Nazwa: ?
Typ: Miecz
Statystyki: normalne, +25% furia, +25% zombie, 1 slot więcej
Specjalne zdolności/autostatusy: zwykły cios fizyczny zabiera 1 hp (nie dotyczy zdolności typu czysty cios)
Nazwa: ?
Typ: Miecz
Statystyki: normalne, +25% furia, +25% zombie, 1 slot więcej
Specjalne zdolności/autostatusy: zwykły cios fizyczny zabiera 1 hp (nie dotyczy zdolności typu czysty cios)
Nazwa: Topór nieobliczalności.
Statystyki: trochę większe obrażenia, atak normalny trochę więcej odjętego speeda, +25% do ślepoty i paraliżu, slotów 9.
Specjalne zdolności/autostatusy: Bije normalnie, jednakże co ok. 20 tur zadaje o 10% większy dmg przeciwnikowi, co niestety skutkuje tym, iż 50% zadanych obrażeń odbija się na posiadaczu. Aby tego uniknąć posiadacz musi mieć nałożony status bariera.
Nazwa: Miecz ostateczności.
Statystyki: lekko zmniejszony atak, kosztem lekkiego podwyższenia dmg, poza tym normalne.
Specjalne zdolności/autostatusy: nadaje autostatus bariera magiczna na 2 tury. Co 125 tur walki odbiera przeciwnikowi 1500 HP.
zbyt op, ale podwyższający atak o np. 20% w równo 15/30/45/60 itd. turze (i tylko co 15 tur - czyli musimy tak poprowadzić walkę żeby dobrze z tego skorzystać) wydaje się niezłym pomysłem
"Nie walczę już z nikim,
Nie walczę już o nic."
Albo: bonus do dmg = 1% * liczba naszych tur. Jednak górny limit i tak będzie potrzebny. Pewnie takie 40-50% to maks totalne, a i tak wymaga długiej walki.
[SIGPIC]https://pokazywarka.pl/baho0i/[/SIGPIC]Wszystkie błędy są celowe...
Hiter nie wyciągnie tylu ataków/tur, coś musi poświęcić.Nic tylko zostać hiterem przy takim eq... 40-50% to zdecydowanie za dużo. Wyjdzie w którymś momencie walki tak że będzie się obrywać hity za połowę hp max. Max 15-20% moim skromnym zdaniem. 50 tur naszych to wcale nie taka niesamowita wielka liczba.
W inną stronę bonus taki nie liczy się do mocy zdolności więc byłby one mu zbędne więc realne hiterowanie byłoby po 30 turze.
Prawdziwym problemem byłby tu postaci które przeciągałyby walkę. Uniker/deffer. Wtedy końcowy bonus przedmiotuy mógłby być pod 100%.
Ciekawą opcją jest:
pierwsze 30 tury dmg wzrasta o 1% co turę
od 30 dmg spada o 1% co turę (od tych 30% bonusowego) więc po 60 turach dmg bedzie bazowy
Nazwa: cos klimatycznego ^^ np. rekawice wyboru
typ: rekawiczki
lvl: z upka Nordia (70, moze 75)
staty: typowe dla rekawiczek, mozliwe jakies kombinacje
zdolnosci/autostatusy: kazdy atak w naszej parzystej turze zadaje obrazenia atrybutowe zalezne od najwyzszego naszego atrybutu fizycznego.
wtedy mielibysmy 115% obrazen bez atrybutu co 2 atak, a mi chodzi o to aby miec mozliwosc wybor (jak w czarciej rozdze), tzn. jezeli chcesz aby Twoj co 2 atak zadawal obrazenia o atrybucie miecza, wbijasz miecz na 25%, i masz kolejno ataki: 100% (rekawicowy) ~115% - atrybut miecza przeciwnika.
kazdy (liczacy sie w pvp) mag ma arty fizyczne okolo 0, natomiast wojownik nawet uzywajac rekawic w pvp, zwykle ma powbijane (kwestia expienia itd.) te rekawice to "kontra" na najlepsze bronie z Nordi, np.
wejdzie jakis fajny miecz, idealny do expienia, 90% wojownikow ma odrazu miecz +25%. gdy dochodzi do pvp pojawia sie problem, bo ktos kto do expa nie uzywa miecza tylko np. topora, wbije wlocznie na +25% i w walce z tymi lapkami bedzie mial ataki wdg wzoru: 100%, 140%, 100% itd.
przyklad pokazuje najwyzsze wartosci, graniczne, (w zasadzie to blad) dzieki czemu najlepiej widac o co mi chodzi.
Wiem, o co ci chodzi. Broń spoko, ale musi mieć raczej zmniejszone bazowe statystyki (nawet odrobine).
A teraz dodam coś od siebie.
... Topór
Statystyki standardowe, +25% ślepota.
Opis: Nadaje autostatus Zatrucie na 3 tury. Zadaje obrażenia zwiększone o 20%, gdy używający ma nałożony status Zatrucie.