Strona 66 z 108 PierwszyPierwszy ... 1656646566676876 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 976 do 990 z 1610

Temat: Propozycje nowych zdolności

  1. #976
    Użytkownik
    Dołączył
    25-08-2014
    Postów
    7
    Ściągacz-zdolność która zdejmuje jeden pozytywny status z przeciwnika,w przypadku wiekszej liczby statusów jest on wybierany losowo.
    koszt mp 40,gwiazdek 4 wraz z kazdą gwiazdką mp podnosi sie o 10.Myśle że byla by to dobra zdolność na 50 lv.[zaczynając od 1-ej gwiazdki].
    Prawdopodobieństwo bazowe na trafienie wynosi 50-80 procent,tak jak mp lecz w miejszej liczbie mogły by sie podnośic procentynp;
    1 gwiazdka-50 lv-50 80 procent,2g.-55lv-55 80itd.
    40mp 50mp

  2. #977
    Użytkownik Avatar Junak
    Dołączył
    15-03-2013
    Postów
    25
    Cytat Napisał voltem Zobacz post
    Ściągacz-zdolność która zdejmuje jeden pozytywny status z przeciwnika,w przypadku wiekszej liczby statusów jest on wybierany losowo.
    koszt mp 40,gwiazdek 4 wraz z kazdą gwiazdką mp podnosi sie o 10.Myśle że byla by to dobra zdolność na 50 lv.[zaczynając od 1-ej gwiazdki].
    Prawdopodobieństwo bazowe na trafienie wynosi 50-80 procent,tak jak mp lecz w miejszej liczbie mogły by sie podnośic procentynp;
    1 gwiazdka-50 lv-50 80 procent,2g.-55lv-55 80itd.
    40mp 50mp
    Po co takie coś? Jest już normalizacja.

  3. #978
    Użytkownik Avatar SystemOfADown
    Dołączył
    23-12-2011
    Postów
    3,157
    Każdy będzie grał luckerem wtedy, więc zdolność w takiej formie odpada, a inną formą jest właśnie normalizacja, więc starczy.
    "Nie walczę już z nikim,
    Nie walczę już o nic."

  4. #979
    Doktor Lewatywa
    Konto usunięte
    Bratobójstwo - natychmiast zabija wybranego sojusznika. 1 użycie, drużynowy limit 2.

    Przydatne w igrzyskach do eliminowania sabota (lub może nawet do przyszłych mini, które nastawią sojusznika przeciwko nam). Drużynowy limit 2, bo pewnie sabot też tego użyje.

  5. #980
    Fatal
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Antybristler Zobacz post
    Bratobójstwo - natychmiast zabija wybranego sojusznika. 1 użycie, drużynowy limit 2.

    Przydatne w igrzyskach do eliminowania sabota (lub może nawet do przyszłych mini, które nastawią sojusznika przeciwko nam). Drużynowy limit 2, bo pewnie sabot też tego użyje.
    Jakby dawało jakieś korzyści żywym sojusznikom (statusy czy coś) to nawet fajne.

  6. #981
    Użytkownik Avatar SystemOfADown
    Dołączył
    23-12-2011
    Postów
    3,157
    Jak już takie coś, to w sumie dobra by była też zdolność odwrotna do mega leczenia. Nie mogę póki co za dużo mówić, ale z pewnością byłaby pomocna i nadałaby walkom trochę inny wymiar xd
    "Nie walczę już z nikim,
    Nie walczę już o nic."

  7. #982
    Jak już takie coś, to w sumie dobra by była też zdolność odwrotna do mega leczenia.
    Multi atak / dowolna zdolnosc obszarowa maga na swoj team? ;d

  8. #983
    Użytkownik Avatar SystemOfADown
    Dołączył
    23-12-2011
    Postów
    3,157
    w sumie racja
    "Nie walczę już z nikim,
    Nie walczę już o nic."

  9. #984
    Użytkownik Avatar NieZabijajMnie
    Dołączył
    24-12-2011
    Postów
    1,690
    Połączenie
    Umiejętność grupy minibossów/ Tvt(?)
    Koszt 110mp

    Opis: Zabija sprzymierzeńców oddając ich HP rzucającemu. Nadaje regeneracje na 1 turę.

    Przykład
    Potwór B ma 12000/12500 hp
    Potwór A 1000
    Potwór C 2300
    Po użyciu zdolności potwory A i C giną. Potwór B ma 15300/15500 Hp (można też dać 15300/12500 jeśli 15300 będzie za mocne przy regeneracji).
    [SIGPIC]https://pokazywarka.pl/baho0i/[/SIGPIC]Wszystkie błędy są celowe...

  10. #985
    Użytkownik
    Dołączył
    14-11-2014
    Postów
    32
    Mega bryza
    Gwiazdki. maks 3
    Lvl. * 50 , ** 60 , *** 65.
    MP. *-50,**-85,***-125

    Nadaję całej drużynie statusy obrona, obrona magiczna i regeneracja na 5 tur, jest 50% ze nada dodatkowo status nietykalność na 3 tury. Po użyciu mega bryzy dla całej drużyny, przeciwnicy mają zregenerowane 25% życia i many.

    Klątwa bogów
    Gwiazdka ******Makx ok. 6 chyba
    Lvl. *-1,**-25,***-40,****-55,*****-60,******-75.
    Mp. *-10,**-32,***-75,****-115,*****-175,******-250.

    Info:
    *- Zadaje obrażenia 50-200, 10% na status zatrucie na 1 turę.
    **- Zadaje obrażenia 200-400, 20% na status zatrucie na 3 tury + status zombie na 1 turę.
    ***- Zadaje obrażenia 400-700, 30% na status zatrucie na 4 tury + status zombie na 3 tury oraz cała drużyna używającej dostaje status regeneracja i refleks na 4 tury.
    ****- Zadaje obrażenia 500-800, 40% na status zatrucie i zombie na 5 tur oraz zabiera każdemu nawet używającemu całą manę.
    *****- Zadaje obrażenia 700-1200, 65% na status zatrucie i zombie na 3 tury oraz 50% na uśpienie (3 tury), spowolnienie(3 tury), pomylenie (3 tury), ślepota ( 4 tury ) i klątwa na 3 tury + 25% na skamienienie.

  11. #986
    Cytat Napisał sic Zobacz post
    Połączenie
    Umiejętność grupy minibossów/ Tvt(?)
    Koszt 110mp

    Opis: Zabija sprzymierzeńców oddając ich HP rzucającemu. Nadaje regeneracje na 1 turę.

    Przykład
    Potwór B ma 12000/12500 hp
    Potwór A 1000
    Potwór C 2300
    Po użyciu zdolności potwory A i C giną. Potwór B ma 15300/15500 Hp (można też dać 15300/12500 jeśli 15300 będzie za mocne przy regeneracji).
    Nie da się. Podobną zdolność miał mieć Necron, zabijal jednego gracza reszcie dawał buffy.
    Powiązane jest to z dostępnymi opcjami wyboru celu.


    A i zdolności mają nową ceche - można wykrywać ile tur zostało do końca statusu X.
    Ostatnio edytowane przez MasterOfPuppets ; 17-02-2015 o 13:36

  12. #987
    musaraj
    Konto usunięte
    Cytat Napisał MasterOfPuppets Zobacz post
    Nie da się. Podobną zdolność miał mieć Necron, zabijal jednego gracza reszcie dawał buffy.
    Powiązane jest to z dostępnymi opcjami wyboru celu.
    Czemu nie? Najpierw daje buffy całej drużynie, potem zabija jedną z postaci. To na pewno da się zrobić.

  13. #988
    Fatal
    Konto usunięte
    Słaby Atak
    Poziom: 70/75/80
    Gwiazdki: 3
    Sloty: 1
    Koszt MP: 0
    Limit użyć: 2/3/4

    Atak fizyczny o mocy 50% zwykłego ciosu. Odnawia użytkownikowi ilość HP równą ilości zadanych obrażeń.

    Szczęśliwa Gwiazdka
    Poziom: 70/75/80/85/90
    Gwiazdki: 5
    Sloty: 1
    Koszt MP: 36/38/40/42/44
    Limit użyć: 5

    Atak magiczny bez atrybutu zadający nieregularne obrażenia z rozrzutem 70-130%.

    Pnącza
    Poziom: 80
    Gwiazdki: 1
    Sloty: 1
    Koszt MP: 100
    Limit użyć: 1
    Limit drużynowy: 2

    Ma 90% szans na nadanie statusu Paraliż na 2 tury wszystkim przeciwnikom. (nie zadaje obrażeń)

    Przygotowanie
    Poziom: 80
    Gwiazdki: 1
    Sloty: 1
    Koszt MP: 0
    Limit użyć: 1
    Limit drużynowy: 2

    Nadaje statusy Skupienie i Mobilizacja na 1 turę oraz odnawia całe MP.
    Ostatnio edytowane przez Fatal ; 20-02-2015 o 20:16

  14. #989
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,299
    Cytat Napisał Fatal Zobacz post
    Szczęśliwa Gwiazdka
    Poziom: 70/75/80/85/90
    Gwiazdki: 5
    Sloty: 1
    Koszt MP: 36/38/40/42/44
    Limit użyć: 5

    Atak magiczny bez atrybutu zadający nieregularne obrażenia z rozrzutem 70-130%.
    a co dają gwiazdki? tylko koszt?

  15. #990
    Fatal
    Konto usunięte
    Cytat Napisał matissimos Zobacz post
    a co dają gwiazdki? tylko koszt?
    Wyższy koszt MP i większe obrażenia.

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •