Strona 31 z 55 PierwszyPierwszy ... 21293031323341 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 451 do 465 z 818

Temat: Propozycje nowego uzbrojenia

  1. #451
    Buława Spokoju
    Statystyki: Standardowe, +25% uśpienie
    Opis: Przez 5 tur odkładane jest 2% z zadanych obrażeń. Szósty atak jest wzmocniony o sumę skumulowanych obrażeń.

    Krucha Włócznia
    Statystyki: Zwiększone o ~10%, bonus do szczęścia
    Opis: Bardzo delikatna i trudna w użyciu włócznia. Każdy cios krytyczny nadaje używającemu status Paraliż na 1 turę.

    Chromowana Szabla
    Statystyki: Standardowe, mały bonus do hp ~100.
    Opis: Nadaje autostatus Regeneracja na 4 tury. Chybienie uzupełnia 1/3 brakującego HP do pełnego wyleczenia.

    Topór Grozy
    Statystyki: Standardowe, +6% Włócznia.
    Opis: Wzmacnia obrażenia o 2% kosztem zmniejszonej o 1% celności za każdy celny cios. Chybienie resetuje licznik. Maksymalny bonus wynosi 20%.
    Ostatnio edytowane przez Hide ; 14-04-2015 o 00:03

  2. #452
    Fatal
    Konto usunięte
    Nazwa: ?
    Typ: Miecz
    Statystyki: normalne, +25% furia, +25% zombie, 1 slot więcej
    Specjalne zdolności/autostatusy: zwykły cios fizyczny zabiera 1 hp (nie dotyczy zdolności typu czysty cios)

  3. #453
    Your Nightmare
    Konto usunięte
    Nazwa: Topór nieobliczalności.
    Statystyki: trochę większe obrażenia, atak normalny trochę więcej odjętego speeda, +25% do ślepoty i paraliżu, slotów 9.
    Specjalne zdolności/autostatusy: Bije normalnie, jednakże co ok. 20 tur zadaje o 10% większy dmg przeciwnikowi, co niestety skutkuje tym, iż 50% zadanych obrażeń odbija się na posiadaczu. Aby tego uniknąć posiadacz musi mieć nałożony status bariera.

  4. #454
    Your Nightmare
    Konto usunięte
    Nazwa: Miecz ostateczności.
    Statystyki: lekko zmniejszony atak, kosztem lekkiego podwyższenia dmg, poza tym normalne.
    Specjalne zdolności/autostatusy: nadaje autostatus bariera magiczna na 2 tury. Co 125 tur walki odbiera przeciwnikowi 1500 HP.

  5. #455
    Użytkownik Avatar Deathpool
    Dołączył
    26-07-2012
    Postów
    181
    Co 125 tur? Nie wiem kiedy chcesz takie coś osiągnąć.

  6. #456
    Your Nightmare
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Deathpool Zobacz post
    Co 125 tur? Nie wiem kiedy chcesz takie coś osiągnąć.
    W sensie, że w 125 turze walki odbierze 1500 HP. Czyli, idealny na pvp na większym poziomie ;d.

  7. #457
    Użytkownik Avatar SystemOfADown
    Dołączył
    23-12-2011
    Postów
    3,157
    zbyt op, ale podwyższający atak o np. 20% w równo 15/30/45/60 itd. turze (i tylko co 15 tur - czyli musimy tak poprowadzić walkę żeby dobrze z tego skorzystać) wydaje się niezłym pomysłem
    "Nie walczę już z nikim,
    Nie walczę już o nic."

  8. #458
    Albo: bonus do dmg = 1% * liczba naszych tur. Jednak górny limit i tak będzie potrzebny. Pewnie takie 40-50% to maks totalne, a i tak wymaga długiej walki.

  9. #459
    Użytkownik Avatar NieZabijajMnie
    Dołączył
    24-12-2011
    Postów
    1,690
    Cytat Napisał Koridor Zobacz post
    Albo: bonus do dmg = 1% * liczba naszych tur. Jednak górny limit i tak będzie potrzebny. Pewnie takie 40-50% to maks totalne, a i tak wymaga długiej walki.
    Nic tylko zostać hiterem przy takim eq... 40-50% to zdecydowanie za dużo. Wyjdzie w którymś momencie walki tak że będzie się obrywać hity za połowę hp max. Max 15-20% moim skromnym zdaniem. 50 tur naszych to wcale nie taka niesamowita wielka liczba.
    [SIGPIC]https://pokazywarka.pl/baho0i/[/SIGPIC]Wszystkie błędy są celowe...

  10. #460
    Nic tylko zostać hiterem przy takim eq... 40-50% to zdecydowanie za dużo. Wyjdzie w którymś momencie walki tak że będzie się obrywać hity za połowę hp max. Max 15-20% moim skromnym zdaniem. 50 tur naszych to wcale nie taka niesamowita wielka liczba.
    Hiter nie wyciągnie tylu ataków/tur, coś musi poświęcić.
    W inną stronę bonus taki nie liczy się do mocy zdolności więc byłby one mu zbędne więc realne hiterowanie byłoby po 30 turze.
    Prawdziwym problemem byłby tu postaci które przeciągałyby walkę. Uniker/deffer. Wtedy końcowy bonus przedmiotuy mógłby być pod 100%.

    Ciekawą opcją jest:
    pierwsze 30 tury dmg wzrasta o 1% co turę
    od 30 dmg spada o 1% co turę (od tych 30% bonusowego) więc po 60 turach dmg bedzie bazowy

  11. #461
    Nazwa: cos klimatycznego ^^ np. rekawice wyboru
    typ: rekawiczki
    lvl: z upka Nordia (70, moze 75)
    staty: typowe dla rekawiczek, mozliwe jakies kombinacje
    zdolnosci/autostatusy: kazdy atak w naszej parzystej turze zadaje obrazenia atrybutowe zalezne od najwyzszego naszego atrybutu fizycznego.

  12. #462
    Cytat Napisał Lisu aka wróciłem Zobacz post
    Nazwa: cos klimatycznego ^^ np. rekawice wyboru
    typ: rekawiczki
    lvl: z upka Nordia (70, moze 75)
    staty: typowe dla rekawiczek, mozliwe jakies kombinacje
    zdolnosci/autostatusy: kazdy atak w naszej parzystej turze zadaje obrazenia atrybutowe zalezne od najwyzszego naszego atrybutu fizycznego.
    W tej formie zbyt op.

  13. #463
    Cytat Napisał lilanna Zobacz post
    W tej formie zbyt op.
    "... najwyzszego atrybutu -10%"

    Ta da

  14. #464
    Cytat Napisał Lisu aka wróciłem Zobacz post
    "... najwyzszego atrybutu -10%"

    Ta da
    Może po prostu od razu dać obrażenia zwiększone o 15%. Po co się rozdrabniać.

  15. #465
    Cytat Napisał lilanna Zobacz post
    Może po prostu od razu dać obrażenia zwiększone o 15%. Po co się rozdrabniać.
    wtedy mielibysmy 115% obrazen bez atrybutu co 2 atak, a mi chodzi o to aby miec mozliwosc wybor (jak w czarciej rozdze), tzn. jezeli chcesz aby Twoj co 2 atak zadawal obrazenia o atrybucie miecza, wbijasz miecz na 25%, i masz kolejno ataki: 100% (rekawicowy) ~115% - atrybut miecza przeciwnika.

    kazdy (liczacy sie w pvp) mag ma arty fizyczne okolo 0, natomiast wojownik nawet uzywajac rekawic w pvp, zwykle ma powbijane (kwestia expienia itd.) te rekawice to "kontra" na najlepsze bronie z Nordi, np.

    wejdzie jakis fajny miecz, idealny do expienia, 90% wojownikow ma odrazu miecz +25%. gdy dochodzi do pvp pojawia sie problem, bo ktos kto do expa nie uzywa miecza tylko np. topora, wbije wlocznie na +25% i w walce z tymi lapkami bedzie mial ataki wdg wzoru: 100%, 140%, 100% itd.

    przyklad pokazuje najwyzsze wartosci, graniczne, (w zasadzie to blad) dzieki czemu najlepiej widac o co mi chodzi.

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •