Strona 3 z 7 PierwszyPierwszy 12345 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 45 z 100

Temat: Renowacja systemów PvP/TvT

  1. #31
    Wiele rzeczy zostało już tutaj poruszone. Niewtpliwie system jest kulawy ,ale najwiekszym defektem jest ilość graczy ,którzy sie w to pvp bawią. Jak spojrzy sie na rankingi to widzimy jedne i te same osoby i ich drugie, trzecie postacie. Sprawa sie powtarza z updejtu na updejt. Będę się upierał ,że odtrąca graczy od tej zabawy róznica jaką daje eq. Niestety ,ale jeżeli ktoś juz sobie uzbiera te eq +7 (powiedzmy ,ze to 20pk stat więcej niż +0) To nie licząć broni zyskuje 80~! pkt ;o. O ile się orientuje to żeby było sprawiedliwie nie ma ranku za pokonanie przeciwnika ,gdzie różnica przekracza +-2 lvl ,a eq może dawać przewage 8 poziomów? Ktoś załóżył ,że to zbawi pvp ,ale z tego co widze to w 2 letnim Eliar pvp nie przeżywało odrodzenia a pvperzy częsciej odchodzili z gry niż ich przybywało. Jeżeli chcemy promować pomysł na grę ,taktycznie połączenie masy zdolności to chcąć niechcąc taka róznica w eq odrtrąci najzdolniejszego gracza ,który chciałby powalczyć. Co z tym zrobic ? Nie wiem ,gdyby mnie pytać to najprostszym rozwiązaniem byłoby usunięcie łączenia z kowala ,nie wiem na samych ulepszeniach co sie da zrobic najwyzej..+4?+5? Nie jestem zwolennikiem grania całkowicie bez bonusów w uzbrojeniu ,trzeba docenic graczy ,którzy mozolnie nad eq pracują,ale przepaść nie może być tak ogromna.

  2. #32
    Użytkownik
    Dołączył
    07-08-2013
    Postów
    353
    Kowal został uproszczony z myślą o graczach słabszych, jednak większość nie potrafi z tego korzystać. Dlaczego obwinia się bardziej ogarniętych graczy o to, że mają przewagę dzięki eq? Każdy może zrobić eq, ale problemem jest to, że w tej grze 90% ludzi gra "pod fabułę". Spróbuj zaatakować kogokolwiek na lokacji z bójkami, to zaraz zostaniesz zwyzywany. Nie mówię o sytuacjach, gdzie 50 lvl atakuje 20 lvl, ale o równych poziomach. Po prostu większość woli bić mini bossy, zbierać muszelki itp... Należałoby wprowadzić system, który zmuszałby graczy do walk na arenie.

  3. #33
    Fatal
    Konto usunięte
    Cytat Napisał SoShy Zobacz post
    Kowal został uproszczony z myślą o graczach słabszych, jednak większość nie potrafi z tego korzystać. Dlaczego obwinia się bardziej ogarniętych graczy o to, że mają przewagę dzięki eq? Każdy może zrobić eq, ale problemem jest to, że w tej grze 90% ludzi gra "pod fabułę". Spróbuj zaatakować kogokolwiek na lokacji z bójkami, to zaraz zostaniesz zwyzywany. Nie mówię o sytuacjach, gdzie 50 lvl atakuje 20 lvl, ale o równych poziomach. Po prostu większość woli bić mini bossy, zbierać muszelki itp... Należałoby wprowadzić system, który zmuszałby graczy do walk na arenie.
    Gracze "lepsi" mają dużo złota i żetonów, przez co dużo łatwiej jest im zrobić dobre eq niż graczom słabszym.

  4. #34
    Użytkownik
    Dołączył
    06-08-2013
    Postów
    177
    Każdy może zrobić eq i nie wydawać na to realnych pieniędzy xd. Pogadajcie sobie z graczami na 45-55lvlu. Większość z nich nie wie jak zrobić eq, na banku ma odłożone 200k, nie wie, że powinno się mieć minimum 2 typy uzbrojeń, a jego eq składa się z korony z jeziora i kurtki rybaka bo tylko to dostał. Ostatnio miałem rozmowę z 49 który myślał, że kaptur kapłana +7 może dropnąć z kapłana. Za szybko te lvle im idą i oni w tym czasie nic nie zdążą się nauczyć.


    @ Fatal - lepsi gracze kiedyś też nic nie mieli, każdy przecież zaczyna od zera a jak ktoś ma 200 rankingu to nie będzie walczył z kimś kto ma eq + 7 tylko +2... Tutaj chodzi o to co napisałem u góry xd.

  5. #35
    Doktor Lewatywa
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Fatal Zobacz post
    Gracze "lepsi" mają dużo złota i żetonów, przez co dużo łatwiej jest im zrobić dobre eq niż graczom słabszym.
    Ale tego złota też za darmo nie dostali. Pomijając usługę za MF

  6. #36
    Użytkownik
    Dołączył
    07-08-2013
    Postów
    353
    Złoto można zdobyć poprzez sprzedawanie przedmiotów z mini bossów, a żetony na początek z osiągnięć, a potem stopniowo z walk.. Każdy przecież kiedyś zaczynał.

  7. #37
    Fatal
    Konto usunięte
    Cytat Napisał SoShy Zobacz post
    Złoto można zdobyć poprzez sprzedawanie przedmiotów z mini bossów, a żetony na początek z osiągnięć, a potem stopniowo z walk.. Każdy przecież kiedyś zaczynał.
    Złota wcale nie dostaje się aż tak dużo, no i eq do łączenia (2 takie same itemy +3 z bonusami w różne statystyki) bardzo ciężko zdobyć (pomijając już cenę).
    Ostatnio edytowane przez Fatal ; 07-03-2015 o 18:17

  8. #38
    Użytkownik
    Dołączył
    07-08-2013
    Postów
    353
    Cytat Napisał Fatal Zobacz post
    Złota wcale nie dostaje się aż tak dużo, no i eq do łączenia (2 takie same itemy +3 z bonusami w różne statystyki) bardzo ciężko zdobyć.
    Nikt nie mówił, że będzie łatwo I nawet nie powinno być łatwo. Ja też szukałam dobrego eq do łączenia miesiącami.

  9. #39
    Użytkownik
    Dołączył
    06-08-2013
    Postów
    177
    Oni nawet nie wiedzą, że to takie itemy trzeba mieć xD. O czym ty w ogóle piszesz. Pogadaj z 50 lvlami i sie popytaj to sie zdziwisz xd. Oni myślą, że jak zrobią + 4 to jest cudo.

  10. #40
    Fatal
    Konto usunięte
    Cytat Napisał SoShy Zobacz post
    Nikt nie mówił, że będzie łatwo I nawet nie powinno być łatwo. Ja też szukałam dobrego eq do łączenia miesiącami.
    Miesiącami, w tym problem - uważam, że pvp powinno być dla każdego, a nie tylko dla najcierpliwszych.

  11. #41
    Użytkownik Avatar Qwiker
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    1,143
    Ale pvp jest dla każdego. Tyle, że ci najbardziej cierpliwi są w topce. Tak samo było w mfo2

  12. #42
    Użytkownik
    Dołączył
    07-08-2013
    Postów
    353
    Cytat Napisał Fatal Zobacz post
    Miesiącami, w tym problem - uważam, że pvp powinno być dla każdego, a nie tylko dla najcierpliwszych.
    Czyli Twoja wizja to eq +8 dla każdego na start?

  13. #43
    System ELO jest według mnie świetnym rozwiązaniem z tego co czytam, napewno odświeżyło by trochę obecny system, jednak nie rozwiąże to problemu braku aktywności graczy w PvP, nie oszukujmy się.

    Raczej zastanówmy się nad tym co graczy głównie od tego systemu odpycha. Często pada tu, stwierdzenie że "90% graczy gra na fabułe", popatrzmy na inne gry gdzie dominuje społeczność graczy PvP. Dlaczego w MFO3 jest na odwrót, wszystko to właśnie przez obecny, niedopracowany system.

    Według mnie następujące punkty są do głebszego namysłu:

    - Żetony, a raczej system nagradzania żetonami.
    - Przewaga ekwipunku (niestety działa to w dwie strony, jeżeli zlikwidujemy możliwość polepszania ekwipunku to gracze nie będą mieli na co przeznaczać zarobionego złota, żetonów, z drugiej strony obecny system doprowadza do wielkich przepaści pomiędzy graczami i zniechęca resztę graczy do walk, bo po co walczyć skoro i tak praktycznie nie mam żadnych szans)

    Wrócę tutaj do tematu atrybutów w odpowiedzi na post MoPa:
    Zgodzę się z Tobą że atrybuty mogą być i są częścią strategiczną, przy regulacji gemami jak najbardziej (coś kosztem czegoś) lecz nie w sytuacji gdy atrybuty są zmieniane u NPC, bezpośrednio przed walką. Po czym walkę lepiej jest poddać bo dalsza całkowicie nie ma sensu. Jestem za wprowadzeniem limitu na zmianę atrybutu (raz na 2 tygodnie lub po ówczesnym wykupieniu usługi za punkty MF) walki stały by się bardziej wyrównane a nie polegały na wyciągnieciu asa z rękawa jakim jest to niedociągniecie gry) Jeżeli ktoś tak fanatycznie chcę wykorzystywać to niech płaci MF

    Dlaczego nie chcieliśmy się bić drużynowo w pojedynkach tylko na IŚ?
    Odpowiedź jest prosta, zmiana atrybutów przed walką.
    Ostatnio edytowane przez Paranormal Heskey ; 07-03-2015 o 18:31

  14. #44
    Użytkownik Avatar Qwiker
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    1,143
    Problemem w manualu na pewno jest długość walki. Dlatego o wiele więcej ludzi walczy auto niż manual

  15. #45
    Użytkownik Avatar NieZabijajMnie
    Dołączył
    24-12-2011
    Postów
    1,690
    Cytat Napisał Paranormal Heskey Zobacz post

    Wrócę tutaj do tematu atrybutów w odpowiedzi na post MoPa:
    Zgodzę się z Tobą że atrybuty mogą być i są częścią strategiczną, przy regulacji gemami jak najbardziej (coś kosztem czegoś) lecz nie w sytuacji gdy atrybuty są zmieniane u NPC, bezpośrednio przed walką. Po czym walkę lepiej jest poddać bo dalsza całkowicie nie ma sensu. Jestem za wprowadzeniem limitu na zmianę atrybutu (raz na 2 tygodnie lub po ówczesnym wykupieniu usługi za punkty MF) walki stały by się bardziej wyrównane a nie polegały na wyciągnieciu asa z rękawa jakim jest to niedociągniecie gry) Jeżeli ktoś tak fanatycznie chcę wykorzystywać to niech płaci MF
    Trochę słaby pomysł z tymi 2 tygodniami.
    Często trzeba robić res na Bossy, bo 1 bije ziemią, a 2 wiatrem. Lepsze by było oddanie X% rank w przypadku zmiany atrybutów u graczy którzy ten rank mają.

    Co do zainteresowania pvp...
    Musisz wygrać kilka walk by zacząć zarabiać żetony. Żeby zacząć zarabiać musisz poświęcić czas i golda na eq.
    Gdy kupisz eq okazuje się że możesz trochę zarobić, ale potrzebujesz lepsze eq by zacząć zarabiać na poważnie.
    By znaleźć dobre eq trzeba zainwestować pare mln. + Dużo czasu.
    Trochę szczęścia dużo żetonów (z robienia questów pewnie na 1 eq podciągnięte uzbierasz, a reszte sobie wywalcz) i masz eq.
    Jak masz eq możesz walczyć manu jakieś 30-60min by dostać trochę żetonów. Albo poświęcić czas i zrobić skrypt i mieć nadzieję że ktoś pod ciebie się nie przygotuje jak wyjdziesz gdzieś na chwilę i zostawisz postać na arenie.
    A gdy zaczynasz zarabiać okazuje się nie że masz z kim walczyć.

    Walka TvT się nie opłaca, bo nic nie daje i jest straszną grą szczęścia.
    Ostatnio edytowane przez NieZabijajMnie ; 07-03-2015 o 18:55
    [SIGPIC]https://pokazywarka.pl/baho0i/[/SIGPIC]Wszystkie błędy są celowe...

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •