Siema nie mam do zaproponowania nowego potworka ale coś z nimi związane. Proponuję wykrywacz unikatowych potworków jak miało by to wyglądać
Bijąc zwykłe potworki natrafiamy na unikatowego wyskakuje nam ramka z opisem potworka typy np. Magiczny dzban kordy,położenie,oraz wybór trybu walki
Można dodać też poziom i grafikę
Potwór
Zabójczy Motyl
HP: 3500-4600 losowo
Średni atak fizyczny Mocny atak magiczny, Duża obrona magiczna i duża obrona fizyczna, prawie bez szczęścia, normalny speed.
Atak magiczny o atrybucie Wiatr
Używa zdolności i zaklęć:
Wiatr 3 ***
Zombie ***
Normalizacja ***
Trujący pocisk ***
Używa przedmiotów:
Osłona Mag/Fiz
Mikstura Many 3
Mikstura Regeneracji
Mikstura Życia 3
Wypada z niej:
Normalizacja ( 3 % SZANS )
Antidotum (100 % Szans)
Kamień ( 25 % szans )
Runa Magii (25 % szans)
Karta Zabójczy Motyl (1 % szans)
Potwór Unikatowy
Leprikon / Leprechaun
HP: 15000-17000
Przeciwnik Fizyczno-Magiczny, posiada bardzo dużo szczęścia lecz jest wolny, przez co możemy zdobyć dużo podwójnych tur.
Atakuje fizycznie bez atrybutu oraz magicznie atrybutem Wiatru.
Zdolności i Zaklęcia:
Wiatr 3 ***
Trujący Pocisk oraz Atak ***
Bryza ** (2 lub więcej graczy)
Furia Monet * - Atak bez atrybutu na wszystkich graczy. Może założyć losowy pozytywny status na 2 tury lecz zada nam wtedy 25% więcej obrażeń.
Szał * (poniżej 1000HP) - Przeciwnik wpada w szał. Atakuje siebie jak i graczy fizycznie z ze zwiększoną siłą o 15% przez 3 tury.
Przedmioty:
Mikstura Odnowienia 3 (4 graczy)
Mikstura Skupienia oraz Mobilizacji
Możliwy Loot:
Furia Monet - Szansa 5%
Mikstura Skupienia / Mobilizacji - Szansa 100%
Kamień lub Runa Magii - Szansa 100%
Karta Leprikon / Leprechaun - 0,99% ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Nie, tak samo jak propozycje zdolności czy też uzbrojenia. Żeby takie rzeczy proponować musisz być na stanowisku min. testera.
Testerzy przeglądają, a potem Adminy biedne dodają.
[SIGPIC]https://pokazywarka.pl/baho0i/[/SIGPIC]Wszystkie błędy są celowe...
mop to czyta więc dodawajcie
"Nie walczę już z nikim,
Nie walczę już o nic."
Potwór (Profesja: Hybryda, Atrybuty:Pocisk Magiczny 4*, Topór)
Zmartwychwstały (Wygląd :https://untamed.wild-refuge.net/imag...rthsidious.png ) (Lv.71 x1 Lv.79 x2)
Hp: 3,4k-4k
Zdolności i Przedmioty
Ugryzienie Zmarłego (Może Nadać Statusy:Paraliż,Zatrucie,Zombie, Tylko zombie Zawsze Trafia.
Leczenie 2 *****
Mikstura Życia 3 (Jak Przeciwnik Ma Status Zombie)
Koszmar ( Używa co 9 Tur jeśli go w te 9 Tur nie wykończy)
Złośliwy Pocisk
Dotyk Zmartwychwstałego (Zabiera nam 50% HP Kosztem Podwójnej Tury przeciwnika)
Drop:
Ręka Umarłego
Karta Zmartwychwstałego (Wojownik Który Wyszedł z grobu, poprzez Nieudane Badania) xD
Statystyki:
Bardzo Dużo Ataku/Magicznego
Normalnie MP
Bardzo Dużo szczęścia
Bardzo Bardzo Mało Szybkości
Normalnie Obrony
Dużo Obrony Magicznej
Potwór unikatowy: Trickster
hp:5000
atak mieczem i pociskiem magicznym
zdolności:
Iluzja (gracz nie może wybrać celu podczas następnego ruchu)
Samobójcza Szarża (atak fizyczny o podwójnej mocy, odejmuje używającemu hp o wartości obrażeń, które zadała zdolność)
Wymiana hp (używający i cel "zamieniają się" ilością hp)
Rozproszenie magii (wszyscy gracze tracą całe mp)
Kradzież (następny przedmiot leczący użyty przez gracza zostaje automatycznie wycelowany w trickstera)
Ryzykowne leczenie (nadaje wszystkim graczom status zombie z szansą 50%, a następnie dodaje im 50% ich max hp)
Łut szczęścia (nakłada każdemu uczestnikowi walki do 3 losowych statusów, mogą być zarówno pozytywne jak i negatywne)
Uśmiech szaleńca (nadaje tricksterowi nietykalność, zombie, regeneracje, mobilizację i skupienie na 3 tury)
Gniewny pocisk
Gniewny atak
Krytyczny cios
Odbicie
Pocisk fortuny
Szczęśliwy cios
Przerwa (nadaje tricksterowi uśpienie, regeneracje i nietykalność na 5 tur)
Nowy Początek (uzupełnia hp i mp do wartości maksymalnych)
Leczenie 3
Przedmioty:
Wszystkie przedmioty ściągające negatywne statusy
miksy hp 3 i 4
miksy mp 3 i 4
miksy szybkości
Statystyki:
Bardzo dużo szczęścia i szybkości kosztem obron
Drop:
mikstura regeneracji
osłonki
odno 3
kamień i runa
Samobójcza Szarża
Notatki iluzjonisty (dodatek, szczęście 100 i auto-status pomyślność na 5 tur)
Dodatkowe Adnotacje:
Trickster został stworzony jako całkowicie nieprzewidywalny. Może nam pomóc (przy ryzykownym leczeniu nie wchodzi zombie bądź łut szczęścia nadaje pozytywne statusy), utrudnić życie (gniewne ataki/pociski na mobilce/skupieniu przez 3 tury pod rząd są dość trudne w zniesieniu), bądź zabić się sam (uśmiech szaleńca użyty poniżej 60% max hp lub samobójcza szarża, gdy ma mało hp, ale ta zdolność ma być używana w momencie, gdy jest już na przegranej pozycji i woli zremisować poprzez zabicie i siebie, i gracza). Jest też stylizowany na pvp, podobnie do kalvadora i strażnika wyspy.
Drop jest tylko moją propozycją, która może zostać zmieniona. Szczególnie w przypadku tego eq, bo zdolność uważam za ciekawą do walk grupowych i na mini bossy.
Żółta Galareta PZM SOLO: 85. PZM GRP 2: 80. PZM GRP 3: 76. PZM GRP 4: 73
HP. 25k LOSOWE
MP. 5k LOSOWE
Dużo ataku magicznego, pozostałe mało.
Używa zaklęć lód 5 * i Pocisku magicznego 5 *** ( Musimy uważać na duże dmga ^^)
200 obrony magicznej - lód 5 * DMG: 800-1655 , Pocisk 5 *** DMG: 1000-2500.
240 obrony magicznej - lód 5 * DMG: 600-1200 , Pocisk 5 *** DMG: 899-1700.
275 obrony magicznej - lód 5 * DMG: 300-1000 , Pocisk 5 *** DMG: 600-1259.
300 obrony magicznej - lód 5 * DMG: 225-800 , Pocisk 5 *** DMG: 400-900.
Niemożliwe ^^ 600 obrony magicznej - lód 5 * DMG: 50-100 , POCISK 5 *** DMG: 100-159.
Mikstury które używa:
- Mikstura Galaretki: Odnawia 5k życia i 1k many. Razy użyć: 6
- Mikstura wodna: Odnawia sobie 2,5k many. Razy użyć: 2
- Kamień: Obrażenia 1000. Razy użyć: 3 INFO: Rzuca kamieniami na początku walki gdy jest więcej niż 3 graczy.
- Duży kamień: Obrażenia 2500. Razy uży: 2
Zdolności które używa:
- Wodny pocisk: 2 gracze otrzymują obrażenia.
- Wodne zatrucie: 3 graczy otrzymuję status zatrucie na 4 tury.
- Lodowa klątwa: Zadaje lodowe obrażenia + nadaję status klątwa,ślepota i paraliż na 3 tury.
- Wybuch Serca: Wszyscy umierają, nikt nie wygrywa ani nie przegrywa, powoduje remis. ^^
- Strach Galarety: Nadaję status czterem osobą zatrucie, ślepota, spowolnienie i zombie na 4 tury.
- Wzmocnione Pociski lodu: Nadaję status sobie Skupienie na 14 tur i nietykalność na 6 tur.
Ostatnio edytowane przez Zbiru ; 13-03-2015 o 20:34
Po 1.
Po co osłonki jak będzie miał nietykalność?
Po drugie za mocny.