Strona 72 z 108 PierwszyPierwszy ... 2262707172737482 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,066 do 1,080 z 1613

Temat: Propozycje nowych zdolności

  1. #1066
    Your Nightmare
    Konto usunięte
    Równowaga:
    Limit użyć- 1.
    Koszt MP- 65.
    Gwiazdki- 1.
    Opis: Wyrównuje wszystkie atrybuty do 0%. Działa przez 5 tur. Można by w sumie zrobić to na walki drużynowe, wtedy równowaga działałaby na wszystkich sprzymierzeńców.

  2. #1067
    Użytkownik
    Dołączył
    06-06-2015
    Postów
    44
    Przywołanie
    lvl:65
    limit użyć:1
    koszt mp:120
    startowa gwiazdka:1
    max gwiazdka:3
    zajmowane sloty:1
    Info:Przywołuje 1 ognika o losowym atrybucie który posiada 60/70/80% naszego hp i który zadaje obrażenia przeciwnikowi.
    Dla profesji Mag


    Speszenie
    lvl:70
    limit użyć:2
    koszt mp:70
    startowa gwiazdka:0
    max gwiazdka:2
    zajmowane sloty:1
    Info:Redukuje szczęście przeciwnika o 33% na 5 tur oraz posiada 40% szans na nadanie statusów ślepota lub klątwa na 2 tury.
    Dla obu profesji


    Błyskawiczny atak
    lvl:60
    limit użyć:3
    koszt mp:45
    startowa gwiazdka:1
    max gwiazdka:1
    zajmowane sloty:1
    Info:Standardowy atak który posiada 40% szans na zadanie 2 ciosów naraz.
    Dla profesji Wojownik


    Zniszczenie
    lvl:50
    limit użyć:1
    koszt mp:100
    startowa gwiazdka:1
    max gwiazdka:1
    zajmowane sloty:2
    Info:Redukuje hp wszystkich przeciwników do 1 jednakze nadaje status wszystkim członkom drużyny uśpienie na 1 turę bez względu na odporność.Nie działa na bossy.
    Dla obu profesji


    Wykańczający cios
    lvl:65
    limit użyć:1
    koszt mp:35
    startowa gwiazdka:0
    max gwiazdka:1
    zajmowane sloty:1
    Infoobija przeciwnika który posiada mniej lub równo 30% hp.Nie działa na bossy.
    Dla profesji wojownik


    Ochrona antymagiczna
    lvl:75
    limit użyć:1
    koszt mp:100
    startowa gwiazdka:1
    max gwiazdka:1
    zajmowane sloty:2
    Info:Zamienia wszystkie punkty obrony na punkty obrony magicznej.
    Dla obu profesji


    Ochrona Antyfizyczna
    (to samo co ochrona Antymagiczna tylko na odwrót)

  3. #1068
    musaraj
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Kubcok Zobacz post
    Ochrona antymagiczna
    lvl:75
    limit użyć:1
    koszt mp:100
    startowa gwiazdka:1
    max gwiazdka:1
    zajmowane sloty:2
    Info:Zamienia wszystkie punkty obrony na punkty obrony magicznej.
    Dla obu profesji


    Ochrona Antyfizyczna
    (to samo co ochrona Antymagiczna tylko na odwrót)
    I wyobraź sobie oberwanie kamykiem/runą :P

  4. #1069
    Użytkownik
    Dołączył
    06-06-2015
    Postów
    44
    No tak ale są 3 użycia i zawsze można użyć osłony

  5. #1070
    Użytkownik
    Dołączył
    06-06-2015
    Postów
    44
    Zdezorientowanie
    lvl:75
    koszt mp:75
    limit użyć:2
    startowa gwiazdka:1
    max gwiazdka:2
    zajmowane sloty:1
    Infooświęcenie 1 tury aby otrzymać ją za 25-40tur walki jako podwójny ruch.Niewidoczne dla przeciwnika.
    Dla profesji Wojownik


    Bariera statusowa
    lvl:70
    limit użyć:1
    koszt mp:100
    startowa gwiazdka:0
    max gwiazdka:1
    zajmowane sloty:1
    Info: Przeciwnikowi z tą barierą nie można nałożyć żadnego negatywnego statusu przez 12 tur.
    Dla obu profesji.


    Regeneracyjny cios
    lvl:60
    limit użyć:3
    koszt mp:35
    startowa gwiazdka:0
    max gwiazdka:3
    zajmowane sloty:1
    Info:Zadaje standardowe obrażenia bez atrybutu nakładając używającemu status regeneracja na 4 tury.
    Dla profesji Wojownik


    Reneracyjny pocisk
    (to samo co Regeneracyjny cios tylko dla maga)

  6. #1071
    Cytat Napisał adamekch Zobacz post
    Zaklęcie Usmiercające


    Natychmiastowo usmierca przeciwnika, niestety jest jeszcze druga strona medalu. Mianowicie istnieje szansa że nie trafi on przeciwnika tylo używającego zaklęcie w walce 1-3 na 1-3 (50%) w walkach 4 na 4 (25%). W walkach 4 na 4 usmierca całą drużyne używającego. Działa tylko podczas bójek.

    https://s10.ifotos.pl/img/Avada-Ked_waaanxa.png

    wiem że to za bardzo abstrakcyjna propozycja :c....

    harry ptter tak bałdzo
    Ty chyba nawet nie wiesz, co piszesz. Już jest Wyrok Śmierci, to ile ma być tych zdolności od razu kogoś uśmiercających? Zresztą większy sens miałoby uśmiercanie losowego przeciwnika i losowego sojusznika. Niby skróci to walki TvT, ale od razu będzie limit ożywień przez same zdolności, czyli wątpię, że takie coś zrobią.
    "W walkach 4 na 4 uśmierca całą drużynę używającego." - czyli co, ktoś tego ma używać, by od razu przegrać walkę? Perfekcyjny sabotaż.

  7. #1072
    Użytkownik Avatar Dorek
    Dołączył
    01-09-2012
    Postów
    1,608
    Cytat Napisał adamekch Zobacz post
    Zaklęcie Usmiercające


    Natychmiastowo usmierca przeciwnika, niestety jest jeszcze druga strona medalu. Mianowicie istnieje szansa że nie trafi on przeciwnika tylo używającego zaklęcie w walce 1-3 na 1-3 (50%) w walkach 4 na 4 (25%). W walkach 4 na 4 usmierca całą drużyne używającego. Działa tylko podczas bójek.

    https://s10.ifotos.pl/img/Avada-Ked_waaanxa.png

    wiem że to za bardzo abstrakcyjna propozycja :c....

    harry ptter tak bałdzo
    zgadzam się z asasynkiem twoja zdolność jest bezsensowna i wprost wymarzona dla sabotów.
    Czy ty nie widzisz że jest przesadzona ? nawet jak dasz ją za 400 many . . .
    Następnym razem polecam zastanowić się dwa razy zanim coś napiszesz.

  8. #1073
    Użytkownik
    Dołączył
    22-11-2012
    Postów
    106
    i co spinacie poslady nie łatwiej powiedziec po prostu że sie nie podoba , skoro jest słaba to nie wejdzie tak? więc o co chodzi? Forum jest dla wszystkich.
    Ostatnio edytowane przez adamekch ; 19-07-2015 o 17:03

  9. #1074
    Użytkownik Avatar Dorek
    Dołączył
    01-09-2012
    Postów
    1,608
    Cytat Napisał adamekch Zobacz post
    i co spinacie poslady nie łatwiej powiedziec po prostu że sie nie podoba , skoro jest słaba to nie wejdzie tak? więc o co chodzi? Forum jest dla wszystkich.
    dlaczego porównujesz słowo przesadzona do słabej ?
    słaba nie jest. jest PRZESADZONA
    Zajrzyj w słownik co to słowo oznacza
    Ostatnio edytowane przez Dorek ; 19-07-2015 o 17:17

  10. #1075
    Użytkownik
    Dołączył
    22-11-2012
    Postów
    106
    Cios Półksiężyca
    Poziom: 50/55/60/65/70
    Koszt: X pkt. many
    sloty: 1
    profesja: wojownik
    info: Atak fizyczny (70-75-80%* zwykłego ataku) na 4 przeciwników. Ignoruje status bariera.

    Lunarny Skok
    Poziom: 65
    Limit użyc: 1* (*INFO)
    koszt MP: X (mało)
    sloty: 1
    pierwsza gwiazdka: 1 (na 1)
    profesja: Wojownik
    Info: atak wachający się od X% normalnego ciosu do ~133.(3)%. możliwosc użycia ponownie gdy przeciwnik zaatakowany ma choć 1 pozytywny status

    Przygotowanie/Magiczne wzmocnienie
    Poziom 60/65/70 lub X/X/X/X/X
    Koszt: ~50 pkt. many
    limit użyć: 1
    profesja: Wszystkie
    Info: wzmacnia wybranego gracza statusami takimi jak mobilizacja/skupienie, pomyslnosc/precyzja na 1 turę. (nie działa na różdżkę guardy ponieważ "na 1 turę")

    pozdrawiam hejty.
    Ostatnio edytowane przez adamekch ; 16-09-2015 o 19:28

  11. #1076
    Użytkownik
    Dołączył
    22-11-2012
    Postów
    106
    Cytat Napisał dorek Zobacz post
    dlaczego porównujesz słowo przesadzona do słabej ?
    słaba nie jest. jest PRZESADZONA
    Zajrzyj w słownik co to słowo oznacza
    sŁaBa W bIlAnSiE C0P13
    Ostatnio edytowane przez adamekch ; 19-07-2015 o 20:43 Powód: Każdy może to ja też.

  12. #1077
    Użytkownik
    Dołączył
    22-11-2012
    Postów
    106
    Nietykalnosc mocy
    poziom:1
    koszt many:1
    info: nadaje nietykalnosc, mobilizacje, skupienie i przyspieszenie bez limitu tur.

    nietkalnosc niemocy
    poziom:65
    koszt many:250
    sloty:5
    info: Atak magiczny bez atrybutu zadający 50% zwykłego ataku. Nadaje używającemu auto statusy zombi, reg oraz zatrucie na 5tur

    polecam adminą dodania tych zdolnosci w kolejnym upku ponieważ siedziałem nad nimi 5 godzin i są bardzo zbalansowane
    Ostatnio edytowane przez adamekch ; 19-07-2015 o 21:15 Powód: Każdy może to ja też.

  13. #1078
    Użytkownik Avatar Dorek
    Dołączył
    01-09-2012
    Postów
    1,608
    Cytat Napisał adamekch Zobacz post
    Nietykalnosc mocy
    poziom:1
    koszt many:1
    info: nadaje nietykalnosc, mobilizacje, skupienie i przyspieszenie bez limitu tur.

    nietkalnosc niemocy
    poziom:65
    koszt many:250
    sloty:5
    info: Atak magiczny bez atrybutu zadający 50% zwykłego ataku. Nadaje używającemu auto statusy zombi, reg oraz zatrucie na 5tur

    polecam adminą dodania tych zdolnosci w kolejnym upku ponieważ siedziałem nad nimi 5 godzin i są bardzo zbalansowane
    popatrz logicznie czy takie coś wejdzie do gry. pozdro

  14. #1079
    Użytkownik
    Dołączył
    17-02-2013
    Postów
    70
    Cytat Napisał adamekch Zobacz post
    Cios Półksiężyca
    Poziom: 50/55/60/65/70
    Koszt: X pkt. many
    sloty: X
    pierwsza gwiazta: 0 (na 5, 1 gwiazdka 70% zwykłego ciosu z jednym użyciem. 2g. 75% użycia 1. 3g 80% i 1. 4g 80% 2 użycia. 5g 80% z 3 użyciami)
    profesja: wojownik
    info: Atak fizyczny (80%* zwykłego ataku) na X przeciwników stojących blisko siebie (jesli mniej niż 4). Ignoruje status bariera.

    Lunarny Skok
    Poziom: 65
    Limit użyc: 1* (*INFO)
    koszt MP: X (mało)
    sloty: 1
    pierwsza gwiazdka: 1 (na 1)
    profesja: Wojownik
    Info: atak wachający się od X% normalnego ciosu do ~133.(3)%. możliwosc użycia ponownie gdy przeciwnik zaatakowany ma ponad 1 status/pozytywny status

    Błogosławieństwo/Magiczne wzmocnienie
    Poziom 60/65/70 lub X/X/X/X/X
    Koszt: 30/35/40/45/50 pkt. many
    limit użyć: 1/2/3/3/3
    moc dodatkowych obrażeń: X/X/X/X/X (jesli miał by zadawac dodatkowe obrażenia)
    Gwiazdki: 5 lub 3 (zadają dodatkowe obrażenia magiczne/mają atrybót lodu)
    profesja: mag
    Info: wzmacnia wybranego gracza na 3 tury. podstawowe ataki wybranego gracza zadają dodatkowe obrażenia magiczne/mają atrybót lodu i spowalniają cel na X tur.

    pozdrawiam hejty.
    To nie league of legends. Mógłbyś wymyślić swoje nazwy umiejętności, a nie zżynać z innej gry.

  15. #1080
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,302
    do modów: to się robi denerwujące, zróbcie coś z tym, bo te zdolności nie są poważne i tylko zaśmiecają temat (tzw. nabijanie postów)
    @DOWN
    no... w sumie racja
    Ostatnio edytowane przez Clover ; 19-07-2015 o 22:36

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •