Strona 7 z 7 PierwszyPierwszy ... 567
Pokaż wyniki od 91 do 100 z 100

Temat: Renowacja systemów PvP/TvT

  1. #91
    Administrator
    Dołączył
    22-12-2010
    Postów
    17,968
    Cytat Napisał Czitosik Zobacz post
    A wiadomo kiedy można się spodziewać pierwszych jakichkolwiek zmian? Czy narazie wszystko teoretycznie?;p
    Kiedy będzie gotowe

    Nie wiem kiedy, raczej też nie wszystko na raz, same zmiany w rankingu i żetonach pewnie szybciej niż reszta.
    To są na razie ogólniki, każda kwestia wymaga jeszcze szczegółowej dokumentacji (wzory, co kiedy i jak) i potem kodowania/wdrożenia.
    Takie zadania od NPC to też tylko "hasło" - żeby to miało sens to trzeba opracować co do szczegółu. Sam pomysł to 1% całości.
    Nie jest to też na samym szczycie listy w tej chwili, chociaż dosyć wysoko. Wszystko zależy od tego kiedy bieżące rzeczy uda się zamknąć.

  2. #92
    Pirrat
    Konto usunięte
    - Wprowadzić limit na zmianę atrybutów (zmiana możliwa raz na x czasu)
    Przydałaby się jakaś opcja nienabijania atrybutów szczególnie przeciwnej profesji, bo mnie osobiście bardzo irytuje, że expiać nabijam atrybuty, które przy okazji walk PvP/TvT musze zbijać, żeby przypadkiem nie wpaść na kogoś, kto ma korzystny względem mnie atrybut, a takie sytuacje są głównie na niskim progu, gdzie dużo walk się toczy z różnymi przeciwnikami.

  3. #93
    Doktor Lewatywa
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Pirrat Zobacz post
    Przydałaby się jakaś opcja nienabijania atrybutów szczególnie przeciwnej profesji, bo mnie osobiście bardzo irytuje, że expiać nabijam atrybuty, które przy okazji walk PvP/TvT musze zbijać, żeby przypadkiem nie wpaść na kogoś, kto ma korzystny względem mnie atrybut, a takie sytuacje są głównie na niskim progu, gdzie dużo walk się toczy z różnymi przeciwnikami.
    O dokładnie. Może niech w walkach z potworkami nabija się tylko atrybut z którego my bijemy.

  4. #94
    Użytkownik Avatar NieZabijajMnie
    Dołączył
    24-12-2011
    Postów
    1,690
    Zamiast zabaw z ograniczaniem zmiany atrybutów dałabym czas gdy nie można atakować po zmianie atrybutów. (czas zależny od % zmian np 1%=1 dzień)
    Przy upku i szybkim wbijaniu lev bicie bossów może być niewygodne. Szczególnie jak jest taka sytuacja że boss X bije mocno lodem, gracz ma mocno ujemny lód więc zmienia atry by nie marnować miejsca na gemy. Potem pojawia się boss/miniboss bijący ogniem i co ma zrobić gracz? Res statów na tank czy nie bić/ lamić na nim przez X czasu, bo jest jakiś limit?
    [SIGPIC]https://pokazywarka.pl/baho0i/[/SIGPIC]Wszystkie błędy są celowe...

  5. #95
    Ludwiczek
    Konto usunięte
    Mi osobiście podobały się turnieje które odbywały się w mfo2 możę by tu je wprowadzić ;>

  6. #96
    Tak według mnie projekt wyrównania szans i zachęcenie do PVP :

    1. Atakować na arenie możemy poziomy -1/+4, lub w pojedynkach rankingowych ( po za areną ) -3/+4

    2. Zmiana w bonusach EQ na +0-7

    3. Rekompensata za walki manual na arenie ze wzoru : ( 60 % sumy punktów rankingowych obu graczy : 20 + 20% cen mikstur wdł. cennika mistrza areny )
    Rekompensata za walki auto na arenie ze wzoru : ( 20 % sumy punktów rankingowych obu graczy : 20 + 50% cen mikstur wdł. cennika mistrza areny )

    4. Dodanie NPC, który wprowadzał by nowych graczy w PvP i TvT ( w Eterni )

  7. #97
    Można jeszcze wprowadzić bonusy w postaci żetonów za walki rankingowe :
    - 20% więcej pkt. rank -> 20 żetonów
    - 40% więcej pkt. rank -> 40 żetonów
    - 60% więcej pkt. rank -> 60 żetonów
    itd.

  8. #98
    Użytkownik Avatar Val Gaav
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    236
    a ktos może przypomniec dlaczego w mfo3 do dziś nie ma turniejów

  9. #99
    Użytkownik Avatar SystemOfADown
    Dołączył
    23-12-2011
    Postów
    3,157
    Cytat Napisał Val Gaav Zobacz post
    a ktos może przypomniec dlaczego w mfo3 do dziś nie ma turniejów
    Bo nie zostały zrobione.
    "Nie walczę już z nikim,
    Nie walczę już o nic."

  10. #100
    Cytat Napisał Pirrat Zobacz post
    Przydałaby się jakaś opcja nienabijania atrybutów szczególnie przeciwnej profesji, bo mnie osobiście bardzo irytuje, że expiać nabijam atrybuty, które przy okazji walk PvP/TvT musze zbijać, żeby przypadkiem nie wpaść na kogoś, kto ma korzystny względem mnie atrybut, a takie sytuacje są głównie na niskim progu, gdzie dużo walk się toczy z różnymi przeciwnikami.
    Do przemyślenia.

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •