Strona 32 z 55 PierwszyPierwszy ... 22303132333442 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 466 do 480 z 818

Temat: Propozycje nowego uzbrojenia

  1. #466
    Cytat Napisał Lisu aka wróciłem Zobacz post
    wtedy mielibysmy 115% obrazen bez atrybutu co 2 atak, a mi chodzi o to aby miec mozliwosc wybor (jak w czarciej rozdze), tzn. jezeli chcesz aby Twoj co 2 atak zadawal obrazenia o atrybucie miecza, wbijasz miecz na 25%, i masz kolejno ataki: 100% (rekawicowy) ~115% - atrybut miecza przeciwnika.

    kazdy (liczacy sie w pvp) mag ma arty fizyczne okolo 0, natomiast wojownik nawet uzywajac rekawic w pvp, zwykle ma powbijane (kwestia expienia itd.) te rekawice to "kontra" na najlepsze bronie z Nordi, np.

    wejdzie jakis fajny miecz, idealny do expienia, 90% wojownikow ma odrazu miecz +25%. gdy dochodzi do pvp pojawia sie problem, bo ktos kto do expa nie uzywa miecza tylko np. topora, wbije wlocznie na +25% i w walce z tymi lapkami bedzie mial ataki wdg wzoru: 100%, 140%, 100% itd.

    przyklad pokazuje najwyzsze wartosci, graniczne, (w zasadzie to blad) dzieki czemu najlepiej widac o co mi chodzi.
    Wiem, o co ci chodzi. Broń spoko, ale musi mieć raczej zmniejszone bazowe statystyki (nawet odrobine).

    A teraz dodam coś od siebie.

    ... Topór

    Statystyki standardowe, +25% ślepota.

    Opis: Nadaje autostatus Zatrucie na 3 tury. Zadaje obrażenia zwiększone o 20%, gdy używający ma nałożony status Zatrucie.

  2. #467
    staty: typowe dla rekawiczek, mozliwe jakies kombinacje
    zdolnosci/autostatusy: kazdy atak w naszej parzystej turze zadaje obrazenia atrybutowe zalezne od najwyzszego naszego atrybutu fizycznego.
    Rękawice statusów początkowo zamiast aktualnego statusu miały - biją po najbardziej opłacalnym atrze

  3. #468
    Cytat Napisał lilanna Zobacz post
    Wiem, o co ci chodzi. Broń spoko, ale musi mieć raczej zmniejszone bazowe statystyki (nawet odrobine).
    czy ja wiem, rekawice i tak maja slabe statystyki, na wyzszych lvlach roznica sie powieksza. dodatkowo efekt dziala tylko w przypadku opcji atak. kombinacja: czysty cios, atak, czysty cios; nie zadziala. ewentualnie moznaby zrobic myk +0 mp, wszystkie arty magiczne +4% (i tak nikt ich nie bedzie uzywal na magow ale dla picu mozna wstawic)

    a toporek fajny, chyba pierwszy statusujacy.

    co do MOP'a, nie wiedzialem (wstawilbym cytat ale nie umiem lol)

  4. #469
    Cytat Napisał Lisu aka wróciłem Zobacz post
    czy ja wiem, rekawice i tak maja slabe statystyki, na wyzszych lvlach roznica sie powieksza. dodatkowo efekt dziala tylko w przypadku opcji atak. kombinacja: czysty cios, atak, czysty cios; nie zadziala. ewentualnie moznaby zrobic myk +0 mp, wszystkie arty magiczne +4% (i tak nikt ich nie bedzie uzywal na magow ale dla picu mozna wstawic)

    a toporek fajny, chyba pierwszy statusujacy.

    co do MOP'a, nie wiedzialem (wstawilbym cytat ale nie umiem lol)
    Słabsze staty bo bije z atrybutem, a ma +10% celności no i ta mana. Ale idea fajna.

  5. #470
    Your Nightmare
    Konto usunięte
    Morska zbroja
    Unikat.
    Statystyki: zmniejszona obrona kosztem 4 punktów w szczęście, obronę magiczną i szybkość, a więc o 12 punktów.
    Sloty: 9.
    Specjalne zdolności/autostatusy: nadaje autostatus bryza* na 1 turę. Wykuta na polecenie samego Lewiatana w najgłębszych czeluściach morza okalającego całą Arkadię.

    * - regeneracja, bariera, bariera magiczna na 1 turę.

  6. #471
    Cytat Napisał Your Nightmare Zobacz post
    Morska zbroja
    Unikat.
    Statystyki: zmniejszona obrona kosztem 4 punktów w szczęście, obronę magiczną i szybkość, a więc o 12 punktów.
    Sloty: 9.
    Specjalne zdolności/autostatusy: nadaje autostatus bryza* na 1 turę. Wykuta na polecenie samego Lewiatana w najgłębszych czeluściach morza okalającego całą Arkadię.

    * - regeneracja, bariera, bariera magiczna na 1 turę.
    Max 1 autostatus.

  7. #472
    Fatal
    Konto usunięte
    Cytat Napisał lilanna Zobacz post
    Max 1 autostatus.
    Chyba dałoby radę pokombinować i stworzyć nowy status o właściwościach tych 3.

  8. #473
    Your Nightmare
    Konto usunięte
    Pomyślałem, że byłby to nawet fajny pomysł, no bo pierwsze takie uzbrojenie by weszło. Nie wiem, czy zbyt dobre, czy nie, ale jak na 1 turę to chyba nic się nie stanie ;d

  9. #474
    Cytat Napisał Fatal Zobacz post
    Chyba dałoby radę pokombinować i stworzyć nowy status o właściwościach tych 3.
    Coś jak autospell na początku walki (Znowu nawiązanie do Hirołsów), dający te 3 statusy, niezabierający tury gracza - Rozpoczęcie walki: Bonus z uzbrojenia nadaje status ... , I normalne rozpoczęcie walki.

    Możliwe, że implementowywalne to jest

  10. #475
    Redaktor Naczelny Avatar Hubiot
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    2,828
    Różdżka Normalizacji (8 slotów) UNIKAT
    Duża ilość MP kosztem zmiejszonego ataku i speeda/lucka
    Specjalne zdolności/autostatusy: Ma 5-10% na zdjęcie 1 (tylko 1) pozytywnego statusu. (działa również na bossy)

  11. #476
    Your Nightmare
    Konto usunięte
    Miecz myślenia. (unikat)
    Sloty: 9.
    Staty: 5 MP, lekko zwiększone obrażenia, atak zwykły jak dla mieczy, 20 HP.
    Specjalne zdolności/autostatusy: nadaje autostatus regeneracja na 3 tury. Ma 5% szans na nałożenie przeciwnikowi statusów zatrucie i nietykalność na 1 turę.

  12. #477
    Mieczyslaw
    Lv dowolny
    Staty typowe
    Sloty zmniejszone
    Parzysty atak fizyczny zadany pod rzad przyswaja dodatkowo zdrowie wedlug wzoru: hp przeciwnika - hp uzywajacego /2 W przypadku gdy bilans jest dodatni otrzymujemy zdrowie, gdy ujemny tracimy je.

  13. #478
    Lonely
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Lisu aka wróciłem Zobacz post
    Mieczyslaw
    Lv dowolny
    Staty typowe
    Sloty zmniejszone
    Parzysty atak fizyczny zadany pod rzad przyswaja dodatkowo zdrowie wedlug wzoru: hp przeciwnika - hp uzywajacego /2 W przypadku gdy bilans jest dodatni otrzymujemy zdrowie, gdy ujemny tracimy je.
    3 pierwsze punkty to tak troche dałoby się bardziej szczegółowo? Czwarty i piąty ciekawe to mogłoby być. Ale nazwa? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

  14. #479
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,289
    Cytat Napisał PlaTyNoWy Zobacz post
    3 pierwsze punkty to tak troche dałoby się bardziej szczegółowo? Czwarty i piąty ciekawe to mogłoby być. Ale nazwa? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
    no to tak: dowolny oznacza, że admini mają wybrać
    typowe oznacza, że takie jakie będą miały miecze na ten poziom
    zmniejszone oznacza zmniejszoną ilość, czyli w porównaniu z innymi mieczami na ten poziom będzie miał mniej slotów.
    Pomogłem? daj reputa. Nie? nie dawaj.

  15. #480
    3 pierwsze punkty to tak troche dałoby się bardziej szczegółowo? Czwarty i piąty ciekawe to mogłoby być. Ale nazwa? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
    Jest dobrze. Warto dopisywać tylko szczegolne uwagi do lv/nazwy/stat ,bo lv i staty są ustalane przez system, zaś nazwa najczęściej pochodzi od bossa

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •