej drużynie na 7 tur oraz zdejmuje statusy Furia i Pomylenie.
    Dla obu profesji.

  3. #1083
    Użytkownik
    Dołączył
    22-11-2012
    Postów
    106
    Kapitańska furia ( ͡° ͜ʖ ͡°)
    dla graczy


    Lecznicza aura
    lvl:80
    limit użyć:2
    koszt mp:100
    startowa gwiazdka:1
    max gwiazdka:2
    zajmowane sloty:1
    Info:Nadaje statusy Regeneracja zdejmując status zatrucie na 4 tury całej drużynie oraz zwiększa czas trwania pozytywnych statusów do 7 tur o ile takie posiadają.
    Dla profesji Mag

    Moim zdaniem już sama mega regeneracja jest so pro, a czym więcej dobrego tym więcej ograniczeń "koszt mp:100", "zajmowane sloty:1" dziwne że nie 2 :D
    no i najważniejsze: np w walkach 4 v 4 40% hp wow, ale w takich walkach przeciwnicy skupiają się na 1 celu, a slepa furia/mgła mągą poczekać 7 tur (aż siedem tur? ? :D)
    Miłego dnia wszystkim.
    Ostatnio edytowane przez adamekch ; 22-07-2015 o 01:49 Powód: Haha, ha ha ha.

  4. #1084
    Użytkownik
    Dołączył
    06-06-2015
    Postów
    44
    Pogromca Statusów
    lvl:70
    limit użyć:3
    koszt mp:100
    startowa gwiazdka:1
    max gwiazdka:3
    zajmowane sloty:1
    Info:Standardowy atak magiczny na przeciwnika zadając 200 bonusowych obrażeń za każdy negatywny status przeciwnika jednakże po wykonaniu zdejmuje go.
    Dla profesji Mag


    Sabotaż
    lvl:30
    limit użyć:1
    koszt mp:65
    startowa gwiazdka:1
    max gwiazdka:1
    zajmowane sloty:2
    Info:Zadaje 30% maksymalnego hp własnej drużynie tylko nie nam i odnawia 30% hp przeciwnikom(nie można użyć na przeciwnej drużynie).
    Dla obu profesji


    Tantalowe męki
    lvl:75
    limit użyć:2
    koszt mp:150
    startowa gwiazdka:1
    max gwiazdka:2
    zajmowane sloty:2
    Info:Atak na wszystkich przeciwników mogący nałożyć statusy Zatrucie i Zombie bez limitu tur.Działa wyłącznie przeciwko grupom graczy.
    Dla profesji Mag


    Nić Ariadny
    lvl:75
    limit użyć:2
    koszt mp:65
    startowa gwiazdka:1
    max gwiazdka:2
    zajmowane sloty:1
    Info:Atak na wszystkich przeciwników mogący nałożyć statusy Spowolnienie na 3 tury oraz paraliż na 2 tury.Działa wyłącznie przeciwko grupom graczy.
    Dla profesji Wojownik

  5. #1085
    Cytat Napisał Kubcok Zobacz post
    Sabotaż
    lvl:30
    limit użyć:1
    koszt mp:65
    startowa gwiazdka:1
    max gwiazdka:1
    zajmowane sloty:2
    Info:Zadaje 30% maksymalnego hp własnej drużynie tylko nie nam i odnawia 30% hp przeciwnikom(nie można użyć na przeciwnej drużynie).
    Dla obu profesji
    a to nie jest przypadkiem tak ze chcemy zapobiegac sabotowaniu?

  6. #1086
    Redaktor Naczelny Avatar Hubiot
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    3,029
    Cytat Napisał Kubcok Zobacz post
    Pogromca Statusów
    lvl:70
    limit użyć:3
    koszt mp:100
    startowa gwiazdka:1
    max gwiazdka:3
    zajmowane sloty:1
    Info:Standardowy atak magiczny na przeciwnika zadając 200 bonusowych obrażeń za każdy negatywny status przeciwnika jednakże po wykonaniu zdejmuje go.
    Dla profesji Mag


    Sabotaż
    lvl:30
    limit użyć:1
    koszt mp:65
    startowa gwiazdka:1
    max gwiazdka:1
    zajmowane sloty:2
    Info:Zadaje 30% maksymalnego hp własnej drużynie tylko nie nam i odnawia 30% hp przeciwnikom(nie można użyć na przeciwnej drużynie).
    Dla obu profesji


    Tantalowe męki
    lvl:75
    limit użyć:2
    koszt mp:150
    startowa gwiazdka:1
    max gwiazdka:2
    zajmowane sloty:2
    Info:Atak na wszystkich przeciwników mogący nałożyć statusy Zatrucie i Zombie bez limitu tur.Działa wyłącznie przeciwko grupom graczy.
    Dla profesji Mag


    Nić Ariadny
    lvl:75
    limit użyć:2
    koszt mp:65
    startowa gwiazdka:1
    max gwiazdka:2
    zajmowane sloty:1
    Info:Atak na wszystkich przeciwników mogący nałożyć statusy Spowolnienie na 3 tury oraz paraliż na 2 tury.Działa wyłącznie przeciwko grupom graczy.
    Dla profesji Wojownik
    Wszystkie zdolności poza "Sabotażem" (który na 100% nie przejdzie) są już w grze, a o ile się nie mylę to jest temat "Propozycje nowych zdolności"

  7. #1087
    Cytat Napisał xani Zobacz post
    Wszystkie zdolności poza "Sabotażem" (który na 100% nie przejdzie) są już w grze, a o ile się nie mylę to jest temat "Propozycje nowych zdolności"
    moze po prostu myslal ze nikt jeszcze nie doszedl do eliar xD

  8. #1088
    Użytkownik
    Dołączył
    06-06-2015
    Postów
    44
    Zdolności takie jak Tantalowe Męki, Nić Ariadny czy Pogromca Statusów istnieją ale nie są dostępne dla graczy.

  9. #1089
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,635
    Cytat Napisał Kubcok Zobacz post
    Zdolności takie jak Tantalowe Męki, Nić Ariadny czy Pogromca Statusów istnieją ale nie są dostępne dla graczy.
    to po co to dajesz na propozycję, skoro istnieje?
    powtórzę po xanim: "to jest temat "Propozycje nowych zdolności""

  10. #1090
    Użytkownik
    Dołączył
    22-11-2012
    Postów
    106
    Cytat Napisał Kubcok Zobacz post
    Sabotaż
    lvl:30
    limit użyć:1
    koszt mp:65
    startowa gwiazdka:1
    max gwiazdka:1
    zajmowane sloty:2
    Info:Zadaje 30% maksymalnego hp własnej drużynie tylko nie nam i odnawia 30% hp przeciwnikom(nie można użyć na przeciwnej drużynie).
    Dla obu profesji
    może mega leczenie na przeciwników :P ja to bym dał mega drenaż na moich haha.

  11. #1091
    Cytat Napisał adamekch Zobacz post
    może mega leczenie na przeciwników :P ja to bym dał mega drenaż na moich haha.
    przeciez mozna uzyc, znaczy pewnie anty-sabot mialby inne zdanie, ale normalnie mozesz uzywac.

  12. #1092
    Użytkownik Avatar AJKS
    Dołączył
    05-11-2014
    Postów
    213
    Pocisk/atak jakiś tam
    Poziom: dowolny
    Sloty: 1
    Użycia: 1
    Mp: 30
    Pocisk/atak bez atrybutu, nadający przeciwnikowi statusy zatrucie, spowolnienie, klątwa, ślepota, na 3 tury, każdy z 60% prawdopodobieństwem, a używającemu, statusy paraliż na 2 tury

  13. #1093
    Mega Przyspieszenie.

  14. #1094
    Cytat Napisał XdragonX Zobacz post
    Mega Przyspieszenie.
    https://mfo3.pl/view/i/403

    takie np?

  15. #1095
    musaraj
    Konto usunięte
    Cytat Napisał XdragonX Zobacz post
    Mega Przyspieszenie.
    O - to jest fajna propozycja. Przyspieszenie na 3 tury dla całej drużyny, najlepiej jeszcze ze zdejmowaniem Spowolnienia. To by było super na minibossy, szczególnie takie, co dają spowolnienie... Oraz do TvT, bo zdarza mi się widzieć Zamrożenie...
    Tylko moim zdaniem ta zdolność byłaby tak dobra, że musiałaby zajmować 2 sloty...

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •