Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 15 z 16

Temat: pomysł na...itemy czasowe :P

  1. #1
    Użytkownik
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    1,489

    pomysł na...itemy czasowe :P

    Myślałem nad itemami które działały by podobnie jak totem czy róg myśliwski, ale były mocniejsze i przez to miałyby ograniczenie czasowe, raz założone już nie mogłyby byc zdjęte, po terminie ważności, traciłyby moc i zostawały by bez żadnych statystyk, wtedy można by je zdjąć ;]
    niektóre mogłyby też dawac statystyki

    itemy mogłyby niektóre być z questów, co słabsze to może z bossów odnawialnych, a niektóre do kupienia za MF ;]

    Dla tych itemów w EQ byłyby specjalne miejsce (albo nową zakładkę zrobić)

    przykład takiego przedmiotu:

    chusta podróżnika
    wymagany poziom 1
    szybkość 5
    info: Podróże za pomoca kryształów kosztują 3 pkt. energii
    czas działania: 72h

    amulet życia
    wymagany poziom 15
    obrona 2
    obrona mag. 2
    życie 50
    info: życie po walce błyskawicznie regeneruje się
    czas dziania: 36h

    w tym amulecie chodzi o to że nie używamy mixów, po walce zawsze mamy full życia, trochę na mixach można przyoszczędzić, na silniejszych potworach (po upie takie sie pojawią) gracze się leczą po każdej walce z mobem, z tym trochę więcej wygody ;]

    a tu przykład przedmiotu dostępnego za MF ;]

    Pierścień energii
    wymagany poziom 25
    info: masz 15% szans że akcja (walka z mobem/bossem/graczem) nie zabierze ci punktu energii
    czas działania: 12h


    tak już dla tych pytających po co to jest...dla większej zabawy, takie itemy byłyby na pewno drogie, ciężko dostępne. Ale z tymi itemami gra zrobi się ciekawsza.

    Jak ci sie podoba pomysł to gwiazdka po lewej na dole mojego postu nie gryzie :P

  2. #2
    Użytkownik Avatar Chaos
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    2,047
    Hmm nawet ciekawe.
    Może kiedyś wejdzie do gry.
    Przedmioty za MF raczej odpadają,
    bo Admini kiedyś pisali że nie będzie sklepiku z płatnymi itemkami.
    [SIGPIC][/SIGPIC]

  3. #3
    Loco
    Konto usunięte
    Kupowanie ekwipunku, złota czy czego tam chcecie za punkty mf nie jest dobrym pomysłem.Co do propozycji o reszcie przedmiotów z questów nie mam zdania, choć jestem dość sceptycznie nastawiony do tego pomysłu.

  4. #4
    docOok
    Konto usunięte
    fajny pomysl popieram ;p

  5. #5
    The End
    Konto usunięte
    Jestem za. Pomysł extra. Masz repka.

  6. #6
    Goddess Of War
    Konto usunięte
    wszystko fajne tylko nie za MF

  7. #7
    Użytkownik
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    1,489
    te za MF mogłyby nie być możliwe do wystawienia na targ lub handel :P
    po za tym nie są jakies kozacko dające przewage, inaczej jakby coś dawało na 2h expa x3 :P to już przesada by była ;]

  8. #8
    usunąc to konto
    Konto usunięte
    Pomysłowe, noi sadze, ze to nikomu by w grze nie zaszkodzilo

  9. #9
    Użytkownik Avatar lokin
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    187
    Czy nie uważacie ,że te przedmioty za bardzo ułatwiają grę? Ta gra byłaby wtedy zbyt łatwa.
    Tak to trzeba się uleczyć sobie życie i stracić miksy ,które się kupiło ,a tak to od razu bierzesz i masz z głowy.
    Jakby wprowadzono te rzeczy to w takim razie powinni obniżyć złoto z potworów.

  10. #10
    Daniorocket
    Konto usunięte
    @up

    ale wiesz, te itemy byłyby czasowe, więc te kilka godzin by było latwiejsze

  11. #11
    Użytkownik
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    1,489
    Cytat Napisał lokin Zobacz post
    Czy nie uważacie ,że te przedmioty za bardzo ułatwiają grę? Ta gra byłaby wtedy zbyt łatwa.
    Tak to trzeba się uleczyć sobie życie i stracić miksy ,które się kupiło ,a tak to od razu bierzesz i masz z głowy.
    Jakby wprowadzono te rzeczy to w takim razie powinni obniżyć złoto z potworów.
    złota co raz mniej będzie i tak bo zaraz wydropimy z tych potworków co się da i znowu mały drop będzie :P
    itemy tylko na określony czas, do tego trudno byłoby je zdobyć ;]
    kolejna sprawa że nie sa aż tak potężne, żaden nie daje ci niezniszczalności w walce albo potrójnego expa :P

  12. #12
    Użytkownik Avatar lokin
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    187
    No dobra ,a jeśli nawet to te 72h miały by trwać w grze czy to miałyby być ziemskie godziny ,bo wiesz ,że to mała różnica ;D

  13. #13
    Użytkownik
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    1,489
    zakładasz item, nie możesz go zdjąć ;]
    nie zależnie od tego czy jesteś zalogowany czy nie czas płynie
    dlatego 72h, ponieważ nikt nie expi cały czas, przez te 72h może zrobili by z 5-10 jazd przez kryształ obejść bossy ;]

  14. #14
    Użytkownik Avatar lokin
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    187
    Mnie zaciekawiło ,ale niestety nie ja mam ostateczny głos ;]

  15. #15
    Użytkownik Avatar Jaskier
    Dołączył
    06-05-2011
    Postów
    1,381
    Dobry bylby np patent na podniesienie mozliwosci dropa z mini bossa (tylko takiego sensownego-a nie miksow rege/odnowienia).

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •